נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 אוגוסט 2020, 15:37

אבל לאסקין אני רשמתי שהוא אולי יהיה AAA וזה רק על סמך איינסידרים שאמרו שהוא יהיה משחק כזה. גם בעיני זה מוטל בספק אבל יש עוד סיכוי כלשהו על סמך ההדלפות נדב הביא אותם בנושא של הדור הבא אבל יודע מה הנה לינק אקראי בגוגל שלא תצטרך לנבור.

https://nerd4.life/2020/05/20/microsoft ... -engine-5/

זה לא אומר שזה באמת יהיה AAA זה יכול להיות פשוט קפיצת מדרגה לסטודיו אבל פה לפחות יש עשן. סיבה כלשהי לספקולציות.
במיוחד שאנריל 5 בתמונה.

הגודל של הסטודיו שולל את זה אבל אם הם יעזרו פיתוח חוץ זה עוד אפשרי.

שים לב מה עצמך כתבת "גם אם זה לא דווקא ברמות של ES הבא או משהו שעובדים עליו עשור"

במילים אחרות אתה אומר "גם אם זה לא יהיה AAA זה בטח יהיה מרשים "

אבל זו הנקודה הדיון היה אם הוא יהיה AAA.
לא אם הוא יהיה middle ground מחוספס שזה ההגדרה של AA.

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 אוגוסט 2020, 15:43

כן, אבל גם עם אינסיידרים, העבר של החברות מדבר בעד עצמו, ומשתיהן אין שום ספק שOBSIDIAN הרבה הרבה יותר קרובה להגדרה שלך לAAA, והמשחק האחרון שלהם הוא דוגמא טובה שהם יכולים לעשות גרפיקה יפה מאוד, אפילו אם זה משחק "צד" עבורם.
ומה שGTA6 או ES הבא יהיו נקרא כבר סוג של AAAA. משחקים יוצאי דופן שעובדים עליהם קרוב לעשור בהפקה הכי גדולה שאפשר בתעשייה הזו... זה לא שאם משחקים לא מגיעים לרמה הזו אז הם לא AAA. זה קצת כמו להגיד שספיידרמן הוא לא AAA בגלל ש-TLOU2 נראה טוב יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 אוגוסט 2020, 16:08

לאסקין AAAA? אלה משחקי AAA. הדבר היחיד שאני יכול לקרוא לו אולי AAAA זה שנמו 1 בתקופה שהוא יצא הוא היה כל כך ליגה אחרת מבחינת החומרה שהוא רץ עליה התקציב שלו הטכנולוגיה.הוא לא יכל לרוץ על הפס1 והנינטנדו 64 גם אם סגה היו רוצים.

כל עוד משחק לא דורש קונסולה חדשה בשביל לרוץ הוא AAA לדור שלו כי הוא במסגרת העלויות הטכנולוגיות של אותו דור.

יודע מה ? מרגיש שהבאתי לך את הTOP DOGS מולם? אפילו Dragon age 4 אם ייצא בדור הזה יהיה הרבה יותר מרשים ממנו כי כולם יהיו AAA והוא AA.

החברה האלה אף פעם לא דחפו קונסולות והמשחקים עם התקציב הכי גבוה שלהם היו המשכים ישירים למשחקים אחרים וההמשכים תמיד הרגישו AA אפס שיפורים למנוע אפס שיפורים לגרפיקה אפס שיפורים למכניקות.

זה לא ישתנה פתאום כי מייקרוסופט בתמונה מייקרוסופט רוצה אותם כי בזה הם טובים. הסקיירים של מייקרוסופט זה פייבל.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2020, 16:09

glass man כתב:
swym כתב:למעט מקרים חריגים, קונסולות בדרך כלל לא בנו את עצמן על משחקי השקה אקסלוסיביים טובים

רואים שבחיים לא שיחקת super mario world

רואים שמיהרת להגיב במקום לקרוא

Kazz כתב:ולכן לפני שנתיים מיקרוסופט (וגם סוני) היו צריכים לקחת 20 אנשים מכל סטודיו שלהם שיעבדו על משחקים בסדר גודל קטן/ארקייד כדי שתהיה להם שורה של משחקים מוכנים ל6-8 חודשים הראשונים של הקונסולה.
כל דור החור הזה בשנה הראשונה קורה וזה לא מובן. מפספסים אפשרות לנקודת פתיחה טובה. כאילו, אם מיקרוסופט שואלת את עצמה איך אפשר לתת פייט לסוני בדור הבא אז וואלה תעשו משחקים קטנים-בינונים לשנה הראשונה ולסוני לא יהיה מענה.
ואוסיף: הזניחה של מיקרוסופט תמיכה ב VR ב xbox one x הייתה שטות.

