נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי idan » 01 מרץ 2022, 18:11

ללא ספק הדיל הכי טוב בגיימינג הגיימפאס הזה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 01 מרץ 2022, 18:37

מהר דודי תבקש Vagrant story 2 סקוור מסתכלים עליך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מרץ 2022, 21:23

האפליקציה של אקסבוקס במחשב מקבלת עדכון, עכשיו יהיה אפשר לבחור תקית התקנה, לראות את הקבצים שלהם ויהיה קל יותר להתקין מודים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 מרץ 2022, 22:18

וואיי הקטע של התיקיית התקנה זה הזוי
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מרץ 2022, 22:45

לגמרי, זה היה הזיה עד עכשיו.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 01 מרץ 2022, 23:10

glass man כתב:הסטים דק, תהיה דה פאקטו הניידת של מייקרוסופט למי שמעוניין בזה. :) אין בעיה למכשיר הזה להריץ ווינדוס וגיימפאס דרכו ככה שאין בעיה להריץ אינדים ומשחקים ברמה של הX1 :) עכשיו שValve אמרו שאין להם בעיה להביא את גיימפאס לסטים (בניגוד גמור לסוני נגיד ) אז בכלל זו הניידת שלהם. :)



עדין לא הוציאו דריברים לwin ,אבל זה יגיע


סטים אמרו שיאפשרו להתקין מערכות אחרות
Death_119 כתב:
DrKeo כתב:
Death_119 כתב:מעניין אם יש פה סכנה לדומיננטיות של מיקרוסופט בעולם הגיימינג בשל המעבר ללינוקס.

נראה לי שזה מאיים על מיקרוסופט בערך כמו Steam OS :)

Steam OS גם רץ מעל לינוקס עם Proton? למרות שבתכלס המשחקים פותחו מעל Direct X מההתחלה ומדובר בProton שממיר, יש פה הוכחה בScope גדול שאפשר לפתח משחקים טובעניים ללינוקס, זה משהו שאף אחד לא הרים את הכפפה בScale כזה עד היום.


הסטים דיק מריצה מהקופסה את הגרסה העדכנית של סטים os
שחלק מהקוד זה לינוקס חלק מהקוד זה וולב
אבל המערכת חינמית אפשר להתקין אותה על pc רגיל
שיצאו דריברים לwin ,מין הסתם גיים פאס תיהיה זמינה כי יהיה אפשר להריץ win10-11
מעניין מאוד עם תיהיה אפשרות לדול בוט ,זאת אומרת אפשרות להריץ
גם וגם ,תאורטית זה אפשרי עם עושים מחיצות בssd בpc
והדיק היא pc

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swym » 10 מרץ 2022, 12:36

Death_119 כתב:Sqaure מייצרת בערך Revenue של 2 מיליארד דולר בשנה, בוא נגיד עם מכפיל של 5 (נגיד שהיא גדלה לא רע) וצריך לתת ערך מוסף ברכישה אז זה עסקה של 15-20 מיליארד דולר, לא רואה את מיקרוסופט שופכת כל כך הרבה כסף על ביזנס יחסית איזוטרי. בסוף Gaming מייצר למיקרוסופט כיום איזה 18 מיליארד דולר בשנה (הפלייסטישן מייצר כיום לסוני 25 מיליארד דולר בשנה להשוואה), שזה בערך 5% מהפעילות של החברה בRevenue. זה אומנם Section מאוד צומח שהם רואים בו מנוע צמיחה עתידי (שמעתי את זה מפיו של מספר 2 בחברה) ורואים את ההשקעה, אבל זה ממש לא הCore, לא רואה רכישות שמתחרות בLinkedin וnuance שממש נמצאים בCore הפעילות של החברה.

כשיש לך באקלוג של כמה חודשים בשרשור, ואתה במקרה נופל על הפנינה הזו מלפני כמה חודשים :D

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 מרץ 2022, 13:53

swym כתב:
Death_119 כתב:Sqaure מייצרת בערך Revenue של 2 מיליארד דולר בשנה, בוא נגיד עם מכפיל של 5 (נגיד שהיא גדלה לא רע) וצריך לתת ערך מוסף ברכישה אז זה עסקה של 15-20 מיליארד דולר, לא רואה את מיקרוסופט שופכת כל כך הרבה כסף על ביזנס יחסית איזוטרי. בסוף Gaming מייצר למיקרוסופט כיום איזה 18 מיליארד דולר בשנה (הפלייסטישן מייצר כיום לסוני 25 מיליארד דולר בשנה להשוואה), שזה בערך 5% מהפעילות של החברה בRevenue. זה אומנם Section מאוד צומח שהם רואים בו מנוע צמיחה עתידי (שמעתי את זה מפיו של מספר 2 בחברה) ורואים את ההשקעה, אבל זה ממש לא הCore, לא רואה רכישות שמתחרות בLinkedin וnuance שממש נמצאים בCore הפעילות של החברה.

