נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2023, 20:01

ממתי סוני ומיקרוסופט מתכננות את השיגורים שלהם לפי התחרות? המשחקים האלה מקבלים תאריך יעד פנימי הרבה זמן מראש, מיקרוסופט לא יכולה פשוט להקדים את אינדיאנה ג׳ונס כדי לעשות קאונטר לספיידרמן. בדרך כלל דווקא ההפך עובד, להוציא משחקים כשלתחרות אין כלום ולגרום לקונסולה שלך להראות טוב יותר. למה הם צריכים ראש בראש עם ספיידרמן?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 29 מאי 2023, 20:26

אה כן ברור שהם לא יוציאו את אינדיאנה ג'ונס או ימהרו אותו לשוק בגלל ספיידרמן לכל משחק יש ת'קצב פיתוח שלו אבל אם יש להם כבר גיימפלי בשרני מאינדיאנה ג'ונס למה לא להראות אותו בקטע של אצבע בעין לסוני? כאילו בשבילם זה ממש ביג דיל, לא כל יום אתה משיג את הIP שהוא ההשראה גם לנסיך הפרסי גם טומב ריידר גם AC וגם אנצרטד :)
משחק אינדיאנה ג'ונס שיקבל תקציב כמו Uncharted או טומב ריידר? זה יזיז מכשירים. לא יודע למה לאסקין אומר שהIP לא רלוונטי לדור הZ הם ילמדו לאהוב אותו ממש מהר :)
כאילו זה נכון שרק פורטנייט מעניין אותם אבל זה ישתנה שיהיה גיימפלי של ג'ונס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2023, 21:08

קטע מאנדיאנה ג׳ונס במסיבה? בטח, למה לא. אני לא יודע אם יהיה אחד, אבל אם יהיה אחד זה לא קשור לספיידרמן אלה לעובדה שיוצא סרט חדש עוד 3 שבועות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2023, 22:34

סרט שמקבל ציונים איומים, לפי מה שאומרים זה חתיכת אסון.
בא נגיד שהוא לא מה שיביא אנשים לשחק במשחק בהמוניהם…

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 מאי 2023, 22:39

Laskin כתב:סרט שמקבל ציונים איומים, לפי מה שאומרים זה חתיכת אסון.
בא נגיד שהוא לא מה שיביא אנשים לשחק במשחק בהמוניהם…

כשהם בקשו ממשין גיימס לבנות דמו לפני 5 חודשים אף אחד לא ידע מה יהיו הציונים :)
אם כבר הם חשבו שהם יהיו נהדרים, כי משום מה דיסני הראו את הסרט לעיתונאים חודש וחצי מראש, כי הם חשבו שכולם יעופו עליו.

כלומר, אם יהיה בכלל דמו. אלוהים יודע מתי המשחק הזה יוצא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 29 מאי 2023, 22:46

המשחק הזה ישפיל את טומב ריידר, לאסקין אתה תראה, אתה כנראה לא יודע כמה שנים האוורד חולם עליו, זה יהיה אדיר.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 30 מאי 2023, 10:44

למי באמת אכפת 2 Hellblade, זה פרויקט "אינדי" נחמד, ממש לא בלוקבאסטר, בקושי משחק, Walking simulator חביב עם קריין תואם שון בין. אין פה רגע Portal 2. אין שום חשיבות מתי הכותר הזה יצא, עצם קיומו לא רלוונטי.

הימור שלי - Forza, Starfield וההפתעה - Outerworlds 2 יוצא השנה ולא Q1 2024. זה הליינאפ של השנה.
מה הייתי רוצה? Shadow drop של Wolfenstien 3, לא יקרה בחיים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 30 מאי 2023, 10:49

אני מת עליך דודי השיט טוק הזה על היילבלייד אני מת :lol: :lol: :lol:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 מאי 2023, 13:28

דרום קוראה אשרה את הרכישה של אקטיוויז׳ן. סה״כ 38 מדינות אישרו, ורק אנגליה דחתה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 יוני 2023, 14:55