מצטער, אבל לא הייתי ממהר להשקיע באסטרטגיה שלך. אתה גם לא מבין את היתרון לגודל אל מול העלויות הקבועות הכרוכות ביצירת שורה של "משחקים מוכנים", וגם לא מבין את העובדה שתחילת דור חדש של קונסולות הוא כרטיס זהב למפתחי צד ג' קטנים וגדולים, ולכן עומס גדול מידי מצד א' דווקא מייצר רתיעה כי אין מקום. אפםילו הסוויצ' הפכה לסיפור הצלחה דווקא בגלל הואקום הזה בתחילת הדרך - מה שהביא המון מפתחי אינדי לפלטפורמה.
יותר מזה, הבדיחה הזו על תמיכה במשהו נישתי כמו VR היא אפילו לא מצחיקה: זה טמטום אפילו יותר גדול מלתמוך בקינקט, ואחרי שזה כבר לה כבר השקה של קונסולה אחת מיקרוסופט הבינה שלאנשים נמאס מגימיקים.

DrKeo כתב:לדעתי זה ממש מעפן, אבל זה מה שאנחנו מקבלים. הייתי בראש שחברות לא צריכות את E3, כמו שנינטנדו עושה כבר שנים דירקט, אבל כנראה שטעיתי כי ברגע שהחברות עושות מה שבראש שלהן זה יוצא קקה.

זה אמנם גם E3 שבעיקר נותנת נקודת התכנסות, אבל גם ובעיקר העובדה שהרבה יותר מסובך להרים אירועים כאלו בצורה דיגיטלית כשיש מגבלות קורונה. מה שעוד אפשר לעשות ברמת הסטודיו הופך למסובך כשצריך לתפור במקביל המון קצוות ברמת התאגיד ומול גורמים מצד שלישי. זו בהחלט לא היתה שנה מוצלחת לחשוף בה דור חדש, ואני עדיין בשוק שאנחנו כבר באוגוסט ועדיין אין אפשרות preorder או אפילו תג מחיר לקונסולות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוגוסט 2020, 16:13

idan כתב:מבחינה גרפית? אינפמוס ודרייב קלאב נראו לא פחות דור הבא מקילזון. וסגנון גרפי אחר ממשהו כמו RYSE אבל גם סאסנט אוברדרייב הרגיש דור הבא לדעתי.

כן, אתה צודק, גם הם היו יפים. אבל עדין הייתה הרגשה שאפשר לספור את המשחקים היפים על כף יד אחת והשאר הרגישו כמעט כמו דור הקודם על סטרואידים, ביחוד אחרי שנים של גרפיקה מטורפת על ה-PC עם משחקים כמו קרייסס 3 או BF3. האמת שאין לי מושג מה ה-"RYSE" או "KZ" של הדור הזה, לא ממש מרגיש כאילו חשפו כאלה עדין.

Laskin כתב:אני לא יודע מה קורה לעיניים שלכם, אבל אם הטריילר של הורייזון באמת היה רובו מייצג של איך שהמשחק נראה - אז הוא קפיצה מרשימה הרבה יותר ממה שהיה עם KZ בזמנו, וגם יותר מRyse.
וראצ׳ט הציג את מה שכולנו רצינו מה-SSD, וגם הוסיף קצת RT על הדרך, אז גם ממנו אין ממה להתאכזב.
גם יש סיכוי שהמשחק של היוצרים של רזוגאן יציג פיצ׳רים של הדור הבא, אבל נאלץ לחכות טיפה עד שנראה גיימפליי.

כל השאר באמת קצת מאכזב, אבל ראינו מעט מאוד בלעדיים... והרי היה ברור שלא נקבל משחקים ממש מושקעים שבנויים רק לדור הבא מצד ג׳. בקיצור היינו אמורים לראות איזה 2-3 משחקים לדור הבא באמת אצל מיקרוסופט אבל מאחר והם החליטו שהם עושים קרוס ג׳ן שנתיים אנחנו נאלץ לחכות.

לא יודע, הורייזן באמת נראה כמו הסף התחתון שהיה לי בראש למשחק דור הבא ובטח ובטח לא מה שציפיתי מגרילה. יש לי הרגשה שהוא לא ידקן טוב עם הדור. כלומר, יש בו דברים מרשימים אבל גם יש בו המון דברים שמריחים כמו קרוס ג'ן. למשל בתמונות ששחררו ה-IQ לא טוב בכלל ולא מעט מהצמחיה נראת כאילו היא הגיעה ישר מהפס4 (להבנתי ממש יש שם מודלים מ-HZD). ראצ'ט היה הרבה יותר מרשים בעיניי אבל מצד שני ההדגמה הראשית שם הייתה של ה-SSD וזאת לא בדיוק ההדגמה שחפשתי. כלומר אם היה מעבר חופשי בין מימדים זה היה באמת הצגת תכלית, אבל מה שהציגו היה "on rails", הכיל זמן טעינה וגם גמגם קצת כך שזה לא בדיוק מה שציפיתי מ-SSD של 5GB/S+. יש הרגשה כזאת של הבטחת יתר עם CPU מטורף, קפיצה דורית של GPU וה-SSD הקדוש ובסוף מה שאתה מקבל זה HZD עם גרפיקה טיפה יותר יפה ב-4K. כלומר אחלה והכל, אבל כשאני מדמיין בראש דור הבא אני מדמיין את הטריילר של הלבלייד.

