נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 12 אוגוסט 2020, 19:02

לא ממש מעניין אותי עם הילו יהיה במספרים משחק ראשי כל כמה שנים ,או הרחבות למשחק שיהיה הבסיס להרחבות

מה שמאוד מפריע לי ,זה שהם מתחילים עם משחק בגאפיקה מיושנת
בינתים לא ראיתי משהו שאומר לי לקנות xsx להחליף את הxbo x שלי
זה בטוח יגיע מצד שלישי ,אבל רובם המוחץ יהיו זמינים בps5
ויגיע יום שאני יצטרך להחליף מחשב או לקנות xsx להנות מבלעדי ms
חדשים ,פשוט בינתים לא רואה חשק ב2021

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 19:09

DrKeo כתב:כן, אבל יש הבדל בין פורצה להיילו. היילו זה קמפיין גדול ואפי, אני לא ממש רואה דרך להפוך אותו לפלטפורמה ושזה יהיה טוב. כלומר, ברור שזה הכל סמנטי, הרי הם יכולים לבנות את הקמפיין של היילו 7 ולשים אותו ככפתור בתפריט של היילו אינפנט בדיוק כמו שב-MCC יש את היילו 1 עד 4 באותו תפריט. אבל לא יודע, זה מוזר לי שהם פשוט ילבישו את הקמפיין היילו של 2025 על גבי פלטפורמה בת 5 שמבוססת על הONE.

במולטי זה מובן לי, בכל מני מודים סטייל דסטני זה מובן לי, אבל בסינגלפלייר? מוזר, ממש מוזר.

זה...זה בדיוק מה שהם מתכננים לעשות.
אולי זה לא יהיה UI שדומה למה שיש בMCC אלא משהו יותר אורגני שיהיה במשחק עצמו סטייל איזה galaxy map כמו במאס אפקט,אבל זה לגמרי הכיוון שלהם.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 12 אוגוסט 2020, 19:12

גם בדסטיני יש חבילות תוכן סינגל/קואופ אפיות לא פחות וזה עובד יפה (נכון שיש שם דגש על תוכן ה-MMO, אבל עם כל עדכון גדול גם מגיע תוכן עלילתי די בשרני שכולם בדרך כלל פשוט מעיפים על ההתחלה ב-6 שעות).

הקטע הוא שדסטיני 2 הוא משחק הרבה יותר יפה מאינפינט, ועוד מהיציאה בקושי רץ ברמה סבירה על קונסולות הדור הנוכחי.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 19:19

אני מסכים לגבי דסטיני 2,עם כמה שאני חושב שהקמפיין הראשי שהוא הושק איתו היה משעמם ברמות קשות,המשחק נראה מעולה עם ארט סטייל שמדגים את הכישרון של החבר׳ה מבאנג׳י לבנות עולמות sci-fi שנראים מזמינים עוד מימי היילו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2020, 19:29

Uncle Pey'j כתב:
DrKeo כתב:כן, אבל יש הבדל בין פורצה להיילו. היילו זה קמפיין גדול ואפי, אני לא ממש רואה דרך להפוך אותו לפלטפורמה ושזה יהיה טוב. כלומר, ברור שזה הכל סמנטי, הרי הם יכולים לבנות את הקמפיין של היילו 7 ולשים אותו ככפתור בתפריט של היילו אינפנט בדיוק כמו שב-MCC יש את היילו 1 עד 4 באותו תפריט. אבל לא יודע, זה מוזר לי שהם פשוט ילבישו את הקמפיין היילו של 2025 על גבי פלטפורמה בת 5 שמבוססת על הONE.

במולטי זה מובן לי, בכל מני מודים סטייל דסטני זה מובן לי, אבל בסינגלפלייר? מוזר, ממש מוזר.

