נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 יולי 2020, 03:35

אני יודע שלאסקין הולך להרוג אותי על זה אבל הייתי רוצה משחק סטייל אנימל קרוסינג בעולם של everwild טוב אולי הייתי מוסיף קרבות שבהם מגנים על העירה/כפר אבל הבנתם אותי.

העולם הזה כל כך יפה שזה פשע אם לא יהיה משחק מרגיע עם העולם הזה. תסתכלו בgif עם הפאקינג דג הזה זה נראה מדהים.

וכן רשמית הבנתי מה מפריע לי בהיילו החדש אחרי מליון פעמים של צפיה. וזה אולי יראה מוזר לחלוטין אבל אם יש משחק שהיה צריך להעתיק לחלוטין את המודל של respawn וללכת נטו על מולטי בלי סינגל וללכת בכל הכוח באטל רויאל זה היילו. אם יש משחק שלנצח איתו באטל רויאל עם רכבים יהיה מגניב זה היילו.

זו גם הזדמנות פז בשביל 343 להפוך את הז'אנר ליותר כייפי ומאוזן ולמצוא דרך לגרום לשחקנים הבאמת טובים להגיע לסוף המשחק
קיצר לסלק כמה שאפשרי את אלמנט המזל שיש בסוף כל משחק

הרי מה הגדולה של היילו מה פיצץ לאנשים את המוח בהיילו 1 ובמיוחד בהיילו 2 ? המולטיפלייר. לראות את מייק מציגים את הסינגל כמנה העיקרית זה צורם.

המדיום נראה לי נהדר אבל זה לגמרי מהמשחקים האלה שנופלים על המשבצת של דונקי קונג כלומר "אם כבר יש לי את הקונסולה אנלגמרי אקנה אותם ואשחק בהם אבל לא ארכוש אותה עבורם"

וזה כרגע רוב הוויב שלי מהלייאנפ של מייק. מלבד SOD וEverwild שנראים שווים רכישה של המכשיר.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 יולי 2020, 08:39

SOD היה טריילר CG לסדרה שמקבלת ציונים של 65-75, אין לי מושג איך ולמה זה נראה לך שווה רכישת מכשיר...

לגבי היילו ובאטל רויאל - זה יכול לעבוד מעולה, אבל אנשים לא בטוח יהיו מוכנים לשלם על באטל רויאל, אלו משחקים שמצליחים בעיקר משום שהם חינמיים.
אם זה חינמי אני בעד ;)

וכן, החזון שלך לאברוויילד נשמע לי ממש מעפן :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 יולי 2020, 08:39

היילו בלי סינגל?? אני שואל ברצינות גלאס,שיחקת פעם בהיילו? המשחק הזה היה הטופ שבטופ כשזה מגיע לAI,סט פיזס אורגניים שאתה יכול לגשת אליהם איך שאתה בוחר (אני באמת צריך להזכיר את two scarabs מהיילו 3?) ועיצוב שלבים שבלט בנוף של שוטרי מסדרונות לינאריים וקלסטרופוביים,שלא לדבר על העולם והסיפור שלו שרבים כמוני נסחפו אחריהם. להפוך את היילו למשחק מולטי,ועוד כזה שהוא רק באטל רויאל כשהיילו הוא ארנה שוטר מובהק זה פשוט...בעע.

מה שפיצץ לאנשים את המוח עם היילו 1 זה לא המולטי,היילו 1 בכלל יצא כשהלייב לא הייתה קיימת,מה שפיצץ לאנשים את המוח זה שוטר בקונסולות עם סכמת שליטה שאשכרה עובדת,ועובדת טוב,ושבירת מסוכמות כמו צמצמום כמות הנשקים שניתן לשאת,עולם sci-fi שהנסתר רב על הגלוי,וכמו שאמרתי,אויבים שפשוט היה כיף ומשעשע להילחם בהם תוך שמירה על אתגר וכמובן טוויסט באמצע המשחק בהקשר הזה שהפך את הקערה.
היילו זה כל כך,כל כך הרבה יותר ממולטיפלייר שאני באמת חןשב שרק אדם שלא שיחק במשחקים יכול לטעון אחרת.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 יולי 2020, 09:25

DrKeo כתב:
dean כתב:הכל טוב ויפה עד שנטפליקס מוסיפים קטגוריית גיימינג לשירות שלהם (שכמובן רץ על אמזון AWS) ובזה נגמר הסיפור.

כן, זה נורא פשוט, רק צריך ״להוסיף קטגוריה״. אולי גם גוגל תעשה את זה? אני בטוח שזה יגמר טוב :)

אגב, אני לפחות לא מכיר אף שירות AWS שמספק מחשב גיימינג עם GPU גיימינג בענן. כלומר, מה נטפליקס יעשו? יריצו משחקים על שרת r4.large? אם מישהו רוצה להרים Xcloud הם צריכים לשלוט בחומרה שיש בעשרות חוות מסביב לעולם וכרגע יש רק שלוש חברות עם תשתית שכזו והן מיקרוסופט, אמזון וגוגל.

Death_119 כתב:אני חושב שהGP הוא רק חצי מהתמונה, למה? כי סוני יכולה באותה מידה למנף את playstation now ולהתחרות ראש בראש בצורה יעילה מול מיקרוסופט, לשתיהן יש מספיק משחקי צד א' כדי להוציא משחקי איכות לשירות (יותר קשה לשכנע צד ג' והעלויות יותר גבוהות). ההבדל היחיד בין שתי החברות הוא הצד הטכנולוגי, הראשונה בעלת תשתית הענן השנייה בגודלה בעולם, השנייה צריכה ספק כי לא תעמוד בעלויות לבדה, ומי הספק? מיקרוסופט היתה רוצה שזאת תהיה היא, כי אמאזון וגוגל מעבר לפינה, אבל לא רק כספק תשתית ענן, אלא מתחרה ישיר בתוכן ושירות מוניים משמע - עדיף לסוני לחבור לאויב המוכר מאשר לזה שאין לדעת כיצד יתנהל בתעשייה.