בקיצור, יש מצב שעברנו מארץ הפנטזיות למציאות אבל לדעתי פשוט לא קבלנו הדגמות של דברים שבאמת מנצלים את הדור הבא שאנחנו מחכים להם. אולי צריך לראות את היבול של 2022 או משהו כזה.

swym כתב:זה אמנם גם E3 שבעיקר נותנת נקודת התכנסות, אבל גם ובעיקר העובדה שהרבה יותר מסובך להרים אירועים כאלו בצורה דיגיטלית כשיש מגבלות קורונה. מה שעוד אפשר לעשות ברמת הסטודיו הופך למסובך כשצריך לתפור במקביל המון קצוות ברמת התאגיד ומול גורמים מצד שלישי. זו בהחלט לא היתה שנה מוצלחת לחשוף בה דור חדש, ואני עדיין בשוק שאנחנו כבר באוגוסט ועדיין אין אפשרות preorder או אפילו תג מחיר לקונסולות.

מצד אחד אני מסכים, מצד שני אני חושב שיש לא מעט שיכלו לעשות בכדי לשפר עניינים משמעותית. אני לא בטוח מה עוזר להם כל הפיצול סטרימים האלה, הרי כל מה שעושים ב5 סטרימים נפרדים אפשר לעשות מתומצת יותר בסטרים אחד ראשי סטייל מסיבת E3. נכון שיש מגבלות, אבל זה לא אומר שצריך לעשות סטרים לכל שטות מסכנה. כלומר נראה שהאפקט הפוך, במקום לעשות סטרים אחד לכל הדברים שלהם, כולם עושים מיני סטרימים שחושפים מעט מדי בכל פעם. יש לי הרגשה שזה יותר גישת PR מאשר קורונה כי אינטואטיבית אני רוצה להגיד שקל יותר להרים תצוגה אחת של 40 דק' מאשר 4 תצוגות של 25 דק'. היה הורג את MS לשים קצת OS וחומרה בתצוגה שלהם? זה כנראה היה להם יותר קל לוגיסטית מאשר לאגד 385735 טריילרים כמו שהם תמיד עושים. אני לא כל כך מבין את הדחף של MS וסוני לדחוף כמה שיותר טריילרים בשעה, זה נוראי. אני חושב שכולנו היינו מעדיפים התרכזות ב-5 בלעדיים כשבין לבין מראים את ה-UI, את הQUICK RESUME או איזה פיצ'ר מגניב של ה-OS. כלומר זה הגיוני שאחרי שעתיים פלוס של תצוגות מ-MS וסוני עדין לא ראינו איך זה נראה כשמשגרים משחק מה-OS ועד שהמשחק מתחיל? איפה ההדגמות של ה-SSD שאמור להזניק אותנו ישר לגיימפליי תוך שניות? לא יודע, הבחירות ש-MS וסוני עושות ממש מוזרות והמצב בצד ג' אפילו יותר גרוע.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 אוגוסט 2020, 16:23

לדעתי אתה ממש טועה לגבי הורייזון 2, אנ די משוכנע שכמו עם הורייזון הראשון - הוא יישאר אחד המרשימים של הדור גם בסופו.
וכן, נראה לי שצריך להתעורר מהחלומות... משחק כמו ראצ׳ט לא יכול גם לנצל את הSSD בצורה שטרם ראינו אף פעם, גם להביא RT וגם להיות בקצה של הקצה של הגרפיקה, בטח שלא בשנה הראשונה של המכשיר. זו ציפייה גדולה מדי.
אתה ראית את הלבלייד אז נראה לך עכשיו שמשחקים בעולם פתוח יתקרבו לזה? כנראה שלא, במשך הדור הקרוב. לפחות לא עולם פתוח ממש חי וגדול כמו שהורייזון כנראה יהיה.

גלאס - שנמו לא היה היחיד. היה גם את gta5 בדור הקודם, היה את RDR2 בדור הזה, יש משחקים שהם חריגים מאוד בהשקעה שלהם והירידה לפרטים, ולדעתי גם ES הבא יהיה כזה, כמו גם gta הבא. וכן, אתה מדבר כאילו אם זה לא הקצה של הקצה אז זה לא AAA וזו לא ההגדרה.
ואת זה אני אומר לך, דווקא בתור מישהו שחטף על הראש כי התעקש ועדיין מתעקש שסמאש לא נחשב AAA, מול רוב פורום הזה :)
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 02 אוגוסט 2020, 16:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוגוסט 2020, 16:31

ראצ׳ט משחק עולם פתוח? לא יודע, כל מה שהראו ממנו נראה כמו מסילה אחת גדולה. אני יודע שבקודמים היו אזורים שהם יותר ״עולמות״, אבל זה לא שמדןבר באיזה GTA. המשחקים הללו יחסית מרשימים גרפית כי הם ממש מסילתיים, לפעמים ליטרלי על מסילה. אבל אין לי ספק שראצ׳ט היה מקשים גרפית, פשוט הישום SSD שלו הרגיש קצת לוקה בחסר. ובנוגע להורייזן, אם זאת הגרפיקה שתזכר כמרשימה לאורך רוב הדור הבא אז וואללה, אני ממש מאוכזב. הדמו של UE5 והלבלייד נראו חצי דןר מעל הורייזן.

