נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 ספטמבר 2020, 13:56

InterAl כתב:
swym כתב:
InterAl כתב:7.5 מיליארד לחברה שהוציאה את פולאאוט 76, אחד המשחקים הגרועים של השנים האחרונות? נשמע מופרז, ולמיקרוסופט יש היסטוריה של רכישות גרועות במחיר מופרז. איזה IP יש להם חוץ מדום (האחרון מכר סבבה, אבל לא קרוב בכלל לליגה של הגדולים)? dishonored, prey, evil within, wolfenstein, rage? היציאות האחרונות של כולם היו אסונות מסחריים... אז נשארנו עם פולאאוט (שתי היציאות האחרונות עשו עבודה טובה בלהכתים את המותג) ואלדר סקרולס שלא שמענו ממנו כבר כמעט עשור והעבודה על 6 בקושי החלה. על זה לשרוף 7.5 מיליארד? פשוט טעות, מחיר מופרז לגמרי.

הבחירה בפולאאוט 76... מעניינת. זה כמו שמיקרוסופט תקנה את קאפקום ואתה תספר איך זו החברה שהוציאה את Umbrella Corps, או שהיא תקנה את יוביסופט ואתה תספר איך זו החברה שהוציאה את Might & Magic: Chess Royale, או שהיא תקנה את ואלב ואתה תספר איך זו החברה שהוציאה את Artifact. אני מניח שברור לך שזה לא פולאאוט 76 שעליו מיקרוסופט שילמה 7.5 מיליארד דולר...

כתבתי כבר קודם מה מיקרוסופט מקבלת בעסקת החבילה (מלבד פולאאוט 76, כבודו במקומו מונח), אבל אם אתה עדיין חושב שזה מחיר מופרז, אתה מוזמן לבדוק את CDProjekt: חברה במיצוב יחסית דומה אבל עם פורטפוליו משחקים קצת יותר צנוע (שלמעשה אפילו לא מבוססים על פרנצייזים שהיא מחזיקה בהם) ואיכשהו שווי השוק שלה חצה לא מזמן את ה-10 מיליארד דולר.
או שאתה יכול לברר איך הלך הIPO של יוניטי, חברה שעיקר הביזנס שלה הוא מנוע משחקים, וצמחה תוך שבוע מהנפקה של 12 מיליארד דולר לשווי שוק של 24 מיליארד דולר.
או לראות מה משחק אחד כמו פורטנייט יכול לעשות לחברה, ואיך אפיק כחברה פרטית ממשיכה לטפס בסולם ההשקעות ומוערכת היום ביותר מ-17 מיליארד דולר.
או להיזכר איך מיקרוסופט עצמה קנתה את מוג'נג בשביל משחק בודד ב2.5 מיליארד דולר.
לאור כל החברות שמסביב אני חושב שאם כבר, הערך שחברה כמו בתסדה מביאה למיקרוסופט תומחר בחסר. ואם העסקה של מיקרוסופט היא באמת מופרזת, זה אומר שכל השוק נמצא בבועה.

הבחירה בפולאאוט 76 מתבקשת, כי זה המשחק הגדול האחרון שהם הוציאו. המשחק הנחשב האחרון שהם הוציאו היה לפני 9 שנים, אז מי יודע מה היכולת שלהם היום אחרי שראינו את 76? you're only as good as your last game...
ההשוואה לפורטנייט או מיינקראפט לא ממש רלוונטית, אלה חיות אחרות לגמרי.
לגבי CDPR, זאת השוואה רלוונטית יותר, אבל היא נסחרת במכפיל 160, פי כמה מהממוצע בתעשייה. המנייה עלתה פי 4 מאז החשיפה של סייברפאנק, כך שנראה חודש הבא מה יקרה למחיר המניה. סיכוי לא מבוטל שהוא יצנח (גם אם המשחק ימכור טוב).