זה...זה בדיוק מה שהם מתכננים לעשות.
אולי זה לא יהיה UI שדומה למה שיש בMCC אלא משהו יותר אורגני שיהיה במשחק עצמו סטייל איזה galaxy map כמו במאס אפקט,אבל זה לגמרי הכיוון שלהם.

זה שאני שם את הכפתור שיגור של TLOU2 בתוך התפריט של TLOU1 לא אומר שTLOU1 הוא משחק שירות מתפתח. כלומר דסטיני מוציא חבילות הרחבה שזה לגמרי אחלה אבל אם ב-2025 מה שנקבל מהיילו זה חבילות הרחבה מבוססות על אינפנט מ-2021 אז זה יהיה ממש מבאס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 19:33

DrKeo כתב:
Uncle Pey'j כתב:
DrKeo כתב:כן, אבל יש הבדל בין פורצה להיילו. היילו זה קמפיין גדול ואפי, אני לא ממש רואה דרך להפוך אותו לפלטפורמה ושזה יהיה טוב. כלומר, ברור שזה הכל סמנטי, הרי הם יכולים לבנות את הקמפיין של היילו 7 ולשים אותו ככפתור בתפריט של היילו אינפנט בדיוק כמו שב-MCC יש את היילו 1 עד 4 באותו תפריט. אבל לא יודע, זה מוזר לי שהם פשוט ילבישו את הקמפיין היילו של 2025 על גבי פלטפורמה בת 5 שמבוססת על הONE.

במולטי זה מובן לי, בכל מני מודים סטייל דסטני זה מובן לי, אבל בסינגלפלייר? מוזר, ממש מוזר.

זה...זה בדיוק מה שהם מתכננים לעשות.
אולי זה לא יהיה UI שדומה למה שיש בMCC אלא משהו יותר אורגני שיהיה במשחק עצמו סטייל איזה galaxy map כמו במאס אפקט,אבל זה לגמרי הכיוון שלהם.

זה שאני שם את הכפתור שיגור של TLOU2 בתוך התפריט של TLOU1 לא אומר שTLOU1 הוא משחק שירות מתפתח. כלומר דסטיני מוציא חבילות הרחבה שזה לגמרי אחלה אבל אם ב-2025 מה שנקבל מהיילו זה חבילות הרחבה מבוססות על אינפנט מ-2021 אז זה יהיה ממש מבאס.

תחזור ל-press release הראשון של 343 על איפיניט שהם שיחררו ביום של התצוגה של MS חודש שעבר,תראה את הניסוח שלהם לגבי מה המשמעות של אינפיניט עבור היילו הלאה,אין בכלל מקום לספק בנוגע לכוונות שלהם לדעתי. כאילו,אפילו השם של המשחק די מסגיר את זה שהם רואים אותו כסוג של פלטפורמה שתקבל תוכן חדש 'אינסופית' ו-10 שנים זה גובל באינסוף כשזה מגיע לתמיכה במשחק.
אני חושב שנראה כאן מודל מאוד מאוד דומה לדסטיני 2,עם חבילות הרחבה שיוצאות בתדירות גבוהה יחסית שבסופו של דבר הן עוד דסטיני 2 ולא דסטיני 3 בשום צורה שהיא.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 19:35

לי אין ספק שהמשחק יהיה פנומנלי אחרי חבלי הלידה של השנים הראשונות. הפסימיות ההתחלתית שלי נבעה מזה שהם רצו לשגר את המשחק במצב כזה אם הם דוחים אותו זה מראה שהלב שלהם במקום הנכון והם עם ראש על הכתפיים יש פה חזון.


הגרפיקה אמנם לא הכי הכי אבל זה בוודאי יקל על המפתחים ליצור תוכן איכותי בפחות זמן.. ושוב תראו איך סקוור תומכת בפפ14 עלילתית זה המשחק הכי טוב בסדרה מאז פפ9 לטעמי פשוט לא יאמן.