אם מיקרוסופט תצליח במהלך זה win-win מטורף, היא גם תוציא שירות איכותי שיחיה לצד סוני ויהיה ריווחי ויצדיק את ההשקעה שלה בקונסולה עתידית ומשחקים כדי לתחזק את אותו שירות, ומאחורי הקלעים היא תשלוט בכל התעשייה, כל מי שירצה לעבור למודל של מנויים (שזה כולם) יגיע אליה כספקית ענן מעצם הפיכתה לדפקטו סטנדרט של התעשייה כמו שעשתה בווינדוס, היא תצליח להשתלט על אחד מהשווקים הגדולים בעולם.

לא לחינם חדשות מהסוג המדובר התחילו לצוץ בעבר:
https://www.theverge.com/2019/5/16/1862 ... artnership

סוני ומיקרוסופט החליטו לשמר דואפול בשוק (יסלחו לי חובי נינטנדו שלא נספרת) והכל נשפך בצורה דיי בולטת במסיבת העיתונאים האחרונה, שירותי מנויים, הדגשת המעבר לXCloud הקונסולה היא רק שחקן משני במסיבה של עצמה :).

החדשות הטובות? אנחנו נרוויח את המירב, תמיד אעדיף לשלם 15/10 דולר לחודש ולקבל את כל המשחקים שארצה מהיום הראשון מאשר לברור אותם על פי צורך ובעלות גבוהה יותר.

אני משער שהתכוונת לכתוב xcloud ולא GP :)

אגב, השיתוף פעולה של סוני ו-MS הוא בסוף בנושא AI. כמובן שאם סוני באמת תרצה שירות עולמי שעובד טוב היא תצטרך לעשות שיתוף פעולה עם MS, אמזון או גוגל אבל כרגע אין לנו עדויות שזה מתרחש.

מה שמופיע בכתבה הוא קצת מעבר, השיתוף ממש לא מוגבל לנושא הAI, ההפך - החלק המרכזי פה זה הCompute, היום כשרוצים להריץ את שירותי הPlaystation now או Xcloud אתה פשוט רותם אלפי קונסולות לData center, זה משום מה לא יעיל, אני מאמין שהאינטרס של שתי החברות הוא למצוא פיתרון אחר שיאפשר להוזיל את עלות הCompute, מה שיקל על שתיהן לממש את חזון הSAAS בצורה מלאה. אני חושב שזה הכיוון, המטרה של סוני בסופו של יום זה להריץ את Playstation now מAzure, לפחות על פי מה שפורסם.

זה בעצם מה שעומד מאחורי הפיסקה המדוברת כנראה:
The two companies will explore joint development of future cloud solutions in Microsoft Azure to support their respective game and content


שוב, הכל ספקולציות, אני לא בחלק הזה בAzure, אבל זה נשמע הגיוני, גם לא נראה שהם מסתירים את זה יותר מידי החל משנה שעברה. המלחמה מול גוגל החלה רישמית (לא סתם סוני באים לAzure), יהיה מעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 יולי 2020, 09:48

Death_119 כתב:
DrKeo כתב:
dean כתב:הכל טוב ויפה עד שנטפליקס מוסיפים קטגוריית גיימינג לשירות שלהם (שכמובן רץ על אמזון AWS) ובזה נגמר הסיפור.

כן, זה נורא פשוט, רק צריך ״להוסיף קטגוריה״. אולי גם גוגל תעשה את זה? אני בטוח שזה יגמר טוב :)

אגב, אני לפחות לא מכיר אף שירות AWS שמספק מחשב גיימינג עם GPU גיימינג בענן. כלומר, מה נטפליקס יעשו? יריצו משחקים על שרת r4.large? אם מישהו רוצה להרים Xcloud הם צריכים לשלוט בחומרה שיש בעשרות חוות מסביב לעולם וכרגע יש רק שלוש חברות עם תשתית שכזו והן מיקרוסופט, אמזון וגוגל.

Death_119 כתב:אני חושב שהGP הוא רק חצי מהתמונה, למה? כי סוני יכולה באותה מידה למנף את playstation now ולהתחרות ראש בראש בצורה יעילה מול מיקרוסופט, לשתיהן יש מספיק משחקי צד א' כדי להוציא משחקי איכות לשירות (יותר קשה לשכנע צד ג' והעלויות יותר גבוהות). ההבדל היחיד בין שתי החברות הוא הצד הטכנולוגי, הראשונה בעלת תשתית הענן השנייה בגודלה בעולם, השנייה צריכה ספק כי לא תעמוד בעלויות לבדה, ומי הספק? מיקרוסופט היתה רוצה שזאת תהיה היא, כי אמאזון וגוגל מעבר לפינה, אבל לא רק כספק תשתית ענן, אלא מתחרה ישיר בתוכן ושירות מוניים משמע - עדיף לסוני לחבור לאויב המוכר מאשר לזה שאין לדעת כיצד יתנהל בתעשייה.

אם מיקרוסופט תצליח במהלך זה win-win מטורף, היא גם תוציא שירות איכותי שיחיה לצד סוני ויהיה ריווחי ויצדיק את ההשקעה שלה בקונסולה עתידית ומשחקים כדי לתחזק את אותו שירות, ומאחורי הקלעים היא תשלוט בכל התעשייה, כל מי שירצה לעבור למודל של מנויים (שזה כולם) יגיע אליה כספקית ענן מעצם הפיכתה לדפקטו סטנדרט של התעשייה כמו שעשתה בווינדוס, היא תצליח להשתלט על אחד מהשווקים הגדולים בעולם.

