DrKeo כתב:הבעיה הגדולה של RARE הייתה נטישת כישרון. האמת, ליתר דיוק, הייתה להם בעיית נטישת כישרון מאוד גדולה עוד בשנת 2000 כשבערך כל הצוות של PD וגולדן איי פרש ויצר את פרי-רדיקל (החבר'ה שעשו את TIMESPLITTERS) וכשמיקרוסופט רכשה אותם גם האחים פרשו ואז הייתה להם בעיה ממש רצינית שאני לא חושב שהם התאוששו ממנה מאז. כשתחשוב איך הם סיימו את חייהם אצל נינטנדו, הם בעצם עשו את קמאו ואת STARFOX ADVENTURE ששניהם משחקי 8 סבירים לגמרי אבל לא בדיוק הטרוף 97 ב-MC שהיה להם עד שנת 2000. כלומר מיקרוסופט בהחלטה הרסה אותם, אבל הם התחילו את הספירלה למטה עוד אצל נינטנדו. מיקרוסופט הוסיפה חטא על פשע כשהם דחפו אותם להיות חברת אוואטרים וקינקט אבל נראה שהם מנסים לתקן כיוון בשנים האחרונות. אני בהחלט חושב ש-SOT היה פרוייקט תשוקה שם וגם המשחק החדש שלהם לא בדיוק נראה כמו משהו שנדחף מההנהלה הגבוהה אלה סוג של עוד פרוייקט מקורי.
אני כן רוצה לציין שהיו להם משחקים ממש מצויינים בשנים עם מיקרוסופט, בודדים מן הסתם כשהרוב היו נפילות גדולות, אבל באנג'ו קזואי 3 היה משחק אשכרה מהפכני (הוא התחיל את כל הקטע של "שחקן בונה דברים לבד ומשתף אותם, לפני כולם, אפילו לפני מיינקראפט) ושני משחקי וויווה פינאטה הם מאוד אהובים. הבעיה היא שמשחק כמו באנג'ו לא היה מה שהמעריצים ציפו וויווה פינאטה לא בדיוק היה איזה AAA ענקי כך שהם יכלו להיות פלפל נחמד בין משחקי AAA מעולים אבל ה-AAA המעולים מעולם לא הגיעו. אני באמת חושב שיש לחברה הזאת עוד פוטנציאל, אף אחד לא מצליח לעשות GaaS כמו שצריך חוץ מאשר חופן חברות בתעשיה והם הצליחו (עדין בטופ 10 של סטים אחרי 5 חודשים והמשחק מחולק בחינם ב-GP!) ועוד עשו את זה במשחק סופר יחודי ופריקי, לא איזה שוטר גנרי אונליין או עוד CLONE של OVERWATCH, זה ממש לא פשוט ולדעתי מעיד על יכולת גבוהה. אז אני רוצה להגיד שהציפיות שלי מ-RARE עולות והחברה בגרף שיפור מצויין, אבל ברור שהם עדין קילומטרים מלהיות ה"נוטי-דוג" שהם היו בשנות ה-90.
STARFOX ADVENTURE לא התחיל בכלל כמשחק star fox
וגם לא התחיל כמשחק גימקיוב
הוא היה בהמצע פיתוח לn64 ,בשם " עולם הדינוזאורים " או משהו בסגנון ,אבל יכול להיות שזה היה שם זמני
בשלב מאוחר יותר דחפו לשם אלמנטים מstar fox ושינו את השם
אבל עם הפיתוח היה ממשיך כרגיל ,זה כניראה היה אחד מהמשחקים
הטובים לn64 ( אני מדבר יחסית לאותו הדור )
הוא עדין יצא בסוף כמשחק גימקיוב טוב ,אבל סגנון רוב המשחק
זה zelda lite ,שפה ושם דחפו שלבי star fox בינונים
יותר מאוחר יצא גם קאמיאו לxbox 360 שהיה סבבה
וגם רימיק לקונקאר שהיה טוב
אני חושב שהנפילה האמיתית והגדולה ביותר
שלקחו אותם לפרויקטים שקשורים לקינקט ולקזואל באופן כללי
תקופה ארוכה יחסית הם פיתחו קזואל ואת האווטרים לממשק 360
שיתחרו בmii
הרבה צוותים היו נופלים בגלל זה ,ובעניין sot ,אנשים שוכחים איזה נפילה הוא היה בהשקה ,יש להם מזל שיש את הגב של מיקרוסופט
הם שיפרו אותו עם הזמן ,אבל בהתחלה הביקורות היו מאוד נמוכות
צריך גם לזכור שאפילו את קילר אינסטינקט לxbo ,לא נתנו לראר לפתח ,אלה לחברה אחרת
והם אלו שהמציאו את הסדרה המקורית
וגם הרימיק לבאנגו 1-2
והרימיק לפארפקט דארק לא הם פיתחו
אני לא חושב שכל האשמה זה בעובדים שפרשו
אני חושב שהרבה וכניראה רוב הבעיות ,היה מהכיוון שמיקרוסופט
החליטה ללכת אליו ,וזה הקזואל ליתחרות בwii
מה אפשר לצפות מהם אחרי שנים שפיתחו לקזואל ?