ג'ייסון שרייר מפרסם עוד מאמר בבלומברג על תהליך הפיתוח של RedFall, מה השתבש ובעיקר חוסר הרצון של Arkane Austin לעבוד עליו עד כדי כך שהם קיוו ש-MS תבטל את המשחק בעקבות הרכישה של בת'סדה ונכון להיום- 70% מהמפתחים שאחראים ל-Prey כבר בכלל לא עובדים בסטודיו יותר.
המאמר עצמו נמצא מאחורי חומת תשלום לצערי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 15:04

Uncle Pey'j כתב:ג'ייסון שרייר מפרסם עוד מאמר בבלומברג על תהליך הפיתוח של RedFall, מה השתבש ובעיקר חוסר הרצון של Arkane Austin לעבוד עליו עד כדי כך שהם קיוו ש-MS תבטל את המשחק בעקבות הרכישה של בת'סדה ונכון להיום- 70% מהמפתחים שאחראים ל-Prey כבר בכלל לא עובדים בסטודיו יותר.
המאמר עצמו נמצא מאחורי חומת תשלום לצערי.

ממש עצוב מה שקרה שם.

הנה קישור בלי Paywall:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... OCXfP7-j8Q
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 15:19

ציטוטים נבחרים.

GaaS!!
Behind the scenes, the company was encouraging its studios to develop games that could generate revenue beyond the initial sales, a popular trend dubbed “games as a service,” which was taking off in the late 2010s thanks to lucrative hits like Overwatch and Fortnite.

ZeniMax was strongly urging developers at its subsidiaries to implement microtransactions


הבמאים לא סגורים על עצמם
Developers under Smith and Bare said the two leads were outwardly excited but as the project progressed failed to provide clear direction. Staff members said that, over time, they grew frustrated with management’s frequently shifting references to other games, such as Far Cry and Borderlands, that left each department with varying ideas of what exactly they were making. Throughout the development, the fundamental tension between single-player and multiplayer design remained unresolved


צוות קטן מדי לפרוייקט
The studio’s Austin office employed less than 100 people— sufficient for a relatively small, single-player game like Prey but not enough to compete with multiplayer behemoths like Fortnite and Destiny, which are developed by teams of hundreds. Even additional support from ZeniMax’s Wisconsin-based Roundhouse Studios and other outsourcing houses couldn’t fill the gaps, they say.


עזיבה המונית
By the end of Redfall’s development, roughly 70% of the Austin staff who had worked on Prey would no longer be at the company


העובדים רצו שמיקרוסופט תבטל את הפרוייקט, אבל מיקרוסופט היו כל כך handsoff שהם אפילו לא היו מודעים לזה
The acquisition gave some staff at Arkane hope that Microsoft might cancel Redfall or, better yet, let them reboot it as a single-player game, according to sources familiar with the production. Instead, Microsoft maintained a hands-off approach. Aside from canceling a version of Redfall that had been planned for rival Sony Corp.’s PlayStation, Microsoft allowed ZeniMax to continue operating as it had before, with great autonomy


שלוש שנים הוא היה GaaS על מלא
For the first three years, Redfall had a significant microtransaction plan in place. Only in 2021, with “games as a service” growing more controversial among gamers, did Arkane finally scrap its unwieldy in-game monetization plans.


אני מכה לשמוע מה הלך בנוטידוג, זה יהיה סיפור טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 יוני 2023, 15:23

אני די בטוח ששרייר יוכל עוד שנה פשוט להחליף את המילה RedFall במאמר ב-Suicide Squad וזה יהיה כמעט לגמרי מדויק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 15:30

Uncle Pey'j כתב:אני די בטוח ששרייר יוכל עוד שנה פשוט להחליף את המילה RedFall במאמר ב-Suicide Squad וזה יהיה כמעט לגמרי מדויק.

ואחרי זה בהורייזן GaaS או ב-Factions של נוטידוג. כל כך עצוב.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 01 יוני 2023, 16:33

הכל מתחיל ונגמר בעובדה ש prey לא מכר מספיק.
והם לא היו פלופים כמו prey אבל גם המכירות של דיסוהנרד 2 מהצוות השני של ארקיין (ליון) ודאוס אקס האחרון אכזבו את המפיצות שלהם וכנראה לא במקרה המפתחות הלכו לעבוד על דברים אחרים לאחר מכן.

