עמוד 143 מתוך 187

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מרץ 2023, 18:16
על ידי DrKeo
InterAl כתב:הם מפתחים אותו 8 שנים, לא הציגו כמעט כלום מלבד תצוגה גרועה שנה שעברה..

זאת דאגה לגיטימית שאני משער שהיא קיימת אצל רובנו.

InterAl כתב:מפרסמים טריילר תאריך יציאה שבעיקר מראה את המשחק מרחוק וכמה שניות ספורות מקרוב, זה מריח לא טוב. נראה מה יהיה בדיירקט, אני לא אופטימי.

זה קצת פחות, מה שהולך פה הוא מאוד סטנדרטי ואפילו מעל ומעבר להחשב בהכרזה 3 חודשים מראש על סטרים שלם שמוקדש רק למשחק הזה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מרץ 2023, 18:28
על ידי Stick
לא חושב שצריך לקרוא בזה יותתר מדי. מצד אחד אין שום דבר בטיזר הזה שאמור לתת הרגשה טובה יותר לגבי המשחק, מלבד קצת אווירה מוצלחת, אבל גם אין משהו רע - זה פשוט טיזר שאין בו יותר מדי. אז מהזווית הזו עדיין הדבר הכי משמעותי שיש לנו זו התצוגה הקודמת שאכן הראתה סימנים מדאיגים.
מצד שני, האם הם מחביאים את המשחק? לא חושב שצריך לקרוא את זה ככה. אלדן רינג זו רק דוגמה אחת למשחק שניצל את ההייפ באסטרטגיה של לא להראות כלום עד הדחיפה המשמעותית לקראת ההשקה - והוא התפוצץ. הרבה משחקים ניסו ומנסים את זה עכשיו, והם למעשה רק מתחייבים לנו עכשיו שתצוגת גיימפלי מקיפה לקראת ההשקה זה משהו שהם עושים.

אומנם להבדיל מאלדן רינג כדוגמה, לסטארפילד כבר יש תתצוגה מאכזבת שאפשר למצוא באינטרנט, אז אולי אפשר להגיד שיש להם יותר אינטרסט להקדים תצוגה מרשימה יותר, ואז אפשר להתפלפל האם זה אומר שאין להם כזאת, אבל לדעתי צריך קצת להתאמץ כדי לקבוע את זה מהמצב.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מרץ 2023, 19:07
על ידי glass man
לסקיירים היה deep dive אחד ביוני 2011 ביוני 2011 איזה 5 חודשים לפני שהמשחק יצא ועוד איזה שני טריילרים מסכנים וזהו.
אף אחד לא חשב כל השנים האלה שבטסדה מראים כל כך מעט מסקיירים בגלל חוסר ביטחון להפך ראינו את הטריילר בפברואר 2011 וזה הספיק לרוב האנשים לא לראות כלום.

אולי בגלל הפאשלה של סייברפאנק 2077 אנשים כמו אינטר חושבים שגם פה תהיה פאשלה .. אבל לא ברור מאיפה זה נובע, המשחק ליטרלי מתקן את כל הבעיות של פולאאוט 4. פולאאוט 4 היה דל בתוכן, דל באפשרויות שיחה בעצי דיאלוג וניסה למשוך אנשים שלא אוהבים משחקי תפקידים סטארפיילד עושה אחורה פנה ב180 מעלות וחוזר לשורשים מפוצץ תוכן ומלא דיאלוגים... אז כן מי שלא אוהב בטסדה זה Pass בשבילו אבל לאחד כמו אינטר שטוען שאהב אותם לא ברור על מה החשש מבוסס.

אני לא הולך לראות שום דבר מהdeep dive והדירקט אולי רק טריילר קצרצר אם יהיה כזה, אבל שום דבר מהתצוגה, עד כדי כך אני מלא ביטחון שבטסדה חוזרים לגדולתם.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 מרץ 2023, 21:20
על ידי InterAl
סקיירים הוכרז פחות משנה מהיציאה, סטארפילד 5 שנים. דווקא פולאאוט 4 משחק טוב לדעתי, שיפור גדול על פני 3 מכל הבחינות, והוא ממש לא דל בתוכן (אם כבר, 3 היה). ובת׳סדה מעולם לא היו חזקים בדיאלוגים.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 10 מרץ 2023, 20:16
על ידי glass man
אינטר תהיה אמיתי נו. סקיירים הוכרז פחות משנה מהיציאה אבל ידעת שהוא בדרך כבר מ2006 כמו שידעת שTES6 כבר ששיחקת בסקיירים. בטסדה תמיד עובדת על הRPG הגדול הבא שלהם מה חדש?