אני מזכיר את סקוור ופפ14 כי אין באמת הבדל בעיני בין תמיכה ארוכת טווח בMMO לעומת GAAS ויש מצב שמייקרוסופט מצאו פה את הנוסחא להיילו.

וכן כמו שאמרו פה אחרים בדוק חלק מהאנשים יתחברו רק שיש משימות עלילתיות חדשות והקור ישחקו כל הזמן אבל זה לא נורא כל משחק GAAS זה ככה. יש עליה מטאורית בשחקנים שיש תוכן חדש וירידה לרמות הנורמליות כמה שבועות אחכ.

נדב: אבל יהיו שיפורים גרפים אחרי שהוואן תצא מהתמונה כן אולי לא כמו אלה שאתה רוצה אבל הם יהיו ניכרים לעין אחי.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 12 אוגוסט 2020, 19:38, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2020, 19:37

בו נגיד את זה ככה, אם הם משגרים את הפלטפורמה ל-10 שנים הקרובות שלהם על בסיס ה-ONE שבייסיקלי מתה עוד שלושה חודשים, זה רעיון ממש רע. גם נשמע לי מוזר הקונספט של חבילות הרחבה במקום קמפיין ענק שיוצא במכה. אני משער שגיימפאס הוא גורם משפיע כאן וחבל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 19:42

זה בדיוק החשש שלי עם כמעט כל הפרוייקטים של MS פלוס מינוס- אני חושב שפייבל בסכנה להיות פלטפורמה כי זה מאוד נוח עבורם להפוך אותו לכזה,אני גם בטוח כמעט לגמרי ש-Turn10 סיימה גם היא להוציא המשכים מסורתיים ל-FM ומעכשיו המשחק ישמש כפלטפורמה שתקבל תוכן חדש למשך תקופה ארוכה (במקרה זה אני דווקא בעד),אני גם צופה מהלך דומה שיגיע לגירס,Everwild גם עושה רושם של משהו כזה,Sea of Theives שם כבר מזמן,גם Grounded. זו בדיוק הנקודה שבה סוני תופסים אותי כלקוח,עם חוויות סינגל מהודקות הרבה יותר ובעוד שאין לי בעיה עם משחקים מפוקסי אונליין כמו ש-MS משחררת,כשזה רק זה אני מאבד עניין.
זה פשוט המודל הכי משתלם להם כדי להשאיר מנויים בגיימפאס.
נערך לאחרונה על ידי Uncle Pey'j ב 12 אוגוסט 2020, 19:43, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 19:42

זה לא רק גיימפאס נדב זה גם פייבל :) והנוקמים של סקוור ואולי גם המשחק של רוקסטדי וגם EA ניסתה שיהיה לה משחק כזה שכחתי את שמו ובשביל קפקום SF זה הGASS רשמית.
(תכלס גם מונסטר האנטר אבל SF הוא הראשון במודל אצלם)

זה העתיד לא כל משחק יהיה כזה אבל כל חברה שמכבדת את עצמה תרצה לפחות משחק אחד כזה.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 12 אוגוסט 2020, 19:45

זה מתאים בול לגיים פאס.

אני לא יודע איך זה יעבוד במבחן התוצאה, אבל הרעיון של הרחבות כמו דסטיני לא נשמע לי כזה רע. זה פחות או יותר אומר שמדלגים על משחק היילו ממוספר אחד, אולי שניים, בהנחה שזה באמת יהיה עשור. מנגד אמורים לקבל עדכוני תוכן רציניים באינטרוולים הרבה יותר קצרים וגם תוכן שמרשה לעצמו להתמקד בדברים שקמפיין ראשי בחיים לא היה מפתח יותר מדי, משהו שחובבי לור כמו פייג' בטח יאהבו.

אבל מהצד הטכני - כן, זה אומר להישאר עם משחק שנראה רע במשך הרבה שנים. זו קצת בעיה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוגוסט 2020, 19:51

glass man כתב:חח קאז למה אתה חושב שמשחקים קטנים יכולים להציל שיגור של קונסולה? ולרקורד סופר מיט בוי, וטרנזיסטור הם אינדים ושניהם בטופ 10 שלי בכל הזמנים אז אין לי חלילה אנטי לאינדים.