שחקנים אוהבים לבכות על משחקי סינגל פלייר אבל לפחות את ז׳אנר האימרסיב סים שעבר רנסנס מסוים החל מסוף הדור של ה 360, הקהל הוא בעיקר זה שהרג. לפעמים פשוט צריך לשים את הכסף איפה שהפה שלך.

אני מקווה שתחת מיקרוסופט הם יוכלו לחזור לעשות את מה שהם טובים בו, נישתי ככל שיהיה. גם ככה הכל מגיע לגיימפאס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 16:54

זה נכון שהוא לא מכר טוב וזה היה פאקטור, אבל שבטמן ארקאם נייט, TLOU2, הורייזן, FO4 ו-COD גם לא מכרו טוב? כמובן שלמכירות הלא טובות של פריי יש השפעה, אבל כשמשחק GaaS מצליח הוא מרוויח כמו 10 משחקי סינגל. מפיצות מסתנוורות מזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 יוני 2023, 17:03

וכשהוא נכשל, כמו שקורה לרוב משחקי ה-GaaS האלה, הן מבינות בינן לבין עצמן שהיה עדיף להן לשחרר 3 משחקי סינגל במקום כי השנים האחרונות רצופות בכשלונות של משחקי GaaS ואני אהמר, אפילו שאין לי נתונים מדוייקים, שיותר משחקי GaaS נכשלו ביחס לתקציב הפיתוח שלהם מאשר משחקי סינגל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 17:09

Uncle Pey'j כתב:וכשהוא נכשל, כמו שקורה לרוב משחקי ה-GaaS האלה, הן מבינות בינן לבין עצמן שהיה עדיף להן לשחרר 3 משחקי סינגל במקום כי השנים האחרונות רצופות בכשלונות של משחקי GaaS ואני אהמר, אפילו שאין לי נתונים מדוייקים, שיותר משחקי GaaS נכשלו ביחס לתקציב הפיתוח שלהם מאשר משחקי סינגל.

אני אפילו אגדיל ואומר - כמה משחקי GaaS ממפיצות גדולות אחרי שהטרנד התפוצץ (נגיד פוסט Overwatch שיוצא ב-2016) הצליחו? מיקרוסופט הצליחה עם sea of theves, אקטיוויז׳ן עם warzone ו-EA עם APAX? קשה לי לחשוב על עוד. זה ז׳אנר שעולה כמויות הזויות של כסף לפתח וכשהוא נופל, הוא מתרסק.

איזה טרנד נוראי, תמיד חייב להיות בתעשיה טרנד נוראי.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 01 יוני 2023, 18:27

זה נכון שמפיצות מחפשות את הכסף הגדול גם שיש להם משהו מצליח ביד, אבל מאחר ולא נתתי אמירה גורפת אלא התייחסתי לז׳אנר מאוד ספציפי, זה לא ממש רלוונטי.

ההמשכים של דיסהונרד ודאוס אקס מכרו פחות מהמשחקים שבאו לפניהם למרות שהם עלו הרבה יותר להפיק, ו Prey מכר פחות משניהם. ובעוד חלק מהמשחקי gaas נכשלים כי הם פשוט לא מספיק טובים או אפויים, המשחקים שציינתי כן היו טובים ועדיין נכשלו. אז כאשר יש לך מוצר לא הכי רווחי כי פשוט אין הרבה קהל שמעוניין בו, מן הסתם הרבה יותר קל למפיצה לקחת את הסיכון עבור הכסף הגדול. כי אם כבר להיכשל, לפחות שיהיה אפסייד משמעותי.

אף אחד לא אמר שזה הופך את זה להחלטה הנכונה, בוודאי לא הרצויה מבחינתי בתור מי שמאוד אוהב את המשחקים האלה.. והרי שאר המפתחות שציינתי לא עברו לעבוד על משחקי gaas, הם פשוט עבדו על משחקי סינגל מז’אנרים אחרים (גם הם היו טובים אבל לא רווחיים במיוחד), אז גם זאת אופציה.
אני כן חושב שכדאי להזכיר שאנחנו צריכים לתמוך בדברים שאנחנו אוהבים ואם אין מספיק אנשים שאוהבים משחקים מהסוג הזה, אז פשוט לא יהיו כאלה. מה לעשות.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 01 יוני 2023, 19:01