אבל עשה את המשחק הזה צוות נפרד, הצוות של טוד עשה לאחרונה את FO4. גם אני ירדתי פה על FO4 ואני לא חושב שהוא עומד בסטנדרט של בת'זדה אבל אני חושב שאם כבר רוצים לשים על הראש שלהם את המשחק האחרון אז יש לך משחק שונה לכל צוות כך שהמשחק המלא האחרון של לכל צוות הוא:
- FO4
- FO76
- PREY
- DOOM ETERNAL
- THE EVIL WITHIN 2
- WOFENSTIEN 2
- ESO
(ויש את roundhouse שהוקמו רק שנה שעברה והם human head לשעבר)

אז יש צוותים שממש הפציצו עם המשחק האחרון שלהם, יש צוותים שממש השתפרו, יש צוותים ששמרו על הרמה, יש צוותים שירדו באיכות או מעולם לא היו איכותייים במיוחד; יש כל מני, הגיוון גדול. למשל TEW 2 היה זינוק איכות מאוד גדול מ-TEW1, וולפנשטיין ודום מאוד מעורכים, כנ"ל על פריי (ובכלליות כל משחק ארקיין בעשור האחרון) ו-ESO התחיל חלש אבל השתפר מהרחבה להרחבה. יש מסריחונים כמו FO76 וכולנו מסכימים ש-FO4 הוא ממש לא מה שציפינו מה"משחק הגדול הבא של טוד האוורד" אבל סך הכל יש פה יבול ממש טוב, אני לא חושב שיש פה יותר מדי חברות שנופלות מנניח אינסומניאק שסוני בדיוק קנו וחלקן הרבה יותר טובות ממנה לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 ספטמבר 2020, 15:05

על סמך מה אתה אומר שהוא לא פותח ע"י הצוות של טוד? יש לו קרדיט כ-director של המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 ספטמבר 2020, 17:16

InterAl כתב:על סמך מה אתה אומר שהוא לא פותח ע"י הצוות של טוד? יש לו קרדיט כ-director של המשחק.

FO76 פותח על ידי הצוות החדש שלהם בדרום, טוד לדעתי גם לא היה בכלל הבמאי (הוא עמוק בסטארפילד וכנראה שגם ES6) אלה אחד הוותיקים בחברה שביים אותו כשצוות החדש הוציא לפועל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 ספטמבר 2020, 17:36

עד כמה שידוע לי, הסטודיו באוסטין היה שותף לפיתוח אבל הוא לא היה הסטודיו המוביל. הסטודיו במרילנד הוביל את הפיתוח. טוד הוא ה-executive producer של המשחק, ג'ף גרדינר הוא ה-project lead (והיה גם המפיק של פולאאוט 3/4).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bling » 27 ספטמבר 2020, 17:46

אם executive producer עובד במשחקים כמו בסרטים אז זה די שטות בסופו של דבר. לא הוא באמת ביים והוביל את הפרויקט בשטח ברמה היומיומית.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 ספטמבר 2020, 17:53

לא יודע לגבי זה, אבל אתה יכול להסתכל פה: https://www.igdb.com/games/fallout-76/credits ולחפש את המפתחים בגוגל - רובם עבדו על פולאאוט 3/4.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 27 ספטמבר 2020, 18:10

דרקו אבל דום האחרון יצא לא מזמן
כניראה יקח שנתים עד דום הבא ,בזמן הקרוב יוצא רק הרחבה

הרבה מהזכיונות האחרים ,ממש לא ברור מה הצוותים מפתחים כרגע
עם זה משחקים שיצאו תוך שנה או תוך 3 שנים
תיהיה לזה השפעה גדולה בתחרות xsx מול הps5

מעבר לזה גם לא ברור עם ms תיהיה מוכנה להפסיד כסף
על לא לעשות גרסאות ps5 , לטובת הקידום של הxsx
מדובר במיליוני עותקים לוותר אליהם ,וזה גם נותן פתח לחברות צד שלישי ליכנס אליו
עם אין תחרות בps5 בחלק מהז'אנרים, יהיו חברות שינצלו את זה
אולי יוציאו גוטיק חדש או כל זיכיון רדום אחר
או יהיו זכיונות חדשים

