נושא E3 2021 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2021, 14:12

glass man כתב:ציטוט של קאמיה שאומר הכל.

We had our chance. We failed. They know why we failed. Lots of great people left after we failed. Some because we failed. I'm sad that it is now a drunken meme."

Read More: https://www.looper.com/425207/the-real- ... paign=clip

הוא לא יכול לומר מעבר ל" They know why we failed" השמועות של יודעי דבר היא שמייקרוסופט דחפו מולטיפלייר למשחק הזה או קו אופ ואלמנטים שפלטיניום לא רצו, ושאתה מסתכל על המשחקים של קאמיה שכולם סינגל פלייר טהורים זה נשמע אמיתי.

אתה רשאי להאמין לאיזה נארטיב שתרצה נדב, אני יודע את האמת שלי וזה ישאר לעד פצע פתוח בנשמה של הרבה גיימרים.


חחחח איך אתה עושה מליון פליקפלאקים באוויר + 4 ברגים כדי להתעלם מהמילה שחוזרת על עצמה הכי הרבה פעמים פה - ***WE*** בצירוף *FAILED* 4 פעמים מתוך ה-5 כאן.
שברת שיא.

כמו כן, אין דבר כזה "האמת שלי", בטח ובטח כשאתה לא צד שמעורב בסיפור. יש אמת אחת, ויש את ה*גירסה* של שני הצדדים אולי, אבל בתכל'ס הוא מסביר לך בציטוט הזה בדיוק ההפך מהטענה שלך, ולוקח אחריות על הכשלון.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 14:29

כמו שאתה מנסה להתעלם מזה שהם אומר "הם יודעים למה נכשלנו" משמע יש למייקרוסופט חלק בכישלון ואפילו חלק ענק, זה בחור שרוצה להמשיך להיות מועסק בתעשייה הוא לא ילך ללכלך על תאגיד ענק.

אתה גם מתעלם מהשמועות לאסקין, אבל כרגיל, זה כמו עם הסכסוך הישראלי פלסטיני, כל אחד רוצה לראות רק מה שהוא רוצה לראות, אתה רואה מה שנוח לך.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 יוני 2021, 14:38

קמאיה שממיה. ב 2017 הכריזו על ביונטה 3 לסוויצ' ומאז נעלמו עקבותיהם. בואו, זה לא ש2 היה מהפכה גדולה על גבי מה ששיחקנו ב1. אולי כבר נגמר לו הסוס, גלאס...

SB היה אחד הכי meh שראיתי בחיים שלי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 14:42

הוא לא עשה את ביונטה 2 קליימן הוא היה עסוק במשחקים אחרים. הוא מהאנשים האלה שכמעט אף פעם לא עובדים על המשכים אלא תמיד עושה IP חדש.
כאילו אתה יודע חוץ מרזידנט איוול 2 אבל זה בגלל שהוא לא עשה את רזי 1 :)

אני מבין את הספקנות שלכם, אני מבין גם את הגישה של "אל תחשוב שבגלל שזה קאמיה הוא לא יכול לעשות משחקים רעים"

אבל אם אני צריך לבחור צד, תאגיד ענק שבזמנו דחף רק משחקי מולטיפלייר או אגדה, אני אלך עם האגדה.

אל תשכחו שמייקרוסופט נהדרים היום, באמת שחזרו בתשובה והם אחלה ועושים מלא סינגל פלייר ודברים טובים ובאמת עשו 180 מעלות.
אבל תנסו להיזכר רגע איך זה היה ב2015 מייקרוסופט לא היתה כמו היום, הם עשו אז מלא טעויות ועשו מלא דברים שלא אהבנו, דברים שנתנו לסוני את הניצחון על מגש, והסאגה עם קאמיה, לפחות בעיני הם אחד מחטאי התקופה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 יוני 2021, 14:45

אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 14:54

Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...


נו וביונטה 1 היה נהדר לזמנו, קצת קל מדי אבל נהדר.

