bling כתב:glass man כתב:אני חושב שלקרוא לראצ'ט האינמפמוס של הדור הבא, זה קצת להמעיט ביופי של אינפימוס בזמנו סטיק. כאילו עזוב את העיר היתה עיר רפאים נטושה וכו' אני מדבר נטו על הspectacle הגרפי שהוא היה וקילזון בכלל היה spectacle בחשיפה שלו לא ברור לי איך אפשר לטעון אחרת.
תזכר ביופי של כל כוחות הNEON באינפימוס, לא היה עולם פתוח שנראה ככה על הקונסולות.
אני יכול לקבל את הטענה שלא היו הרבה משחקים מרשימים, וזה יהיה נכון, המפתחים לא התחילו לחלוב את הדור הקודם באמת עד איזה 2016 אבל כן לדעתי היו משחקים שנתנו טעימה מהדור הבא, כן רובם המוחלט היה מעפן אבל הם נתנו לנו הבטחה לגבי מה שthe best is yet to come וטעימה ממה שאפשר לחלום עליו. בעוד בנתיים אני לא מרגיש שקיבלנו משהו כזה. כאילו אני מתרשם מריטרנל, כן? אבל אפילו אני מכיר בזה שאני מתרשם מאוד בגלל שאני מאוד מתרשם מאלמנטים ספציפים שלו, שהרוב פשוט לא עפים מהם.
בול בפוני. בדור הזה לא קיבלנו עדיין כלום שהוא אפילו טעימה אמיתית מגראפיקת דור הבא שמזיזה למישהו בכלל.
כל הדיונים עד כה הם בסגנון של הנושא הזה שמתווכחים אם משחק X מספיק מראה קפיצה מהדור הקודם או שזה יותר קרוס ג'ן ואפילו שם אין הסכמה כשחלק אומרים נראה קרוס ג'ן סטנדרטי כזה של אקסטרה רזולוציה כאילו זו גרסת PC של משחק פס4 ואחרים חושבים שזה קרוס ג'ן "גבוה" יותר, זה בדיחה שבשלב כזה לא קיבלנו שום דבר אמיתי עדיין וכל הדיונים הם סביב האם זה נראה משהו שאמור לרגש או להדהים או לא כשלצערי אפילו פה בנושא האופוזיציה שטוענת שזה משחק פס4 יפה עם אקסטרה קרם חזקה לא פחות מאלו שחושבים שזה מרשים מאוד וכו'.
בכל מקרה אין בנאדם אחד נראה לי שאמר על משהו עד כה "וואו זה ממש נראה דור הבא!". אפילו אלו שמפרגנים לרוב לא חושבים ככה על אף משחק מבחינה וויזואלית נטו.
את זה לא היה בתחילת הדור הנוכחי, גם אם שחקני PC ציקצקו, עבור שחקני קונסולות היה ברור שיש פה וואחד קפיצה וויזואלית לפחות ושאם ככה הדור מתחיל אז הולך להיות שמח.
אישית אני יודע שזה סוג של meme אבל אני קצת מודאג, כמו עידן אני לא יודע אם יש פה קטע של דימינישינג או שזה רק משהו זמני ושאוטוטו יגיע הדבר הזה שישתיק את כולם ואין אחד שיתווכח שזה דור הבא לפנים. מן הסתם מקווה שזו האופציה השנייה.
swiss-the-engine כתב:אני אוהב שהשתמשת במילה ״למשל״ …. 4a הם הדוגמאת "למשל" שלך מלאאא זמן
bling כתב:קיאו הקטע זה שעוד לפני שהדור הזה התחיל היה חשש על ידי לא מעט אנשים כולל אתה אם אני לא טועה ש 4K יהיה ה catch phrase החדש וכולם יידבקו לדבר הזה וזה יבוא על חשבון הקפיצה הטכנית שאמורים לקבל כי ברור לכולם ש 1440P זו הקפיצה הטבעית הבאה שנדרשת מבחינת רזולוציה ו 4K זה סוג של קפיצה מפגרת ומוגזמת (שאפילו בשידורי טלוויזיה רחוקים מלנצל ששם זה הכי אלמנטרי) כשיש לנו עוד הרבה שיפורים גרפיים לעבור אבל הנה, כולם מכוונים ל 4K וגם ל 60 פריימים (עוד מושג שהתחזק ושבעבר בכלל לא היה must על הקונסולות) ולאיזו חווית PC שמאפשרת חופש בחירה והנה התוצאות.
