נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מאי 2024, 18:11

swiss-the-engine כתב:הקטע שפיל מאוד מושקע ביפן לגמרי סימן שזה מעל הראש שלו.

מאיפה גירס יהיה 250 מיליון? זה נשמע כמו מספר שחצי ממנו מוקדש לפרסום.

22 מיליון מייצג איזה 160 אלף איש שמשלמים מחיר מלא לגיימפאס ךשנה. לא נשמע לי כמו מספרים מבוטלים.

סתם זרקתי מספר על גירס כי ככה משחקי AAA גדולים צד א' עולים היום ונראה שגירס 6 הולך להיות משחק שמיקרוסופט שמים עליו לא מעט. לא דברתי פה עובדות :)

ובנוגע לפירוק למנויים של GP, ראית בדליפה מהמשפט כמה כסף מיקרוסופט שלמה למשחקי כדי שיהיו ב-GP? סכומים פסיכים, 22 מליון לשנה לשתי החברות האלה זה ממש פסיק בהוצאות שלהם על GP ופיתוח משחקים בכלל. המספר שאמרת הוא 0.45% ממנויי GP, זה ממש פסיק בים.

אני חושב שרק בכדי למנוע את ה-PR הרע היה שווה להם להמשיך להוציא 22 מליון דולר בשנה, שיחשבו על זה כמס שיווק. חוץ מזה אל תשכח שלמשל HFR ככב בטופ 10 בסטים, ועכשיו הוא נמכר גם על פלייסטיישן וכמובן שגם באקסבוקס. יש REVENUE מהמשחקים שלהם גם מחוץ ל-GP.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 248
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 08 מאי 2024, 20:03

DrKeo כתב:תהיה לי בריא קאז, אתה יותר גרוע מבובי קוטיק.


חח לא הבנתי. אתה לא מסכים אבל השתמשת בטיעון שלי לגבי גיימפאס והיי-פיי ראש בתגובות שלך לאינטר ודת'?

--

הבעיה האקוטית של מיקרוסופט היא ניהול צוותים, אולפנים ופרוייקטים. הם חרא בזה מאז ה XBOX ONE.
מיקרוסופט היו חרא בזה לפני הרכישה של בת'סדה, אז למה אפשר לצפות אחרי 2 רכישות של מפיצות?

פחות אולפנים, פחות דאגות.
במקום לקנות את בת'סדה היו צריכים להיכנס להסכם הפצה ושיווק ארוך-טווח איתם. או הסכם של right of first refusal.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 08 מאי 2024, 20:27

נדב ברור שזרקת מספר שלא עובדתי נו מה… לא זכור לי שמשחקים עולים 250 מיליון דולר לפיתוח. אלה מספרים שכוללים שיווק למיטב ידעתי/זכרוני.

ואמרתי 166 אלף שמשלמים מחיר מלא קרי משלמים על אולטימט.
לדעתי ראיתי מתישהו שנאמר שעשו 10 מיליון שעות משחק ב10 ימים בדיאבלו 4 מינויי הגיימפאס… בגדול לא ברור בכלל שיש הרבה אנשים שמשלמים מחיר מלא בגיימפאס.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מאי 2024, 20:49

Hypno כתב:חח לא הבנתי. אתה לא מסכים אבל השתמשת בטיעון שלי לגבי גיימפאס והיי-פיי ראש בתגובות שלך לאינטר ודת'?

אני לא בטוח באיזה טיעון שלך השתמשתי, אבל אמרתי את זה בהקשר של לקחת צוותים יצירתיים ולשים אותם כאולפני תמיכה מסכנים כמו בלו-פויינט או כל אולפני ה-COD או AC הגנרים.

swiss-the-engine כתב:נדב ברור שזרקת מספר שלא עובדתי נו מה… לא זכור לי שמשחקים עולים 250 מיליון דולר לפיתוח. אלה מספרים שכוללים שיווק למיטב ידעתי/זכרוני.

ואמרתי 166 אלף שמשלמים מחיר מלא קרי משלמים על אולטימט.
לדעתי ראיתי מתישהו שנאמר שעשו 10 מיליון שעות משחק ב10 ימים בדיאבלו 4 מינויי הגיימפאס… בגדול לא ברור בכלל שיש הרבה אנשים שמשלמים מחיר מלא בגיימפאס.

משחקים גדולים של סוני עולים בערך 250 מליון כל אחד (ספיידרמן 2, TLOU2 והורייזן למשל), אני לא חושב שזה כזה תלוש שמיקרוסופט תשים סכום כזה על גירס 6 אם הם רוצים שהפרנצ'ייז יתרומם לרמה של סוני. אני לא זוכר אם זה כולל הוצאות שיווק או לא, אבל בתאוריה משכורות לבד בצוות AAA אמורות לעלות בערך 150 מליון דולר ל-5 שנות פיתוח.