הבמאי של 2 הוא Hashimoto אבל איפה הוא ואיפה קאמיה יש לו הרבה מה ללמוד.
https://variety.com/2019/gaming/news/yu ... 203141018/

לא יודע מה קאמיה עושה בבינוטה 3 אני מניח שכשהוא ייחשף אנחנו נדע אם קאמיה באמת הבמאי שלו אבל אני בספק שהוא יחזור לIP ישן אחי.
ואם כן אז ביונטה יהיה ענק, פשוט ענק :)

ובנוגע ללמה לא ראינו אף פריים, קאמיה אמר שכדאי לנו כרגע לשכוח מהמשחק עד שיהיה מוכן. אני מניח שיהיה קרוס ג'ן עם הקונסולה הבאה של נינטנדו והוא בטח יהיה ענק.

Stick
Veteran
הודעות: 4755
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 15 יוני 2021, 14:56

idan כתב:
Laskin כתב:פרטים חדשים מפיו של מיאזאקי על אלדן רינג,
תקראו את השירשור זה בחלקים.
נשמע מגניב:

[twitter] https://twitter.com/nibellion/status/14 ... 692455936r]



Battle arts שלא נעולים לנשקים זה מסוג הדברים שלא ידעתי שאני רוצה אבל עכשיו נשמע לי כמו שידרוג עצום והכרחי. כמובן עוד משהו לקסטם ולשחק איתו, אבל בעיקר כזה שמאפשר חופש גדול לגוון בנשקים. ב DS3 הם תקעו כמה מהיכולות הכי מגניבות על הנשקים הכי מעפנים ולהפך. למשל "הבלאדבורן dodge" , שגם ראו בטריילר, לא יהיה מוגבל רק לפגיונות סוג ז' אני מניח. זה גם מאוד חכם בעיני לפצל בין הנשקים ליכולות מהטעם הפשוט שזה נותן להם עוד תירוץ (כ 100 כאלה) לפזר תיבות בעולם שהוא גדול יותר מכל מה שהם עשו בעבר. בין זה ל spirits לשאר חפצים סטנדרטים יותר, עושה רושם שהפלטיניום יהיה חתיכת אתגר:)

לגמרי. אהבתי מאוד את סקירו, אהבתי דברים מסוימים בו יותר מאשר במשחקי סולס, ובאמת שקשה לי לבחור פייבוריט.
אבל אם יש נקודה אחת שבה סקירו משמעותית נחות ממשחקי סולס, וזה נובע מעצם היותו משחק אקשן ולא RPG, זה אספקט החקירה והLOOT.
וחבל, כי דווקא עם היכולת לקפוץ ולהתלות הם עושים דברים חמודים, אבל כל עיצוב העולם והשלבים שלהם בנוי בסוף על למצוא חדר סודי, להבין שבפנים יש אויב שנמצא הרבה מעל השכר שלך, ולהתחיל לחשוב האם הדבר הנוצץ הזה שהוא שומר עליו שווה את זה או לא.
במשחקי סולס אין לך כל כך ברירה, הסיכוי שתמצא שם טבעת חזקה או נשק מיוחד, אולי אפילו שריון שיעזור לך להיות הhollow הכי חתיך בסביבה, יגרום לך תמיד לחקור פנימה ולהתמודד עם כל המכניקות של המשחק. בסקירו... פחות :). את מספר האייטמים שבאמת שווה למצוא אפשר לספור על יד אחת, וגם הם נמצאים עקרונית על השביל הראשי.
אז נטו העובדה שהם ממלאים את העולם העוד יותר גדול הפעם, בכמה שיותר דברים ששווה לך למצוא (או לכל הפחות לתת לך את התחושה שאולי תמצא משהו טוב וששווה לחקור), היא מצוינת.
זו נקודה שאני מצפה שהם ישבו עליה חזק וימצאו לה פתרון בסקירו 2 אם יבוא, אבל נקודה שאני יודע שהם כבר פתרו כשהמשחק מוגדר כל כך חזק כRPG עם אופצות בנייה שונות.