למה אנחנו משווים את פולאאוט 4 לפולאאוט 3? אני לא משווה בינהם אני משווה בין סקיירים לפולאאוט 4 ובהשוואה אליו הוא ירידה בכל הרמות, בכמות התוכן בדיאלוגים בתוכן הצד בהכל.

ואם אתה כבר חייב להשוות בין FO3 לFO4 (שזה לא הוגן) עדיין FO3 לדעת הרוב נחשב המשחק היותר טוב בFO3 עץ הדיאלוגים של FO3 היה הרבה יותר טוב מגלגל הדיאלוגים הנכה של FO4 ובקושי היה תוכן צד נורמלי בFO4 זו היתה שממה אמיתית.

השיפור המשמעותי היחיד שFO4 הביא איתו על סקיירים (ואני מאוד מקווה שסטארפיילד ימשיך את המגמה הזו) הוא בשותפים שאתה יכול לקחת איתך יש להם הרבה יותר אישיות בFO4 מאשר לשותפים חדלי האישים בסקיירים, אבל פה זה נגמר סקיירים FO3 וכל שאר המשחקים של בטסדה משפילים את Fallout 4 וזו לא הדעה שלי כגלאס, זו דעת הרוב ברוב מוחץ לך תבדוק את זה.

יש סיבה למה האוורד קורא לסטארפילד "סקיירים בחלל" ולא "פולאאוט 4 בחלל" כי הוא יודע כמו כולם שפולאאוט 4 מבייש את הרמה הגבוהה שסקיירים וקודמיו הגיעו אליו
בטסדה בהחלט חרבנו אותה עם פולאאוט 4 לדעת הרוב.


בטסדה לא היו טובים בדיאלוגים? טוב נו, בעולם שלך גם planescape torment לא חזק בדיאלוגים. בוא תגיד לי למי יש דיאלוגים טובים אינטר? איזה משחק הפיל אותך בדיאלוגים?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 10 מרץ 2023, 20:46
על ידי InterAl
לפי בת׳סדה יש בפולאאוט 4 יותר טקסט מסקיירים ופולאאוט 3 ביחד (111 אלף שורות). בפולאאוט 4 יש סה״כ 272 קווסטים, בסקיירים 270. אני אישית שמתי בפולאאוט 4 למעלה מ-120 שעות, בסקיירים 150 שעות בערך, בשניהם ניסיתי לנקות הכל ולעשות כמעט את כל התוכן האפשרי. אם תסתכל ב-hltb ותשווה את ה-complete edition של סקיירים מול פולאאוט 4, מדובר ב-115 שעות מול 114 שעות עבור main + extra. כלומר ההפרש לא גדול איך שלא תסתכל על זה. ויחד עם כל זאת, פולאאוט זה לא סקיירים, וגם את fo3 לא השוו לאובליביון מבחינת התוכן. פולאאוט הוא שוטר rpg, זאת חיה אחרת.

לגבי דיאלוגים, לדעתי pillars of eternity ו-tyranny ברמה אחרת מכל השאר... בת׳סדה ממש לא באותה ליגה מבחינת הכתיבה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 10 מרץ 2023, 21:22
על ידי glass man
אני שמתי בסקיירים 300 שעות, עשיתי כמעט הכל ואני רק ב70% השלמה איך הצלחת לעשות את כל התוכן האפשרי ב150? נשמע קצת..... אבל נגיד....
בכל אופן אני לא שמתי הרבה על פולאאוט 4 אבל ממה ששיחקתי? בעוד קשה לעבור בסקיירים בין Markarth לsolitude בלי להיתקל בההרי תוכן צדדי בפולאאוט 4 בעשרות השעות שכן שמתי עליו היה קשה הרבה יותר להיתקל בתוכן צדדי ומימלא אם זה היה טייק גלאסי שרק אני חושב ככה אינטר אבל זה הרוב, לא סתם אתה יוצא מגדרך להביא נתונים יבשים וPR של בטסדה, כי המציאות בשטח? פולאאוט דליל צחיח ומשחק לא משהו. ההבדל עצום ואתה אשכרה היחיד בעולם שחושב אחרת. כאילו אני באמת מצטער אבל הדעה שלך כל כך במיעוט שהיא כמעט קומית.

