נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ספטמבר 2020, 14:35

עידן, אבל זה לא רק FO76, גם FO4 היה יחסית MEH למרות הביקורות החיוביות... ובטח ובטח מבחינה טכנית. קשה שלא להסתכל עליו ולהגיד "רגע, באיזה שנה המשחק הזה יצא?!"
ויש גם את EVIL WITHIN, ואת RAGE 2 שהיו נפילות, ואפילו את DISHONORED 2 שלא התקדם יותר מדי מהמשחק הראשון ואת WOLFENSTEIN האחרון שגם אם מדובר במשחק "צד" - הוא כשלון. גם PREY למרות שבחים מסויימים לא עמד בציפיות.
בקיצור, כמו יוביסופט - זה היה דור די גרוע ביחס למצופה מהם, עם יותר החמצות מפגיעות, לפחות לדעתי. ביחס לאיפה שהיו בדור הקודם - אפשר לקרוא לזה "כמעט-בקרשים" וזה בעיקר בזכות DOOM וDOOM ETERNAL המעולים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 ספטמבר 2020, 14:41

אתה קצת קשוח איתם לאסקין- prey היה מצוין,דיסהונורד 2 היה מצוין וגם evil within היה די מוצלח בסופו של דבר וההמשך שלו גם הוא זכור לטובה.
בת׳סדה מפיצה מעולה,עם כמה נפילות מאוד חזקות כמו fo76 ובמידה מסויימת גם fo4,אבל הם פוגעים הרבה יותר מאשר מחמיצים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2020, 14:44

Laskin כתב:אבל זה לא רק FO76, גם FO4 היה יחסית MEH למרות הביקורות החיוביות... ובטח ובטח מבחינה טכנית. קשה שלא להסתכל עליו ולהגיד "רגע, באיזה שנה המשחק הזה יצא?!"
ויש גם את EVIL WITHIN, ואת RAGE 2 שהיו נפילות, ואפילו את DISHONORED 2 שלא התקדם יותר מדי מהמשחק הראשון ואת WOLFENSTEIN האחרון שגם אם מדובר במשחק "צד" - הוא כשלון. גם PREY למרות שבחים מסויימים לא עמד בציפיות.
בקיצור, כמו יוביסופט - זה היה דור די גרוע ביחס למצופה מהם, עם יותר החמצות מפגיעות, לפחות לדעתי.

אני חושב שרוב המשחקים שציינת או פותחו על ידי חברות צד (וולפנשטיין האחרון ו-Rage 2) או שהם היו סבבה לגמרי. כלומר TEW אולי לא היה RE4 אבל הוא אחלה משחק וגם דיסהונורד 2 ממש אחלה עם שלב ״זמן שבור״ מקורי למדי. אני לגמרי מסכים שFO4 הרגיש מעפן אבל היה לו הרגשה של cash-in שכזה. נקווה לטוב בהמשך.

אגב, מצד שני יש לך את וולפנשטיין 1-2 ודום 1-2 שהמבקרים עפים עליהם. בכלליות אני חושב שבת׳זה הוציאו המון משחקים שנעים בין ״לא רע בכלל״ ל״מצויין״ בדור האחרון. גם יש לך את קליימן שמאוהב קשות בפריי :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ספטמבר 2020, 14:51

אני רק אומר ביחס למצופה. זה לא שהם מפיצה נוראית שמשחררת זבל, פשוט ש*ביחס לדור הקודם* אפשר לכנות את זה "על הקרשים" במידה מסויימת.
הייתי קצת קשוח עם PREY אולי, אבל השאר? אני חושב שתיארתי אותם כמו שהם... DISHONORED 2 לא השדרוג הגדול שציפו לו, בדיוק כמו פולאאוט 4.
וTEW הראשון והשני עם ממוצע פחות מ-80, זה לא משהו משהו.
כמובן שזה גם עניין של טעם, אבל אם בדור הקודם כמעט כל משחק שלהם היה מעולה (עבורי) - פה ממש כמעט ולא היו משהו שאני יכול להגדיר ככה.

וכן נדב, אני מאוד מאוד אהבתי את דום ו-2 המשחקים העיקריים של וולפנשטיין (אם כי הגיימפליי היה סביר ותו לא, אבל נהנתי מהעלילה שלו, מאוד).
זה כל מה שאהבתי מהם בדור הזה.
בא נגיד את זה ככה:
בעוד 20 שנה - אולי נזכור (לטובה) רק את דום 2016 מהדור הזה. את סקיירים, פולאאוט 3 + ניו וגאס אנשים יזכרו גם בעוד 50 שנה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2020, 15:06

הבעיה העיקרית שלהם הייתה שהם כמעט לא הוציאו משחקים בדור הזה. כלומר בעצם רק FO4. בדור הקודם היה להם את אובליביון, את FO3 ואת סקיירים.

הם צריכים להתאפס על המנוע שלהם וללכת לכיוונים חדשים, פחות למחזר. אני חושב שסטארפילד זאת התחלה טובה, רק נחזיק אצבעות שהמנוע ישודרג כמו שצריך.