לא לחינם חדשות מהסוג המדובר התחילו לצוץ בעבר:
https://www.theverge.com/2019/5/16/1862 ... artnership

סוני ומיקרוסופט החליטו לשמר דואפול בשוק (יסלחו לי חובי נינטנדו שלא נספרת) והכל נשפך בצורה דיי בולטת במסיבת העיתונאים האחרונה, שירותי מנויים, הדגשת המעבר לXCloud הקונסולה היא רק שחקן משני במסיבה של עצמה :).

החדשות הטובות? אנחנו נרוויח את המירב, תמיד אעדיף לשלם 15/10 דולר לחודש ולקבל את כל המשחקים שארצה מהיום הראשון מאשר לברור אותם על פי צורך ובעלות גבוהה יותר.

אני משער שהתכוונת לכתוב xcloud ולא GP :)

אגב, השיתוף פעולה של סוני ו-MS הוא בסוף בנושא AI. כמובן שאם סוני באמת תרצה שירות עולמי שעובד טוב היא תצטרך לעשות שיתוף פעולה עם MS, אמזון או גוגל אבל כרגע אין לנו עדויות שזה מתרחש.

מה שמופיע בכתבה הוא קצת מעבר, השיתוף ממש לא מוגבל לנושא הAI, ההפך - החלק המרכזי פה זה הCompute, היום כשרוצים להריץ את שירותי הPlaystation now או Xcloud אתה פשוט רותם אלפי קונסולות לData center, זה משום מה לא יעיל, אני מאמין שהאינטרס של שתי החברות הוא למצוא פיתרון אחר שיאפשר להוזיל את עלות הCompute, מה שיקל על שתיהן לממש את חזון הSAAS בצורה מלאה. אני חושב שזה הכיוון, המטרה של סוני בסופו של יום זה להריץ את Playstation now מAzure, לפחות על פי מה שפורסם.

זה בעצם מה שעומד מאחורי הפיסקה המדוברת כנראה:
The two companies will explore joint development of future cloud solutions in Microsoft Azure to support their respective game and content


שוב, הכל ספקולציות, אני לא בחלק הזה בAzure, אבל זה נשמע הגיוני, גם לא נראה שהם מסתירים את זה יותר מידי החל משנה שעברה. המלחמה מול גוגל החלה רישמית (לא סתם סוני באים לAzure), יהיה מעניין.


אני מתנצל מראש אם השאלה מטופשת,אבל למיטב ידיעתי היום סוני משתמשת בracks של פס3 כדי להפעיל לפחות חלק מps now שכולל לא מעט משחקי פס3,איך בדיוק הדבר הזה ייעשה עם Azure? הרי סוני עושה שימוש בדאטה סנטרס של MS עם חומרה של MS לא?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 יולי 2020, 12:34

פייג: בוודאי ששיחקתי בהיילו. בהיילו 1 שיחקתי שנתיים בערך אחרי ההשקה והיילו 4 היה אחד המשחקים האחרונים שלי על ה360.

על המקוריות של היילו 1 בנוף אפילו שנתיים אחרי היציאה שלו לא צריך להרחיב הוא הרגיש מאוד מקורי ושונה.הקמפיין עצמו? היה ככה ככה היו רגעים טובים מאוד עם רגעים חלשים מאוד.

לרקורד באותה שנה שיחקתי גם בפרפקט דארק המקורי וגולדן אי
וחשבתי שגולדן אי החזיק הרבה יותר טוב מפרפקט דארק ;)

בהיילו 2 ו3 לא שיחקתי ואני לא אומר להוריד את תכונות השוטר ארנה של המשחק מצבי המשחק הישנים יכולים להתקיים עם הבאטל רויאל.

בהיילו 2 לא שיחקתי אבל כל מי שהיה בסביבה בהשקה ראה את הטירוף כלפיו והמולטי היה הסיבה העיקרית.

חשבתי שהיילו 4 היה אחלה בחלה קמפיין אבל לא מטורף ולכן זה בעיני לא לב המשחק.

לאסקין: יצא לך לשחק בSOD2 אחי? המשחק הזה הוא ההגדרה של יהלום בלתי מלוטש יש שם כל כך הרבה פוטנציאל שהצלחתי להרגיש מכמה שעות שאני די סגור על זה שתקציב AAA והרבה זמן פיתוח יהפכו אותו למשהו מטורף.

כן לא ראיתי גיימפלי אבל שהפוטנציאל כזה מדהים לא צריך גיימפלי :)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 יולי 2020, 13:43

Laskin כתב:קצת מרחם עליהם, שאחרי כל כך הרבה שנים של עבודה ואחרי שהצליחו לשמוע בסוד ולא היו דליפות גיימפליי - עושים מהם צחוק עכשיו.
אנשים גם מגזימים, זה משחק עולם פתוח ב-60 פריימים.
מקווה שלמרות הצחוקים זה יתברר כמשחק הכי טוב שלהם.

מקווה גם. הקטע הוא שאף אחד לא ציפה למשהו מייצג לדור הבא, אבל כשמסתכלים על הדברים הקטנים גם בהשוואה למשחקי היילו ישנים יותר, יש כל מיני פרטים קטנים וגדולים שפשוט חסרים ליטוש שהיית מצפה לקבל בתצוגה של משחק דגל.
אמנם יש תמיד tradeoff למשחק עם תאורת יום ולילה דינאמית אבל יש סיבה שאתה לא רואה בדיחות דומות נניח על משחק כמו Far Cry שהוא משחק עולם פתוח ותמיד נראה מלהיב. הבעיה הכי גדולה של המשחק (והסיבה לבדיחות) היא שהעיצוב של הbrutes שאמורים להיות אויב מרכזי במשחק (כולל האנטגוניסט הראשי), נראה על הפנים - ברמות של דורש-memes.