עוד שני פרטים שעלו לי כשחקרתי קצת יותר לעומק את הראיונות שמיאזאקי נתן, במיוחד בשביל גלאס ולאסקין:
- הסיפור יהיה מבוסס דמויות, ואת הדמויות האלו מרטין כתב. מיאזאקי אומר שהסיפור יהיה יותר ברור ורציף ממשחקי סולס בעקבות כך, אך מדגיש שעדיין הוא לא ידחף לפרצוף של מי שלא יחפש אותו.
- הוא ממש אומר במילים עקיפות שהמשחק יהיה קל יותר מסדרת סולס. אני לא חושב שצריך להגזים ולצפות למשחק עם רמת קושי נמוכה יותר כדיפולט, מאמין שזה עדיין יהיה באותה הסביבה, אבל הוא ממש מדגיש שהיכולת לזמן עזרה היא הרבה יותר סימלס ופשוטה, שהיא מובנת בתוך המשחק ושאפשר ממש להשען עליה. וגם שהמגוון הרחב יותר באפשרויות הבנייה שלך נותנת כלים להתמודדות עם הקושי.
כלומר אני לא באמת יודע עד הסוף מה זה אומר, אבל נשמע שאולי המשחק מלכתחילה ובמתכוון לא מאוזן בצורה שווה מול כל בילד, ושכן יהיו בילדים שאובייקטיבית מקלים את המשחק מאחרים (בנוסף להבדלים מ'בילד טוב' או 'בילד גרוע' בכל משחק אחר, אני מניח).

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2021, 15:00

Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...


היום נראה!
וגלאס - אני לא מתעלם, אבל במשפט THEY KNOW WHY WE FAILED אין לך כלום ושום דבר, לעומת זאת ב-4 פעמים שלך WE FAILED הם לוקחים אחריות אז די לעשות מעצמך צחוק, פעם הבאה אל תביא את כל הציטוט ואולי זה יראה טוב יותר לטענה שאתה ממש מתעקש לטעון פה... אלא אם נעלה על זה שהבאת רק חלק ממנו ואז תצא רמאי ;)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 15:21

Laskin כתב:
Klayman כתב:אבל הוא כן עבד על ביונטה 1 והוא מוגדר כבמאי של 3. לא מצליח להבין למה כמעט 4 שנים לא ראינו אף פריים מהמשחק...


היום נראה!
וגלאס - אני לא מתעלם, אבל במשפט THEY KNOW WHY WE FAILED אין לך כלום ושום דבר, לעומת זאת ב-4 פעמים שלך WE FAILED הם לוקחים אחריות אז די לעשות מעצמך צחוק, פעם הבאה אל תביא את כל הציטוט ואולי זה יראה טוב יותר לטענה שאתה ממש מתעקש לטעון פה... אלא אם נעלה על זה שהבאת רק חלק ממנו ואז תצא רמאי ;)


אני לא עושה מעצמי צחוק אתה פשוט מתעלם מהרבה מאוד דברים בפרשה... עוד נדב מביא את הטיעון של "די לחיות בעבר זה מה שהיה וזהו ואין טעם להתעסק בזה" זכותו זו גישה בריאה, אבל אני לא סולח להם על זה.
ואני מביא ציטוט שלם כי אני בחור רציני אני לא מנסה לנצח ויכוחים, אם זו היתה המטרה שלי לנצח ויכוח ולעשות צחוק מהצד השני הייתי יכול להשיג את זה די בקלות אבל אני לא פה לאגו בוסט :)

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2021, 15:53

אבל אתה כן מנסה לנצח פה ויכוחים, הבאת ציטוט בו הוא מודה 4 פעמים שהם נכשלו, אבל בגלל שאחת מהפעמים כוללת ש״הצד הדני יודע למה״ אתה מתעלם מההודאה לחלוטין, וטוען שהאמת היא החלק הקטן הזה, כי החלטת מה המשמעות שלו בעצמך. די, זו ההגדרה של צחוק מעצמך, יש לך קטע כזה להמשיך לחפור ולחפור את הבור שלך אחרי שאתה לא מצליח להוכיח טענות ;)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 15:58

אני לא לאסקין אני מביא את הנארטיב שאני מאמין בו, ואם זה גרם למישהו לשקול נארטיב אחר מאשר "המשחק היה חרא" עשיתי את שלי, אם לא גם טוב כל אחד רשאי להאמין באמת שלו לזה התכוונתי שאמרתי "האמת שלי" ברור שאני לא צד בסיפור אבל כל אחד שצפה בסאגה הזו בחר להאמין באיזשהו נארטיב.