אגב:
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 22 ספטמבר 2020, 15:09

Laskin כתב:עידן, אבל זה לא רק FO76, גם FO4 היה יחסית MEH למרות הביקורות החיוביות... ובטח ובטח מבחינה טכנית. קשה שלא להסתכל עליו ולהגיד "רגע, באיזה שנה המשחק הזה יצא?!"
ויש גם את EVIL WITHIN, ואת RAGE 2 שהיו נפילות, ואפילו את DISHONORED 2 שלא התקדם יותר מדי מהמשחק הראשון ואת WOLFENSTEIN האחרון שגם אם מדובר במשחק "צד" - הוא כשלון. גם PREY למרות שבחים מסויימים לא עמד בציפיות.
בקיצור, כמו יוביסופט - זה היה דור די גרוע ביחס למצופה מהם, עם יותר החמצות מפגיעות, לפחות לדעתי. ביחס לאיפה שהיו בדור הקודם - אפשר לקרוא לזה "כמעט-בקרשים" וזה בעיקר בזכות DOOM וDOOM ETERNAL המעולים.



אני דיברתי רק על בת'סדה המפתחת שאין ספק שעבר עליה דור חלש יותר ביחס לאובליביון/פולאאוט3/סקיירים, אבל כמפיצה אני חושב שאין ספק שהם עלו מדרגה בדור הזה..

מבחינתי ארקיין עשו אחלה משחקים בדור הזה, גם DISHONORED 2 וגם PREY. הז'אנר שלהם הוא גם משהו שאף אחד בתעשייה לא ממש עושה היום (כל עוד דאוס אקס בפריזר של סקוור), אז יש להם גם ייחוד ונישה.
TEW2 של טנגו, הוא כנראה אחד המשחקים הכי אנדרייטד בדור הזה. גם ghostwire tokyo נראה מטורף, ומלבד קאפקום וRE אין ממש משחקי אימה AAA בשוק אז גם להם יש ייחוד ונישה.
יש גם את וולפנשטיין ודום, אחד שם יותר דגש על סיפור והשני יותר מוצלח בגיימפלי, אבל שניהם מאוד מוערכים. RAGE 2 נוצר בשיתוף פעולה עם Avalanche , סטודיו חיצוני שהוביל את הפרוייקט, אז לא יודע כמה אפשר לייחס אותו ל id ששנה לאחר מכן הוציאו את Doom Eternal הנהדר.

בקיצור, לטעם שלי לפחות, בת'סדה עשו הרבה יותר עבורי מיוביסופט ו EA בדור הזה (ואם activision לא היו חתומים על סקירו הייתי אומר שגם יותר מהם, בהרבה).

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ספטמבר 2020, 15:21

אני מסכים עם הטענה שעשו יותר בדור הזה מEA וUBI - כי משני אלו לא קיבלתי *שום דבר* שאהבתי, מלבד JEDI ו-FC4. אה, וTF2.
ואני מסכים שכמפיצה הם עשו הרבה יותר, וזה בעיקר (ואולי רק) כי לא היה להם את ID בדור הקודם, או לפחות ברוב הדור הקודם :)
ולגבי העתיד אני גם מסכים - נראה ורוד מתמיד. רק אמרתי שבדור הזה הם היו נפילה לעומת הקודם.
וכן, הבעייה העיקרית איתם זה שהם היו תקועים כל הדור הזה עם מנוע מלפני יותר מעשור... התקמצנו עלינו :D

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 22 ספטמבר 2020, 17:37

ונפתחה האפשרות להזמנה מוקדמת, ישנם לא מעט חנויות בארץ שמוכרות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 ספטמבר 2020, 21:30

DrKeo כתב:SOT הגיע למצב שהוא אחד מהטופ משחקי GaaS כיום, הוא עדין בטופ 10 של סטים למרות שהוא יצא כבר לפני חודשים ושהוא פאקינג מחולק חינם בGP ועדין אנשים מוציאים עליו מחיר מלא בסטים. כמה חברות ניסו לעשות GaaS ונכשלו? רייר הצליחו. לא קראתי לזה קאמבק מלא כי כי עם כל הכבוד לSOT אבל הוא לא איזה TLOU2 אבל חצי קמבאק? וואללה, לגמרי. גם SOT משחק מצליח, אהוב וסופר יחודי וגם המשחק הבא שלהם נראה כזה. אז כן, אולי אנחנו לא מצפים פה ל97 בMC, אבל נראה שהם לגמרי בדרך להיות ברמה של חברות AAA שעושות משחקי 8+ ואי אפשר להכחיש שהמשחקים שלהם מיוחדים בטרוף.

בנוגע לסוני, אצלם סטודיואים הולכים לגווע בדיוק כמו אצל מיקרוסופט, תגיד על מגע הזהב של סוני לצוות Ico, לאבולושן, לזיפר או לליברפול, ל-SOE או לפליפוני. כל הצוותים הללו או נסגרו, או התבדרו או לא מצליחים לספק את הסחורה. גם אצל סוני צוותים הולכים למות וצוותים מתרוממים לרמות אחרות, יש ויש. וכן, MS התנהגה בצורה דפוקה לסטודיואים שלהם לפני 10 שנים, אבל היום? הרי אתה רואה את השינוי. רק תסתכל על אינפנט כדוגמה, כמה עוד חבל הם יכולים לקבל? הפרנצ׳ייז הכי גדול של מיקרוסופט בהפרש ו-343 עושים תצוגה מביכה אחרי 5 שנות פיתוח ואז MS נותנת להם עוד זמן, נראה שאפילו הרבה זמן. כלומר מה עוד MS יכלה לעשות עם 343? אתה לא יכול להכחיש שהם יוצאים פה הכי בסדר איתם שאפשר.