אם הורייזן יהיה בנצ׳מארק גרפי לאורך הדור הזה, אז אתה חושב שהדמו של UE5 או הלבלייד היו משהו שלעולם לא נראה?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 אוגוסט 2020, 16:49

לא, ההערה על עולם פתוח הייתה יותר בקטע שהזכרת את הלבלייד יחד עם הורייזון באותו משפט, לא על ראצ׳ט.

ואני חושב שהטריילר של הורייזון היה מרשים בהרבה מהדמו של אנריל... אולי לא מבחינה של התאורה, או ממבו-ג׳מבו טכני, אבל בטח בשביל העיניים... אבל שוב - צריך לראות גיימפליי ממנו. לא שהדמו של אנריל היה ״גיימפליי״ אבל מאמין שרץ על הפס5 בזמן אמיתי, מן הסתם. עולם ג׳ונגל כמעט תמיד מרשים יותר בעיניי מאשר מדבר, בטח כשאני יודע שהכל שם זז ויפה לכל הפחות כמו במקורי, ונראה שהרבה הרבה מעבר.
לגבי הלבלייד - בטח שנראה, אבל שוב - ז׳אנר שונה לגמרי, סטנדרטים אחרים לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 אוגוסט 2020, 17:27

לא לאסקין אתה פשוט המצאת הגדרה חדשה AAAA כדי לאפשר לavowed להיות AAA :lol: .

אז כן עם כמה שאני עלוב העלובים שבמתכנתים אני יכול להסכים שRDR2 וES הם מכונה מסועפת שאין כמוה מלאת משתנים שעד היום אין לי מושג איך משחקים כאלה קיימים בטח שעל הדור הקודם.

אגב בטסדה שקלו כמה פעמים בגלל זה שסקיירים יהיה משחק פס4/one אבל בסוף הוחלט שהדור הקודם יוכל לסחוב את זה.

אולי זה מסביר למה לא ראינו מהם ES בדור הזה.

ועם כמה שרוקסטאר ובטסדה מדהימים ואני מעריץ ענק של כל מה שהם עשו ויעשו בES או GTA אלה משחקי AAA פשוט הצוותים הם הטופ של הטופ אין ספק שהתקציבים ענקיים.

אבל מה הבעיה של מייקרוסופט לתת תקציב כזה? מה הבעיה למייקרוסופט עם העליונות הטכנולוגית להקפיץ אותם לרמה של AAA.

אף אחד שם לא רוצה לעשות AAA פייבל הוא AAA כי יש לו הכי הרבה פוטנציאל בתור GAAS מבין שניהם .שתראה את הגרפיקה של פייבל לעומת avowed נדבר אבל בטח גם אז תהפוך את פייבל לAAAA :)

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 אוגוסט 2020, 18:46

תעשה חיפוש בגוגל ותראה שלא אני ״המצאתי״ את זה :)
זה משהו שהומצא על ידי הרבה גיימרים שמבינים שיש מעט משחקים שההשקעה בהם הם מעל ומעבר לרוב המוחלט של מה שנחשב ללא ספק AAA.
הסיבה שאני השתמשתי בזה כאן היא שאתה כתבת:
___________
שים לב מה עצמך כתבת "גם אם זה לא דווקא ברמות של ES הבא או משהו שעובדים עליו עשור"

במילים אחרות אתה אומר "גם אם זה לא יהיה AAA זה בטח יהיה מרשים "
___________

כי מבחינתך אם זה לא ES זה לא AAA, אז בשבילך אני מציע לאמץ את זה :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 02 אוגוסט 2020, 20:47

swym כתב:
glass man כתב:מצטער, אבל לא הייתי ממהר להשקיע באסטרטגיה שלך. אתה גם לא מבין את היתרון לגודל אל מול העלויות הקבועות הכרוכות ביצירת שורה של "משחקים מוכנים", וגם לא מבין את העובדה שתחילת דור חדש של קונסולות הוא כרטיס זהב למפתחי צד ג' קטנים וגדולים, ולכן עומס גדול מידי מצד א' דווקא מייצר רתיעה כי אין מקום. אפםילו הסוויצ' הפכה לסיפור הצלחה דווקא בגלל הואקום הזה בתחילת הדרך - מה שהביא המון מפתחי אינדי לפלטפורמה.
יותר מזה, הבדיחה הזו על תמיכה במשהו נישתי כמו VR היא אפילו לא מצחיקה: זה טמטום אפילו יותר גדול מלתמוך בקינקט, ואחרי שזה כבר לה כבר השקה של קונסולה אחת מיקרוסופט הבינה שלאנשים נמאס מגימיקים.

אני מבין בזה שלסוני ומיקרוסופט יש נקודת חולשה ברורה מאוד: תוכן בשנה הראשונה (אם לא יותר). אם הייתי מתחרה או מישהו מבפנים אז ברור לי מה צריך לעשות כדי ליצור פער.

נו, מה הם המשחקים הקטנים מצד ג' בשיגור? הם ימשיכו להתקיים ולמכור לקהל הראשוני שרעב למשחקים וקונה כמעט הכל. להיפך, עכשיו עם גיימפאס זה הכרטיס הזהב. יותר מינויים לגיימפאס -> יותר שחקנים לצד ג' הקטן. ואיך מגבירים מינויים בתקופת השיגור? תוכן.