כשיש לך באקלוג של כמה חודשים בשרשור, ואתה במקרה נופל על הפנינה הזו מלפני כמה חודשים :D

חכה, עם כל הפרשיות שרצות עכשיו סביב הקנייה הזאת אני עוד אהיה צודק בסוף כשתבוטל :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 12 מרץ 2022, 23:31

הבמאי של Perfect dark עוזב את היוזמה אחרי כמעט 4 שנים שם. אז נכון, זה קורה גם הבמאית של גוסטוויר טוקיו עזבה את טנגו באמצע הפיתוח, אבל שם הוא נשאר ביידים של במאי מוכשר אחר ומעל הכל בפיקוח של מיקאמי, מה יהיה פה? מה נסגר עם הפרפקט דארק הזה?
מבאס.

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 13 מרץ 2022, 12:57

מה הסיכוי שנקבל בE3 דגם חדש או הורדה במחיר?
אני רוצה לקנות את הקונסולה אבל מוכן להמתין אם זה ישתלם מאוד

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 מרץ 2022, 13:16

Fanta כתב:מה הסיכוי שנקבל בE3 דגם חדש או הורדה במחיר?
אני רוצה לקנות את הקונסולה אבל מוכן להמתין אם זה ישתלם מאוד


דגם חדש תמיד יכול להיות, הורדת מחיר גם תיאורטית, אבל למה שזה יקרה? יש לך S ויש X, והעיצובים שלהם סופר סופר איכותיים... אין שום צורך בגרסאות "SLIM", לפחות לא בצד של מיקרוסופט... אצל סוני זה משהו אחר :)
לדעתי עד 2024 לא נקבל שום דבר חדש, וגם אז לא בטוח... אבל אם כן - אלו יהיו קונסולות "פרו", לדעתי הביקוש לא הולך לרדת בשנתיים הקרובות משמעותית, בצורה שתצדיק ירידת מחיר, אז אני מניח שבהשקה של גרסאות הפרו פשוט נראה מחיר גבוה יותר, ללא ירידת מחיר של הדגמים הנכחיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2022, 13:43

אני לא יודע אם יהיו סלים בדור הקרוב. כל הקונספט של קונסולת סלים הוא שמגיע הליך יצור קטן ויעיל יותר, הקונסולות מעבירות את ה-SOC שלהן להליך היצור החדש ובגלל שעכשיו הצ׳יפ קטן וקר יותר, אפשר להקטין את כל הקונסולה וכתוצאה מזה נוצרת קונסולה קטנה וזולה יותר (כי ה-soc זול יותר, כי צריך פחות אלמנטים של קרור, כי היא קטנה יותר אז עלויות האחסון והמשלוח יורדות וכו׳). לצערנו זה כבר לא המקרה יותר, לרדת בהליך היצור רק עושה את ה-SOC יקר יותר במחירים של היום, לפחות אם רוצים להיות מאמצים יחסית מוקדמים של הטכנולוגיה כמו בדורות קודמים. אפשר להגיד ש-14/16 ננומטר היו ההליך יצור האחרון שבו המחירים ירדו כשעוברים אליו במקום שיעלו. זה בדיוק הליך היצור של הסלים/פרו/x והסוויטצ׳ היעילה יותר שיצאה לפני שנתיים.

קשה לדעת אם הליך ההתיקרות של ה-soc מתקזז עם הירידה הכללית במחיר של הקונסולה ברגע שהיא קרה יותר (קירור זול יותר, מארז קטן יותר וכו׳) אז יש סימן שאלה גדול על כל נושא הסלים. אולי נראה סלים לקראת סוף הדור, כשהליכים כמו 3nm יהיו כבר סופר בשלים וקיימים בשוק כמה שנים טובות. אבל בזמן הקרוב אני לא רואה שום סלים באופק, בטח ובטח כשיש מחסור צ׳יפים ואף אחד לא מצליח לשים את הידיים שלו על מספיק צ׳יפים חוץ מאשר אפל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 13 מרץ 2022, 13:49

קיצור אתם אומרים לשחרר מהמחשבה הזו וללכת על מבצע פסח

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 מרץ 2022, 13:53

חד משמעית.
ואני לא הייתי ממתין גם לפסח, אני לא ממש הייתי בונה על מבצעים סופר משתלמים לעומת מה שיש כעת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2022, 13:55