תגיד את זה לGW ולרזוגאן - מהמשחקים הכי אהודים בתחילת חייהם של הקונסולות הרספקטיביות.
תגיד את זה ל fall guys ולרוקט ליג. תאר לך אם אחד משני המשחקים האלה היה בלעדי וגם יוצא בשיגור.

מיקרוסופט (וסוני, ונינטנדו, וכלי מי שמשגר קונסולה) היו צריכים לתת לצוותים פנימיים לפתח 2-3 משחקים בקאליבר הזה שייצאו בחלון של נובמבר-מאי.
הניסיון לשגר עם משחק AAA מהשורה הראשונה הוא טמטום שרק יוביל לפגיעה ב IP. בגלל זה, אם רוצים לעשות משחק AAA לשיגור לוקחים IP מחוק ורדום שלא יכול להינזק ממשחק שיגור בינוני מינוס מינוס, כמו קראקדאון 3. סוני חוו את זה עם קילזון בדור ה פס4.

הדחייה של היילו משדרת כלפי חוץ שמיקרוסופט חסרי-מושג מה, הם היו צריכים את התגובות השליליות של צופים להדגמה כדי להבין שהמשחק צריך יותר זמן ושאין מנוס מדחייה?
אין מנגנונים פנימיים? אין בדיקה עצמית? מביך ומדאיג.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 19:55

Uncle Pey'j כתב:זה בדיוק החשש שלי עם כמעט כל הפרוייקטים של MS פלוס מינוס- אני חושב שפייבל בסכנה להיות פלטפורמה כי זה מאוד נוח עבורם להפוך אותו לכזה,אני גם בטוח כמעט לגמרי ש-Turn10 סיימה גם היא להוציא המשכים מסורתיים ל-FM ומעכשיו המשחק ישמש כפלטפורמה שתקבל תוכן חדש למשך תקופה ארוכה (במקרה זה אני דווקא בעד),אני גם צופה מהלך דומה שיגיע לגירס,Everwild גם עושה רושם של משהו כזה,Sea of Theives שם כבר מזמן,גם Grounded. זו בדיוק הנקודה שבה סוני תופסים אותי כלקוח,עם חוויות סינגל מהודקות הרבה יותר ובעוד שאין לי בעיה עם משחקים מפוקסי אונליין כמו ש-MS משחררת,כשזה רק זה אני מאבד עניין.
זה פשוט המודל הכי משתלם להם כדי להשאיר מנויים בגיימפאס.


גבר לדעתי מודל של GASS זה הכי מתאים לפייבל. דמיין לך קמפיין סינגל מושקע של 30 שעות שאתה יכול לשחק בco.op עם חברים בכל רגע ואז שנים על גבי שנים של תוכן חדש.

חלקו אמנם יחייב co.op כי הוא יהיה קשה מדי לסינגל פלייר אבל חלקו יהיה סינגל וגם מה שלא יהיה סינגל תוכל למצוא שותף אוטומטית ברמה שלך.

פייבל תמיד היה בקונספט הזה של עולם שכל דבר שאתה עושה מגיב לבחירות שלך ואין יותר טוב מGASS בשביל ליצור עולם חי ונושם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 20:07

לא יודע קאז. רזוגאן לא הציל לי את חלון ההשקה הבעיתי ב2014 ואהבתי אותו יותר מכל משחק אחר בספריה שלי. אם כבר אתה מביא shoot em.ups. אז אולי אם אחת החברות היתה מביאה ikaruka 2 רו אינדים כמו.
סופר מיט בוי 2 mark of the ninja 2 היה על מה לדבר.