לא שיחקתי בהם אבל בא לי על tyranny אתה ממליץ עליו? הבנתי שמשחקים את הרעים וזה מוצא חן בעיני. אפשר קרבות בתורות או שאני נעול עם המערכת קרב המחורבנת של משחקי baldur gate הישנים?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 10 מרץ 2023, 22:13
על ידי InterAl
לא יודע למה אתה קורא תוכן צדדי אבל כמו שהראיתי לך, אובייקטיבית יש להם אותה כמות קווסטים, עם יתרון זניח דווקא ל-fo4 (בעיקר כי יצאו לו יותר dlc) ומבחינת שעות משחק משמעותיות הם בערך באותו לבל. נכון שזה נשמע מוזר אבל זה המצב. ההבדל הוא פשוט בפיזור התוכן בעולם. ולא אמרתי שהצלחתי לעשות את כל התוכן האפשרי. אמרתי שניסיתי. הפסקתי לשחק ברגע שהייתי צריך ממש להתאמץ כדי להיתקל בתוכן חדש.
אגב, לא טענתי ש-FO4 משחק טוב יותר מסקיירים או משהו כזה, כך שלא יודע למה אתה מחשיב את הדעה שלי במיעוט, אני רק טוען שהוא לא נופל בהרבה מסקיירים.

לגבי tyranny, כן, אבל אין לו קרבות בתורות, זה rtwp.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 00:28
על ידי glass man
גם אם הבעיה היא רק בפיזור של התוכן, עדיין במבחן התוצאה, אתה לא יכול ללכת שעה בסקיירים בלי להיתקל באינספור/בקתות/מבנים/NPCS/מכתבים/ספרים שיובילו אותך לתוכן צדדי מרתק ומושקע שלא חשבת שתתקל בו בניגוד לשממה של פולאאוט 4, ושוב הבעיה היא לא רק בפיזור של התוכן גם עץ הדיאלוגים נכה (וחזר לנורמליות עם סטארפיילד)

אתה לא יכול לעשות תוכן צדדי טוב ועץ דיאלוגים טוב עם הדיבוב שהם ניסו לדחוף על הדמות הראשית, זו עובדה אינטר עובדה. אתה לא יכול להתכחש לזה, זו הסיבה שהם חזרו לגיבור שקט עם סטארפיילד כי זה פגע בכל התוכן הצדדי במורכבות שלו ובהכל.

אתה יכול לנסות לסובב את זה כאילו פולאאוט זה איזה שוטר שלא צריך להיות משחק תפקידים על מלא, אבל זה בולשיט, פולאאוט זה האמא של RPG על מלא.

ושוב אתה במיעוט שאתה חושב שפולאאוט 4 לא נופל בהרבה מסקיירים.

לפי הצדיקים. פולאאוט 4 יושב על ממוצע 5.6 וסקיירים על ממוצע 8.4 אז כרגיל הרוב המוחלט של הגיימרים אמרו את דברם ואתה לא קרוב לקונצנזוס.
כנראה שלא הספקת לראות כלום ב150 השעות שהרבצת על סקיירים, כנראה שיחקת כמה וכמה דמויות בכל ה150 שעות האלה והחמצת הרים על הרים של תוכן,ולכן אתה חי בסרט רע שפולאאוט 4 מתקרב לסקיירים.