Fanta כתב:קיצור אתם אומרים לשחרר מהמחשבה הזו וללכת על מבצע פסח

בו נגיד את זה ככה, מסורתית לוקח ממילא לסלימים למניהם 3 שנים להגיע מהשיגור. למשל גם ה-S וגם הסלים של הפס4 יצאו ב-2016. אז להתחשב בזה שהסיכוי לסלים בדור הזה קטן מהדור הקודם, אני לא ממש רואה סיכוי שתהיה קונסולה כזאת בשוק לפני חגים 2023 אם לא צפונה אם לא בכלל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 13 מרץ 2022, 13:56

הפסח זה רק בגלל שאני רוצה למקד הוצאות מראש ולהיות מסודר.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 13 מרץ 2022, 21:56

דרקו לא תמיד הסלימים זה בגלל מזעור של הgpu+ cpu
עקבתי אחרי הנושא ,הרבה פעמים מבטלים פיצרים ומעצבים את הלוח
אם בצורה אחרת

בps3 לדוגמה ,סוני הוציאה חלקים בהדרגה
בדגמי ההשקה של הps3 ,היה רכיבים של ps2 לתאימות לאחור

גרסה מאוחרת יותר עדין שמנה ,היה חלק רכיבים חלק דרך אמולציה

היה גם 4 usb מקדימה
אני לא זוכר עם היו גרסאות שמנות שלא תמכו בps2
אבל כל הסלימים לא תמכו בכלל בps2 ,רק בps1 דרך אמולטור
בקיצור הוציאו מהלוח את כל רכיבי הps2
ביטלו 2 כניסות usb ,אני לא יודע עם הגודל הפיזי של הבלו רי נשאר
אותו דבר או לא ,כן יודע שהיו לסוני כמה דגמים
אבל בסופר סלים לדוגמה ,הם עשו את הבלו רי עם דלת שנפתחת למעלה ,מה שאומר פחות רכיבים במנגנון

יש כל מיני דברים שאפשר לעשות מעבר לשינוי במעבד וכרטיס גרפי
תאורטית אפשר לדחוף קירור יקר להקטין קונסולה
ככה יצרו את הxbox one x בזמנו ,טכנית הוא לא דגם סלים
אבל לזמנו זה היה השג ליצר קונסולה חזקה כל כך במארז קטן
שלא תיהיה במחיר של לפטופ משחקים

בגלל זה אני חושב שדגם סלים ,לא יצא לא בגלל שזה לא אפשרי כרגע
אני חושב שכרגע זה כניראה ייקר להם את היצור ,בגלל עניין הקירור
גם אין מה לבטל בדגם סלים הפעם

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2022, 22:13

kririn כתב:דרקו לא תמיד הסלימים זה בגלל מזעור של הgpu+ cpu
עקבתי אחרי הנושא ,הרבה פעמים מבטלים פיצרים ומעצבים את הלוח
אם בצורה אחרת

בps3 לדוגמה ,סוני הוציאה חלקים בהדרגה
בדגמי ההשקה של הps3 ,היה רכיבים של ps2 לתאימות לאחור

גרסה מאוחרת יותר עדין שמנה ,היה חלק רכיבים חלק דרך אמולציה

היה גם 4 usb מקדימה
אני לא זוכר עם היו גרסאות שמנות שלא תמכו בps2
אבל כל הסלימים לא תמכו בכלל בps2 ,רק בps1 דרך אמולטור
בקיצור הוציאו מהלוח את כל רכיבי הps2
ביטלו 2 כניסות usb ,אני לא יודע עם הגודל הפיזי של הבלו רי נשאר
אותו דבר או לא ,כן יודע שהיו לסוני כמה דגמים
אבל בסופר סלים לדוגמה ,הם עשו את הבלו רי עם דלת שנפתחת למעלה ,מה שאומר פחות רכיבים במנגנון

יש כל מיני דברים שאפשר לעשות מעבר לשינוי במעבד וכרטיס גרפי
תאורטית אפשר לדחוף קירור יקר להקטין קונסולה
ככה יצרו את הxbox one x בזמנו ,טכנית הוא לא דגם סלים
אבל לזמנו זה היה השג ליצר קונסולה חזקה כל כך במארז קטן
שלא תיהיה במחיר של לפטופ משחקים

בגלל זה אני חושב שדגם סלים ,לא יצא לא בגלל שזה לא אפשרי כרגע
אני חושב שכרגע זה כניראה ייקר להם את היצור ,בגלל עניין הקירור
גם אין מה לבטל בדגם סלים הפעם