מה שאמרת על רוקט ליג וFG זה מגניב בתאוריה משחק כזה בהשקה.
אבל מתי ראית מאז wii sport משחק לקאזואלים שיוצא בהשקה ומזיז קונסולות זה מאוד נדיר.

משחקים כמו רוקט ליג וFG הם ברק בבקבוק אתה לא יכול לחזות שהם יהפכו ללהיטים מראש כמו שאף אחד לא חזה את טרנד הבאטל רויאל.

לגבי היילו היה אפשר לטעון שאין למייקרוסופט מנגנונים פנימים אם הוא היה יוצא במצבו.. אבל הוא לא.. הוא נדחה ככל הנראה כדי להציע חוויה בשרנית מאוד בהשקה וזה מבורך.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 20:23

אני בספק אם הסיבה שהיילו נדחה בגללה היא כדי שיהיה לו עוד תוכן,אני חושב שהם בעיקר מנסים לשפר את המשחק גרפית תוך כדי מה שנראה כמו צרות רציניות עם המנוע החדש שלהם ולשחרר אותו עם הרכיבים שהקהילה מצפה שיהיו שם מהרגע הראשון ולא יתווספו לאורך חודשים על חודשים כמו עם היילו 5 ויגרמו למשחק לאבד מומנטום.
זה היה מהלך שגוי מבחינתם לשחרר את סרטון הגיימפלי ואז לדחות את המשחק,כי אם הם לא היו עושים את זה הם תמיד יכלו לטעון שהם לוקחים את הזמן כדי לשפר את המשחק עוד או משהו כזה אבל עכשיו כולם יודעים שיש איתו בעיה ומקשרים את הדחייה לתצוגה הלא המוצלחת שלו..לא PR טוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 20:31

מה הם כבר יכולים לשפר גרפית פייג? כל עוד הם נעולים על הone. אין להם כל כך מה לשפר כי הם לא יבנו עכשיו מנוע חדש לגמרי.וישנח את המשחק לגמרי לטובת גרפיקה מרשימה יותר.


וכבר הסכמנו שהם ישארו על הוואן לפחות שנתיים.

כאילו אף אחד מאיתנו לא חושב שהם דחו את אינפיניט כדי לבטל באלגנטיות את גרסת הone ב2021 נכון? מהלך כזה גם ידפוק את כל גישת הGASS גם יהיה התאבדות כלכלית למשחק ובכללי יהיה על הפנים.

אין ספק שכשהם יציגו את המשחק מחדש הם יציגו אותו עם איזו הדגמה של הGASS שאנשים יבינו מה שונה בו מהקודמים.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 12 אוגוסט 2020, 20:35

תמיד אפשר לדחוף עוד פיצרים גרפיים לקצה כשההבדל בין הone לSx הוא כזה עצום, אני מניח.
רק לא מזמן הרימאסטר של קרייסיס נדחה בכמה חודשים כדי להשתפר ויזאולית באופן רשמי. אני אמנם הטלתי אז ועדיין מטיל ספק בנוגע למה כבר אפשר באמת לעשות בכמה חודשים האלו (ולמה לא 'חשבו' על הפיצרים שרותים לדחוף עכשיו כבר אז), אבל נחכה ונראה אני אומר. נראה שלפחות בצד של המפתחות יש אמונה שזה משהו שאפשר לעשות.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 20:35