בקיצור, אם מיקרוסופט קונה חברה היא לא נידונה אוטומטית למוות ואם סוני קונה חברה היא לא הופכת אוטומטית לנוטידוג.


די נו SOT זה צל חיוור של מה שרייר היתה, חוץ מזה שזה GaaS מסריח אז למי אכפת :)

אתם נשענים בעיקר על תקווה של מה יהיה בעתיד אבל המציאות היא שעד עכשיו מייקרוסופט לא בנתה משהו משמעותי בטופ, גם לא ממש דברים שאפשר לאמר שמצויינים/טובים מקסימום חביבים/בינוניים. אפשר לעשות כמה שרוצים שמיניות סביב זה אבל זו השורה התחתונה.

מה שכן, משחקי מירוצים וסימולטורים - אין מילים, באמת עשו עבודה מעולה. אם רק היו מצליחים לשחזר את האיכות הזו בעוד ז׳אנרים וכאלה שקצת משמעותיים יותר.

בנוגע ל 343, זה שינוי מרענן שמייקרוסופט דחתה את הפיאסקו האחרון, חבל רק שזה נחשף ככה מלחתכילה ורק אחרי backlash הבינו שמשהו פה לא תקין, אז מצד אחד כל הכבוד על האומץ לדחות אך מצד שני זה קצת גורם לך שוב לפקפק בעד כמה הם מחוברים שם.

אני לא אומר שהכל הולך להיות גרוע ושאין תקווה, אני גם לא רואה ממש איך אפשר לדפוק רכישה של מגה מפיצה כמו בת׳סדה, הם באמת לא צריכים לעשות הרבה חוץ מלתת להם לעשות את הקטע שלהם, רק אומר שמוצר גם לגלות סקפטיות מסויימת.

אני מסכים גם עם מה שלאסקין אמר שסוני לא באמת יכולה לתת לדבר כזה מענה, מייקרוסופט הלכה על הדבר הכי גדול שאפשר מינוס פלוס בנוף של היום, משהו שמקביל לזה זו רק רכישה של טייק 2 או משהו וברור לנו שאין מצב שבעולם שזה יקרה לכן כנראה הרכישה הזו זה משהו שישאר האירוע הכי גדול של הדור הבא עלינו לטובה לעוד שנים רבות.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 ספטמבר 2020, 22:01

Prey הוא משחק שהוא הקרם של הקרם של הז'אנר שלו, ויש לו סינגל פלייר DLC מהמשובחים שיש (MoonCrash, חפשו את מעט הביקורות שיש עליו). מדובר על משחק אימרסיב סים, שאם היה משוחרר מאולפן פנימי של סוני (בדיוק אותו המשחק, לא משהו משופר), היה זוכה פה בפורום להרבההההה יותר הערכה (אם נותנים ל Days Gone הערכה, אז Prey צריך לקבל GOTY). הוא עדיין אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי בדור הזה, לדעתי.

Dishonored 2, גם הוא, משחק שהוא בטופ של הז'אנר שלו. מדובר על אחד המשחקים עם עיצוב השלבים הטוב ביותר שיצאו בדור הזה (ClockWork Mansion, לבדו לוקח כמעט כל שלב בכל משחק סינגל פלייר ששיחקתי בדור הנוכחי). הוא מלוטש, ה Voice Acting מעולה, הסיפור מוצלח וגם כאן, מדובר על משחק עם 'DLC' צד (אה לה האנצ'רטד שלאסקין אוהב להתהדר בו), מהמשובחים שיש, עם Death of the Outsider.

לא שאני המעריץ הכי גדול של זנימקס/בת'זדה וכו', למרות ששיחקתי בדי הרבה מהמשחקים שלהם בדור הזה, אבל להמעיט ולזלזל בארקיין כאילו הם איזה אולפן בינוני, רק בגלל מכירות חלשות יחסית או ציונים לא מדהימים - חילול הקודש. דום של 2016 היה סבבה, וולפנשטיין למיניהם היו סבבה לגמרי ול TEW יש עדת מעריצים לא קטנה.

בקיצור, להמעיט מגודל הרכישה ולהתעלם ומכך שמדובר באולפנים שנעים בכל הסקאלה בין ''סבבה'' ל'מצויינים'' - זה לתקוע את הראש בחול. מדובר על הרבה מאוד פרנצ'ייזים באזור הסינגל פלייר העלילתי (גם אם קורצים לעולמות פתוחים מדי פעם, נגיד ב RAGE).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2020, 22:27

bling כתב:
DrKeo כתב:SOT הגיע למצב שהוא אחד מהטופ משחקי GaaS כיום, הוא עדין בטופ 10 של סטים למרות שהוא יצא כבר לפני חודשים ושהוא פאקינג מחולק חינם בGP ועדין אנשים מוציאים עליו מחיר מלא בסטים. כמה חברות ניסו לעשות GaaS ונכשלו? רייר הצליחו. לא קראתי לזה קאמבק מלא כי כי עם כל הכבוד לSOT אבל הוא לא איזה TLOU2 אבל חצי קמבאק? וואללה, לגמרי. גם SOT משחק מצליח, אהוב וסופר יחודי וגם המשחק הבא שלהם נראה כזה. אז כן, אולי אנחנו לא מצפים פה ל97 בMC, אבל נראה שהם לגמרי בדרך להיות ברמה של חברות AAA שעושות משחקי 8+ ואי אפשר להכחיש שהמשחקים שלהם מיוחדים בטרוף.