בנוגע ל-GP, יש לנו נתון רשמי מייקרוסופט שב-2023 הלקוח GP הממוצע שלם 9.29$ בחודש על GP (כלומר 111$ בשנה). כלומר 22 מליון דולר בשנה מתורגם ל-198K משתמשי GP. אבל כמובן שיש למיקרוסופט עוד מקורות הכנסה חוץ מאשר GP וכיום GP הוא חלק מאוד קטן בהכנסות של מיקרווספט, ביחוד אחרי הרכישה של אקטיוויז'ן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 08 מאי 2024, 21:09

אתה רושם שאתה לא זוכר אם זה כולל שיווק ואני כאמור רשמתי שזה בדיוק העניין. אז 22 מיליון ל5 שנים זה כמו הדוגמא שלך לגירס. לא נשמע שזה קצת כסף וחסר משמעות. אני קצת חושד בהכנסה הממוצעת הזאת שהם שיחררו בזמנו אבל בכל אופן למיטב זכרוני עם מנוי של 10 דולר אי אפשר לשחק בדיאבלו… צריך 15 דולר
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מאי 2024, 21:18

swiss-the-engine כתב:אתה רושם שאתה לא זוכר אם זה כולל שיווק ואני כאמור רשמתי שזה בדיוק העניין. אז 22 מיליון ל5 שנים זה כמו הדוגמא שלך לגירס. לא נשמע שזה קצת כסף וחסר משמעות. אני קצת חושד בהכנסה הממוצעת הזאת שהם שיחררו בזמנו אבל בכל אופן למיטב זכרוני עם מנוי של 10 דולר אי אפשר לשחק בדיאבלו… צריך 15 דולר

גיגול מהיר הראה שהתקציב של TLOU2 היה 220 מליון דולר ללא שיווק, בזמן שהורייזן 2 עלה 212 מליון ללא שיווק. לפי הדליפה של ספיידרמן 2 הוא עלה 315 מליון דולר (אבל בדליפה הזאת לא ברור אם זה כולל שיווק או לא). ה-22 מליון דולר שרשמתי פה היא העלות של ארקיין אוסטין וטנגו יחדיו, לא כל אחד לחוד. כלומר משחק כמו TLOU או ספיידרמן עולה 200+ מליון דולר לפתח בזמן שמשחק כמו HFR עולה כמה עשרות מליוני דולרים בודדים.

בטנגו למשל יש רק 60 עובדים ו-ghostwire ו-HFR פותחו במקביל על ידי אותם 60 עובדים. כלומר את HFR פיתחו בערך 30 אנשים במשך 4 שנים, את הורייזן 2 פיתחו 300 אנשים במשך 5 שנים. זה הפרש של יותר מפי 10 בכוח אדם.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 248
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 08 מאי 2024, 21:24

DrKeo כתב:
Hypno כתב:חח לא הבנתי. אתה לא מסכים אבל השתמשת בטיעון שלי לגבי גיימפאס והיי-פיי ראש בתגובות שלך לאינטר ודת'?

אני לא בטוח באיזה טיעון שלך השתמשתי, אבל אמרתי את זה בהקשר של לקחת צוותים יצירתיים ולשים אותם כאולפני תמיכה מסכנים כמו בלו-פויינט או כל אולפני ה-COD או AC הגנרים.


הם מעדיפים להיות בלי עבודה?
למיקרוסופט יש מלא אולפנים עכשיו, לא כולם יכולים להיות כוכבים. צריך אולפני לוויין וטכנולוגיה ותמיכה.
מיקרוסופט חולשת על עשרות IP עכשיו - אתה לא חושב שיש למיקרוסופט תועלת באולפן שמתמקד בלהשאיר את הזכיונות האלה בחיים ורלוונטיים דרך עשיית ריימייקים ורימאסטרים וכו'?