אני לא מכיר אף מכשיר סלים שלא היה מבוסס הקטנת הצ׳יפים להליך יצור קטן יותר. וריאציות יוצאות תמיד בגלל שלל סיבות, אבל הקטנה של המכשיר מתרחשת בהתאם לירידה בהליך היצור.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 13 מרץ 2022, 22:41

DrKeo כתב:
kririn כתב:דרקו לא תמיד הסלימים זה בגלל מזעור של הgpu+ cpu
עקבתי אחרי הנושא ,הרבה פעמים מבטלים פיצרים ומעצבים את הלוח
אם בצורה אחרת

בps3 לדוגמה ,סוני הוציאה חלקים בהדרגה
בדגמי ההשקה של הps3 ,היה רכיבים של ps2 לתאימות לאחור

גרסה מאוחרת יותר עדין שמנה ,היה חלק רכיבים חלק דרך אמולציה

היה גם 4 usb מקדימה
אני לא זוכר עם היו גרסאות שמנות שלא תמכו בps2
אבל כל הסלימים לא תמכו בכלל בps2 ,רק בps1 דרך אמולטור
בקיצור הוציאו מהלוח את כל רכיבי הps2
ביטלו 2 כניסות usb ,אני לא יודע עם הגודל הפיזי של הבלו רי נשאר
אותו דבר או לא ,כן יודע שהיו לסוני כמה דגמים
אבל בסופר סלים לדוגמה ,הם עשו את הבלו רי עם דלת שנפתחת למעלה ,מה שאומר פחות רכיבים במנגנון

יש כל מיני דברים שאפשר לעשות מעבר לשינוי במעבד וכרטיס גרפי
תאורטית אפשר לדחוף קירור יקר להקטין קונסולה
ככה יצרו את הxbox one x בזמנו ,טכנית הוא לא דגם סלים
אבל לזמנו זה היה השג ליצר קונסולה חזקה כל כך במארז קטן
שלא תיהיה במחיר של לפטופ משחקים

בגלל זה אני חושב שדגם סלים ,לא יצא לא בגלל שזה לא אפשרי כרגע
אני חושב שכרגע זה כניראה ייקר להם את היצור ,בגלל עניין הקירור
גם אין מה לבטל בדגם סלים הפעם

אני לא מכיר אף מכשיר סלים שלא היה מבוסס הקטנת הצ׳יפים להליך יצור קטן יותר. וריאציות יוצאות תמיד בגלל שלל סיבות, אבל הקטנה של המכשיר מתרחשת בהתאם לירידה בהליך היצור.



ה cell היה כישלון ,אולי אני טועה אבל לא זכור לי שהקטינו את היצור שלו
מה הנווידה עשתה בgpu אני לא יודע
אבל הוצאת הרכיבים של הps2 ,וביטול שני usb ,זה כבר תרם כניראה
לחלק מההקטנה של הלוח

אני גם לא יודע איזה גודל פיזי היה לכונני HD וכונני בלו רי
Fat מול סלים ,כי תאורטית לפחות ,זה יכל לתרום המון עם הקטינו אותם

ובעניין הדור הנוכחי ,יש לך לפטופים, שעל הניר לפחות
חזקים משמעותית מהps5/xsx ,אני אומר על הניר כי אין להם את התאימות תוכנה לחומרה כמו שיש בקונסולות
מה שכן יש הבדל ענקי במחיר
כמה אלפי דולרים מול 500 דולר

ב500 דולר גם אני לא חושב שדגמי סלים קרובים
הקטנה של ssd לדוגמה שדור הזה כבר מאוד קטן לא בדיוק תעזור
כונני הבלו רי כניראה דקים מאוד בדור הזה
תאימות לאחור לא כוללת רכיבי דור קודם הפעם

זה בפועל אומר לשפר מאוד את הקירור ,וזה יקר
אולי בעתיד ניראה xsx גרסה רק דיגיטלית
כמו הps5 ,אולי הגרסה הזאת תיהיה קצת קטנה יותר

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2022, 01:38

גם בפס3 דגמי הסלים היו ירידה בהליך היצור, כמו תמיד. הפס3 הייתה 90nm גם למעבד וגם לgpu. לאט לאט מעבד ירד ל60nm ואז ל45nm והgpu ירד בכמה שלבים ל60nm, אז ל40nm ולבסוף ל28nm שזה אותו הליך כמו הפס4.