בנוגע לסוני, אצלם סטודיואים הולכים לגווע בדיוק כמו אצל מיקרוסופט, תגיד על מגע הזהב של סוני לצוות Ico, לאבולושן, לזיפר או לליברפול, ל-SOE או לפליפוני. כל הצוותים הללו או נסגרו, או התבדרו או לא מצליחים לספק את הסחורה. גם אצל סוני צוותים הולכים למות וצוותים מתרוממים לרמות אחרות, יש ויש. וכן, MS התנהגה בצורה דפוקה לסטודיואים שלהם לפני 10 שנים, אבל היום? הרי אתה רואה את השינוי. רק תסתכל על אינפנט כדוגמה, כמה עוד חבל הם יכולים לקבל? הפרנצ׳ייז הכי גדול של מיקרוסופט בהפרש ו-343 עושים תצוגה מביכה אחרי 5 שנות פיתוח ואז MS נותנת להם עוד זמן, נראה שאפילו הרבה זמן. כלומר מה עוד MS יכלה לעשות עם 343? אתה לא יכול להכחיש שהם יוצאים פה הכי בסדר איתם שאפשר.

בקיצור, אם מיקרוסופט קונה חברה היא לא נידונה אוטומטית למוות ואם סוני קונה חברה היא לא הופכת אוטומטית לנוטידוג.


די נו SOT זה צל חיוור של מה שרייר היתה, חוץ מזה שזה GaaS מסריח אז למי אכפת :)

אתם נשענים בעיקר על תקווה של מה יהיה בעתיד אבל המציאות היא שעד עכשיו מייקרוסופט לא בנתה משהו משמעותי בטופ, גם לא ממש דברים שאפשר לאמר שמצויינים/טובים מקסימום חביבים/בינוניים. אפשר לעשות כמה שרוצים שמיניות סביב זה אבל זו השורה התחתונה.

מה שכן, משחקי מירוצים וסימולטורים - אין מילים, באמת עשו עבודה מעולה. אם רק היו מצליחים לשחזר את האיכות הזו בעוד ז׳אנרים וכאלה שקצת משמעותיים יותר.

בנוגע ל 343, זה שינוי מרענן שמייקרוסופט דחתה את הפיאסקו האחרון, חבל רק שזה נחשף ככה מלחתכילה ורק אחרי backlash הבינו שמשהו פה לא תקין, אז מצד אחד כל הכבוד על האומץ לדחות אך מצד שני זה קצת גורם לך שוב לפקפק בעד כמה הם מחוברים שם.

אני לא אומר שהכל הולך להיות גרוע ושאין תקווה, אני גם לא רואה ממש איך אפשר לדפוק רכישה של מגה מפיצה כמו בת׳סדה, הם באמת לא צריכים לעשות הרבה חוץ מלתת להם לעשות את הקטע שלהם, רק אומר שמוצר גם לגלות סקפטיות מסויימת.

אני מסכים גם עם מה שלאסקין אמר שסוני לא באמת יכולה לתת לדבר כזה מענה, מייקרוסופט הלכה על הדבר הכי גדול שאפשר מינוס פלוס בנוף של היום, משהו שמקביל לזה זו רק רכישה של טייק 2 או משהו וברור לנו שאין מצב שבעולם שזה יקרה לכן כנראה הרכישה הזו זה משהו שישאר האירוע הכי גדול של הדור הבא עלינו לטובה לעוד שנים רבות.

אבל למה אתה מוציא מהמשוואה את המשחקי סימולציה ומירוצים? פורצה הורייזן 3 ו-4 או סימולטור טיסה לא נחשבים? גם הם משחקים שנבנו תחת מיקרוסופט, ספציפית playground נבנתה מאפס תחת הכנף של מיקרוסופט והתפתחה עם השנים להיות חתיכת בית פיתוח חזק. אז זה לא שהם לא בנו בתי פיתוח מעולים תחת הכנף שלהם לאחרונה, חלק יצאו מעולה (נניח פלייגראונד או MOON) וחלק יצאו בסדר (נניח הקואליציה או 343) אבל סך הכל הגישה של MS היא מאוד חיובית. הרי עם כל החיוביות של סוני כבר שני דורות בערך כל מה שיצא להם מתוך הכמעט 20 בתי פיתוח שהיו תחתם בשני דורות האחרונים זה סנטה מוניקה ונוטידוג. אז כנראה שהשיטה הזאת עובדת, אבל אי אפשר לצפות מכל בית פיתוח לעלות לגדולה, רק לכמה בודדים מתוך מקבץ. כרגע יש לMS איזה 10 חברות חדשות תחתם, אם 2-3 יעלו לגדולה זה יהיה מדהים. אבל בו נהיה ראליסטים, רוב החברות ידרכו או גג יראו שיפור קל.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 22 ספטמבר 2020, 22:40

Klayman כתב:Prey הוא משחק שהוא הקרם של הקרם של הז'אנר שלו, ויש לו סינגל פלייר DLC מהמשובחים שיש (MoonCrash, חפשו את מעט הביקורות שיש עליו). מדובר על משחק אימרסיב סים, שאם היה משוחרר מאולפן פנימי של סוני (בדיוק אותו המשחק, לא משהו משופר), היה זוכה פה בפורום להרבההההה יותר הערכה (אם נותנים ל Days Gone הערכה, אז Prey צריך לקבל GOTY). הוא עדיין אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי בדור הזה, לדעתי.