אני מבין את הצורך של ms בסטודיואים ,במיוחד שהם רוצים להיות
נטפליקס של התחום
אבל לא יודע עם הפירות האמיתים יהיו בדור הזה
כי השאלה הגדולה זה משחקים ל2021-2022
וחלק מהצוותים של בטסדה כניראה לא יוציאו משחק גדול בתקופה הזאת

אולי ניראה סקרים rt ,כל כך הרבה גרסאות זה מתבקש
אולי רימיקים כאלו ואחרים
אולי דום בהמצע או סוף 2022

אבל קשה לי לראות אלדר סקרול 6 לפני 2023 ,ואז המומנטום
כניראה כבר יוכרע ,ולסוני יש כבר צוותים מנוסים לתקופת 2021-2022

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 ספטמבר 2020, 18:30

טוד אמר במפורש בראיונות שהצוות הראשי לא עבד על המשחק הזה אלה הצוות החדש, אני חושב שזה גם די ברור מאליו להתחשב בזה שהצוות הראשי עסוק גם בסטארפילד וגם ES6. אולי אחוז מהסויים מהכישרון של מרילנד עבר לשם ואני בטוח שללא מעט אנשים בצוות הראשי היה יד בפרוייקט בצורה כזו או אחרת אבל טוד הוא לא הבמאי של המשחק וה-heavy lifting נעשה על ידי הסטודיואים הדרומיים. טוד דבר על זה גם בפודקאסט עם טד פריייס, על זה שהפרוייקט שלהם וכמה שבת'זדה מרילנד גאים בהם וכו'.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 27 ספטמבר 2020, 18:55

DrKeo כתב:טוד אמר במפורש בראיונות שהצוות הראשי לא עבד על המשחק הזה אלה הצוות החדש, אני חושב שזה גם די ברור מאליו להתחשב בזה שהצוות הראשי עסוק גם בסטארפילד וגם ES6. אולי אחוז מהסויים מהכישרון של מרילנד עבר לשם ואני בטוח שללא מעט אנשים בצוות הראשי היה יד בפרוייקט בצורה כזו או אחרת אבל טוד הוא לא הבמאי של המשחק וה-heavy lifting נעשה על ידי הסטודיואים הדרומיים. טוד דבר על זה גם בפודקאסט עם טד פריייס, על זה שהפרוייקט שלהם וכמה שבת'זדה מרילנד גאים בהם וכו'.

מצטער, אני לא מבין איך זה מסתדר עם הקישור לקרדיטים שהבאתי קודם. עובדתית, חלק ניכר מהמפתחים שעבדו על 76 עבדו גם על 3 ו-4. כולל כמעט כל הבכירים. אתה יכול לאמת את הרשימה מהלינק הקודם גם לקרדיטס שמופיעים במשחק עצמו: https://www.youtube.com/watch?v=XHcRPNEPCA4

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 28 ספטמבר 2020, 12:25

מדברים שטוד האוורד אמר בעצמו על הפיתוח של סקיירים, משחק שאין עוררין שהוא היה הבמאי שלו פרופר.

בעוד שאין ספק שטוד לקח את ההחלטות הגדולות הוא סיפר שהוא לא קרוב היה ללראות את כל התוכן של סקיירים זה לא שהוא היה hands down בהכל וגם לא להחליט לגביו ובמה שהוא כן שיחק הוא שיחק לרוב בגרסת הפיתוח המבוגבגת.

וזה משחק שהוא היה הבמאי ולא ראה את כל התוכן שלו..עוד דוגמא להחלטה שלו בגרסה המקורית הדרקונים היו אמורים רק לעופף בשמים בלי להילחם בך על הקרקע הוא חשב שזה משעמם ושינה את זה.