מאז ומתמיד הגודל של גרסת הסלים התבסס כמעט אך ורק על הליך יצור קטן יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2022, 17:51

מישהו שם למעלה כנראה שונא אותי, כי נראה שאני לעולם לא אשחק ב-perfect dark חדש וטוב. נראה שחצי מצוות הפיתוח הליבתי של היוזמה התפטר בשנה האחרונה, 34 אנשים. הם אמרו שהם מאוד לא מרוצים מההנהלה של החברה ומהכיוון שהם לוקחים. העובדים שעזבו אמרו שגלגר מחזיק אותם מאוד קצר, לא נותן להם חופש יצירתי ורוצה לשלוט בכל דבר. להגיד את האמת, אני לא יודע אם זה חיובי או שלילי. אולי זה מבאס לעובדים, אבל המשחקים הכי טובים הם משחקים שיש להם מנהיג חזק שמנווט את הספינה על פי החזון שלו. כלומר, אני תמיד אעדיף משחק של לוין או קוז׳ימה מאשר עוד סטודיו היפי שבו כולם תרמו נורא יפה בצורה שווה.

היוזמה שכרו רק 12 אנשים חדשים בשנה האחרונה והצוות העיקרי שלהם מונה עכשיו רק 50 אנשים במקום 80+. כנראה שזאת הסיבה שקריסטל דינמיקס הצטרפה לפיתוח. לאט לאט זה מתחיל להשמע כאילו זה יותר משחק של קריסטל דינמיקס עם 50 אנשי יוזמה שעוזרים להם מאשר להפך. לפי הכתבה גליגר הביא את קריסטל דינאמיקס כי הם עובדים בצורה שהוא רגיל, מלמעלה למטה בלי יותר מדי חופש לאנשים למטה. בגלל הקצב הבעיות האלה הקצב התקדמות שלהם היה סופר איטי ולפי העובדים שעזבו מיקרוסופט פשוט נותנת להם עוד ועוד זמן, במקום ללחוץ עליהם להתאפס על עצמם.
https://www.videogameschronicle.com/new ... rk-studio/

הם אפילו הגדילו והביאו רשימה של כל העובדים ומי עזב. הרשימה בסוף הכתבה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 מרץ 2022, 18:04

אני סומך על קריסטל דיינמיקס שיוכלו להציל את הספינה הזו בעיקר בגלל שגלגר עצמו הוא בייסקלי CD. פשוט פתאום יש גם את החשש שזה יגמר כמו אנסל/סקיילבאונד.
זה עדיין קצת מדכא, כי זה בעצם אומר שבלי סקוור הIP יכנס שוב לתרדמת ? אני לא רואה את סקוור משכירים את CD לנצח נקווה לטוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2022, 18:11

זה גם מראה כמה משאבים מיקרוסופט זורקים על האולפנים שלהם. גלגר אומר להם שהצוות החדש לא עובד טוב בשיטה שלו, כמו שהוא עבד בקריסטל דינמיקס. אז מיקורוסופט אומרים לו ״קריסטל דינמיקס? כמה ארגז קריסטל דינמקיס אתה צריך? 4 ארגז זה מספיק?״.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 מרץ 2022, 19:24

כן, מרגישים שמייקרוסופט ממש רוצים שהפרויקט הזה יצליח, אבל לזה התכוונתי שאמרתי פה לפני שנים שאין להם את Know how של חברות כמו סקוור איך להרים רייבוטים כאלה.
עם בטסדה ואקטי הם פשוט עשו מאוד בחוכמה וקנו חברות שלמות עם כל המפיקים שלהם, ככה ששום פרויקט בבטסדה ואקטי לא יוכל לקרוס כי הכל שם נמשך כ"עסקים כרגיל"

כאילו אני מנסה להגיד במילים פשוטות שאולי דווקא הסיבה שמייקרוסופט לא יודעת איך "לרסן" את גלגר ולתעל את היכולות שלו בלי שהוא יחריב הכול סביבו זה בגלל שאין לה את האנשים בסקוור שידעו לרסן אותו.

אני ממש רוצה שהפרויקט הזה יצליח כל השמועות מדברות על משחק בסגנון היטמן שמקבל עדכונים חיים בלי סוף זה נשמע מעולה.. אבל אני באמת מקווה שמתישהו יתנו לArkane Studios לנסות לפתח משחק בסדרה הזו, אחרי המשחק הזה אז לפחות נוכל להיות רגועים שהוא לא יתחיל לקרוס שבטסדה שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 13:39

מסתבר שהיה למיקרוסופט שנה שעברה את הממוצע MC הכי גבוה אי פעם למפיצה ב-MC, ממוצע 85.

We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 194 אורחים