Uncle Pey'j כתב:אני יודע איפה ההעדפה שלי,אני רוצה סינגל איכותי לפני מולטיפלייר ועולמות משותפים,וזה נראה ש-MS לא באותו ראש כמוני- הם רוצים להפוך כל אחת מסדרות עמודי התווך שלהם,היילו פורצה פייבל וכנראה גם גירס,לסוג של פלטפורמת משחק אחד שתתעדכן ותתחדש עם הזמן- שימו לב לשמועות על פייבל,שימו לב שאין בכלל כותרת למשחק או מספר לידו,תראו איך הם בחרו לקרוא לפורזה החדש,מה הם אומרים על היילו אינפיניט,בעיניי זה זועק GASS. הם רוצים לקחת כל אחת מהסדרות האלה,לבנות משחק אחד גדול ומתעדכן עבור כל אחת וככה לשמר את המנויים של גיימפאס כשמדי פעם הם זורקים להם חוויות סינגל AA קטנות כמו Tell Me Why או הלבלייד 2 (שאני עדיין מאמין שמדובר במשחק בסקייל קטן בהרבה ממה שאנשים חושבים,לא קטן כמו הראשון שנעשה בתקציב אינדי,אבל זה ממש לא ה-GOW הבא). מה אני אגיד לכם,שיהיה להם בהצלחה,אני לא אהיה מנוי של גיימפאס,השירות הזה לא נועד לאנשים כמוני עם ספריות גדולות שמשחקים על כמה פלטפורומות במקביל.

יש פה לדעתי חוסר הבנה של מה זה בדיוק "GAAS". זה לא בהכרח מולטיפלייר, ובטח לא רק מולטיפלייר: משחקים כמו GTA ו-RDR מציעים לך משחק סינגל פלייר עצום לצד GAAS. משחקים כמו Monster Hunter בלי מולטיפלייר תחרותי הם לחלוטין GAAS. אפילו משחק שהוא נטו סינגל פלייר כמו הריבוט של היטמן נבנה במודל של GAAS (כולל העונה הראשונה זמינה בתוך המשחק השני). למעשה אפילו היילו עצמו התיימר להיות GAAS בתקופה של Halo 4. זוכר את Spartan Ops?
בנוסף, ריבוט זה לא משהו שצריך לזעוק לך GAAS (או מולטיפלייר): האם God of War היה GAAS? האם Ratchet & Clank על הPS4 היה GAAS? האם Tomb Raider היה GAAS? לא על המספור או החוסר שלו הייתי בונה את האסטרטגיה של מיקרוסופט.

יכול להיות שהיתה למיקרוסופט איזו תקופה מטומטמת בימים האפלים של סוף ה-360 ותחילת הXbox One, שמישהו בהנהלה חשב שפוקוס על מולטיפלייר ושירותים לצד סדרות טלוויזיה זה מה שהקונסולה צריכה. אבל מנגד תסתכל על כל הרכישות של ספנסר בשנים האחרונות: נינג'ה תאורי, אובסידיאן, אינאקסייל, קומפלושן, דאבל פיין - חברות שחטאו מידי פעם במולטי, אבל ההתמחות של כולן היא דווקא משחקי סינגל פלייר (ורובן אגב עשו גם פרוייקטים של משחק AAA ב-60$ לצד משחקים קטנים יותר). אם מיקרוסופט היתה רוצה להגדיל פוקוס על נטו משחקי מולטיפלייר ועולמות משותפים, אתה חושב שאלו היו החברות שבראש רשימת הקניה שלה?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 יולי 2020, 14:32

Uncle Pey'j כתב:
Death_119 כתב:
DrKeo כתב:
dean כתב:הכל טוב ויפה עד שנטפליקס מוסיפים קטגוריית גיימינג לשירות שלהם (שכמובן רץ על אמזון AWS) ובזה נגמר הסיפור.

כן, זה נורא פשוט, רק צריך ״להוסיף קטגוריה״. אולי גם גוגל תעשה את זה? אני בטוח שזה יגמר טוב :)

אגב, אני לפחות לא מכיר אף שירות AWS שמספק מחשב גיימינג עם GPU גיימינג בענן. כלומר, מה נטפליקס יעשו? יריצו משחקים על שרת r4.large? אם מישהו רוצה להרים Xcloud הם צריכים לשלוט בחומרה שיש בעשרות חוות מסביב לעולם וכרגע יש רק שלוש חברות עם תשתית שכזו והן מיקרוסופט, אמזון וגוגל.

Death_119 כתב:אני חושב שהGP הוא רק חצי מהתמונה, למה? כי סוני יכולה באותה מידה למנף את playstation now ולהתחרות ראש בראש בצורה יעילה מול מיקרוסופט, לשתיהן יש מספיק משחקי צד א' כדי להוציא משחקי איכות לשירות (יותר קשה לשכנע צד ג' והעלויות יותר גבוהות). ההבדל היחיד בין שתי החברות הוא הצד הטכנולוגי, הראשונה בעלת תשתית הענן השנייה בגודלה בעולם, השנייה צריכה ספק כי לא תעמוד בעלויות לבדה, ומי הספק? מיקרוסופט היתה רוצה שזאת תהיה היא, כי אמאזון וגוגל מעבר לפינה, אבל לא רק כספק תשתית ענן, אלא מתחרה ישיר בתוכן ושירות מוניים משמע - עדיף לסוני לחבור לאויב המוכר מאשר לזה שאין לדעת כיצד יתנהל בתעשייה.

אם מיקרוסופט תצליח במהלך זה win-win מטורף, היא גם תוציא שירות איכותי שיחיה לצד סוני ויהיה ריווחי ויצדיק את ההשקעה שלה בקונסולה עתידית ומשחקים כדי לתחזק את אותו שירות, ומאחורי הקלעים היא תשלוט בכל התעשייה, כל מי שירצה לעבור למודל של מנויים (שזה כולם) יגיע אליה כספקית ענן מעצם הפיכתה לדפקטו סטנדרט של התעשייה כמו שעשתה בווינדוס, היא תצליח להשתלט על אחד מהשווקים הגדולים בעולם.