אז אם זו דרך העבודה שלו ובכנות איזה במאי יכול לעבוד על כל חלק במשחקים כאלה ענקיים?

אז לא מפתיע אותי שבפולאאוט 4 הוא נתן הרבה פחות עבודה מאשר מסקיירים כמו שנדב אומר.

אפשר להניח שהוא הניח את היסודות עם פולאאוט 3 וככה היתה לו פחות עבודה על ההמשך.

כנל עם סקיירים וoblivion.

מכאן בוודאי שהנגיעה שלו בפולאאוט 76 לא קיימת.

עריכה: מעבר לזה באחד הראיונות הוא טוען שהוא והצוות התחילו לפתח את סטארפילד פרופר זמן קצר אחרי סיום פולאאוט 4 אז אני בספק אם הצליח לדחוף את פולאאוט 76 באמצע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 ספטמבר 2020, 16:44

אני לא חושב שזה ממש רלוונטי שיש אנשים מבת'זדה מרילנד מפוזרים בכתוביות של 76, אתה יודע איך קרדיטים עובדים בעולם הבידור, גם אם מישהו במרילנד נתן תמיכה טכנית לצוות באוסטין כי מרילנד פתחו את המנוע אז הוא מופיע בקרדיטים. סתם כדגימה פתחתי את כל המתכנתי גיימפליי, מתוך 23 רק 8 נגעו בצורה כלשהי במשחק בת'זדה מרילנד (וחלק מה-8 האלה היו איזה ג'ונייר חסר חשיבות ב-FO4 בלבד) ומן הסתם הגיוני שיש אנשים שעזרו או אפילו עברו לאולפן באוסטין כי יש קרוס פוליניזציה בין אולפנים בדיוק כמו כל חברת הייטק אחרת בעולם שיש לה לוקיישנים בכל מני מקומות בעולם.

טוד האוורד לא ביים את המשחק הזה בניגוד למורווינד/אובליביון/סקיירים/FO3/FO4, רובו נעשה על ידי האולפני דרום של בת'זדה ומי שבאמת חשוב בבת'זדה מרילנד עובד על ES6 ועל סטארפילד, לא על FO76. באמת שהויכוח הזה מיותר, אם אתה חושב ש-FO76 הוא איך שאנחנו אמורים לשפוט את בת'זדה מרילנד עכשיו אז לבריאות, נראה לי שאתה לבד בדיעה הזאת. FO4 הוא כנראה הדוגמה הרלוונטית וגם הוא לא היה להיט גדול לדעתי אבל לפחות טוד אשר שהם קורעים את המנוע מהקרביים ובונים המון מחדש.

בנושא אחר:


אגב, גם פה טוד אומר שהם עושים שינויים דראסטים למנוע שלהם לדור הבא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 28 ספטמבר 2020, 19:04

רוב מוחלט של הלידים/דירקטורים שמופיעים בקרדיטים של 76 עבדו גם על 3 ו-4. הקביעה שלך שכל מי שבאמת חשוב עובד על סטארפילד ו-ES6 לא מבוססת על עובדות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 ספטמבר 2020, 23:56

InterAl כתב:רוב מוחלט של הלידים/דירקטורים שמופיעים בקרדיטים של 76 עבדו גם על 3 ו-4. הקביעה שלך שכל מי שבאמת חשוב עובד על סטארפילד ו-ES6 לא מבוססת על עובדות.

לא בתפקידים האלה.

כמעט כל הלידים לא עבדו על משחקי בת'זדה קודמים או שזאת הזדמנות הליד הראשונה שלהם. אני משעור שמדובר באנשים שהסכימו לעבור ממרילנד לאוסטין עבור תפקיד LEAD.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 29 ספטמבר 2020, 00:42

בקיצור אפשר לסכם את העבודה של טוד האוורד על פולאאוט 76 כ..

1. הנציג של הצוות מול ההנהלה הבכירה קרוב לוודאי.
2. הבחור שהיה חוטף/חטף את כל האש כשהמשחק לא יצא משהו כי זה בגדר אחריותו.