הבדיחה על ה VR זה מה שיגרום למיקרוסופט להגיע מעמדת נחיתות ולשחק catch-up מול סוני המנוסה כשהסגמנט ימשיך לגדול וכולם יישאלו איפה מיקרוסופט.

הליין-אפ משחקים מבית מיקרוסופט ל series x עד סוף חודש יוני 2021 היה צריך להיות:

- קראקדאון 3 עם שיגור הקונסולה עצמה. אני לא יודע למה מיקרוסופט לא עצרו את פיתוח המשחק אחרי כל הבעיות שהיו לו והתעקשו לשחרר את מה שקיבלנו. מי ראה את המוצר הזה וחשב שזה יעשה טוב למותג ולמיקרוסופט? הם היו צריכים להתחיל מחדש ולהיות בשיגור. המותג נשכח והיה בתחתית - אין מה להפסיד. קראקדאון תפור למשבצת של משחק שמדגים טכנולוגיה וכח חדשים, וגם אם יהיה משחק של 7 בממוצעים, זה לא יזיק לזיכיון ויתקבל בחיוב.

- במידה וזה היה קורה כמו עכשיו, גם היילו איפינייט בשיגור אבל עם פחות דגש ואחריות לספק תצוגה לחומרה חדשה.

- פלייט סימולטור

- 2-3 משחקים קטנים ע"י צוותים מצומצמים באולפני הפיתוח הפנימיים (אם יכלו לעשות את grounded בתקופה לא ארוכה אז אפשר עוד כאלה). ג'יאומטרי וורס היה אחד המשחקים הבולטים ביותר בתחילת דרכה של ה360.

עכשיו תוסיף את כל הבלעדיים זמניים שהם קונים לתקופה הזו. את משחקי ה VR מצד ג' שהם יכולים להציע אם היה להם פתרון VR מוכן (גיימפאס VR נשמע כמו משהו מצויין למי שמשקיע הרבה כסף בקסדה) או איך זה שלמשל inexile מוציאים משחק VR השנה ושפלייט סימולטור יקבל תמיכת VR במחשב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוגוסט 2020, 21:22

Laskin כתב:לא, ההערה על עולם פתוח הייתה יותר בקטע שהזכרת את הלבלייד יחד עם הורייזון באותו משפט, לא על ראצ׳ט.

ואני חושב שהטריילר של הורייזון היה מרשים בהרבה מהדמו של אנריל... אולי לא מבחינה של התאורה, או ממבו-ג׳מבו טכני, אבל בטח בשביל העיניים... אבל שוב - צריך לראות גיימפליי ממנו. לא שהדמו של אנריל היה ״גיימפליי״ אבל מאמין שרץ על הפס5 בזמן אמיתי, מן הסתם. עולם ג׳ונגל כמעט תמיד מרשים יותר בעיניי מאשר מדבר, בטח כשאני יודע שהכל שם זז ויפה לכל הפחות כמו במקורי, ונראה שהרבה הרבה מעבר.
לגבי הלבלייד - בטח שנראה, אבל שוב - ז׳אנר שונה לגמרי, סטנדרטים אחרים לגמרי.

כנראה שזה בעיניי המתבונן, הורייזן נראה ממש טוב אבל לא מה שציפיתי מהדור הבא ולא טוב כמו ראצ'ט ובטח שלא כמו הלבלייד. כן עולם פתוח, לא עולם פתוח, הוא פשוט לא באותה רמה. האמת, ה-SSD וה-CPU החדשים אמורים לטשטש אפילו יותר את הקושי בלעשות עולם פתוח יפה כמו משחק לינארי כך שבאמת שציפיתי ליותר מהורייזן. אני עדין לא חושב שהורייזן יזדקן טוב אם הוא באמת יראה כמו שהוא נראה בטריילר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 אוגוסט 2020, 22:50

אני מסכים עם נדב. ההרגשה שלי על הוריזון וR&C זה כאילו סוני אמרה למפתחות תעשו משחקים שמנצלים את הפרו ב100 אחוז והם פשוט הדביקו על הסטיקר PS5.במקום פס4 פרו.

המשחקים נראים טוב מאוד הם פשוט נראים איך שהייתי מצפה אם הפרו והX היו מנוצלות עד הסוף (וכן מודע לפער בינהן)

אני באמת לא מנסה להיות פסימי אני ממש רוצה את הדור החדש אני חושב שהוא נחוץ מאוד ואז סוני ומייק באות ואומרות לי "עזוב, גלאס קנה רק אם אתה רוצה BC באחלה פריים רייט"

כן, דימון סולס נראה טוב אבל הפס3 מתפקד אם בא לי עליו.
בשביל להתלהב מריימיקים אני צריך ריימיקים מדור הפס2 ומטה.
כל מה שהוא חדש מזה טרי מדי בזיכרון כדי להיות וואו מומנט.