המפתחים שזה לא מספק אותם יכולים לחפש עבודה אחרת בתנאים שלהם כשהם עדיין מועסקים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מאי 2024, 21:29

אף אולפן יצירתי שעושה משחקים כמו HFR לא רוצה להיות כלבת COD. ספציפית ביפן יש חוק שכופה על MS לעזור לעובדים למצא עבודה חדשה לפני שהם מפוטרים כך שהמצב בטנגו כנראה בסדר ואני בספק אם הם רוצים להיות אולפן עזר של איזה AAAA מערבי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 08 מאי 2024, 23:18

DrKeo כתב:
swiss-the-engine כתב:אתה רושם שאתה לא זוכר אם זה כולל שיווק ואני כאמור רשמתי שזה בדיוק העניין. אז 22 מיליון ל5 שנים זה כמו הדוגמא שלך לגירס. לא נשמע שזה קצת כסף וחסר משמעות. אני קצת חושד בהכנסה הממוצעת הזאת שהם שיחררו בזמנו אבל בכל אופן למיטב זכרוני עם מנוי של 10 דולר אי אפשר לשחק בדיאבלו… צריך 15 דולר

גיגול מהיר הראה שהתקציב של TLOU2 היה 220 מליון דולר ללא שיווק, בזמן שהורייזן 2 עלה 212 מליון ללא שיווק. לפי הדליפה של ספיידרמן 2 הוא עלה 315 מליון דולר (אבל בדליפה הזאת לא ברור אם זה כולל שיווק או לא). ה-22 מליון דולר שרשמתי פה היא העלות של ארקיין אוסטין וטנגו יחדיו, לא כל אחד לחוד. כלומר משחק כמו TLOU או ספיידרמן עולה 200+ מליון דולר לפתח בזמן שמשחק כמו HFR עולה כמה עשרות מליוני דולרים בודדים.

בטנגו למשל יש רק 60 עובדים ו-ghostwire ו-HFR פותחו במקביל על ידי אותם 60 עובדים. כלומר את HFR פיתחו בערך 30 אנשים במשך 4 שנים, את הורייזן 2 פיתחו 300 אנשים במשך 5 שנים. זה הפרש של יותר מפי 10 בכוח אדם.

ובהחלט ניתן להתווכח שהאימפקט של הורייזון עולה על כמה עשרות מונים לא רק פי 10 מהמשחק קצב הצולע הזה.

אני מודה שלא התעמקתי במספרים לגבי 2 המשחקים שציינת אבל אני קצת ספקן לגבי המספרים הללו כהשוואה לגיטימית להערכת עלויות שניתנה פה לארקיין וטנגו.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2024, 00:11

אני לא יודע לחשב כמה אימפאקט עושה HFR לעומת הורייזן, אבל לא טענתי בשום שלב שמשחק כמו HFR מביא אימפאקט כמו משחק של 300 מליון שמתפוצץ ומוכר 20 מליון עותקים. למשחקים כמו HFR או TLG יש תפקיד אחר למלא, הם לעולם לא ימכרו 20 מליון עותקים, אבל למחזיקת קונסולה יש אנטרסים שונים ממפיצה צד ג' ובהחלט יש לה אנטרס במשחקים כמו HFR שאולי לא מוכרים 20 מליון עותקים אבל הם מביאים משהו שונה לגמרי ל-ECO SYSTEM.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2024, 00:43

כתבה של שרייר על אקסבוקס:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... nQ2nKph6NY

אמ;לק
- הולכים להיות עוד פיטורים.
- טנגו היו בשלבי פיצ' ל-HFR2.
- על פי שיחת זום פינימית של מאט בוטי עם העובדים האולפנים נסגרו כי צוותים של משחקי AAA גדולים הרגישו שהם צריכים עוד ידיים עובדות והוחלט לסגור את הצוותים בכדי "לפנות משאבים". פוקוס על פחות משחקים והמשחקים גדולים יותר.
- לא היה קשר בין הביצועים הרעים של REDFALL לסגירה של ארקיין אוסטין.
- ארקיין ניסו לחזור לשורשים ולעשות אימרסיב סים לפני שנסגרו.
- העזיבה של שינג'י מיקאמי הייתה אחת הסיבות לסגירה של טנגו.
- הרכישה של אקטיוויז'ן גרמה לזה שהבכירים במיקרוסופט מסתכלים על אקסבוקס בזכוכית מגדלת.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 248
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 09 מאי 2024, 20:02

מנהל PR לשעבר במיקרוסופט מסביר מה הבעיה:

תמונה

שום דבר מפתיע. אבל חלק מהאנשים ברחבי הרשת התעקשו לדבר גבוהה-גבוהה על מעלות השירות.
מיקרוסופט צריכים לסגת ממשחקי צד א' DAY1.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2024, 20:25

כמו שאמרתי לפני חצי שנה - לקנות את אקטיוויז׳ן היה מהלך נוראי.