לא לחינם חדשות מהסוג המדובר התחילו לצוץ בעבר:
https://www.theverge.com/2019/5/16/1862 ... artnership

סוני ומיקרוסופט החליטו לשמר דואפול בשוק (יסלחו לי חובי נינטנדו שלא נספרת) והכל נשפך בצורה דיי בולטת במסיבת העיתונאים האחרונה, שירותי מנויים, הדגשת המעבר לXCloud הקונסולה היא רק שחקן משני במסיבה של עצמה :).

החדשות הטובות? אנחנו נרוויח את המירב, תמיד אעדיף לשלם 15/10 דולר לחודש ולקבל את כל המשחקים שארצה מהיום הראשון מאשר לברור אותם על פי צורך ובעלות גבוהה יותר.

אני משער שהתכוונת לכתוב xcloud ולא GP :)

אגב, השיתוף פעולה של סוני ו-MS הוא בסוף בנושא AI. כמובן שאם סוני באמת תרצה שירות עולמי שעובד טוב היא תצטרך לעשות שיתוף פעולה עם MS, אמזון או גוגל אבל כרגע אין לנו עדויות שזה מתרחש.

מה שמופיע בכתבה הוא קצת מעבר, השיתוף ממש לא מוגבל לנושא הAI, ההפך - החלק המרכזי פה זה הCompute, היום כשרוצים להריץ את שירותי הPlaystation now או Xcloud אתה פשוט רותם אלפי קונסולות לData center, זה משום מה לא יעיל, אני מאמין שהאינטרס של שתי החברות הוא למצוא פיתרון אחר שיאפשר להוזיל את עלות הCompute, מה שיקל על שתיהן לממש את חזון הSAAS בצורה מלאה. אני חושב שזה הכיוון, המטרה של סוני בסופו של יום זה להריץ את Playstation now מAzure, לפחות על פי מה שפורסם.

זה בעצם מה שעומד מאחורי הפיסקה המדוברת כנראה:
The two companies will explore joint development of future cloud solutions in Microsoft Azure to support their respective game and content


שוב, הכל ספקולציות, אני לא בחלק הזה בAzure, אבל זה נשמע הגיוני, גם לא נראה שהם מסתירים את זה יותר מידי החל משנה שעברה. המלחמה מול גוגל החלה רישמית (לא סתם סוני באים לAzure), יהיה מעניין.


אני מתנצל מראש אם השאלה מטופשת,אבל למיטב ידיעתי היום סוני משתמשת בracks של פס3 כדי להפעיל לפחות חלק מps now שכולל לא מעט משחקי פס3,איך בדיוק הדבר הזה ייעשה עם Azure? הרי סוני עושה שימוש בדאטה סנטרס של MS עם חומרה של MS לא?

לא, החומרה היא לא של מיקרוסופט, אתה מחזיק מחשוב מגוון, זה יכל להיות GPU של חברה איקס, מעבד CPU של חברה Y או קונסולת משחק.
מה שמיקרוסופט עושה (וכמוה כל ספק של שירותי ענן) היא תופרת מפרט יעודי שיענה לדרישות כלליות - Logical cores, Physical memory, גודל ארדיסק וכו... אז במידה מסוימת החומרה שלה, אבל היא תופרת אותה מספקים קיימים.
בסופו של יום אתה מוכר מפרטים ללקוחות ומנהל באלף סוגי אסטרטגיות את המחשוב כדי למקסם את הרווח מול הלקוח ולהגיע לדרישות שלו. בסוף כל הקונספט זה שאנשים קונים זמן מחשב במחשב של משהוא אחר, אבל יש המון דרכים לקנות מוצר לפי הדרישות שלך.

מה שאתה תיארת זאת בדיוק הבעיה, סוני פשוט לקחה מלא קונסולות ותקעה אותם בחדר, האם זה פיתרון אידיאלי? כנראה שלא, בסוף יש לך קלאסטר של מחשוב, אתה צריך לנצל אותו בצורה יעילה (לא תמיד משחק מסויים צריך קונסולה שלמה לדוגמא), הרי להריץ משחק על קונסולה אחת בצורה Dedicated זה כנראה לא הכי יעיל ואתה מוגבל בכמות הצרכנים, ולכן - הרעיון הוא לצאת ממסגרת הקופסה של הקונסולה, לבנות מחשוב יעודי שיידע לתת פתרון אלסטי. אם לדוגמא יש לך עכשיו 1000 שחקנים שמשחקים RDR2 שהוא כנראה משחק מאוד תובעני ומנגד 1000 שחקנים שמשחקים עכשיו טטריס, כנראה שהיית מסוגל להריץ כמה שחקני טטריס אפילו על אותה קונסולה אם היתה לך אבסטרקציה שתתמוך בזה? ואז פתאום במקום 1000 קונסולות פיסיות אתה צריך 500 בשביל החברה הראשונים. סתם דוגמא קונספטואלית.

הרעיון הוא למצוא פיתרון לא נאיבי לבעיה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 יולי 2020, 14:59

Death_119 כתב:
Uncle Pey'j כתב:
Death_119 כתב:
DrKeo כתב:
dean כתב:הכל טוב ויפה עד שנטפליקס מוסיפים קטגוריית גיימינג לשירות שלהם (שכמובן רץ על אמזון AWS) ובזה נגמר הסיפור.

כן, זה נורא פשוט, רק צריך ״להוסיף קטגוריה״. אולי גם גוגל תעשה את זה? אני בטוח שזה יגמר טוב :)

אגב, אני לפחות לא מכיר אף שירות AWS שמספק מחשב גיימינג עם GPU גיימינג בענן. כלומר, מה נטפליקס יעשו? יריצו משחקים על שרת r4.large? אם מישהו רוצה להרים Xcloud הם צריכים לשלוט בחומרה שיש בעשרות חוות מסביב לעולם וכרגע יש רק שלוש חברות עם תשתית שכזו והן מיקרוסופט, אמזון וגוגל.