אני יכול להגיד במאה אחוז, שכשאני מנהל דיון עם מישהו, אני משתדל לתת לו את ה100% שלי זו הדרך שלי לכבד בן אדם שאני יודע שניהלתי איתו דיון שפורס בפניו את כל מה שאני מאמין בו.

להסתלבט, להביא חצי ציטוטים, לנסות לעשות ליצנות מהצד השני, זה נחמד לפעמים כשמשעמם אבל בשבילי זה לבזבז לצד השני את הזמן שלו ואני לא אעשה את זה :)

אין פה שום טענה להוכיח אתה בוחר להאמין בנארטיב שונה משלי תשלים עם זה ונסכים שלא להסכים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 16:25

גלאס, אני לא מנסה לקחת שום נרטיב של אף אחד. סקיילבאונד משחק לא טוב, אשמת מי זה לא רלוונטית, מצידי שים 100% מהאשמה בדון מטריק ובפיל ספנסר, הכל טוב. אבל המשחק לא טוב, זאת השורה התחתונה, מיקרוסופט הוציאה עליו מליונים ואכלה המון PR רע בכדי לבטל אותו אז די ברור שהמשחק הזה היה במצב לא טוב.

בו נהיה כנים, כולנו ראינו את הדמו E3, הוא לא נראה כמו משחק טוב. אולי סקיילבאונד פתאום זכה לאיזו עדנה רנדומאלית ברגע שהוא בוטל כי זה התאים לנרטיב "מיקרוסופט משמידה את התעשיה", אבל כשהוא היה בקנה של מיקרוסופט כמשחק עתידי אף אחד לא שם עליו בכלל. הוא היה הערת שוליים, משחק שמציינים ברשימות בפורומים ומקווים שיצא טוב, אבל הדמו שלו לא נראה להיט. כולם היו כזה "נראה חביב" לכל היותר, אני זוכר שבלינג ממש סלד ממנו בזמנו :)

בכל מקרה, תמיד אפשר להחזיר IP ישן בשביל אפקט החשיפה במסיבה, סוג של עושה רעש. אבל אני לא רואה ממש סיבה לחזור לסקיילבאונד, במקור הוא לא נראה להיט ואני לא בטוח למה מעריץ של קמיה ירצה שהוא יעבוד עכשיו שוב על סקלייבאונד במקום משהו חדש. וזה לא שהם צריכים לסיים משהו וזהו, המשחק יוצא. אם הוא בוטל זה אומר שהוא לא היה בשום מצב להיות משוחרר. אפילו הנכסים הם של אמצע הדור הקודם, לא בדיוק יעבדו משהו באמצע הדור הבא. כלומר אני לא רואה יותר מדי לוגיקה פה, אפילו אם פלטיניום היו מתים לחזור אליו.

ומה אני אגיד, לא בדיוק נשמע שהמפיק של המשחק מאשים את מיקרוסופט בסקיילבאונד:
Both sides failed,” Inaba said, and ultimately, the game “didn’t do all of the things that we needed to do as a developer”.

“Watching fans getting angry at Microsoft over the cancellation wasn’t easy for us to watch. Because the reality is, when any game in development can’t get released it’s because both sides failed.