גרפיקה היא משהו מאוד scalable ואין לי ספק שהבילד הסופי של היילו איפיניט יראה משמעותית יותר טוב ממה שראינו לפני חודש,הם גם היו מאוד ברורים בהודעה האחרונה שלהם לפני שבוע שבועיים שהטענות על האיכות הגרפית,בייחוד התאורה,זה משהו שהם לקחו לתשומת ליבם ויעבדו כדי לשפר אותו. אולי לא תראה את השיפורים האלו על גרסאת ה-ONE אבל גרסאת ה-XSX? אין שום מניעה לזה.
אני לא חושב שהם יבטלו את גרסאת ה-One,אני כמובן חושב שהם צריכים לעשות את זה אבל אני לא באמת חושב שזה יקרה.
כשאני מדבר על ההפסד של המשחק כתוצאה מכך שהוא כבול ל-One,אני מדבר על דברים כמו כמות אויבים על המסך וה-AI שלהם,הגודל של המפה וכמה גיאומטריה היא יכולה להכיל. דווקא אפקטים גרפיים כמו SSR או RT,פיתרון AA או טקסטורות ברזולוציה גבוהה אלו דברים שאפשר לעשות בלי בעיה על ה-XSX וישפרו את האיכות הגרפית משמעותית בלי הצורך לבטל את גרסאת ה-One.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 21:00

סטייק ופייג' אתם כמובן צודקים שזה אפשרי מהצד של הseries x להציג שיפורים נרחבים מול גרסת הone. אבל זה לא קצת מוזר שמייק ירשו לגרסת הseries x להראות משמעותית יותר טוב מגרסת הone כל עוד גרסת הone בחיים?

אני הנחתי שהם יתחילו להוסיף פייצרים גרפים משמעותים כשגרסת הone תבוטל.

אבל לכו תדעו אולי באמת נשאר להם קצת מיץ לסחוט אפילו מהוואן.
כאילן אתם יודעים גם גרסת הone יכלה להראות הרבה יותר טוב אם היא היתה 30fps אבל בגלל שהם אף פעם לא יעשו משהו כזה אני בספק כמה זה יכול להשתפר על הוואן.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 21:11

glass man כתב:סטייק ופייג' אתם כמובן צודקים שזה אפשרי מהצד של הseries x להציג שיפורים נרחבים מול גרסת הone. אבל זה לא קצת מוזר שמייק ירשו לגרסת הseries x להראות משמעותית יותר טוב מגרסת הone כל עוד גרסת הone בחיים?

אני הנחתי שהם יתחילו להוסיף פייצרים גרפים משמעותים כשגרסת הone תבוטל.

אבל לכו תדעו אולי באמת נשאר להם קצת מיץ לסחוט אפילו מהוואן.
כאילן אתם יודעים גם גרסת הone יכלה להראות הרבה יותר טוב אם היא היתה 30fps אבל בגלל שהם אף פעם לא יעשו משהו כזה אני בספק כמה זה יכול להשתפר על הוואן.

לפחות הקמפיין הולך להיות 30fps על הוואן,שינובי אישר את זה,וזה לא באמת מפתיע..אין שום מצב שהוואן מריצה את אינפיניט ב-60fps ואני לא אתפלא אם מה שנראה מהוואן יהיה משחק 720P/30.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 אוגוסט 2020, 21:23

פאק שינובי אישר את זה? איינפינט אפילו לא נראה לי טוב ברמה שהקמפיין לא יכול לרוץ על 60fps על הוואן. כן עד רמה כזו הוא לא מרשים.

טוב אם זה 30fps על הוואן אז אני לא רואה את המשחק משתפר גרפית אלא אם כן מייקרוסופט תרשה לגרסת הדור הנוכחי להראות כמו משחק מגסון לעומת הדור הבא ואם הם היו מתכננים שיהיה הבדל ענקי בין הגרסאות כבר היינו רואים אותם בדמו.

מה שכן אי אפשר לזלזל במה שART טוב יכול לעשות לגרפיקה בינונית אם הם יראו art מלא צבעים מקומות יפים ומשחקי אור של RT בדור הבא.. אז אני מסכים שההדגמה הבאה יכולה אחרי הכל להראות מרשימה יותר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוגוסט 2020, 21:46

glass man כתב:לא יודע קאז. רזוגאן לא הציל לי את חלון ההשקה הבעיתי ב2014 ואהבתי אותו יותר מכל משחק אחר בספריה שלי. אם כבר אתה מביא shoot em.ups. אז אולי אם אחת החברות היתה מביאה ikaruka 2 רו אינדים כמו.
סופר מיט בוי 2 mark of the ninja 2 היה על מה לדבר.

