glass man כתב:swym כתב:למעט מקרים חריגים, קונסולות בדרך כלל לא בנו את עצמן על משחקי השקה אקסלוסיביים טובים
רואים שבחיים לא שיחקת super mario world
Kazz כתב:ולכן לפני שנתיים מיקרוסופט (וגם סוני) היו צריכים לקחת 20 אנשים מכל סטודיו שלהם שיעבדו על משחקים בסדר גודל קטן/ארקייד כדי שתהיה להם שורה של משחקים מוכנים ל6-8 חודשים הראשונים של הקונסולה.
כל דור החור הזה בשנה הראשונה קורה וזה לא מובן. מפספסים אפשרות לנקודת פתיחה טובה. כאילו, אם מיקרוסופט שואלת את עצמה איך אפשר לתת פייט לסוני בדור הבא אז וואלה תעשו משחקים קטנים-בינונים לשנה הראשונה ולסוני לא יהיה מענה.
ואוסיף: הזניחה של מיקרוסופט תמיכה ב VR ב xbox one x הייתה שטות.
DrKeo כתב:לדעתי זה ממש מעפן, אבל זה מה שאנחנו מקבלים. הייתי בראש שחברות לא צריכות את E3, כמו שנינטנדו עושה כבר שנים דירקט, אבל כנראה שטעיתי כי ברגע שהחברות עושות מה שבראש שלהן זה יוצא קקה.
idan כתב:מבחינה גרפית? אינפמוס ודרייב קלאב נראו לא פחות דור הבא מקילזון. וסגנון גרפי אחר ממשהו כמו RYSE אבל גם סאסנט אוברדרייב הרגיש דור הבא לדעתי.
Laskin כתב:אני לא יודע מה קורה לעיניים שלכם, אבל אם הטריילר של הורייזון באמת היה רובו מייצג של איך שהמשחק נראה - אז הוא קפיצה מרשימה הרבה יותר ממה שהיה עם KZ בזמנו, וגם יותר מRyse.
וראצ׳ט הציג את מה שכולנו רצינו מה-SSD, וגם הוסיף קצת RT על הדרך, אז גם ממנו אין ממה להתאכזב.
גם יש סיכוי שהמשחק של היוצרים של רזוגאן יציג פיצ׳רים של הדור הבא, אבל נאלץ לחכות טיפה עד שנראה גיימפליי.
כל השאר באמת קצת מאכזב, אבל ראינו מעט מאוד בלעדיים... והרי היה ברור שלא נקבל משחקים ממש מושקעים שבנויים רק לדור הבא מצד ג׳. בקיצור היינו אמורים לראות איזה 2-3 משחקים לדור הבא באמת אצל מיקרוסופט אבל מאחר והם החליטו שהם עושים קרוס ג׳ן שנתיים אנחנו נאלץ לחכות.
swym כתב:זה אמנם גם E3 שבעיקר נותנת נקודת התכנסות, אבל גם ובעיקר העובדה שהרבה יותר מסובך להרים אירועים כאלו בצורה דיגיטלית כשיש מגבלות קורונה. מה שעוד אפשר לעשות ברמת הסטודיו הופך למסובך כשצריך לתפור במקביל המון קצוות ברמת התאגיד ומול גורמים מצד שלישי. זו בהחלט לא היתה שנה מוצלחת לחשוף בה דור חדש, ואני עדיין בשוק שאנחנו כבר באוגוסט ועדיין אין אפשרות preorder או אפילו תג מחיר לקונסולות.
swym כתב:glass man כתב:מצטער, אבל לא הייתי ממהר להשקיע באסטרטגיה שלך. אתה גם לא מבין את היתרון לגודל אל מול העלויות הקבועות הכרוכות ביצירת שורה של "משחקים מוכנים", וגם לא מבין את העובדה שתחילת דור חדש של קונסולות הוא כרטיס זהב למפתחי צד ג' קטנים וגדולים, ולכן עומס גדול מידי מצד א' דווקא מייצר רתיעה כי אין מקום. אפםילו הסוויצ' הפכה לסיפור הצלחה דווקא בגלל הואקום הזה בתחילת הדרך - מה שהביא המון מפתחי אינדי לפלטפורמה.
יותר מזה, הבדיחה הזו על תמיכה במשהו נישתי כמו VR היא אפילו לא מצחיקה: זה טמטום אפילו יותר גדול מלתמוך בקינקט, ואחרי שזה כבר לה כבר השקה של קונסולה אחת מיקרוסופט הבינה שלאנשים נמאס מגימיקים.
Laskin כתב:לא, ההערה על עולם פתוח הייתה יותר בקטע שהזכרת את הלבלייד יחד עם הורייזון באותו משפט, לא על ראצ׳ט.
