זו רשות הסחר והם מנסים להוציא סוגשל צו מניעה או משהו כזה, כדי שהעסקה לא תצא לפועל. לא ברור לי אם יצליחו ובכלל לא מבין בזה לעומק, אולי מישהו פה יכול להוסיף
אז לפי מה שאומרים, לפחות בבילד הזה - כנראה שאין RT בזמן גיימפליי? וגם במה שקורה לפני המירוץ - אתמול צפיתי בקטעים החדשים ויש שם השתקפויות SSR בוודאות, בקטעים שהדמות עומדת ליד הרכב, ומה שמשתקף זה החליפה שלו אבל הרכב בכלל מאחורה, בזווית שלא יכולה לשקף את החליפה. יש סיכוי שיש מצב 4k/60 בלי RT ומצב RT ב-30…
עדין לא ראיתי את התצוגות מאתמול, אבל ספציפית בקטע שאתה מדבר עליו נראה שיש גם RT וגם עוד משהו (אולי SSR) נוסף שמוצג דפוק. יש בטוח RT כי אם תסתכל באותו קטע, המראה של הרכב משתקפת בדלת של הרכב וכמעט אין מצב שזה משהו חוץ מאשר RT כי טכניקות שמזייפות השתקפות כמו מפות קוביה או SSR לא מסוגלות להתמודד עם השתקפות עצמית.
Screenshot 2023-06-14 at 17.52.14.png (1.07 MiB) נצפה 822 פעמים
לעומת זאת כשנכנסים לגיימפליי שים לב איך ההשתקפות העצמית של המראה נעלמת, כלומר אין RT:
Screenshot 2023-06-14 at 18.16.11.png (1.13 MiB) נצפה 822 פעמים
ואם אין בגיימפליי RT זה חתיכת שנמוך, הרי הם הבטיחו. אולי זה באיזה מצב 1440p?
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 18:28
על ידי Laskin
מההתחלה הם כינו זאת RT on the track או משהו, זה היה קצת חשוד… אני מניח שאולי ברזולוציה נמוכה או ב-30 פריימים, אבל מי יודע, אולי עד השיגור יצליחו להביא את זה בזמן גיימפליי אפילו ברזולוציה גבוהה יותר.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 19:25
על ידי DrKeo
מעניין מה DF יגידו כי הם בדרך כלל מדברים עם המפתחים מאחורי הקלעים. אני מקווה שלפחות יהיה מצב 1440p עם RT. במחשב אני משער שאפשר להפעיל את כל האפשרויות RT בצורה חופשית, כמו שבהורייזן 5 אפשר להפעיל את ההשתקפויות בזמן המשחק כשבאקסבוקס זה רק במצב showcase.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 20:22
על ידי Laskin
במחשב אני משוכנע שזה יהיה אפשרי, אין סיבה שלא… אם כי הם אמרו בראיון שראיתי אתמול - שלא יהיה מצב 120 פריימים כי הם לא רוצים מצב שאחד ישחק ביותר פריימים מהשני, באונליין… אני מניח שהם יתקפלו מתישהו מהעניין הזה, די ברור שזה סתם תירוץ, יהיה ממש חבל אם לא יאפשרו במחשב בגלל שטות כזו, זה לא באמת יתרון משמעותי.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 20:27
על ידי DrKeo
אגב, פייבל רץ על הענף של Playground של המנוע של פורצה. זה די מטורף, אם המשחק באמת נראה ככה אז פלייגראונד הפכו אצלי למאסטרים ברמת נוטידוג. ולחשוב שהדמויות בהורייזן נראות מזעזע, משהו מהפס3, והן כנראה דבר הכי מכוער במשחק הזה. ופתאום בפייבל הן נראות כל כך טוב שזה כמעט לא אמין.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 20:51
על ידי DrKeo
ראיתי עכשיו את המצגת של פורצה והאמת שהיא הייתה די מאכזבת מבחינה גרפית.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 14 יוני 2023, 22:57
על ידי Laskin
DrKeo כתב:ראיתי עכשיו את המצגת של פורצה והאמת שהיא הייתה די מאכזבת מבחינה גרפית.