מה שאמרת על רוקט ליג וFG זה מגניב בתאוריה משחק כזה בהשקה.
אבל מתי ראית מאז wii sport משחק לקאזואלים שיוצא בהשקה ומזיז קונסולות זה מאוד נדיר.

משחקים כמו רוקט ליג וFG הם ברק בבקבוק אתה לא יכול לחזות שהם יהפכו ללהיטים מראש כמו שאף אחד לא חזה את טרנד הבאטל רויאל.

לגבי היילו היה אפשר לטעון שאין למייקרוסופט מנגנונים פנימים אם הוא היה יוצא במצבו.. אבל הוא לא.. הוא נדחה ככל הנראה כדי להציע חוויה בשרנית מאוד בהשקה וזה מבורך.


לגבי היילו, או שמיקרוסופט ידעו את מצב המשחק והתעלמו וסירבו להסתכל על המצב כאשורו או שהם חשבו שהמוצר שהם עשו מספיק טוב ועל המסלול לצאת השנה ואז הרשמים השליליים הפתיעו אותם. תבחר את מה שאתה רוצה, זה משדר חוסר-מושג. מישהו שם היה צריך להגיד במרץ 'טוב. זה לא הולך לקרות. בואו נפסיק להגיד שהמשחק יוצא השנה'.

המשחקים שהזכרתי הם לא בהכרח קז'ואלים. אפשר לחשוב כמה משחקים כאלה יצאו בהשקה. זה שאין ערובה לא אומר שלא צריך לנסות. במינימום היו מוקבלים 2-3 משחקים חביבים שהיו משמשים להרחבת רשימות בתקופה הדלילה. הם היו צריכים להכניס לפיתוח 2-3 משחקים כאלה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 22:21

glass man כתב:פאק שינובי אישר את זה? איינפינט אפילו לא נראה לי טוב ברמה שהקמפיין לא יכול לרוץ על 60fps על הוואן. כן עד רמה כזו הוא לא מרשים.

טוב אם זה 30fps על הוואן אז אני לא רואה את המשחק משתפר גרפית אלא אם כן מייקרוסופט תרשה לגרסת הדור הנוכחי להראות כמו משחק מגסון לעומת הדור הבא ואם הם היו מתכננים שיהיה הבדל ענקי בין הגרסאות כבר היינו רואים אותם בדמו.

מה שכן אי אפשר לזלזל במה שART טוב יכול לעשות לגרפיקה בינונית אם הם יראו art מלא צבעים מקומות יפים ומשחקי אור של RT בדור הבא.. אז אני מסכים שההדגמה הבאה יכולה אחרי הכל להראות מרשימה יותר.

אתה נותן הרבה יותר מדי חשיבות לגרסאת ה-One בהתחשב בזה ש-MS עושה כל מה שהיא יכולה כדי לפמפמם את אינפיניט כמשחק דור הבא אמיתי. אתה לא מסתכל על זה נכון- אינפיניט בהחלט יכול להשתפר גרפית משמעותית,ולעשות את זה רק על ה-XSX וה-PC,הוא לא יכול,או לפחות מאוד לא סביר,להראות שיפור משמעותי באלמנטים כמו AI,סימולציות שונות (שים לב למשל בדמו איך העצים סטטים לגמרי,איך הדשא לא מגיב לוורהוג שנוסע עליו,אלו תזכורות לשורשים של המשחק על ה-One),פיזיקה,גודל העולם וכו'

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 אוגוסט 2020, 22:58

נחמד לראות שאני ו-DF לגמרי באותו ראש,ממליץ מאוד להקשיב להם:

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 אוגוסט 2020, 23:06

וואלה באסה שדחו. המשחק כבר מתקרב לטרטורית development hell
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 177 אורחים