זכותך לחשוש שסטארפיילד ייצא רע, זכותך לחשוב שהוא לא נראה טוב, אבל מה חשבת שתראה? המשחקים תמיד יהיו קלנקים וזה אף פעם לא יהיה ברמת הליטוש של סייברפאנק או מאס אפקט אז כאילו על מה אתה מבסס את הדאגות האלה? לטוב ולרע זה יהיה טייק מדע בדיוני מבטסדה? לא בא לך על זה? זכותך אבל לא יודע מה מצאת במשחקים הקודמים שלהם אם ככה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 00:42
על ידי InterAl
עץ הדיאלוגים של סקיירים הוא בדיחה ביחס ל-crpgs עלילתיים (bioware/black isle/obsidian). ולא רק בסקיירים אלא בכלל באלדר סקרולס, הכתיבה והדיאלוגים הם מושא ללעג וממים החל מאובליביון. ואין שממה בפולאאוט 4, רואים שבקושי שיחקת בו. גם שם יש תוכן בכל פינה. גם מבחינת player choice פולאאוט 4 לוקח כל משחק שבת'סדה אי פעם עשתה. העלילה אינטראקטיבית בהרבה ויש שם פיצולים גדולים במיין קווסט. בניגוד לסקיירים שמלבד ה-civil war, ההשפעה של השחקן על התקדמות העלילה והעולם היא מינורית.

וכן, פולאאוט החל מ-3 הוא שוטר... זאת עובדה. fo1/2 היו rpg על מלא. בת'סדה הפכה את הסדרה לשוטר rpg. לגבי דעות גולשים, אחת הסיבות העיקריות היא ה-creation club... גם סקיירים חטף עם ה-se מסיבה דומה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 10:28
על ידי glass man
כמה חארטות בפסקה אחת רואים שבקושי שיחקת אלדר סקרולס. הכתיבה של אלדר סקרולס באמת מאוד רעה בקווסט הראשי, אבל התוכן הצדדי מעולה מעולה.
פולאאוט 4 לוקח מבחינת player choice איזו מין הטרלה זו אינטר? בסקיירים יש הרבה יותר דרכים לפיתרון של הסייד קווסטים והרבה יותר אפשרויות בדיאלוגים וכמו שכבר אמרתי זה לא מפתיע כי בפולאאוט 4 הגיבור שלך מדובב ולכן יש הגבלה כמה תוכן ושיחות אפשר לעשות איתו לעומת TES ופולאאוט הישנים.

שוב כרגיל, הוט טייק קיצוני שמבוסס רק על הדעה האישית שלך ונוגדת 99.9% מהגיימרים.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 10:36
על ידי glass man
אלוהים אינטר! אפילו GPT יודע את זה ואתה לא.

הנה השיחה שלי איתו:
אני:
which game have more freedom and choice in its dialogs? fallout 4 or skyrim? be frank


Chat GPT :
As an AI language model, I do not have the ability to express personal opinions or biases. However, I can provide you with information on the dialogue choices available in Fallout 4 and Skyrim.

Both Fallout 4 and Skyrim offer players a great deal of freedom and choice in their dialogue options. However, there are some differences between the two games.

In Fallout 4, the dialogue system features a "wheel" interface that presents players with four dialogue options. These options are often brief and to the point, but they can still have a significant impact on the game's story and characters.

On the other hand, Skyrim's dialogue system is more open-ended, allowing players to choose from a list of options that can be more detailed and nuanced. This system can lead to longer conversations with NPCs and a deeper exploration of the game's lore.

Ultimately, both games offer players a significant amount of choice and freedom in their dialogue options, but the presentation and execution of those options differ slightly between the two games.

שים לב איך הוא מנסה להיות פוליטקלי קורקט לגבי זה כי הוא פאקינג רובוט בלי תבונה אבל אפילו הוא מודה בין השורות שסקיירים יותר פתוח ומורכב בדיאלוגים שלו.
הפסדת כרגיל.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 10:45
על ידי swiss-the-engine
חחח ״מנסה״

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 10:56
על ידי InterAl
יש לך בעיות קשות בהבנה אז אני אומר את זה פשוט. דיאלוגים במשחקי בתסדה לא מעניינים כי הם גרועים יחסית לז'אנר. בפולאאוט 4 יש יותר בחירה והשפעה על העולם בקווסטים. הבחירות באלדר סקרולס הן אשלייה ברובן. זהו. כדי להפריך את הטענות האלה תצטרך לשחק בפולאאוט 4 עד הסוף ובכל התוכן הצדדי שלו. לא עשית את זה, ולכן הדעה שלך חסרת ערך. כרגיל.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 16:07
על ידי glass man
שטויות. הפסדת בויכוח אז אתה מנסה להגיד שהדעה שלי חסרת ערך.