אולי אני צריך פשוט לסתום ולהגיד תודה שהייקום נותן לנו סיבות טובות לחסוך כסף בתקופת הקורונה אבל אני רוצה להתלהב אני רואה את הפוטנציאל אני פשוט רוצה אותו על משחקים חדשים.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 03 אוגוסט 2020, 01:22

אחרי שקצת שיחקתי שוב במעללותיו של קרטוס וקצת המשיך לרדת לי ממנו, עברתי לgow3. איזה פתיחה יא אללה... כל הקטע עד Styx זה פשוט מאסטר קלאס. אולי מה ששיחקתי עבר שדרוג קצת בפס4 אבל פאק איך זה רץ על הפס3? איזה טירוף.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 03 אוגוסט 2020, 02:49

אני עברתי מ-GOW2 על אימולטור (אמנם 1080 והכל אבל עדיין) יום אחרי יום ל-GOW3 על הפס4 בפעם הראשונה, זה היה אדיר. פתיחה מעולה ומשחק שכמעט ולא נופל מ-GOW 2018.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 03 אוגוסט 2020, 06:24

בקשר לאובסידיאן, זה נכון שהם לא סטודיו שדוחף טכנולוגיה, זה גם נכון שרוב המשחקים שהם עבדו עליהם הם לא AAA, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להכין אחד כזה בהינתן הסיטואציה המתאימה. ואני רוצה להאמין שעבודה אצל מיקרוסופט תיתן להם משאבים שלא היו להם במשחקי קיקסטאטר שלהם או כאשר הם עבדו עם מפיצות בינוניות כמו סגה או Private Division, ואפילו לא בזמן שהם היו תחת חוזה עם בת'זדה (ועשו משחק פולאווט טוב יותר מהם, אגב, למרות הציונים הנמוכים יותר.. עוד הוכחה לכך שהביקורות לא תמיד צודקות). אל תשכחו גם שהם עכשיו חלק ממשפחה של מפתחות, אני מניח שהם חולקים טכנולוגיות, עוזרים אחד לשני, אז יש מקום להאמין שהם יכולים לשפר את הנקודות החלשות שלהם.

וממה שאני מבין המשחק מתקיים בעולם של POE, כלומר הם לא צריכים לבנות עולם מחדש כי הם כבר בנו אותו לאורך שני משחקים. ואם מוציאים את החלק הזה במשוואה אז בת'זדה ממש לא עובדים עשור על משחק, ככה שעל הנייר לפחות, אם מיקורוספט תפתח את הכיס, אובסידיאן בהחלט כשירים לעשות משחק תפקידים AAA בפרק זמן סביר. אף אחד לא מצפה שהם ישאירו ל CD Projekt אבק, אבל הם בהחלט יכולים להוציא משהו בסדר גודל של משחק bioware מודרני (בתקווה, הרבה יותר טוב).
למשחקי פנטזיה כאלה גם יש אפיל מאוד רחב, זה גם סוג משחק שאין לסוני שום תשובה אליו כרגע וסביר להניח שלא יהיה בעתיד הנראה לעין, אז אם אני מיקרוסופט אני שופך עליהם כסף והולך על זה בכל הכוח.

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2020, 09:56

glass man כתב:אני מסכים עם נדב. ההרגשה שלי על הוריזון וR&C זה כאילו סוני אמרה למפתחות תעשו משחקים שמנצלים את הפרו ב100 אחוז והם פשוט הדביקו על הסטיקר PS5.במקום פס4 פרו.

המשחקים נראים טוב מאוד הם פשוט נראים איך שהייתי מצפה אם הפרו והX היו מנוצלות עד הסוף (וכן מודע לפער בינהן)



לא הבנתי, אתה לא שמת לב לניצול של הSSD בR&C? זאת אומרת, ראינו שם דברים שלא ראינו אף פעם, בשום משחק... פשוט כי זה לא היה אפשרי. אז איך אפשר להגיד שזה נראה כמו משחק שפותח לפס4 פרו? יש בו RT, וכמו שכבר אמרתי בעבר - משחקים שיהיו בהם RT לא יהיו בקצה של הקצה מבחינת פירוט גרפי. זה או זה או זה. אי אפשר גם וגם, כי כנראה שיכולות הRT בקונסולות מאוד (מאוד) מוגבלות, כך שזה חייב לבוא על חשבון משהו. עם זאת - הוא נראה רמה מעל כל מה שניתן לעשות על הPS4 גם בלי RT... בכל אופן התצוגה שלו הייתה כדי להראות לנו משהו שאפשרי רק עם הSSD.

לגבי הורייזון אני כבר לא יודע מה להגיד :) אתם כאילו אולי היחידים ברחבי האינטרנט שחושבים שזה נראה כמו משחק PS4+... רוב האנשים לא מאמינים שזה בזמן אמת בכלל, מרוב שהוא יפה. הוא עדיין "ציורי" ולא ריאליסטי, זה הסגנון האמנותי שלו, אבל הוא נראה מפורט בצורה חסרת תקדים, אף פעם לא ראינו עולם פתוח שמתקרב לזה, אם זה באמת איך שהוא נראה.

אגב, סוויס וBIA - שמתם לב שזה נושא הXBOX? מה קשור פה GOW? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוגוסט 2020, 10:44

BiA כתב:אני עברתי מ-GOW2 על אימולטור (אמנם 1080 והכל אבל עדיין) יום אחרי יום ל-GOW3 על הפס4 בפעם הראשונה, זה היה אדיר. פתיחה מעולה ומשחק שכמעט ולא נופל מ-GOW 2018.