Dishonored 2, גם הוא, משחק שהוא בטופ של הז'אנר שלו. מדובר על אחד המשחקים עם עיצוב השלבים הטוב ביותר שיצאו בדור הזה (ClockWork Mansion, לבדו לוקח כמעט כל שלב בכל משחק סינגל פלייר ששיחקתי בדור הנוכחי). הוא מלוטש, ה Voice Acting מעולה, הסיפור מוצלח וגם כאן, מדובר על משחק עם 'DLC' צד (אה לה האנצ'רטד שלאסקין אוהב להתהדר בו), מהמשובחים שיש, עם Death of the Outsider.

לא שאני המעריץ הכי גדול של זנימקס/בת'זדה וכו', למרות ששיחקתי בדי הרבה מהמשחקים שלהם בדור הזה, אבל להמעיט ולזלזל בארקיין כאילו הם איזה אולפן בינוני, רק בגלל מכירות חלשות יחסית או ציונים לא מדהימים - חילול הקודש. דום של 2016 היה סבבה, וולפנשטיין למיניהם היו סבבה לגמרי ול TEW יש עדת מעריצים לא קטנה.

בקיצור, להמעיט מגודל הרכישה ולהתעלם ומכך שמדובר באולפנים שנעים בכל הסקאלה בין ''סבבה'' ל'מצויינים'' - זה לתקוע את הראש בחול. מדובר על הרבה מאוד פרנצ'ייזים באזור הסינגל פלייר העלילתי (גם אם קורצים לעולמות פתוחים מדי פעם, נגיד ב RAGE).


בדיסהונורד 2 עדיין לא שיחקתי (חייב להגיד שבתור חובב פציפיזם כשאפשרי, די השתעממתי מהראשון) אבל פריי? פשוט מאסטרפיס מכל בחינה אפשרית.
מקווה שמייקרוסופט יתנו לארקיין כמה שיותר חופש, וכמה שיותר תמיכה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 ספטמבר 2020, 23:36

זה די משעשע שאחרי כל השנים שהיו טענות כלפי MS שאין להם תוכן סינגל איכותי מספיק,הם פשוט הלכו וקנו את המפיצה עם תוכן הסינגל הכי איכותי בתעשייה שהוא לא צד א'.
חוץ מזה,פיל סוף סוף קיבל את הסטודיו היפני שהוא כל כך רצה עם Tango :D
הרכישה הזו הרבה יותר מוצלחת לדעתי מרכישה של WB Games,הבריכה של הטאלנט וה-IP שהם מקבלים כאן פשוט לא נורמלית,המנועים שהם מקבלים כאן (פאקינג ID Tech 7 :) ) מעולים,אני רק מדמיין אילו שיתופי פעולה אפשר לעשות עם שאר צד א' של MS,אפילו דברים קטנים כמו לתת לחבר'ה מ-ID לשחק בבילדים של היילו אינפיניט ולהשאיר פידבק,או לתת לאנשים מבת'סדה שמפתחים את ES6 לבדוק את פייבל מדי פעם,שיהיה ברור,אני לא מדבר כאן על משהו רציני או השתתפות אמיתית בפיתוח,אבל אפילו פידבק ידידותי מכמה מהמוחות הכי טובים בתעשייה יכול לעשות פלאים לפרוייקטים האלה.
הפוטנציאל כאן ענק בכל כך הרבה דרכים.

אה,ו-MS,בבקשה לסגור את הלאנצ'ר הכושל של בת'סדה..תודה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2020, 00:14

האמת שזה די משעשע ש-inxile, בת'זדה, פלייגראונד ואובסידיון יכולות לשחק, לתת פידבק ולחלוק טכנולוגיה ורעיונות אחת עם השניה בחופשיות, סוג של אורגיית RPG. זה גם מצחיק שהמנוע שהכי טוב ב-FPS גבוה בתעשיה, ID TECH 7 (שרץ על ה-3080 ב-1440P בדום איטרנאל בכמעט פאקינג 400FPS!), מתחבר למיקרוסופט שהיא המפיצה שהכי מאוננת על FPS גבוה בתעשיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 ספטמבר 2020, 08:48

כן נדב, זה מה שכתבתי לקאז בתגובה הראשונה שלו בנושא - יהיו שיתופי פעולה בין כל שלל החברות האלה, גם במנועים וטכנולוגיות, וגם בIP שלהם.
עסקת העשור בגיימינג, ללא ספק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2020, 10:22

אני גם בכלליות חושב ש-GP פותח דלת לחופש יצירתי מוגבר. כלומר ברגע שיש המון סטודיואים שמפציצים את השירות במשחקים ואתה לא באמת צריך למכור את המשחק אלה הוא פשוט "מופיע שם" זה יכול, בתאוריה, לתת חופש למשחקים שעל הנייר יכולים להיות פחות מוכרי מליונים. קצת כמו HBO או נטפליקס, ברגע שאתה משלם לתוכן איכותי במנוי המחזיקת פלטפורמה כבר קובעת בשבילך מה זה תוכן איכותי והם לא מפחדים שמשהו יהיה קיצוני מדי או לא קונבנציונאלי מספיק בניגוד לנניח שוברי קופות בקולנוע שמנסים למכור כרטיסים אנדבידואלים. או במילים אחרות, זה יכול להיות פתח לניסויים מטורפים לגמרי או למשחקים שיש להם יותר ווייבים אינדים מבחינת יצירתיות אבל עם תקציב של היילו.