אבל הוא לא הבמאי וגם בוויקפדיה אומרים שהוא לא הבמאי.

ויש גם את זה
When Howard said Bethesda had spent years thinking about and working on Starfield, he wasn't exaggerating. He told me Bethesda began dedicating people to Starfield after Fallout 4 came out in autumn 2015, but the studio had been discussing it as far back as 2004.https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... odd-howard

כאילו אם הוא עובד על סטארפילד בשיא הכוח מאז 2015 אז איזה כוח יהיה לו למשחק רשת. גם טוד האוורד הוא בחור של סינגל פלייר, בכל ראיון שלו תראה שהוא מעריץ של משחקים כמו אולטימה 4 ומשחקי תפקידים ישנים כבדים כאלה, הוא לא יילך לעשות משחק שירות זה לא הוא והוא אפילו אמר שגם אם לסטארפיילד יהיו אלמנטים חברתיים כאלה או אחרים זה יהיה שולי.

כאילו באמת הוא לא הבחור שירצה לעשות משחקי שירות, ובטסדה יתנו לו לעשות מה שהוא רוצה זה די בטוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2020, 10:35

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4729
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2020, 10:41

שתי נקודות מעניינות:
1. כנראה שהפיצ'ר Auto HDR אכן ברמת המערכת וזמין לכל המשחקים,עם החרגה של כאלה שה-AI של MS בנתה יחשיב ככאלה שלא נותנים את איכות התמונה המצופה,מדהים.
2. ב-BC מוד שמקיף משחקי XBO,360 ו-OG למעשה נעשה שימוש בכל הכוח העיבודי,כלומר,ליבות ZEN2 במהירות 3.8Ghz ו-12.1TF GPU (בניגוד ל-XBX שנתן למשחקי ה-360/OG בערך חצי מהכוח של ה-GPU,כלומר באיזור ה-3TF) אבל ה-GPU מגיע בלי שיפורי הארכיטקטורה המשמעותיים של RDNA 2 ואפילו 1,אנחנו כאילו מסתכלים כאן על ביצועים של VEGA64 כשזה מגיע ל-GPU,מה שכנראה יכול להסביר את התנודות הקטנות (אבל באמת קטנות) שיש בחלק קטן מהמשחקים בסרטון שלפעמים לא מצליחים לשמור על 60fps.
מעבר לזה,עבודה מעולה של MS,שיפור ענק ב-BC.

בכלל,כל הסקירות המוקדמות על הקונסולה שקראתי היו מאוד חיוביות,כשבאחת אפילו נכתב שמדובר ב-XBOX הכי שקט שהם בדקו עד היום וזה אחרי דור מוצלח של MS מהבחינה הזו.
היה גם מישהו שהצליח לטעון 12(!) משחקים ב-Quick Resume שהיו שילוב של משחקי 360 ו-XBO מן הסתם וממה שהבנתי עם משחקי נקסט-ג'ן המספר הזה יורד לבערך 5 שזה כמובן גם יותר ממה שציפיתי והופתעתי לגלות שהפיצ'ר הזה עובד גם בחיבור HDD/SSD חיצוני דרך USB למשחקי BC.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2020, 14:20

אגב, למי שתהה, ה-XSX נותנת לשחקן 802GB פנויים. זה יותר מה-X1X ועוד יש שם מקום שמור ל-QUICK RESUME אז אני חושב שזה מספר לא רע בכלל. צריך לזכור שדיסק של 1TB הוא בעצם 931GB כך שמיקרוסופט "מבזבזת" 129GB על ה-OS ופיצ'רים כגון QUICK RESUME. אני חייב לציין שאני די בטוח שהפס5 תתן אולי 650GB למשתמש, אם לא פחות מזה כי דיסק של 825GB הוא באמת 768GB וסוני לדעתי רמתה גם עם ה-825GB כי לכל SSD יש מקום שמור לפרוויז'נינג ונראה שסוני איכשהו התעלמו מזה.