אוי לא, GOW 2018 ברמה של GOW3? אל תוריד לי מ-GOW 2018, לדעתי GOW3 המשחק הכי פחות טוב בטרילוגיה ביחס לתקופה שהוא יצא. כל מה שקשור לטיטנים נהדר, אבל השאר הוא התוכן הכי פחות טוב בסדרה לדעתי. המשחק הזה גם אבד לגמרי את תחושת המסע של GOW2, כל הקונספט המגוחך הזה של "הגעתי למטרה שלי!" - "אוי לא, נפלתי!" - "עכשיו נשחק 15 שעות לחזור למטרה שלי!" היה נוראי :)

Laskin כתב:לא הבנתי, אתה לא שמת לב לניצול של הSSD בR&C? זאת אומרת, ראינו שם דברים שלא ראינו אף פעם, בשום משחק... פשוט כי זה לא היה אפשרי. אז איך אפשר להגיד שזה נראה כמו משחק שפותח לפס4 פרו? יש בו RT, וכמו שכבר אמרתי בעבר - משחקים שיהיו בהם RT לא יהיו בקצה של הקצה מבחינת פירוט גרפי. זה או זה או זה. אי אפשר גם וגם, כי כנראה שיכולות הRT בקונסולות מאוד (מאוד) מוגבלות, כך שזה חייב לבוא על חשבון משהו. עם זאת - הוא נראה רמה מעל כל מה שניתן לעשות על הPS4 גם בלי RT... בכל אופן התצוגה שלו הייתה כדי להראות לנו משהו שאפשרי רק עם הSSD.

לגבי הורייזון אני כבר לא יודע מה להגיד :) אתם כאילו אולי היחידים ברחבי האינטרנט שחושבים שזה נראה כמו משחק PS4+... רוב האנשים לא מאמינים שזה בזמן אמת בכלל, מרוב שהוא יפה. הוא עדיין "ציורי" ולא ריאליסטי, זה הסגנון האמנותי שלו, אבל הוא נראה מפורט בצורה חסרת תקדים, אף פעם לא ראינו עולם פתוח שמתקרב לזה, אם זה באמת איך שהוא נראה.

אגב, סוויס וBIA - שמתם לב שזה נושא הXBOX? מה קשור פה GOW? :)

אני לא חושב שזה נראה כמו משחק פס4+, אני חושב שזה נראה כמו ה-LOW BAR של איך שדמיינתי משחקי פס5 נראים. וכמישהו שמסתובב ב-ERA לא מעט, אני ממש לא האדם היחיד באינטרנט שהתאכזב. לך תראה את התגובות שם של פאנבואים של סוני שאבדו את זה לגמרי (בקטע רע) אחרי התצוגה של הפס5 לפני חודש וחצי. אני ממש לא חושב שהמשחק נראה רע או משהו, פשוט אני לא ממש מרגיש שראיתי שם משהו "דור הבא" מדי ממנו. יש הרבה POP-IN, יש שם אפקטים שפשוט לא נראים טוב (לדעתי המערבולת עננים למשל נראת ממש מוזר), יש שם מודלים שנלקחו ישר מההרחבה של HZD כמו עצים למשל. מצד שני יש שם דברים שנראים מעולה, למשל גלים נשברים שזה משהו שלא ממש רואים היום במשחקי וידאו או הלהקות דגים למשל. גם כשמסתכלים לאופק זה נראה טוב אבל האמת שלא הרבה יותר טוב מ-RDR2. בו נגיד שאם נגלה מתישהו שיש להורייזן שורשים בפס4 והוא בכלל התחיל פיתוח כמשחק פס4 אני לא אהיה בשוק טוטאלי. כנראה שהלבלייד הרס לי כי הוא נראה חצי דור מעל להורייזן. אבל מי יודע, אולי זה בולשיט טוטאלי והלבלייד לא יראה אפילו קרוב לטריילר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2020, 11:22

אל תדאג, יש תחושת מסע בGOW 2018... אבל זה עדיין לא כמו GOW2 מהבחינה הזו, לדעתי.
אני כן חושב שGOW3 היה הכי טוב בטרילוגיה הראשונה, אבל זה בגלל קרבות הבוס שלדעתי היו הכי טובים בסדרה, הפקה ברמה אחרת לגמרי וגיימפליי משמעותית טוב יותר, שאלו חשובים לי יותר מתחושת המסע.

בקשר לגרפיקה של R&C והורייזון - אני לא בטוח שהציפיות שלך למשחקים ללא POP IN ריאליסטיים. זה עדיין יהיה במשחקים, גם בסוף הדור הבא. ראית הדגמה חשוכה מאוד ו"אינטימית" של הלבלייד, מה שאפשר להשיג במשחק כזה מבחינת פירוט זה לא מה שאפשר במשחק כמו ראצקט או הורייזון, עם מלא דברים שזזים ו/או מתפוצצים על המסך.
לגבי העצים בהורייזון, אני לא ראיתי משהו שנלקח ישירות מההרחבה של הורייזון, וחלק מהעצים אפילו נראים לי ברמה של סרט CGI, במיוחד כשעפים מעל הג'ונגל באיזה קטע שם... גם DF מאוד התלהבו, זה לגמרי הדור הבא, קשה לי להבין איך זה לא מלהיב אנשים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוגוסט 2020, 11:46

Laskin כתב:אל תדאג, יש תחושת מסע בGOW 2018... אבל זה עדיין לא כמו GOW2 מהבחינה הזו, לדעתי.
אני כן חושב שGOW3 היה הכי טוב בטרילוגיה הראשונה, אבל זה בגלל קרבות הבוס שלדעתי היו הכי טובים בסדרה, הפקה ברמה אחרת לגמרי וגיימפליי משמעותית טוב יותר, שאלו חשובים לי יותר מתחושת המסע.