כן, הרבה דברים שם איכזבו גם אותי, קיוויתי שאחרי כל כך הרבה שנים הפ יפציצו, אם היית אומר לי שעבדו עליו שנתיים כמו כל פורצה לפני בערך - זה היה הרבה יותר הגיוני.
לגבי פייבל - לגמרי. המשחק הכי מרשים שראיתי, רק צריך לראות גיימפליי אמיתי ורציף כדי באמת לראות איך הוא רץ ומה הסקופ שלו.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 15 יוני 2023, 21:07
על ידי DrKeo
People Can Fly סגרו חוזה עם מיקרוסופט על פיתוח בלעדי בתקציב של 50 מליון דולר. זה נשמע נמוך אבל בשבילם זה תקציב יחסית גבוה.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 15 יוני 2023, 21:32
על ידי Uncle Pey'j
לא ממש מפתיע, אבל מאט בוטי מאשר שאף אחד מהסטודיואים הפנימיים של MS לא עובד על משחקים ל-XBO והם עברו באופן מלא לפיתוח לדור הנוכחי. ואני נוטה להאמין שהמשחק של People Can Fly הוא משהו ביקום של גירס בהתחשב בהיסטוריה שלהם, אולי זה אפילו הקולקשן סטייל MCC השמועתי.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 15 יוני 2023, 21:42
על ידי DrKeo
Uncle Pey'j כתב:לא ממש מפתיע, אבל מאט בוטי מאשר שאף אחד מהסטודיואים הפנימיים של MS לא עובד על משחקים ל-XBO והם עברו באופן מלא לפיתוח לדור הנוכחי. ואני נוטה להאמין שהמשחק של People Can Fly הוא משהו ביקום של גירס בהתחשב בהיסטוריה שלהם, אולי זה אפילו הקולקשן סטייל MCC השמועתי.
הגיע הזמן, למרות שיש לי הרגשה שהוא לא מחשיב את הצוות של מיינקראפט.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 17 יוני 2023, 16:06
על ידי kririn
לא יודע אם דיברו על זה כבר Ms תוציא xss חדשה בצבע שחור
הגרסה החדשה תעלה 350 דולר במקום 300 של הרגילה ויהיה לה ssd של 1 טרה במקום 512 גיגה או משהו כזה לא שינוי דרסטי ,ולמי שיש xss גם ככה יכול להגדיל זיכרון זה רק יקר יחסית
כמה נקודות שיצאו מהכתבה (חלקן כבר יצאו לפני שהכתבה פורסמה): - אין יותר פיתוח לX1 חוץ מאשר תמיכה בכמה משחקי GaaS (מיינקראפט, ESO וכו׳). - לא ינטשו את ה-S, למרות שהוא מודה שהיא יוצרת ״יותר עבודה״. - פיתוח AAA הוא כבר לא 2-3 שנים, הוא 4-6 שנים. לקח לתעשיה זמן להבין את זה. - אמר שהם לא מכתיבים לסטודיואים על מה לעבוד כתגובה לשאלה האם הם יתנו לאקטיוויז׳ן לעשות היילו אם הרכישה תעבור. -
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 18 יוני 2023, 12:16
על ידי kririn
מוזר לי שaaa כל כך הרבה שנים לזכיונות קיימים
לא מדבר על משהו חדש דנדש יש סדרות aaa שיוצאים כל שנה שנתיים
חדש לגמרי זה מובן
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 18 יוני 2023, 12:21
על ידי Laskin
זה תלוי על מה מדובר... משחק מירוצים שמתשתמש באותם המסלולים ורק מוסיף עליהם - שנתיים עדיין הגיוני, אבל נניח משחק כמו AC גם אם הוא משחק של "כל שנתיים" - ליצור ערים שלמות וכו' מן הסתם צריך הרבה יותר זמן.
Re: נושא ה-Xbox הרשמי
פורסם: 18 יוני 2023, 13:30
על ידי DrKeo
Laskin כתב:זה תלוי על מה מדובר... משחק מירוצים שמתשתמש באותם המסלולים ורק מוסיף עליהם - שנתיים עדיין הגיוני, אבל נניח משחק כמו AC גם אם הוא משחק של "כל שנתיים" - ליצור ערים שלמות וכו' מן הסתם צריך הרבה יותר זמן.