אז כדוגמה עם ה-XSX, הדיסק הוא באמת 1.1TB וכשמתחשבים בפרוויז'נינג הוא 1TB וכשממירים את זה ל-GiB (שזה מה שהמערכת הפעלה באמת תראה לכם) זה 931GB. אז יש את כל השיט של המערכת הפעלה עצמה ונשארים עם 802GB. במקרה של הפס5 סוני אומרת שיש למכשיר 825GB אבל זה ללא פרוויז'נינג, כלומר זה המקביל ל1.1TB של מיקרוסופט. פרוויז'נינג זה לרוב 10% כך שאנחנו מתחילים מ-743GB (המקביל ל-1TB של MS), אז ממירים ל-GiB ונשאר לנו 691GB (המקביל ל-931GB של MS). כלומר מ-691GB אנחנו צריכים להוריד את כל מה שה-OS תקח, או במילים אחרות אני לא אהיה בשוק אם הפס5 מגיעה אפילו עם 600GB פנוי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 29 ספטמבר 2020, 15:31

אני חושב שלמרות שזה ייתן לבוקס כ-200 גיגה יותר זה מתרגם רק לשלושה ארבע משחקים. כנראה לא תהיה ברירה אלא לקנות את הדיסק הנוסף הלא זול בכלל.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21797
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 ספטמבר 2020, 15:44

כן, כך או כך יש מעט מאוד מקום בקונסולות האלה, מוזר לי שלא מאפשרים לרכוש גירסה עם יותר מקום בהשקה... ולקנות כמו שבוזמן אומר זה יקר מאוד, לפחות של מיקרוסופט עם השטיק הזה שלהם... של סוני עדיין אין בשוק משהו עד כמה שידוע לי, נראה מה יהיו המחירים בסוף השנה, כשיצאו.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 29 ספטמבר 2020, 16:08

הQR תמיד נשמע לי כמו פיצ'ר מיותר לשימוש האמיתי, ואיזה משהו שהוא הרבה יותר רעש וצלצולים של יח"צ לפני ההשקה.
כאילו, אני מאמין שזה עובד ועובד טוב, אבל מתי בדיוק מצאתם את עצמכם משחקים משחק, עוצרים אותו בנקודה אקראית לגמרי, משחקים משחק אחר במשך זמן מה, עוצרים אותו בנקודה אקראית וחוזרים למשחק הקודם?
אני מניח שזה משהו שאולי יבוא לידי שימוש בבתים בהם יש כמה שחקני קונסולה, שניהם להוטים לשחק בכל רגע שהשלט פנוי באופן מיידי, ולפחות אחד מהם לא אוהב לסיים משחק בצ'קפוינט... לא נשמע לי אחוז גדול במיוחד.

כמובן שהעובדה שזה מתאפשר היא בטח סבבה ואחלה והכל, אבל אני לא מבין את החפירה על זה הן מצד מייקרוסופט והן מצד העיתונות. העובדה שהSSD יאפשר טעינה מהירה וכניסה מיידית למשחקים היא האישו ולא הQR שאני בספק כמה יהיה בשימוש על הקטנסולה הממוצעת.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4729
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2020, 16:19

Stick כתב:הQR תמיד נשמע לי כמו פיצ'ר מיותר לשימוש האמיתי, ואיזה משהו שהוא הרבה יותר רעש וצלצולים של יח"צ לפני ההשקה.
כאילו, אני מאמין שזה עובד ועובד טוב, אבל מתי בדיוק מצאתם את עצמכם משחקים משחק, עוצרים אותו בנקודה אקראית לגמרי, משחקים משחק אחר במשך זמן מה, עוצרים אותו בנקודה אקראית וחוזרים למשחק הקודם?
אני מניח שזה משהו שאולי יבוא לידי שימוש בבתים בהם יש כמה שחקני קונסולה, שניהם להוטים לשחק בכל רגע שהשלט פנוי באופן מיידי, ולפחות אחד מהם לא אוהב לסיים משחק בצ'קפוינט... לא נשמע לי אחוז גדול במיוחד.