נאהב את זה או לא, הגיימינג הולך לגמרי לכיוון של משחקי מולטיפלייר. אני מעריך שתוך 10 שנים פחות או יותר 90% מהאנשים שמשחקים היום סינגל פלייר אונלי, יפרשו מהתחביב הזה וישארו בעיקר אלה שמשחקים אונליין. כבר ראינו איך אנשים כמו בלינג לוקחים את הזמן לשדרג ולוקחים הפסקה מהתחביב זו מגמה שתלך ותגבר גם סוני לא תשאר לעד המבצר האחרון של משחקי הסינגל גם המשחקים שלהם ירגישו פחות ופחות סינגל, אין מה לעשות זו המציאות האפלה והקודרת.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 01 יוני 2023, 19:31

קצת קשה להגיד מה זה בדיוק GAAS, אבל למרות שהם לא shooter מבוסס loot, במובנים מסוימים גם ACV וגם fifa הפכו להיות GAAS, והם מחרבנים כסף.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 01 יוני 2023, 19:53

נכון, שאנחנו מדברים בפורום על gaas יש לנו בראש סוג משחקים מאוד מסוים, אבל תכלס גם gt7, מריו קארט 8, ספלטון, mk11 ומאנסטר האנטר הם סוג של gaas.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 יוני 2023, 19:56

דיאבלו 4 הוא GAAS על מלא… הבנתי שיהיה סיזן פאס שכזה כל עונה, וכבר ראיתי כותרות על ציוד במאות דולרים…

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2023, 20:13

אני חושב שההבדל בין המשחקים האלה ל-GaaS שאנחנו רואים כ-GaaS הוא שברובם האלמנט GaaS הוא חלק מהמולטי (פיפא, GT, ספלטון, דיאבלו, MK11 וכו׳) וזה מולטי שהיה קיים פחות או יותר מאז ומתמיד. זה טבעי במשחקים האלה וגם די כיף, בסופו של יום זה אומר שהמולטי שתמיד אהבנו בהם הופך לדינאמי וכיפי יותר. לעומת זאת מה שאנחנו מדברים עלי בפורום והטרנד שקורה בשנים האחרונות בתעשיה הוא לקחת מפתוחת סינגל ולכפות עליהן ליצור משחק GaaS, וזה החולי הגדול.

לקחת את נוטידוג או ארקיין ולגרום להן לצלול עמוק לעולם ה-GaaS במקום לפתח משחק סינגל קלאסי זה ממש מבאס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 יוני 2023, 14:59

DrKeo כתב:
Uncle Pey'j כתב:וכשהוא נכשל, כמו שקורה לרוב משחקי ה-GaaS האלה, הן מבינות בינן לבין עצמן שהיה עדיף להן לשחרר 3 משחקי סינגל במקום כי השנים האחרונות רצופות בכשלונות של משחקי GaaS ואני אהמר, אפילו שאין לי נתונים מדוייקים, שיותר משחקי GaaS נכשלו ביחס לתקציב הפיתוח שלהם מאשר משחקי סינגל.

אני אפילו אגדיל ואומר - כמה משחקי GaaS ממפיצות גדולות אחרי שהטרנד התפוצץ (נגיד פוסט Overwatch שיוצא ב-2016) הצליחו? מיקרוסופט הצליחה עם sea of theves, אקטיוויז׳ן עם warzone ו-EA עם APAX? קשה לי לחשוב על עוד. זה ז׳אנר שעולה כמויות הזויות של כסף לפתח וכשהוא נופל, הוא מתרסק.

איזה טרנד נוראי, תמיד חייב להיות בתעשיה טרנד נוראי.

כשהוא נופל, הוא מתרסק. אבל כשהוא מצליח, הוא מדפיס כסף. לא הבנתי מה רלוונטי מפיצות גדולות או לא. אתה יכול להוסיף את פורטנייט, pubg, דסטיני 2, rainbow six siege, rocket league, war thunder, world of tanks וזה רק בשלוף... בעצם כמעט כל משחק f2p מצליח הוא gaas, ויש לא מעט.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים

cron