“I think there are areas where we could’ve done better and I’m sure there are areas that Microsoft as a publishing partner wish that they could’ve done better. Because nobody wants a game to be cancelled


מעבר לזה, הוא גם אמר שבוטלו להם כמה וכמה כותרים בעבר, הם כנראה פשוט הכריזו על סקיילבאונד מוקדם מדי. אם הוא היה מבוטל לפני ההכרזה, כנראה שבחיים לא היית שומע עליו ממילא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 16:31

Stick כתב:
idan כתב:
Laskin כתב:פרטים חדשים מפיו של מיאזאקי על אלדן רינג,
תקראו את השירשור זה בחלקים.
נשמע מגניב:

[twitter] https://twitter.com/nibellion/status/14 ... 692455936r]



Battle arts שלא נעולים לנשקים זה מסוג הדברים שלא ידעתי שאני רוצה אבל עכשיו נשמע לי כמו שידרוג עצום והכרחי. כמובן עוד משהו לקסטם ולשחק איתו, אבל בעיקר כזה שמאפשר חופש גדול לגוון בנשקים. ב DS3 הם תקעו כמה מהיכולות הכי מגניבות על הנשקים הכי מעפנים ולהפך. למשל "הבלאדבורן dodge" , שגם ראו בטריילר, לא יהיה מוגבל רק לפגיונות סוג ז' אני מניח. זה גם מאוד חכם בעיני לפצל בין הנשקים ליכולות מהטעם הפשוט שזה נותן להם עוד תירוץ (כ 100 כאלה) לפזר תיבות בעולם שהוא גדול יותר מכל מה שהם עשו בעבר. בין זה ל spirits לשאר חפצים סטנדרטים יותר, עושה רושם שהפלטיניום יהיה חתיכת אתגר:)

לגמרי. אהבתי מאוד את סקירו, אהבתי דברים מסוימים בו יותר מאשר במשחקי סולס, ובאמת שקשה לי לבחור פייבוריט.
אבל אם יש נקודה אחת שבה סקירו משמעותית נחות ממשחקי סולס, וזה נובע מעצם היותו משחק אקשן ולא RPG, זה אספקט החקירה והLOOT.
וחבל, כי דווקא עם היכולת לקפוץ ולהתלות הם עושים דברים חמודים, אבל כל עיצוב העולם והשלבים שלהם בנוי בסוף על למצוא חדר סודי, להבין שבפנים יש אויב שנמצא הרבה מעל השכר שלך, ולהתחיל לחשוב האם הדבר הנוצץ הזה שהוא שומר עליו שווה את זה או לא.
במשחקי סולס אין לך כל כך ברירה, הסיכוי שתמצא שם טבעת חזקה או נשק מיוחד, אולי אפילו שריון שיעזור לך להיות הhollow הכי חתיך בסביבה, יגרום לך תמיד לחקור פנימה ולהתמודד עם כל המכניקות של המשחק. בסקירו... פחות :). את מספר האייטמים שבאמת שווה למצוא אפשר לספור על יד אחת, וגם הם נמצאים עקרונית על השביל הראשי.
אז נטו העובדה שהם ממלאים את העולם העוד יותר גדול הפעם, בכמה שיותר דברים ששווה לך למצוא (או לכל הפחות לתת לך את התחושה שאולי תמצא משהו טוב וששווה לחקור), היא מצוינת.
זו נקודה שאני מצפה שהם ישבו עליה חזק וימצאו לה פתרון בסקירו 2 אם יבוא, אבל נקודה שאני יודע שהם כבר פתרו כשהמשחק מוגדר כל כך חזק כRPG עם אופצות בנייה שונות.

עוד שני פרטים שעלו לי כשחקרתי קצת יותר לעומק את הראיונות שמיאזאקי נתן, במיוחד בשביל גלאס ולאסקין:
- הסיפור יהיה מבוסס דמויות, ואת הדמויות האלו מרטין כתב. מיאזאקי אומר שהסיפור יהיה יותר ברור ורציף ממשחקי סולס בעקבות כך, אך מדגיש שעדיין הוא לא ידחף לפרצוף של מי שלא יחפש אותו.
- הוא ממש אומר במילים עקיפות שהמשחק יהיה קל יותר מסדרת סולס. אני לא חושב שצריך להגזים ולצפות למשחק עם רמת קושי נמוכה יותר כדיפולט, מאמין שזה עדיין יהיה באותה הסביבה, אבל הוא ממש מדגיש שהיכולת לזמן עזרה היא הרבה יותר סימלס ופשוטה, שהיא מובנת בתוך המשחק ושאפשר ממש להשען עליה. וגם שהמגוון הרחב יותר באפשרויות הבנייה שלך נותנת כלים להתמודדות עם הקושי.
כלומר אני לא באמת יודע עד הסוף מה זה אומר, אבל נשמע שאולי המשחק מלכתחילה ובמתכוון לא מאוזן בצורה שווה מול כל בילד, ושכן יהיו בילדים שאובייקטיבית מקלים את המשחק מאחרים (בנוסף להבדלים מ'בילד טוב' או 'בילד גרוע' בכל משחק אחר, אני מניח).


בשבילי חלק מההייפ זה שלאסקין רוצה לשחק בזה LOL איזה מבאס אם הוא לא יהיה איתנו בהשקה.

אני, אתה, עידן, אולי נדב גם בהשקה??! לאסקין? לשחק משחק סולס בהשקה עם הרבה ישראלים זה דבר שאף פעם לא חוויתי וזה יהיה בשבילי חתיכת חוויה.

אני לא בהכרח מחפש חוויה קלה יותר אבל אני כן מחפש יותר אלמנטים של RPG שמאפשרים יותר יצירתיות וה"פוקימנזציה" וזה שאתה יכול לאסוף מפלצות שהרגת ואז לזמן אותם לעזור לך בקרב, נותן וויב כזה של משחקי קסטלווניה לאלדן רינג וזה כזה מגניב. בקסטלווניה אתה בעצם שואב את הכוחות של הדמויות שהרגת וזה נותן לך תמריץ להמשיך לשחק ולראות את כל הכוחות המגניבים שיש למשחק להציע, יש לי הרגשה שבאלדן רינג חלק מהמשיכה יהיה לראות את הדינמיקה שהמפלצות יביאו לך כחלק מהצוות שלך.

אני גם לא חושב שהמשחק יהיה קל בהכרח סטיק, כי אתה יודע הם יכולים לשים לך מפלצות ממש קשות בין האזורים כדי שלא יהיה לך קל לעבור מדי בין אזור לאזור סוג של
gatekeeping להתקדמות שלך, אבל אתה יודע שחקנים שממש טובים במשחקי סולס או לחילופין שחקנים שממש יחפרו את המערכות של אלדן רינג בטח ימצאו דרכים לעקוף את הgatekeeping וגם עם כל כך הרבה סוגים שונים של ביילדים שיהיו וולידים אתה תוכל ליצור לעצמך את האתגר שלך :)

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2021, 16:35

אני חושב שהרעיון הכללי של סקיילבאונד היה נהדר - משחק אקשן שאתה משחק איש עם דרקון, כשהדרקון שחיק גם בפני עצמו לפעמים וכד׳, ואפשר לעלות עליו לרדת ממנו מתי שרוצים, זה נשמע מעולה, מטורף אפילו! הלוואי ונקבל משחקים כאלו בדור הזה… אבל הביצוע בדמו שראינו היה חלש מאוד. קונספט מעולה עם ביצוע שזעק את הציון 6-7/10 לשמיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 16:42

Laskin כתב:אני חושב שהרעיון הכללי של סקיילבאונד היה נהדר - משחק אקשן שאתה משחק איש עם דרקון, כשהדרקון שחיק גם בפני עצמו לפעמים וכד׳, ואפשר לעלות עליו לרדת ממנו מתי שרוצים, זה נשמע מעולה, מטורף אפילו! הלוואי ונקבל משחקים כאלו בדור הזה… אבל הביצוע בדמו שראינו היה חלש מאוד. קונספט מעולה עם ביצוע שזעק את הציון 6-7/10 לשמיים.