כמובן שיכול להיות שזה לא יקרה בשום צורה, אבל הדלת פתוחה לזה. העובדה שלא צריך למכור יותר משחק ב-60$ לכמה שיותר אנשים (70$?) די משנה את המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 ספטמבר 2020, 10:53

אני יותר חושב בכיוון של, אם זה גם ככה מיועד *בעיקר* בשביל מי שנמצא בGP - אז אנשים יקבלו בצורה הרבה הרבה יותר חיובית דברים כמו משחקים אפיסודיים... כי הרי לא צריך לשלם על כל פרק בנפרד ואולי פרק אחד יהיה חלש יותר מאחרים וזה מבאס... אתה פשוט תקבל ככה משחקים בקצב מהיר יותר, גם אם הם יהיו קצרים יותר, ואז גם מפרק לפרק הם יוכלו לשפר דברים בהתאם לפידבק, ואולי גם לשפר אותם רטרואקטיבית בפרקים קודמים.
הבעייה היא, שמשחקים באמת יורדים מהשירות הזה עם הזמן, ומתחלפים, ולכן זה קצת פחות מתאים לHBO או נטפליקס למשל, שכל התוכן שהם מפיקים שם תמיד נשאר... אם מיקרוסופט יכריזו שכל המשחקים של צד א' שלהם נשארים תמיד - זה באמת יהיה כמו שירותי ההזרמה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2020, 12:00

אבל המשחקים של מיקרוסופט נשארים שם לעד לדעתי (לא זכור לי שהם הסירו) כך שמשחקים שנבנים במיוחד ל-GP יכולים לגמרי לנצל את המודל. זה גם עושה דברים כמו EARLY ACCESS או בכלליות משחקים של 2-3 שעות (נניח HELLBLADE) להרבה יותר רלוונטים. אני ממש הייתי שמח לקבל חווית AAA מטורפת שהיא רק 2.5 שעות, משהו שיושבים ומסיימים בערב כמו סרט. זה פותח פתח ממש מעניין להמון אפשרויות שלא קיימות היום בעולם של AAA ב-60$ או החובה להצליח למכור לכמה שיותר אנשים את המוצר שלך. בנוי יכול לפתוח את הצ'אקרות לצוותים של MS אם מיקרוסופט יהיו פתוחים מספיק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 ספטמבר 2020, 12:06

כן, אני לגמרי בעד מודל כזה, זה מעולה עבורי, כגיימר עם יחסית מעט מאוד זמן משחק.
אבל זה קצת יהיה מבאס אם משחקים ירדו משם. למיטב זכרוני (והוא לא במיטבו לאחרונה) - כן היו מקרים שהורידו משחקים שלהם, אבל יכול להיות שאני מתבלבל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2020, 12:08

Laskin כתב:כן, אני לגמרי בעד מודל כזה, זה מעולה עבורי, כגיימר עם יחסית מעט מאוד זמן משחק.
אבל זה קצת יהיה מבאס אם משחקים ירדו משם. למיטב זכרוני (והוא לא במיטבו לאחרונה) - כן היו מקרים שהורידו משחקים שלהם, אבל יכול להיות שאני מתבלבל.

אני לא ממש זוכר אם אי פעם משהו ירד אבל נגיד גירס 4,הורייזון 3 ו-RECORE עדין שם והמשחקים האלה כבר בני 4.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 23 ספטמבר 2020, 12:32

הורייזון 3 לא נמצא בספרייה למרבה הצער,וזה גם המקום להזכיר שהמשחק יורד ממכירה בעוד ארבעה ימים :(

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bling » 23 ספטמבר 2020, 12:36

DrKeo כתב:
bling כתב:
DrKeo כתב:SOT הגיע למצב שהוא אחד מהטופ משחקי GaaS כיום, הוא עדין בטופ 10 של סטים למרות שהוא יצא כבר לפני חודשים ושהוא פאקינג מחולק חינם בGP ועדין אנשים מוציאים עליו מחיר מלא בסטים. כמה חברות ניסו לעשות GaaS ונכשלו? רייר הצליחו. לא קראתי לזה קאמבק מלא כי כי עם כל הכבוד לSOT אבל הוא לא איזה TLOU2 אבל חצי קמבאק? וואללה, לגמרי. גם SOT משחק מצליח, אהוב וסופר יחודי וגם המשחק הבא שלהם נראה כזה. אז כן, אולי אנחנו לא מצפים פה ל97 בMC, אבל נראה שהם לגמרי בדרך להיות ברמה של חברות AAA שעושות משחקי 8+ ואי אפשר להכחיש שהמשחקים שלהם מיוחדים בטרוף.