Death_119 כתב:אני חושב שהGP הוא רק חצי מהתמונה, למה? כי סוני יכולה באותה מידה למנף את playstation now ולהתחרות ראש בראש בצורה יעילה מול מיקרוסופט, לשתיהן יש מספיק משחקי צד א' כדי להוציא משחקי איכות לשירות (יותר קשה לשכנע צד ג' והעלויות יותר גבוהות). ההבדל היחיד בין שתי החברות הוא הצד הטכנולוגי, הראשונה בעלת תשתית הענן השנייה בגודלה בעולם, השנייה צריכה ספק כי לא תעמוד בעלויות לבדה, ומי הספק? מיקרוסופט היתה רוצה שזאת תהיה היא, כי אמאזון וגוגל מעבר לפינה, אבל לא רק כספק תשתית ענן, אלא מתחרה ישיר בתוכן ושירות מוניים משמע - עדיף לסוני לחבור לאויב המוכר מאשר לזה שאין לדעת כיצד יתנהל בתעשייה.

אם מיקרוסופט תצליח במהלך זה win-win מטורף, היא גם תוציא שירות איכותי שיחיה לצד סוני ויהיה ריווחי ויצדיק את ההשקעה שלה בקונסולה עתידית ומשחקים כדי לתחזק את אותו שירות, ומאחורי הקלעים היא תשלוט בכל התעשייה, כל מי שירצה לעבור למודל של מנויים (שזה כולם) יגיע אליה כספקית ענן מעצם הפיכתה לדפקטו סטנדרט של התעשייה כמו שעשתה בווינדוס, היא תצליח להשתלט על אחד מהשווקים הגדולים בעולם.

לא לחינם חדשות מהסוג המדובר התחילו לצוץ בעבר:
https://www.theverge.com/2019/5/16/1862 ... artnership

סוני ומיקרוסופט החליטו לשמר דואפול בשוק (יסלחו לי חובי נינטנדו שלא נספרת) והכל נשפך בצורה דיי בולטת במסיבת העיתונאים האחרונה, שירותי מנויים, הדגשת המעבר לXCloud הקונסולה היא רק שחקן משני במסיבה של עצמה :).

החדשות הטובות? אנחנו נרוויח את המירב, תמיד אעדיף לשלם 15/10 דולר לחודש ולקבל את כל המשחקים שארצה מהיום הראשון מאשר לברור אותם על פי צורך ובעלות גבוהה יותר.

אני משער שהתכוונת לכתוב xcloud ולא GP :)

אגב, השיתוף פעולה של סוני ו-MS הוא בסוף בנושא AI. כמובן שאם סוני באמת תרצה שירות עולמי שעובד טוב היא תצטרך לעשות שיתוף פעולה עם MS, אמזון או גוגל אבל כרגע אין לנו עדויות שזה מתרחש.

מה שמופיע בכתבה הוא קצת מעבר, השיתוף ממש לא מוגבל לנושא הAI, ההפך - החלק המרכזי פה זה הCompute, היום כשרוצים להריץ את שירותי הPlaystation now או Xcloud אתה פשוט רותם אלפי קונסולות לData center, זה משום מה לא יעיל, אני מאמין שהאינטרס של שתי החברות הוא למצוא פיתרון אחר שיאפשר להוזיל את עלות הCompute, מה שיקל על שתיהן לממש את חזון הSAAS בצורה מלאה. אני חושב שזה הכיוון, המטרה של סוני בסופו של יום זה להריץ את Playstation now מAzure, לפחות על פי מה שפורסם.

זה בעצם מה שעומד מאחורי הפיסקה המדוברת כנראה:
The two companies will explore joint development of future cloud solutions in Microsoft Azure to support their respective game and content


שוב, הכל ספקולציות, אני לא בחלק הזה בAzure, אבל זה נשמע הגיוני, גם לא נראה שהם מסתירים את זה יותר מידי החל משנה שעברה. המלחמה מול גוגל החלה רישמית (לא סתם סוני באים לAzure), יהיה מעניין.


אני מתנצל מראש אם השאלה מטופשת,אבל למיטב ידיעתי היום סוני משתמשת בracks של פס3 כדי להפעיל לפחות חלק מps now שכולל לא מעט משחקי פס3,איך בדיוק הדבר הזה ייעשה עם Azure? הרי סוני עושה שימוש בדאטה סנטרס של MS עם חומרה של MS לא?

לא, החומרה היא לא של מיקרוסופט, אתה מחזיק מחשוב מגוון, זה יכל להיות GPU של חברה איקס, מעבד CPU של חברה Y או קונסולת משחק.
מה שמיקרוסופט עושה (וכמוה כל ספק של שירותי ענן) היא תופרת מפרט יעודי שיענה לדרישות כלליות - Logical cores, Physical memory, גודל ארדיסק וכו... אז במידה מסוימת החומרה שלה, אבל היא תופרת אותה מספקים קיימים.
בסופו של יום אתה מוכר מפרטים ללקוחות ומנהל באלף סוגי אסטרטגיות את המחשוב כדי למקסם את הרווח מול הלקוח ולהגיע לדרישות שלו. בסוף כל הקונספט זה שאנשים קונים זמן מחשב במחשב של משהוא אחר, אבל יש המון דרכים לקנות מוצר לפי הדרישות שלך.

מה שאתה תיארת זאת בדיוק הבעיה, סוני פשוט לקחה מלא קונסולות ותקעה אותם בחדר, האם זה פיתרון אידיאלי? כנראה שלא, בסוף יש לך קלאסטר של מחשוב, אתה צריך לנצל אותו בצורה יעילה (לא תמיד משחק מסויים צריך קונסולה שלמה לדוגמא), הרי להריץ משחק על קונסולה אחת בצורה Dedicated זה כנראה לא הכי יעיל ואתה מוגבל בכמות הצרכנים, ולכן - הרעיון הוא לצאת ממסגרת הקופסה של הקונסולה, לבנות מחשוב יעודי שיידע לתת פתרון אלסטי. אם לדוגמא יש לך עכשיו 1000 שחקנים שמשחקים RDR2 שהוא כנראה משחק מאוד תובעני ומנגד 1000 שחקנים שמשחקים עכשיו טטריס, כנראה שהיית מסוגל להריץ כמה שחקני טטריס אפילו על אותה קונסולה אם היתה לך אבסטרקציה שתתמוך בזה? ואז פתאום במקום 1000 קונסולות פיסיות אתה צריך 500 בשביל החברה הראשונים. סתם דוגמא קונספטואלית.