ואני חושב שהטריילר של הורייזון היה מרשים בהרבה מהדמו של אנריל... אולי לא מבחינה של התאורה, או ממבו-ג׳מבו טכני, אבל בטח בשביל העיניים... אבל שוב - צריך לראות גיימפליי ממנו. לא שהדמו של אנריל היה ״גיימפליי״ אבל מאמין שרץ על הפס5 בזמן אמיתי, מן הסתם. עולם ג׳ונגל כמעט תמיד מרשים יותר בעיניי מאשר מדבר, בטח כשאני יודע שהכל שם זז ויפה לכל הפחות כמו במקורי, ונראה שהרבה הרבה מעבר.
לגבי הלבלייד - בטח שנראה, אבל שוב - ז׳אנר שונה לגמרי, סטנדרטים אחרים לגמרי.
glass man כתב:אני מסכים עם נדב. ההרגשה שלי על הוריזון וR&C זה כאילו סוני אמרה למפתחות תעשו משחקים שמנצלים את הפרו ב100 אחוז והם פשוט הדביקו על הסטיקר PS5.במקום פס4 פרו.
המשחקים נראים טוב מאוד הם פשוט נראים איך שהייתי מצפה אם הפרו והX היו מנוצלות עד הסוף (וכן מודע לפער בינהן)
BiA כתב:אני עברתי מ-GOW2 על אימולטור (אמנם 1080 והכל אבל עדיין) יום אחרי יום ל-GOW3 על הפס4 בפעם הראשונה, זה היה אדיר. פתיחה מעולה ומשחק שכמעט ולא נופל מ-GOW 2018.
Laskin כתב:לא הבנתי, אתה לא שמת לב לניצול של הSSD בR&C? זאת אומרת, ראינו שם דברים שלא ראינו אף פעם, בשום משחק... פשוט כי זה לא היה אפשרי. אז איך אפשר להגיד שזה נראה כמו משחק שפותח לפס4 פרו? יש בו RT, וכמו שכבר אמרתי בעבר - משחקים שיהיו בהם RT לא יהיו בקצה של הקצה מבחינת פירוט גרפי. זה או זה או זה. אי אפשר גם וגם, כי כנראה שיכולות הRT בקונסולות מאוד (מאוד) מוגבלות, כך שזה חייב לבוא על חשבון משהו. עם זאת - הוא נראה רמה מעל כל מה שניתן לעשות על הPS4 גם בלי RT... בכל אופן התצוגה שלו הייתה כדי להראות לנו משהו שאפשרי רק עם הSSD.
לגבי הורייזון אני כבר לא יודע מה להגיד אתם כאילו אולי היחידים ברחבי האינטרנט שחושבים שזה נראה כמו משחק PS4+... רוב האנשים לא מאמינים שזה בזמן אמת בכלל, מרוב שהוא יפה. הוא עדיין "ציורי" ולא ריאליסטי, זה הסגנון האמנותי שלו, אבל הוא נראה מפורט בצורה חסרת תקדים, אף פעם לא ראינו עולם פתוח שמתקרב לזה, אם זה באמת איך שהוא נראה.
אגב, סוויס וBIA - שמתם לב שזה נושא הXBOX? מה קשור פה GOW?
Laskin כתב:אל תדאג, יש תחושת מסע בGOW 2018... אבל זה עדיין לא כמו GOW2 מהבחינה הזו, לדעתי.
אני כן חושב שGOW3 היה הכי טוב בטרילוגיה הראשונה, אבל זה בגלל קרבות הבוס שלדעתי היו הכי טובים בסדרה, הפקה ברמה אחרת לגמרי וגיימפליי משמעותית טוב יותר, שאלו חשובים לי יותר מתחושת המסע.
בקשר לגרפיקה של R&C והורייזון - אני לא בטוח שהציפיות שלך למשחקים ללא POP IN ריאליסטיים. זה עדיין יהיה במשחקים, גם בסוף הדור הבא. ראית הדגמה חשוכה מאוד ו"אינטימית" של הלבלייד, מה שאפשר להשיג במשחק כזה מבחינת פירוט זה לא מה שאפשר במשחק כמו ראצקט או הורייזון, עם מלא דברים שזזים ו/או מתפוצצים על המסך.
לגבי העצים בהורייזון, אני לא ראיתי משהו שנלקח ישירות מההרחבה של הורייזון, וחלק מהעצים אפילו נראים לי ברמה של סרט CGI, במיוחד כשעפים מעל הג'ונגל באיזה קטע שם... גם DF מאוד התלהבו, זה לגמרי הדור הבא, קשה לי להבין איך זה לא מלהיב אנשים
Laskin כתב:גם ב4K זה נראה אחרת לגמרי בתנועה...
פשוט עשו זום על קטע מסויים בסרטון, שרחוק מהמצלמה. שוב - עניין של LOD. זה מגוחך לגמרי להתפס על זה ולהגיד - "הא! נראה פחות טוב מהצמחיה בהורייזון הראשון".
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 183 אורחים