חשבת אולי שעזבתי את פולאאוט 4 דווקא בגלל שאין לך דיאלוגים נורמלים ואין סייד קווסטים משמעותים? חשבת על זה שחצי עולם עשה כמוני ופרש באמצע כי לא מצאנו שום דבר לעשות בשממה המשעממת הזו? הם ניסו לעשות חיקוי עלוב של מערכת הדיאלוגים של מאס אפקט 2 וזה חזר לנשוך אותם בתחת.

באמת אינטר כשרובוט יודע יותר ממך, אין הפסד משפיל מזה.

בעתיד כשתגיד "אין לסטארפיילד כתיבה טובה" תתן לי להמליץ לך איזה תוכן צדדי לעשות ויהיה על מה לדבר.

אתה לא צריך לזלזל בTES רק כי אתה רוצה לשבח את פולאאוט 4 כבר ידוע שהטעם שלך משונה לעיתים

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 16:25
על ידי InterAl
כמו להתווכח עם ילד בן 5 עם פיגור שכלי.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 מרץ 2023, 16:28
על ידי glass man
תמונה

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מרץ 2023, 09:27
על ידי Laskin
מיקרוסופט חתמה על עוד הסכם, שוב ל-10 שנים, עם עוד חברת ענן, הפעם מאוקראינה:
https://wccftech.com/microsoft-signs-10 ... d-service/

בקצב הזה הם הולכים לחתום גם עם רמי לוי, ונוכל לרכוש משחקים בחנות שלהם עם תו הזהב של שופרסל, העיקר שהרגולטור ישתכנע שהם מאפשרים תחרות :)

אבל אם זה לא יעבור - הם די "קוברים" את עצמם עם ההסכמים האלה...
ואם אני לא טועה יש גם קנס *עצום* שהם צריכים לשלם לאקטיויז'ן אם העסקה לא עוברת.
למרות כל הקשיים והדיווחים האחרונים - קשה לי להאמין שזה לא יעבור. אני מסרב להאמין שזו אופציה בכלל.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מרץ 2023, 10:38
על ידי DrKeo
בסוף העסקה תעבור, יהיה cod בכספומטים, אבל לא על הפס5.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 מרץ 2023, 18:19
על ידי swiss-the-engine
חחח קוד בכספומט

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 23 מרץ 2023, 09:50
על ידי DrKeo
יש בקרובים לredfall ובצורה מפתיעה (או לא מפתיעה להתחשב בהסטוריה של ארקיין) הם ממש חיוביים.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 23 מרץ 2023, 10:25
על ידי Laskin
רובם אכן חיוביים אבל יש כמה "אכזבות" או לפחות - לא מה שציפו לו מארקיין. אומרים שאין ממש את "הגישה החופשית" של הסאנדבוקס שהיה במשחקים קודמים שלהם, וחלק אומרים שהוא מעט גנרי.
זה נגיד, נשמע לא טוב:
https://www.pcgamer.com/vampire-fps-red ... io-arkane/
אבל אישית - אני מעודד מהבקרובים האלה, נראה שאוכל לנסות אותו בלי להתחייב לCO OP או מולטי, ועדיין להנות, ההשפעות של FAR CRY 2 נשמעות לי מעולה.
אני לא כל כך התחברתי למשחקים הישנים שלהם אז נראה לי שאני אהיה מהיחידים שיגידו ש"זה המשחק הכי טוב שלהם עד כה" :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 23 מרץ 2023, 13:56
על ידי glass man
מה שהכי טוב עם redfall זה לא רק שכולם מסכימים שהסינגל בן זונה ומושקע, גם לא מכריחים אותנו להסתובב עם AI בעולם אז זו באמת חווית סינגל אותנטית ולא חוויה של
"אנחנו ממש רוצים שתשחק אונליין עם החברים שלך, אבל בגלל שאתה סוציופת דחפנו לך את הAI הזה" בקיצור הייפ, כמו לאסקין גם אני אף פעם לא התחברתי למשחקים שלהם, הסטינג שלהם תמיד שיעממו אותי משהו היה חסר,ופה זה נראה סטינג דווקא מרתק וייחודי.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2023, 19:08
על ידי DrKeo

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 28 מרץ 2023, 09:57
על ידי DrKeo