הרעיון הוא למצוא פיתרון לא נאיבי לבעיה.

אז השאלה היא למעשה האם סוני וMS מוכנות להשקיע בR&D לפתח מפרט ייעודי שיענה על הדרישה לסמלץ קונסולות פס3?כי כמו שאמרת הפיתרון של פשוט להשתמש בקונסולה עצמה לא יעיל,כשכולנו יודעים שהחומרה של הקונסולה מאוד אקזוטית ועד היום מחשבים חזקים מגמגמים עם האימולטור קוד פתוח שלה שמסתובב ברשת. משום מה קשה לי לראות את סוני שורפת על החלק של הפס3 בשירות שלה זמן וכסף,אבל כמובן יכול להיות שלסמלץ פס3 זו פעולה פשוטה בהרבה עבור המעבדי Epyc של AMD שיושבים בחלק מהדאטה סנטרס האלו.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יולי 2020, 17:05

גלאס אני שיחקתי בsod וההתקדמות שלהם בין המשחק הראשון לשני די מביכה ואין סיבה להניח שהם לא קיבלו את הזמן והתקציב להמשך ראוי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 יולי 2020, 17:09

ובכל זאת דמיין לעצמך רגע של הקונספט של sod מבוצע ממש טוב ברמת AAA זה לא נשמע מטורף? המשחק הכי כייפי בליינאפ שלהם בעיני זה sod2 הם צריכים לנצל את זה לקפיצה קוונטית הפעם :)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יולי 2020, 17:31

אני יכול לדמיין הרבה מאוד משחקים טובים. הבעיה שזה בדמיון שלי. רעיונות תמיד יש למכביר. הכל זה execution בחיים ובזה החברה האלה בינתיים די נפלו. שלא תבין לא נכון אני מקווה שייצא מדהים ויממש את הפוטנציאל שאני רואה שם אבל העבר מלמד אותנו שלא אז חבל להתלהב:)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 11 ינואר 2011, 23:53

סוויס מאיפה אנחנו יודעים כמה תקציב הם קיבלו? אולי הם קיבלו תקציב מעפן ועשו איתו הכי טוב שהם יכולים? אני מציע שניתן להם צאנס אחרון עם SOD3 ואם הוא יהיה פושר נכניס אותם לרשימה השחורה ;)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יולי 2020, 18:36

לא בקטע של רשימות תמיד הלוואי וכל מי שעושה משהו יעשה זאת טוב. אבל ההנחה פשוט הגיונית... הם סטודיו פנימי כבר הרבה זמן ולא (נראה לי) סביר שלא קיבלו תקציב ראוי לvision שלהם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 ינואר 2011, 00:16

לי נראה דווקא שלא הגיוני שקיבלו תקציבים כמו הקואלציה 343 או הפייבל שבוטל איך אני יודע? הgunplay המחוספס הבאגים כל זה מרגיש דברים שאם היה יותר תקציב הם היו עולים על הגל ומלטשים אותם.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 26 יולי 2020, 19:20

Sod2, אחרי העדכון האחרון, הוא משחק ממש ממש סבבה. מי שאוהב את הסגנון של ההישרדות משולבת ב" make your own fun", ממש ממליץ. לבדוק אותו. ויש לו גם מצב הורד כיפי בקו אופ.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 12 ינואר 2011, 01:00

בעניין שרותי הזרמה ,וחלק צינו פה פלטפורמות שונות
וצורך באמולטורים גוזלי משבים ,עם אין חומרה תואמת
למעשה אפשר לעשות את זה בצורה שונה מאוד

לרוב משחקי ה360/ ps3 הגדולים
ורוב משחקי הps4/xbo הגדולים ,יש גרסאות של pc
אז אפשר פשוט לשפצר אותם קצת שיתאימו לשרותי הזרמה
ולשנות שליטה איפה שצריך ,וזה פותר את הבעיה הזאת

הבעיה שנשארת זה הבילעדים ,פה מחליטים מה לוקחים לשרות
ומה משאירים מאחור ,מה שלוקחים יוצרים פורטים
זה אומנם לוקח זמן ,אבל מדובר על שרות שנועד לרוץ עשרות שנים
דורות קודמים יותר במשחקים שאין להם גרסת pc
האמולטורים שלהם גם ככה הרבה פחות כבדים

ככה אפשר לבנות שרתים שלא מצריכים חומרת קונסולות יעודיות
שגם יעלו את צריכת החשמל מול שרת מיוחד לזה
גם יתפסו יותר מקום
וגם בגלל השנים שעברו יותר פגיעות לכשלים חומרתים
ואין להן חלקי חילוף על המדף ,שלא לדבר על החלפה שלהן במערך
מתי שהוא יצריך לקנות ביד שנייה, כי לא ניראה לי ms או סוני
יחזיקו הרבה קונסולות ישנות במחסנים

מעבר לזה בגלל שזה שרותי הזרמה ,לפעול טוב יותר
קונסולות ישנות יצטרכו לעבור שדרוג חומרתי לחיבורי אינטרנט
ובגלל זה גם שדרוג למערכת הפעלה לתמוך בזה

עם סוני מחזיקה במערך שלה גם קונסולות ps3 ,הכל טוב ויפה
אבל לא חושב שהיא תעשה את זה לתקופה ארוכה
לריבוי משתמשים לתווך ארוך זה לא משתלם
ועוד לא משתלם עם זה הגרסאות תומכות ps2 שהיו בהשקה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 ינואר 2011, 01:09

מתי כבר יהיה כאן כפתור לייק? מצדד בלב שלם במה שאמר קליימן.
אחד הסיבות היחידות עם ,KI לקנא בבעלי הוואן.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 26 יולי 2020, 19:47

swiss-the-engine כתב:לא בקטע של רשימות תמיד הלוואי וכל מי שעושה משהו יעשה זאת טוב. אבל ההנחה פשוט הגיונית... הם סטודיו פנימי כבר הרבה זמן ולא (נראה לי) סביר שלא קיבלו תקציב ראוי לvision שלהם.