בקשר לגרפיקה של R&C והורייזון - אני לא בטוח שהציפיות שלך למשחקים ללא POP IN ריאליסטיים. זה עדיין יהיה במשחקים, גם בסוף הדור הבא. ראית הדגמה חשוכה מאוד ו"אינטימית" של הלבלייד, מה שאפשר להשיג במשחק כזה מבחינת פירוט זה לא מה שאפשר במשחק כמו ראצקט או הורייזון, עם מלא דברים שזזים ו/או מתפוצצים על המסך.
לגבי העצים בהורייזון, אני לא ראיתי משהו שנלקח ישירות מההרחבה של הורייזון, וחלק מהעצים אפילו נראים לי ברמה של סרט CGI, במיוחד כשעפים מעל הג'ונגל באיזה קטע שם... גם DF מאוד התלהבו, זה לגמרי הדור הבא, קשה לי להבין איך זה לא מלהיב אנשים :)

GOW3 גנרי ומשעמם ברובו, הכי פחות טוב בסדרה בהפרש בספר שלי ביחס לתקופה שהוא יצא. הטיטנים בהחלט היו משהו מיוחד, אבל חוץ מהם הכל היה אפור ומשמים. ה-HIGHS שלו היו מאוד גובהים אבל גם ה-LOWS היו מאוד נמוכים.

בנוגע להורייזון, זה לא איזה ניחוש או משהו כזה, אנשים מצאו את המודלים של עצים ספציפים והראו שהם נלקחו ישירות מההרחבה של הורייזון לפס4. בכלליות המודלים במשחק לא בדיוק מרשימים במיוחד, גם DF אמרו את זה במפורש שהמודלים די MEH. העצים נראים CGI? באמת שאין לי מושג על מה אתה מדבר, יש משחקים עם עצים יפים יותר במשחקים בדור הנוכחי.
נניח תסתכל על שני אלה:
תמונה
תמונה

לא בדיוק צועק דור הבא. אני יודע שאפשר להגיד שאני מתקטנן, אבל אני מסתכל על פריים של הורייזון ויש שם מלא דברים שנראים כאילו נלקחו מהדור הזה. בשילוב עם פופ-אין - זה לא בדיוק מה שציפיתי. אז כן, המשחק 4K טבעי ואני בטוח שעם ריקונסטרקציה הם יכלו לעשות הרבה יותר וכן, זה משחק מוקדם של הפס5, אבל אלה בדיוק הסיבות שאני אומר שהוא לא יזדקן טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4728
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 03 אוגוסט 2020, 11:47

God of War 2 מהטרילוגיה היוונית בהחלט נתן תחושת מסע שלא הרגשתי במשחקים האחרים,משחק מאוד מוצלח בעיניי גם היום.
God of War 3 היה הכי אפי בסדרה,לדעתי גם יותר מGow2018.
אבל וואו כמה שgow2018 מוצלח מכל שאר הסדרה,באמת רמה אחרת.

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2020, 11:57

טוב, בתמונות זה לא נראה משהו באמת, כנראה שמדובר בעניין של LOD, מרחוק זה הרבה פחות מפורט. בתנועה זה נראה אחרת לגמרי:
תמונה

ומסכים עם פייג'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוגוסט 2020, 12:17

כן, אין ספק שבגיף ברזולוציה של פס2 + טשטוש תנועה + פלאטת צבעים של סאטורן בהחלט לא רואים את זה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוגוסט 2020, 12:28

גם ב4K זה נראה אחרת לגמרי בתנועה...
פשוט עשו זום על קטע מסויים בסרטון, שרחוק מהמצלמה. שוב - עניין של LOD. זה מגוחך לגמרי להתפס על זה ולהגיד - "הא! נראה פחות טוב מהצמחיה בהורייזון הראשון".

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוגוסט 2020, 12:33

Laskin כתב:גם ב4K זה נראה אחרת לגמרי בתנועה...
פשוט עשו זום על קטע מסויים בסרטון, שרחוק מהמצלמה. שוב - עניין של LOD. זה מגוחך לגמרי להתפס על זה ולהגיד - "הא! נראה פחות טוב מהצמחיה בהורייזון הראשון".

זה ממש לא זום, אני לקחתי תמונה רשמית וגזרתי קטע ממנה. זה גם אזור ממש קרוב למצלמה אז זה לא LOD. מדובר בתמונות 4K רשמיות מגרילה:
תמונה
תמונה

יש הרבה צמחיה, אבל המודלים הם לגמרי דור נוכחי. לדעתי זה עוד סימן שהמשחק בשורשים מהפס4.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 31 אורחים

cron