ולגבי GP, אם מיקרוסופט היו מוכרים קונסולות גם השירות היה צומח. אבל אף אחד לא קונה אקסבוקס כי הם הופכים אותה ללא רלוונטית והם לאט לאט מגיעים לרוויה במחשב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21915
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 09 מאי 2024, 20:34

הבעייה היא שזה ייצור משבר אמון… מיקרוסופט היו יכולים לעשות דבר כזה רק אחרי שהם כבר שבו מספיק לקוחות באקוסיסטם שלהם. מתוך עמדת נחיתות הם בצרות.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4161
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 09 מאי 2024, 21:54

יש להם כל כך הרבה תוכן איכותי כיום שאין באמת ערך לDay 1, את מרבית המשחקים אף אחד לא מסוגל לשחק בDay 1. הם צריכים ללכת על המודל של EA וסוני, לשחרר לGamepass אחרי חצי שנה/שנה, זה בהחלט שווה את הכסף גם בקונסטלציה הזאת. מה שיאפשר להם למסקם הכנסות ממכירות לקונסולה ולפיסי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2024, 22:04

אקטיוויז׳ן הייתה טעות נוראית. היא שמה את העין של הרגולטור עליהם, היא הפכה את מיקרוסופט לסוג של נבל והיא שמה את העין של ההנהלה עליהם. אקסבוקס מרגישים גמורים.

הם הוציאו 69 מליארד על אקטיוויז׳ן. זה סכום דמיוני שלא עוזר להם בשיט בשוק הקונסולות או להצלחה של GP. ב-12 מליארד הם יכלו לקנות את קאפקום, ב-5 מליארד את CDPR. ב-15 מליארד הם יכלו לסבסד 150$ לכל קונסולת אקסבוקס ל-100 מליון לקוחות מה שהיה מביא את ה-XSX ל-349$ וה-XSS ל-149$. במליארד הם יכלו לחלק לאורך כל הדור 10 מליון דולר ל-100 אינדים ומשחקי early access שיהיו בלעדיים לעד לxsx, זה יותר מ-10 משחקי אינדי/EA בשנה. ב-4 מליארד דולר הם יכלו לקנות שני AAA ענקיים בלעדיים מצד ג׳ כל שנה (250 מליון דולר פר משחק x שני משחקים בשנה x שמונה שנים).

כל מה שציינתי יחדיו עולה 37 מליארד דולר, חצי מהעלות של אקטיוויז׳ן. XSX ב-349$ ו-XSS ב-149$, בלעדיים מקאפקום, בת׳זדה, כל האולפנים הנוכחיים של מיקרוסופט ו-CDPR. שני בלעדיים ענקיים מצד ג בשנה, יותר מ-10 משחקי אינדי ו-EA גדולים בשנה.. יש מישהו שלא היה קונה את הקונסולה הזאת? ועל גבי זה הם מוכרים את GP שכל התוכן הזה מגחע אליו באיחור של 3 חודשים מהשיגור.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21915
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 09 מאי 2024, 22:12

תגובה לdeath
אני לא מסכים עם זה… גיימרים משחקים בשוטף במה שמעניין אותם, אז זה מעולה אולי לגיימרים חדשים, אבל לא לותיקים, שהם קהל היעד היותר גדול כרגע לשירותים שכאלה בתשלום, לדעתי.
אני גם חושב שזה לא כלכלי, אבל מיקרוסופט בעמדת נחיתות ומשם אתה קודם צריך להתרומם, וכרגע עם העובדה שגיימרים סקפטיים לגבי בלעדיות של ה״בלעדיים״ שלהם בעקבות המהלכים האחרונים - כרגע צריכים להתמקד בvalue, למשוך מלא מלא מנויים ובעוד דור או שניים לוותר על הקטע של day1, אחרי שיעברו איזה 50 מליון מנויים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2024, 22:41

אה, ושכחתי להוסיף להוצאות בהודעה הקודמת 800 מליון דולר לאורך כל הדור כדי להפוך את הXSX ל-14TF עם 20GB זיכרון ואת ה-XSS ל-6TF עם 14GB זיכרון. אז 37.8 מליארד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מאי 2024, 12:09

אי אפשר להמציא את זה. דקה אחרי שהם סוגרים את טנגו, אהרון גרינברג אומר שאקסבוקס צריכים יותר משחקים קטנים שזוכים בלב השחקני, הוקרה, ופרסים.

We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 248
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 10 מאי 2024, 12:21

מיקרוסופט קנו את אקטיויז'ן במחיר מציאה, וכל חברה בעמדה הזו הייתה הולכת על זה.
אקטיויז'ן כבר מכניסה להם רווחים גבוהים. יש להם כבר שטף עבודה שמאפשר להם להוציא משחק כל שנה שמוכר איזה 20 מיליון עותקים כל פעם.
יש להם עסק מובייל ענק ומשגשג.