אין לי שום בעיה שיחזרו לסקיילבאונד. אבל צריך להכיר בזה שאם הם עושים את זה, כנראה שזה יהיה פיתוח מלא שיקח שנים, כמו כל משחק. להתחשב בזה שהמקורי לא משחק טוב והנכסים מיושנים מדי, כנראה שזה לא שונה מדי מפיתוח של משחק רגיל. כלומר אולי אפשר להתיחס ל2013 עד 2017 כסוג של "pre production" שעלה עשרות מליונים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 18:15

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2021, 18:38

DrKeo כתב:זה די מעניין מה אפקט ה"CGI" עושה למסיבות של מיקרוסופט. XBOX הכריזו על 4 משחקי AAA גדולים חדשים לגמרי, כולם מאולפנים טובים ואף אחד פה לא בדיוק נפל מהמסיבה. זה די מעניין כל הנושא הזה של פרזנטציה. נניח Redfall, למה זה טריילר CGI? המשחק יוצא בול עוד שנה, למה לא לחשוף גיימפליי? כל כך מוזר. זה הזוי שמיקרוסופט פשוט מסרבת לשים דמו גיימפליי של 7 דק' במסיבה שלה, הכל חייב להיות טריילר מצומצם של 2 דק' ויאללה, להתקף ה-ADD הבא.

צריך להיות הוגנים, היה אירוע follow up עם מבט מעמיק גם להיילו וגם לפורצה. הרבה יותר הגיוני לדחוף 30 משחקים (לא סתם, רובם עם ערך אמיתי) לאירוע אחד ואז לקנח באירוע ייעודי עם מבט מעמיק לכל מה שיוצא השנה.

בכל מקרה, אנחנו מקבלים שני AAA בלעדים גדולים השנה, המון ערך נוסף לGamepass עם 12 minutes ו-Ascent ותוספות נחמדות בדמות psychonaut 2 וHades. אני לא מתייחס כמובן לעוד תוספות של הGamepass כמו כל הBacklog של בתז'דה ועוד... זה חתיכת שנה מוצלחת. ולפי מה שנחשף שנה הבאה הולכת להיות הרבה יותר טובה:
* Hellblade 2.
* Stalker 2.
* Atomic heart.
* Starfield.
* Redfall
ובטוח עוד רבים ששכחתי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 יוני 2021, 18:50

ראית את ה״מבט המעמיק״ הזה? הרצתי מהר וראיתי אנשים מדברים והקטעים מהמשחק זה אותם קטעים מהאירוע הדיגיטלי.
אולי פספסתי משהו אבל זה מה שראיתי ונראה לי שגם בהיילו אותו סיפור, לא בדקתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 18:52

נינטנדו עוד 10 דק':
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 15 יוני 2021, 18:53

יאללה, מקווה שיהיה מוצלח

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 19:07

לפי ההתחלה, אני בספק :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 19:28

משחק מטרוייד דו מימדי חדש שיוצא השנה, WTF. בדיוק התחננתי לזה בנושא נינטנדו לפני איזה חודש! איזה אושר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 יוני 2021, 19:42

DrKeo כתב:משחק מטרוייד דו מימדי חדש שיוצא השנה, WTF. בדיוק התחננתי לזה בנושא נינטנדו לפני איזה חודש! איזה אושר.


לול, הוא נראה פשוט מדהים.תהנה נדב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 19:59

סיכום מהיר לעצלנים (וכמובן אני מתעלם מהזבל):
רימייק של Advance wars 1 + 2 שיוצא בחגים:


Shin Megami Tensei V יוצא בחגים:


וואריו וור חדש בספטמבר:


סוג של רימייק ALL STARS שכזה שמקבץ ועושה רימייק לתוכן מריו פארטי ממשחקי העבר. יוצא באוקטובר:


אוסף רימאסטר של משחקי מאנקי בול מכל השנים:


מטרויד 2D חדש לראשונה מכמעט שני עשורים ויוצא באוקטובר:

(וזה סוג של יומן מפתחים שיצא עכשיו, אחרי המסיבה):


טקן ב-SSB:


BOTW 2 (יוצא ב-2022):
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38369
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2021, 20:02

אגב, נראה שיש קטע של זמן בBOTW2. לא בדיוק מפתיע, זה theme שרץ שנים בסדרה. נשמע שגם המוסיקה בטריילר רצה לאחור.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 237 אורחים

cron