כמובן שהעובדה שזה מתאפשר היא בטח סבבה ואחלה והכל, אבל אני לא מבין את החפירה על זה הן מצד מייקרוסופט והן מצד העיתונות. העובדה שהSSD יאפשר טעינה מהירה וכניסה מיידית למשחקים היא האישו ולא הQR שאני בספק כמה יהיה בשימוש על הקטנסולה הממוצעת.

זה חד משמעית קורה לי- אם אני משחק,נניח,משחק מפוקס סינגל ואז מקבל אינבייט לפארטי של היילו 5,QR יכול מאוד להועיל עבורי לעשות סשן ארוך של מולטי ואז לקפוץ חזרה לאיפה שהייתי בסינגל,והפוך. זה פיצ'ר שכנראה יהיה סופר שימושי וגם שחקני PC מעולם לא באמת חוו משהו כזה (alt tab לא נחשב :) ).

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 29 ספטמבר 2020, 16:25

Stick כתב:הQR תמיד נשמע לי כמו פיצ'ר מיותר לשימוש האמיתי, ואיזה משהו שהוא הרבה יותר רעש וצלצולים של יח"צ לפני ההשקה.
כאילו, אני מאמין שזה עובד ועובד טוב, אבל מתי בדיוק מצאתם את עצמכם משחקים משחק, עוצרים אותו בנקודה אקראית לגמרי, משחקים משחק אחר במשך זמן מה, עוצרים אותו בנקודה אקראית וחוזרים למשחק הקודם?
אני מניח שזה משהו שאולי יבוא לידי שימוש בבתים בהם יש כמה שחקני קונסולה, שניהם להוטים לשחק בכל רגע שהשלט פנוי באופן מיידי, ולפחות אחד מהם לא אוהב לסיים משחק בצ'קפוינט... לא נשמע לי אחוז גדול במיוחד.

כמובן שהעובדה שזה מתאפשר היא בטח סבבה ואחלה והכל, אבל אני לא מבין את החפירה על זה הן מצד מייקרוסופט והן מצד העיתונות. העובדה שהSSD יאפשר טעינה מהירה וכניסה מיידית למשחקים היא האישו ולא הQR שאני בספק כמה יהיה בשימוש על הקטנסולה הממוצעת.


אני אגיב רק בזה:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 29 ספטמבר 2020, 16:25

כן דיברנו על זה בעבר. שימושי אפילו אם רק לא בא לך לראות את כל ה startup של המשחק.

לגבי האחסון... נראה לי הכי נורמלי לחבר הארד דיסק רגיל 2-4 טרה ולסגור עניין.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4729
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 29 ספטמבר 2020, 16:29

swiss-the-engine כתב:כן דיברנו על זה בעבר. שימושי אפילו אם רק לא בא לך לראות את כל ה startup של המשחק.

לגבי האחסון... נראה לי הכי נורמלי לחבר הארד דיסק רגיל 2-4 טרה ולסגור עניין.

למשחקי BC זו בהחלט אופציה טובה,אם כי לחבר SSD חיצוני כן יוביל לשיפור משמעותי בזמני הטעינה אפילו אם אתה לא מאחסן אותם על ה-SSD הפנימי או הכרטיס הרחבה.
לגבי משחקי נקסט-ג'ן,לא יודע,לא בא לי להתחיל לשנע משחקים פנימה והחוצה לאחסון הפנימי,נשמע קצת מסורבל בטווח הארוך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38358
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 ספטמבר 2020, 16:37

מחירי ה-SSD בירידה עכשיו שוב (וגם ה-DRAM, חבל ש-MS לא שמו 20GB...) אז אולי 2GB יהיה במחיר סביר בקרוב.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 15 אורחים

cron