סוג של נבל? מה זה השטויות האלה? להיפך. מיקרוסופט הצילו את אקטי מקוטיק המושחת.
כל רכישה של מפיצת-ענק הייתה 'שמה את העין של הרגולטור עליהם'.

הרגולטור היה נותן להם לעשות את RE ו MH בלעדיים ל XBOX? היפנים בכלל היו מרשים שחברה זרה יקינו חברה יפנית? (להבנתי יש חוק נגד זה).
מספיק עם ההנפצות.

לקנות את CDPR? ואתה מדבר על להיות הנבל של התעשייה עם כל הטרראם שיש נגד CDPR מאז סייברפאנק?

ברור שהרכישה עוזרת להם בשוק הקונסולות והם יכולים למנף את המותג בהמון דרכים שהם לא ההסתכלות הצרה והשחוקה של 'אם זה לא בלעדי זה חסר משמעות' שלך.
כעסת ככה על מיקרוסופט שהם לא עשו את מיינקראפט בלעדי?

SOT המשחק הכי נמכר ב PSN לחודש אפריל באירופה, ומקום 3 בארה"ב וקנדה. ואתה רוצה למנוע ממיקרוסופט הצלחות כאלה.
למה כל מי שקנה את SOT ל PS5 לא קנה XBOX בשביל המשחק במי-יודע-כמה-כבר שנים שהמשחק הזה בשוק? למה לכבול את עצמך לחומרה שנכשלה?

למה לזרוק כסף סתם? מיקרוסופט נכשלו בדור הזה אז למה להמשיך להיכשל?
שישימו משחקים על PS, יעשו כסף, יבנו את הזיכיונות שלהם וינסו שוב לדחוף את החומרה בתחילת הדור הבא.

הבעיה של מיקרוסופט היא ניהול אולפנים ופרוייקטים.
מיקרוסופט לא צריכה לממן משחקי אינדי. יש לה מכרה של בלעדיים ל XBOX בדמות משחקי STEAM EA שהיא לא עושה איתו כלום.
למה לעזאזל lethal company לא על הXBOX עדיין? למה content warning לא? למה hades 2 לא משוגר גם על ה XBOX?

מיקרוסופט צריכה לרכב חזק על כיוון של 'הקונסולה שהכי קרובה למחשב'. לצמצם/לבטל תשלום לאונליין. לחזק את מדיניות ה early access שלה.
לבטל חובות סרטיפיקציה מטופשות. סוני לא מעוניינת ללכת לכיוון הזה ולא יהיה להם איך להגיב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מאי 2024, 12:43

מיקרוסופט לא קנתה את אקטיוויז׳ן במחיר מציאה, היא שלמה עליה פי 2 יותר משווי של כל מפיצה בהסטוריה באותה תקופה והיא שלמה כמעט 30% פרימיום פר מניה (ביום ההכרזה של הרכישה אקטיוויז׳ן הייתה שווה בקושי 50 מליארד). מאיפה הבאת מציאה, זה בקושי מחיר סביר, הם הוציאו סכום פסיכודאלי שגדול פי 10 מכל רכישה של חברה/מפיצת משחקי AAA וכל זה על חברה שיש לה רק cod וקנדי קראש. הם הציעו סכום כל כך גבוה שבמשך שנה+ בעלי המניות היו בהיסטריה שהעסקה תסגר. לא זה ולא זה עוזר למיקרוסופט כדי לחזק את אקסבוקס או GP. עכשיו על פי שרייר הם מדברים על לא לשים בכלל את cod בgp כי הם מפחדים שזה יפגע בrevenue של cod. כישלון אסטרטגי קולוסלי.

הרכישה הזאת הייתה אחד המהלכים הכי מטומטמים בהסטוריה של הקונסולות. היא הייתה יקרה, היא הפכה את אקס בוקס למטרה מהלכת (גם לרגולטור וגם לראשים של מיקרוסופט) והיא לא תורמת כלום ושום דבר לאקס בוקס או GP ביחס לסכום ההזוי שהם שלמו עליה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 מאי 2024, 17:52

אפילו היא לא הבינה מה היא אמרה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21915
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 מאי 2024, 17:54

היא הקמאלה האריס של מיקרוסופט… מחרטטת טוקינג פוינטס בלי הרבה קוהרנטיות. אבל לפחות היא לא צוחקת צחוק של ג׳וקר מיד אחרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38544
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 מאי 2024, 12:17

קן לוין חוגג :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 מאי 2024, 15:10

Capitalism :geek:
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים