עמוד 126 מתוך 188

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 06 מאי 2022, 18:27
על ידי Uncle Pey'j
אפל חייבת לעשות חישוב מסלול מחדש עם המדיניות שלה לגבי רכישות דיגיטליות בתוך אפליקציות צד ג' מהאפסטור,זה בערך הדבר שהכי מפריע לי בהם כמשתמש iOS ותיק שממש,אבל ממש לא רוצה לעבור לאנדרואיד.
זה פשוט לא ייתכן שכל פעם שאני רוצה לרכוש ספר לקינדל/אודיובל,או קומיקס בקומיקסולוגי (היום פשוט חלק מאמזון אני מניח) אני צריך לפתוח דפדפן,שלא לדבר בעתיד על שימוש בשירות כמו xCloud.
אם היא תמשיך להתעלם,עוד ועוד חברות פשוט ימצאו פתרונות יצירתיים כמו אלו של MS ובמקום לעשות פחות כסף מהחברות האלה,אפל פשוט לא תעשה כסף בכלל ואנחנו נמשיך לקבל חווית משתמש גרועה ביחס לאנדרואיד,כמה שחצנות.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 06 מאי 2022, 18:34
על ידי DrKeo
Uncle Pey'j כתב:אפל חייבת לעשות חישוב מסלול מחדש עם המדיניות שלה לגבי רכישות דיגיטליות בתוך אפליקציות צד ג' מהאפסטור,זה בערך הדבר שהכי מפריע לי בהם כמשתמש iOS ותיק שממש,אבל ממש לא רוצה לעבור לאנדרואיד.
זה פשוט לא ייתכן שכל פעם שאני רוצה לרכוש ספר לקינדל/אודיובל,או קומיקס בקומיקסולוגי (היום פשוט חלק מאמזון אני מניח) אני צריך לפתוח דפדפן,שלא לדבר בעתיד על שימוש בשירות כמו xCloud.
אם היא תמשיך להתעלם,עוד ועוד חברות פשוט ימצאו פתרונות יצירתיים כמו אלו של MS ובמקום לעשות פחות כסף מהחברות האלה,אפל פשוט לא תעשה כסף בכלל ואנחנו נמשיך לקבל חווית משתמש גרועה ביחס לאנדרואיד,כמה שחצנות.

הם גם חסמו את האפליקציה של xcloud. הם בעצם במלחמה גם עם מיקרוסופט על הדרך.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 06 מאי 2022, 20:28
על ידי kririn
DrKeo כתב:
Uncle Pey'j כתב:אפל חייבת לעשות חישוב מסלול מחדש עם המדיניות שלה לגבי רכישות דיגיטליות בתוך אפליקציות צד ג' מהאפסטור,זה בערך הדבר שהכי מפריע לי בהם כמשתמש iOS ותיק שממש,אבל ממש לא רוצה לעבור לאנדרואיד.
זה פשוט לא ייתכן שכל פעם שאני רוצה לרכוש ספר לקינדל/אודיובל,או קומיקס בקומיקסולוגי (היום פשוט חלק מאמזון אני מניח) אני צריך לפתוח דפדפן,שלא לדבר בעתיד על שימוש בשירות כמו xCloud.
אם היא תמשיך להתעלם,עוד ועוד חברות פשוט ימצאו פתרונות יצירתיים כמו אלו של MS ובמקום לעשות פחות כסף מהחברות האלה,אפל פשוט לא תעשה כסף בכלל ואנחנו נמשיך לקבל חווית משתמש גרועה ביחס לאנדרואיד,כמה שחצנות.

הם גם חסמו את האפליקציה של xcloud. הם בעצם במלחמה גם עם מיקרוסופט על הדרך.


הם יכולים לחסום אפליקציות
אבל שרותי ענן דרך הדפדפן הם לא יכולים לחסום

כי אז הם יפסידו בבתי המשפט ,כי איזה סיבה הם יכולים לתת לזה ?

כמו שאמרו מלמעלה ,פשוט יעקפו אותם בשרותים דרך הדפדפן
ובמקום 30 אחוז ,יהיה אפס

עם ירדו לנגיד 10 אחוז ,במקום ה30
הרבה חברות ישארו דרך החנות שלהם

בכלל לאפל בזמן האחרון כמה מוצרים מאוד טובים
אבל בחלק מהדברים מעצבנים את הלקוחות שלהם

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מאי 2022, 18:49
על ידי Uncle Pey'j
הרצאה מעניינת של מפתח מ-343i על המנוע של אינפיניט והשינויים שהם עשו בו בהשוואה להיילו 5. *מאוד טכני*

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מאי 2022, 21:34
על ידי BiA
מעניין, תודה!

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 15:09
על ידי Uncle Pey'j
Welp.

טוד האוורד בעיקר מתבאס על פספוס התאריך המגניב אני מניח.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 15:15
על ידי DrKeo
ואו, איזה מבאס תחת.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 15:38
על ידי Laskin
מה?! משחק שלא ראינו ממנו כלום מלבד טריילר CG והיה אמור לצאת עוד חודשיים בערך לא יגיע השנה?! לא נכון!
והמשחק הכי גדול וחשוב של החברה שיצרה את סקיירים ומאז בעיקר כשלונות שחטפו ביקורת על באגים מרובים והיה אמור לצאת עוד חצי שנה גם כן וגם ממנו לא ראינו שנייה של גיימפליי, נדחה גם כן? לא נכון!

סורי, אבל זה היה ההימור היותר בטוח כאן… ואני לא אתפלא בכלל אם לפחות אחד מהם ידחה לחצי השני של 2023.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 16:32
על ידי idan
אבל גם פולאווט 3 וגם סקיירים הוכרזו עם תאריך וסרטון cg שנה לפני היציאה שלהם וקיבלו גיימפלי ב e3 שלפני השיגור, פולאווט 4 בכלל הוכרז רק כמה חודשים לפני התאריך שלו. זה די מה שהם עושים, לא חושב שהייתה סיבה מיוחדת להאמין שהוא ידחה על סמך מה שהם הראו מהמשחק כי אני לא מאמין שזה היה בתכנון להראות גיימפלי שלו לפני E3 בין אם הוא נדחה או לא.
ובלי קשר אני גם לא חושב שאפשר לקטלג את פולאווט 4 ככישלון לפי שום מדד אובייקטיבי ואני משער שבין אם סטארפילד יהיה מאסטרפיס או סתם עוד משחק טוב, יהיה בו לא מעט באגים. זה נראה לי כמעט בלתי נמנע בסוג המשחקים שהם עושים, או לפחות עדיין לא הוכח אחרת מאחר ואף מפתחת לא ניסתה לעשות את מה שבתזדה עושים (חוץ מאובסידיאן עם המנוע של בתזדה והוא היה מבוגבג אפילו יותר)

בכל אופן, לא כל כך אכפת לי מהדחייה האמת, בשלב הזה אני בעיקר רוצה לראות אותו ומניח שעדיין נקבל דמו עסיסי בתצוגה שלהם ביוני

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 16:34
על ידי DrKeo
Laskin כתב:מה?! משחק שלא ראינו ממנו כלום מלבד טריילר CG והיה אמור לצאת עוד חודשיים בערך לא יגיע השנה?! לא נכון!
והמשחק הכי גדול וחשוב של החברה שיצרה את סקיירים ומאז בעיקר כשלונות שחטפו ביקורת על באגים מרובים והיה אמור לצאת עוד חצי שנה גם כן וגם ממנו לא ראינו שנייה של גיימפליי, נדחה גם כן? לא נכון!

סורי, אבל זה היה ההימור היותר בטוח כאן… ואני לא אתפלא בכלל אם לפחות אחד מהם ידחה לחצי השני של 2023.

כמו שעידן אמר, זה דווקא התאים לגמרי למעגל PR הרגיל שלהם. אני חושבתי שנראה גיימפליי ביוני בתצוגה של MS ואז הוא יצא בזמן. ממש חבל.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 17:15
על ידי Laskin
אני לא חושב שמעגל הPR של משחקים מלפני עשור בערך על מנוע מיושן וארכאי שווי ערך למשחקים של ״הדור הבא״ כיום, הם כבר חטפו PR די גרוע כל הדור הזה על איך שהמשחקים שלהם נראים וכמות הבאגים כך שעבורי לפחות היה ברור (וכתבתי זאת כאן מספר פעמים) שאם לא ראינו ממנו עדיין גיימפליי קטנטן אפילו - שהמשחק כנראה לא במצב שיעמוד בסטנדרטים של היום ולכן יידחה.

אני חולק עלייך לגבי פולאאוט 4, בהדגמה הראשונה בתוך הבית העיצוב עוד היה מספיק מרשים וייחודי אז זה עבר חלק, אבל כשהראו איך המשחק נראה ומתפקד אז הרושם היה הרבה יותר שלילי.

עלות הפיתוח של המשחק הזה בטח כל כך הרבה יותר גבוהה ממה שעשו עד כה שהם לא יכולים לפשל.
לגבי רדפול מההתחלה זה היה נראה לא ריאלי.

אגב, מה זה אומר על משחקי 2022 של מיקרוסופט? מה יש להם השנה? יש משהו, כלשהו?

אגב אני אישית שמח מאוד על הדחייה, מעבר לעובדה שהוא כמובן יהיה בשל יותר ועם הרבה פחות באגים (בתקווה), כי עכשיו זה אומר ש-99% יהיה לי מחשב טוב ביום היציאה שלו, ושגם אספיק להיות אחרי כמה משחקים אחרים שאני שומר ליום שיהיה לי מחשב, ואוכל לחוות אותו עם שאר העולם :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 19:52
על ידי Kazz
האפקט המתגלגל של הקורונה לא פוסח על אף אחד. ככל שמיקרוסופט קונה יותר אולפנים כך הליין-אפ שלה מדלדל.
אז מה יהיה השנה, FM ואולי הלבלייד 2? NT הגרילו את ההזדמנות להיות המשחק הבא של מיקרוסופט שיוצא ושיהיה ניכר עליו שהיה צריך להישאר בפיתוח עוד כמה זמן?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 21:30
על ידי Death_119
Kazz כתב:האפקט המתגלגל של הקורונה לא פוסח על אף אחד. ככל שמיקרוסופט קונה יותר אולפנים כך הליין-אפ שלה מדלדל.
אז מה יהיה השנה, FM ואולי הלבלייד 2? NT הגרילו את ההזדמנות להיות המשחק הבא של מיקרוסופט שיוצא ושיהיה ניכר עליו שהיה צריך להישאר בפיתוח עוד כמה זמן?

מצד אחד זה אחלה, מיקרוסופט כנראה מאפשרת החלטות שבתז'דה לא היתה יכולה לקחת בעצמה, כמו לתת עוד זמן פיתוח שזה תמיד טוב (לא באמת חסר למשהוא מה לשחק תודות לגיימפאס), מה שיביא את Starfield לזמן פיתוח שמתקרב ל-7 שנים.

מיקרוסופט מסתכלת על הדברים אחרת (לטעמי), היא מתעניינת בסוף רק בגיימפאס כנראה ומסתכלת מה הערך שהיא יכולה לתת לו השנה, יש כמה משחקים טובים נוספים גדולים (קטנים יש כל הזמן) - A plague tale: Requiem, Atomic heart. אני לא אתפלא אם ביוני יוכרז גם שDeathloop יגיע השנה לשירות.

מנגד יש 3 דחיות - Red fall, Starfield וגם צ'רנוביל שאין סיכוי שיצא השנה (אם הסטודיו עדיין קיים בכלל).

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 21:43
על ידי Laskin
מהמר שאין מצב שהלבלייד ופורצה יצאו השנה כי מעולם לא נתנו להם תאריך יעד אפילו, אטומיק הארט נדחה לדעתי, דת׳לופ בלעדי לשנה אז רק ב-2023, ו-plague tale 2 יוצא לכל פלטפורמה אפשרית
לדעתי אין למיקרוסופט שום בלעדי AAA גדול עד שאחד מהשניים האלו שנדחו יצאו, שזה אומר מאז היילו, זה מטורף.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 מאי 2022, 23:15
על ידי Kazz
לתת זמן פיתוח נוסף זה לא פיתרון ברוב המקרים. ראה ערך הכישלון של היילו אינפינייט. בת'סדה יכלו להרשות לעצמם לדחות את סטארפילד גם בלי הרכישה של מיקרוסופט.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 00:14
על ידי idan
Laskin כתב:אני לא חושב שמעגל הPR של משחקים מלפני עשור בערך על מנוע מיושן וארכאי שווי ערך למשחקים של ״הדור הבא״ כיום, הם כבר חטפו PR די גרוע כל הדור הזה על איך שהמשחקים שלהם נראים וכמות הבאגים כך שעבורי לפחות היה ברור (וכתבתי זאת כאן מספר פעמים) שאם לא ראינו ממנו עדיין גיימפליי קטנטן אפילו - שהמשחק כנראה לא במצב שיעמוד בסטנדרטים של היום ולכן יידחה.

אני חולק עלייך לגבי פולאאוט 4, בהדגמה הראשונה בתוך הבית העיצוב עוד היה מספיק מרשים וייחודי אז זה עבר חלק, אבל כשהראו איך המשחק נראה ומתפקד אז הרושם היה הרבה יותר שלילי.

עלות הפיתוח של המשחק הזה בטח כל כך הרבה יותר גבוהה ממה שעשו עד כה שהם לא יכולים לפשל.
לגבי רדפול מההתחלה זה היה נראה לא ריאלי.

אגב, מה זה אומר על משחקי 2022 של מיקרוסופט? מה יש להם השנה? יש משהו, כלשהו?

אגב אני אישית שמח מאוד על הדחייה, מעבר לעובדה שהוא כמובן יהיה בשל יותר ועם הרבה פחות באגים (בתקווה), כי עכשיו זה אומר ש-99% יהיה לי מחשב טוב ביום היציאה שלו, ושגם אספיק להיות אחרי כמה משחקים אחרים שאני שומר ליום שיהיה לי מחשב, ואוכל לחוות אותו עם שאר העולם :)


לסייברפאנק היה דמו מרשים ומלוטש של 50 דקות שנתיים לפני שיצא.. באגים זה לא משהו שאתה רואה בחומר שיווקי של משחק בסדר גודל הזה, בין אם למשחק המלא יש או אין כאלה.

ואני לא זוכר מה היה הרושם שהתקבל מהדמו של פולאאוט 4, אולי אנשים התבאסו על הגרפיקה של המשחק אבל זה לא ממש קשור לעניין וגם לא מנע ממנו להיות משחק מאוד רווחי ומצליח, בניגוד נגיד לפולאאוט 76 שבאמת היה נפילה (וגם הוא אגב נחשף ב E3 בצורה דומה). אני בסה”כ אומר שכישלון זה תיאור מוגזם לחלוטין בשביל להגיד שפולאאוט 4 לא היה הום ראן כמו סקיירים. הוא היה משחק קצת מאכזב תכלס ביחס לציפיות, אבל זהו, הוא עדיין התקבל יפה ביקורתית והיה מאוד מוצלח עבורם, לא צריך להיסחף :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 01:21
על ידי Laskin
אני לא טוען שפולאאוט 4 היה כשלון ענק, אבל הוא כן חד משמעית לא עמד בציפיות, אחרי הצלחות מטורפות שלהם עם סקיירים, פולאאוט 3 וניו וגאס.
הרושם היה של משחק שהוא מאוד... כמו פולאאוט 3. רק דור אחר כך. וכן, טכנית... אתה יודע.
מהמשחק הבא שלהם יש ציפיות מאוד מאוד גבוהות עכשיו, כן - כמו שהיו לנו מסייברפאנק, והם לא יכולים להרשות לעצמם, תדמיתית כמובן, לעבור את אותו הדבר.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 01:24
על ידי DrKeo
יש למיקרוסופט אלף משחקים בקנה וכולם מסרבים לצאת. נקווה להפתעה נעימה בתצוגה חודש הבא.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 01:55
על ידי Laskin
לפחות יראו אותו, ואני בטוח שגם גיימפליי, אז סוף סוף תהיה לנו טעימה מגיימפליי של AAA ענק בעולם פתוח לדור הבא בלבד! :)
אלא אם אווטאר של יוביסופט באמת היה משהו שקרוב לגיימפליי, והוא לא

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 10:00
על ידי Klayman
על Redfall באמת לא היה מה לדבר, ומי שחלם שבאמת נראה אותו השנה חי באשליות. Starfield, לעומת זאת, כמו שכבר סיכמו כאן מצוין לפני, עומד בקנה אחד עם שיטות השיווק של בת'זדה ולא הייתה סיבה לחשוב שהוא ידחה, כשניתן לו תאריך שנה מראש (כשהשמועות מדברות על כך שזאת הייתה אמורה להיות שנה של פוליש וניקוי באגים ברובה). לא יודע להתחייב על הנתון הזה, כי שמעתי אותו בפודקאסט ממישהו שהוא מעריץ די גדול של בת'זדה, והוא אמר שהחברה לא דחתה פומבית משחק מאז 2006.

ככה שלאסקין, אולי פגעת בהימור שלך שסטארפילד יידחה, אבל הוא הלך נגד כל ההיסטוריה של החברה בערך ומה שאנחנו רגילים לקבל ממנה.

על החתום - מישהו שלא שיחק אף משחק של המפתחת בת'זדה ולא ממש אכפת לו שסטארפילד נדחה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 10:11
על ידי Laskin
התאריך שלו הוכרז שנה וחצי לפני, לא שנה, ואני לא קניתי את זה מהרגע הראשון כי תאריך מדוייק שנה וחצי מראש זה משהו שכמעט אף חברה לא עמדה בו אי פעם, בסטנדרטים של היום זה ממש בלתי אפשרי, אבל אני שמח שיש פה כל כך הרבה אנשים שמאמינים למרות הכל, שהכל אפשרי :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 13 מאי 2022, 11:18
על ידי Klayman
יפה שאתה מתעלם באלגנטיות מכל השאר :). כל הראיות וההיסטוריה היו נגדך. יצא לך הימור בר מזל, זה הכל :).

בכל מקרה, לשאר המשחקים שדוסקסו כאן. אני אהיה בשוק על הרצפה אם HB2 ייצא ב2023. לדעתי הוא משחק של אולי אמצע/סוף 2024, אלא אם הסקופ שלו קטנטן.

Redfall - אולי לקראת סוף 2023
אינדיאנה ג'ונס, ו Contraband או איך שלא קראו לו - אם הם יגיעו בתחילת 2025, זה יהיה טוב. אולי Contraband יפתיע עם אמצע/סוף 2024, אבל שוב, אני די בספק.

בקיצור, הבלעדיים הגדולים של מיקרוסופט, שאנחנו יודעים עליהם, עוד רחוקים מאוד.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מאי 2022, 09:27
על ידי Laskin
משחק האינדי Furi מ-2016 מקבל עדכון שיגיע לכל פלטפורמה אפשרית, מלבד אקס בוקס… לטענת המפתחים (שהם צוות קטן מאוד) - זה לא משתלם לאינדקס לפתח לאקס בוקס מאז שיש גיימפאס, או לפחות מהנסיון שלהם.
עצוב קצת שאקס-בוקס התחילו עם העניין הזה של פיתוח ״אינדיז״ ובימים הטובים של קאסטל קראשרס וברייד הם היו ה-חממה עבורם, מובילים את השיירה בעניין השירותים האלה שעכשיו לכאורה פוגעים בהם, אבל זה מה שאנשים רוצים, כנראה… מעניין אם השירות המקביל של סוני, גם אם הוא לא זהה, יוביל לתוצאות דומות, ואנחנו נראה פחות ופחות אינדיז מושקעים.

https://www.vice.com/en/article/4awzz3/ ... ging-games

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מאי 2022, 10:19
על ידי Chen
Laskin כתב:משחק האינדי Furi מ-2016 מקבל עדכון שיגיע לכל פלטפורמה אפשרית, מלבד אקס בוקס… לטענת המפתחים (שהם צוות קטן מאוד) - זה לא משתלם לאינדקס לפתח לאקס בוקס מאז שיש גיימפאס, או לפחות מהנסיון שלהם.
עצוב קצת שאקס-בוקס התחילו עם העניין הזה של פיתוח ״אינדיז״ ובימים הטובים של קאסטל קראשרס וברייד הם היו ה-חממה עבורם, מובילים את השיירה בעניין השירותים האלה שעכשיו לכאורה פוגעים בהם, אבל זה מה שאנשים רוצים, כנראה… מעניין אם השירות המקביל של סוני, גם אם הוא לא זהה, יוביל לתוצאות דומות, ואנחנו נראה פחות ופחות אינדיז מושקעים.

https://www.vice.com/en/article/4awzz3/ ... ging-games


צריך לציין גם שמלכתחילה המשחק יצא לאקסבוקס בתאריך מאוחר יותר, דבר שיכול להסביר למה מספרי המכירות היו שונים משאר הפלטפורמות, וגם צריך להסתכל על נתוני מכירות ולהתחשב בעוד נתונים. סה"כ הכתבה דיי משוחדת לדעתי.
יש הרבה מפתחים שטוענים שבזכות הגיים פאס הם הרוויחו לא רע, למשל המפתחים של Trek To Yomi טוענים שגם אם המשחק ימכור ממש טוב בסוני, הם עדיין ירוויחו יותר מהדיל עם גיים פאס שהכניס להם הרבה מאוד כסף.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מאי 2022, 11:25
על ידי DrKeo
Laskin כתב:משחק האינדי Furi מ-2016 מקבל עדכון שיגיע לכל פלטפורמה אפשרית, מלבד אקס בוקס… לטענת המפתחים (שהם צוות קטן מאוד) - זה לא משתלם לאינדקס לפתח לאקס בוקס מאז שיש גיימפאס, או לפחות מהנסיון שלהם.
עצוב קצת שאקס-בוקס התחילו עם העניין הזה של פיתוח ״אינדיז״ ובימים הטובים של קאסטל קראשרס וברייד הם היו ה-חממה עבורם, מובילים את השיירה בעניין השירותים האלה שעכשיו לכאורה פוגעים בהם, אבל זה מה שאנשים רוצים, כנראה… מעניין אם השירות המקביל של סוני, גם אם הוא לא זהה, יוביל לתוצאות דומות, ואנחנו נראה פחות ופחות אינדיז מושקעים.

https://www.vice.com/en/article/4awzz3/ ... ging-games

די נו, המשחק שלהם לא מכר טוב באקסבוקס אז מאשימים את הקיום של גיימפאס? קצת הזוי.