בנוגע לסוני, אצלם סטודיואים הולכים לגווע בדיוק כמו אצל מיקרוסופט, תגיד על מגע הזהב של סוני לצוות Ico, לאבולושן, לזיפר או לליברפול, ל-SOE או לפליפוני. כל הצוותים הללו או נסגרו, או התבדרו או לא מצליחים לספק את הסחורה. גם אצל סוני צוותים הולכים למות וצוותים מתרוממים לרמות אחרות, יש ויש. וכן, MS התנהגה בצורה דפוקה לסטודיואים שלהם לפני 10 שנים, אבל היום? הרי אתה רואה את השינוי. רק תסתכל על אינפנט כדוגמה, כמה עוד חבל הם יכולים לקבל? הפרנצ׳ייז הכי גדול של מיקרוסופט בהפרש ו-343 עושים תצוגה מביכה אחרי 5 שנות פיתוח ואז MS נותנת להם עוד זמן, נראה שאפילו הרבה זמן. כלומר מה עוד MS יכלה לעשות עם 343? אתה לא יכול להכחיש שהם יוצאים פה הכי בסדר איתם שאפשר.

בקיצור, אם מיקרוסופט קונה חברה היא לא נידונה אוטומטית למוות ואם סוני קונה חברה היא לא הופכת אוטומטית לנוטידוג.


די נו SOT זה צל חיוור של מה שרייר היתה, חוץ מזה שזה GaaS מסריח אז למי אכפת :)

אתם נשענים בעיקר על תקווה של מה יהיה בעתיד אבל המציאות היא שעד עכשיו מייקרוסופט לא בנתה משהו משמעותי בטופ, גם לא ממש דברים שאפשר לאמר שמצויינים/טובים מקסימום חביבים/בינוניים. אפשר לעשות כמה שרוצים שמיניות סביב זה אבל זו השורה התחתונה.

מה שכן, משחקי מירוצים וסימולטורים - אין מילים, באמת עשו עבודה מעולה. אם רק היו מצליחים לשחזר את האיכות הזו בעוד ז׳אנרים וכאלה שקצת משמעותיים יותר.

בנוגע ל 343, זה שינוי מרענן שמייקרוסופט דחתה את הפיאסקו האחרון, חבל רק שזה נחשף ככה מלחתכילה ורק אחרי backlash הבינו שמשהו פה לא תקין, אז מצד אחד כל הכבוד על האומץ לדחות אך מצד שני זה קצת גורם לך שוב לפקפק בעד כמה הם מחוברים שם.

אני לא אומר שהכל הולך להיות גרוע ושאין תקווה, אני גם לא רואה ממש איך אפשר לדפוק רכישה של מגה מפיצה כמו בת׳סדה, הם באמת לא צריכים לעשות הרבה חוץ מלתת להם לעשות את הקטע שלהם, רק אומר שמוצר גם לגלות סקפטיות מסויימת.

אני מסכים גם עם מה שלאסקין אמר שסוני לא באמת יכולה לתת לדבר כזה מענה, מייקרוסופט הלכה על הדבר הכי גדול שאפשר מינוס פלוס בנוף של היום, משהו שמקביל לזה זו רק רכישה של טייק 2 או משהו וברור לנו שאין מצב שבעולם שזה יקרה לכן כנראה הרכישה הזו זה משהו שישאר האירוע הכי גדול של הדור הבא עלינו לטובה לעוד שנים רבות.

אבל למה אתה מוציא מהמשוואה את המשחקי סימולציה ומירוצים? פורצה הורייזן 3 ו-4 או סימולטור טיסה לא נחשבים? גם הם משחקים שנבנו תחת מיקרוסופט, ספציפית playground נבנתה מאפס תחת הכנף של מיקרוסופט והתפתחה עם השנים להיות חתיכת בית פיתוח חזק. אז זה לא שהם לא בנו בתי פיתוח מעולים תחת הכנף שלהם לאחרונה, חלק יצאו מעולה (נניח פלייגראונד או MOON) וחלק יצאו בסדר (נניח הקואליציה או 343) אבל סך הכל הגישה של MS היא מאוד חיובית. הרי עם כל החיוביות של סוני כבר שני דורות בערך כל מה שיצא להם מתוך הכמעט 20 בתי פיתוח שהיו תחתם בשני דורות האחרונים זה סנטה מוניקה ונוטידוג. אז כנראה שהשיטה הזאת עובדת, אבל אי אפשר לצפות מכל בית פיתוח לעלות לגדולה, רק לכמה בודדים מתוך מקבץ. כרגע יש לMS איזה 10 חברות חדשות תחתם, אם 2-3 יעלו לגדולה זה יהיה מדהים. אבל בו נהיה ראליסטים, רוב החברות ידרכו או גג יראו שיפור קל.


קיאו תהיה בריא בהודעה שציטטת בעצמך ציינתי את ההצטיינות של מייקרוסופט בתחום הסימולטרים וזה שהם בטופ בתחום. גם אמרתי שהלוואי שהיו ככה בעוד ז׳אנרים, כרגע זה ממש לא מספיק לדעתי.

בנוגע לקואליציה ו 343 הציפיות היו כל כך הרבה מבסדר. בסדר זה days gone או משהו (כן קצת מגזים אבל הנקודה ברורה) לא מותגי על שהיו בטופ של הטופ רק דור אחד לפני.