סתם לנטפק, אבל אומנם הסטודיו הזה פיתח אך ורק משחקים עבור מיקרוסופט, אבל הוא נרכש על ידם ב2018, אחרי השחרור של SOD2. ודווקא אחרי הרכישה, הם הוציאו את ה DLC הממש ממש מושקע, שגם שיפר המון ממערכות הבסיס וגם הוסיף הרבה מאוד תוכן איכותי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יולי 2020, 20:01

וואלה אז אני חוזר בי. אני קצת פחות מעריך את הdlc ממך אבל בהחלט נראה שזה יהיה המשחק תקציב מיק׳ הראשון שלהם.

אגב מה לטעמך איכותי בהרחבה? לי מרגיש שהבעיות שהיו הם די הבעיות שנשארו. מרגיש שאין מה שבאמת יחזיק אותי בתוך המשחק והemergent. Narrative לדעתי לא באמת עובד להם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 26 יולי 2020, 20:19

היא ניקתה הרבה מאוד מהממשק, הבאגים נחתכו בכמות ניכרת, מצב ההורד כיפי עם חברים בקו אופ, ואני אישית מרגיש שהמשחק לגמרי מחזיק ב premise שלו. שוב, אני לא אומר שהוא איזה משחק של 90...אבל בכיף 80 נמוך בימינו, לטעמי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 12 ינואר 2011, 02:38

Laskin כתב:לסוני יש את ראצ׳ט, ספיידרמן ואת המשחק של היוצרים של רזוגאן שיצאו בטח בתקופה שאתה מדבר עליה,


אני צנצנת אם R&C יוצא לפני ספטמבר 2021. אני לא חושב שהם עוד מרגישים את הדחייה של הגל השני.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יולי 2020, 21:08

למיטב זכרוני לרוב אין באמת סיסטם סלר טוב כשיצא קונסולה לא יודע כמה זה קשור לקורונה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ינואר 2011, 05:54

אני מה זה בספק אם סוני הולכת לשים את השירות ענן שלהם על מחשוב כללי. שירותים כמו AZURE או AWS מכילים אלפי מחשבים מקובעים מראש, קונפיגורציות שאתה יכול לבחור מהן. אני מכיר את רוב המערכות של AWS, את AZURE קצת פחות, אבל לפחות ל-AWS אין שום שרת שמתאים לגיימינג. מיקרוסופט בעצמה, הבעלים של AZURE, עושה את XCLOUD על להבים של XSX ו-X1, אין יותר מדי הגיון בלעשות את זה על משהו אחר. דווקא APU של קונסולה הוא מושלם לשבת בשרת, ביחוד של הדור החדש, כי הם מגיעים קומפלט על בורד אחד בלי חלקים נעים או בולטים, הם קומפקטים ואפילו עם SSD כך שאין מושלם מזה לשבת בלהב של שרת. וסוני? המקרה אצלם גרוע פי 100. לפחות MS גובלת בסוג של PC ואם הם ישימו מחשב ב-XCLOUD, המשתמשים ממילא לא ישימו לב כי היילו אינפנט רץ על PC או על XSX כך או כך. אבל סוני? הם בקושי מריצים משחקי פס4 על הפס5 אחרי שנים של R&D וחומרה יעודית בצ'יפ, אז על PC? לא יודע, לא רואה את זה. בכלליות אני לא רואה קונסולה בענן שהיא לא פשוט להבים של הקונסולה עצמה. אולי עוד כמה שנים טובות, לא בזמן הקרוב.

אם כבר להפך, אני חושב שMS ישמחו לתת למשתמשים לא של גיימינג זמן GPU או CPU ל-COMPUTE ללקוחות עסקיים של AZURE על הלהבים של ה-XSX. לנצל את ה-DOWN TIME, ביחוד שיש ל-XSX יכולות FP16, INT4 ו-INT8 שהם נהדרים ל-AI.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 27 יולי 2020, 13:33

דרקו גם עם זה יקח כמה שנים לוותר על קונסולות
לתמיכה לאחור בשרותי סטרימינג ,אני כן חושב שבסוף ילכו לשם
פשוט בגלל צריכת החשמל ,החום ,והגודל הפיזי שקונסולה מיצרת
וגם עניין הצורך לשדרג לקונסולה ישנה את האינטרנט
ועניין חלקי החילוף אחרי שנים שהקונסולה מתה בשוק הרגיל

בסוף זה או לוותר על משחקים מאוד ישנים ,או להריץ את זה על חומרה אחרת, או באמולטור או לעשות פורט מה שהכי יעיל לתווך של עשרות שנים

עם ניקח לדוגמה קונסולה כמו הps3 ,היא בערך בכח של הנינטנדו סוויץ ,ותראה את ההבדלים בגודל הפיזי וצריכת החשמל
עם עושים פורטים למשחקים ,בגודל של הps3 סלים
אפשר להכניס כמה יחידות של השרת ,שזה כמו כמה קונסולות במקום אחת
כמובן צריך לתכנן את השרת בצורה מיועדת למשחקים
אפשר בצורה של לוח עם עם אפשרות לכמה מעבדים וכמה כרטיסי מסך והמון זיכרון שיודע לפצל את העבודה
או משהו שמזכיר יותר מאק מיני רק עם חיבור לכרטיס גרפי נורמלי
וכמובן בלי רכיבים שלא צריך לשרת


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 177 אורחים