בכל אופן הזמן יאמר, אני בכנות מייחל לעסקה הזו הצלחה גדולה, זה יהיה ממש טראגי אם לא ישאר זכר מבת׳סדה ושלל נגזרותיה, ברמה שמה שקרה לרייר זה משחק ילדים ביחס לגודל ההפסד שמונח פה על הכף.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי bling » 23 ספטמבר 2020, 12:56

בנוגע לדיון שהתפתח פה לגבי האיכויות של בת׳סדה, אז קודם כל ברור שהם אישית עברו דור בינוני, נפילת איכות גבוהה ביחס לדור הקודם. מסכים עם ההנחה שההחלטה להשאר עם אותו המנוע הרסה להם בענק, לדעתי זה גם פגע במוטיבציה של הצוות להפציץ כי מההתחלה הם הבינו שהם מוגבלים טכנולוגית והאפשרויות היצירתיות מוגבלות משמעותית.

כמפיצה אבל היא הצד ג׳ הכי טובה בתעשייה מינוס פלוס בכל מה שקשור לסינגל, כל המשחקים שהוציאה נעו בין טובים למעולים, ARKANE בכלל זה ההימור הכי בטוח שיש, כבר 2 דורות אין להם נפילות וכל משחק שלהם הוא לכל הפחות טוב פלוס, לרוב מעולה. גם TEW שאני אגב מסכים עם הציונים שלו הוא משחק באמת פצצה בסופו של יום, לא עומד בציפיות אולי של פרויקט חדש של מיקאמי ובליטוש שציפינו אבל בזכות עצמו אם מנתקים את זה הוא ממש טוב. על וולפנשטיין ודום וכל השאר אין הרבה מה לפרט, הטופ של הז׳אנר בדור הזה.

זו רכישה מדהימה של מייקרוסופט, אין דרך בעולם להמעיט ברמת הטאלנט שהם קנו שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2020, 13:07

הבעיה הגדולה של RARE הייתה נטישת כישרון. האמת, ליתר דיוק, הייתה להם בעיית נטישת כישרון מאוד גדולה עוד בשנת 2000 כשבערך כל הצוות של PD וגולדן איי פרש ויצר את פרי-רדיקל (החבר'ה שעשו את TIMESPLITTERS) וכשמיקרוסופט רכשה אותם גם האחים פרשו ואז הייתה להם בעיה ממש רצינית שאני לא חושב שהם התאוששו ממנה מאז. כשתחשוב איך הם סיימו את חייהם אצל נינטנדו, הם בעצם עשו את קמאו ואת STARFOX ADVENTURE ששניהם משחקי 8 סבירים לגמרי אבל לא בדיוק הטרוף 97 ב-MC שהיה להם עד שנת 2000. כלומר מיקרוסופט בהחלטה הרסה אותם, אבל הם התחילו את הספירלה למטה עוד אצל נינטנדו. מיקרוסופט הוסיפה חטא על פשע כשהם דחפו אותם להיות חברת אוואטרים וקינקט אבל נראה שהם מנסים לתקן כיוון בשנים האחרונות. אני בהחלט חושב ש-SOT היה פרוייקט תשוקה שם וגם המשחק החדש שלהם לא בדיוק נראה כמו משהו שנדחף מההנהלה הגבוהה אלה סוג של עוד פרוייקט מקורי.

אני כן רוצה לציין שהיו להם משחקים ממש מצויינים בשנים עם מיקרוסופט, בודדים מן הסתם כשהרוב היו נפילות גדולות, אבל באנג'ו קזואי 3 היה משחק אשכרה מהפכני (הוא התחיל את כל הקטע של "שחקן בונה דברים לבד ומשתף אותם, לפני כולם, אפילו לפני מיינקראפט) ושני משחקי וויווה פינאטה הם מאוד אהובים. הבעיה היא שמשחק כמו באנג'ו לא היה מה שהמעריצים ציפו וויווה פינאטה לא בדיוק היה איזה AAA ענקי כך שהם יכלו להיות פלפל נחמד בין משחקי AAA מעולים אבל ה-AAA המעולים מעולם לא הגיעו. אני באמת חושב שיש לחברה הזאת עוד פוטנציאל, אף אחד לא מצליח לעשות GaaS כמו שצריך חוץ מאשר חופן חברות בתעשיה והם הצליחו (עדין בטופ 10 של סטים אחרי 5 חודשים והמשחק מחולק בחינם ב-GP!) ועוד עשו את זה במשחק סופר יחודי ופריקי, לא איזה שוטר גנרי אונליין או עוד CLONE של OVERWATCH, זה ממש לא פשוט ולדעתי מעיד על יכולת גבוהה. אז אני רוצה להגיד שהציפיות שלי מ-RARE עולות והחברה בגרף שיפור מצויין, אבל ברור שהם עדין קילומטרים מלהיות ה"נוטי-דוג" שהם היו בשנות ה-90.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 23 ספטמבר 2020, 23:10

נראה שהרבה יוטיוברים ואתרים גדולים התחילו לקבל את ה-XSX לhands on אמיתי וצפויים הרבה רשמים בימים הקרובים.
החלטה מעולה של MS,בייחוד לנוכח הביקורת על כך שלא ראינו הרבה גיימפלי שרץ על החומרה עצמה,אבל מעבר לזה,זה יאפשר לאנשים לקבל רושם על רמות רעש,UI ואיך כל העסק מרגיש מעבר למעטפת PR ההרמטית של MS.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 96 אורחים

cron