השאלה מתי מפתחות יצאו מזה ויבנו משחקי קונסולה כמו שאמורים להבנות, זה לא PC ולא אמור להיות שום חופש, המטרה היא להביא לברכיים חומרה קיימת ומשם אם בא לכם בחירה לכו תקנו מחשב ותהנו מכל העולמות, קונסולות זה לא בשבילכם.
אם הם יבגדו בפילוסופיית פיתוח של קונסולה אז באמת העסק לא ימריא לעולם כמו שהוא יכול.
bling כתב:אם הם יבגדו בפילוסופיית פיתוח של קונסולה אז באמת העסק לא ימריא לעולם כמו שהוא יכול.
bling כתב:Stick כתב:לא יודע, אין ממש איך להתווכח על זה אבל אני מזמין אותך פשוט לצפות בסרטונים של ACV, המעברים בין האנימציות שם נעשים בצורה הרבה יותר חלקה מאשר בהורייזן (וזו עוד הדגמה בתנאי מעבדה, אני משווה למשחק שאפשר להתסכל עליו דרך כל הזוויות).
אפשר להגיד על AC הרבה מאוד דברים רעים, לא חסר, אבל זו סדרה שנמצאת בחוד החנית של האנימציות עוד מימיי AC הראשון וזה לא שונה גם היום. זה בעיניי אלמנט שקצת מגוחך לבקר בו את AC, בטח מול משחק שזה בולט בו כמו הורייזן.
תראה את החלקים של המעבר בין ריצה לקפיצה, של הטיפוס או כל הדברים האלו - ממש אפשר לראות בהדגמה כאן איפה מתחילה אנימציה אחת ואיפה מתחילה אנימציה אחרת, הדמות כאילו עוצרת לשבריר שניה ועוברת לתנוחה ניטרלית בין כל רגע כזה. בAC לא רק שאפשר לטפס ולרוץ על הכל ולא רק על נקודות ספציפיות (אם כבר מורכבות...), זה נעשה בצורה הרבה יותר חלקה.
מערכת הקרב של AC נראתה והרגישה רע במשך המון משחקים והרבה מזה זה בגלל אנימציות גרועות אז ממש לא הכל שם זה בנצ'מרק לאנימציות. הוריזון מהבחינה הזו מרגיש הרבה יותר טוב.
glass man כתב:bling כתב:glass man כתב:אני חושב שלקרוא לראצ'ט האינמפמוס של הדור הבא, זה קצת להמעיט ביופי של אינפימוס בזמנו סטיק. כאילו עזוב את העיר היתה עיר רפאים נטושה וכו' אני מדבר נטו על הspectacle הגרפי שהוא היה וקילזון בכלל היה spectacle בחשיפה שלו לא ברור לי איך אפשר לטעון אחרת.
תזכר ביופי של כל כוחות הNEON באינפימוס, לא היה עולם פתוח שנראה ככה על הקונסולות.
אני יכול לקבל את הטענה שלא היו הרבה משחקים מרשימים, וזה יהיה נכון, המפתחים לא התחילו לחלוב את הדור הקודם באמת עד איזה 2016 אבל כן לדעתי היו משחקים שנתנו טעימה מהדור הבא, כן רובם המוחלט היה מעפן אבל הם נתנו לנו הבטחה לגבי מה שthe best is yet to come וטעימה ממה שאפשר לחלום עליו. בעוד בנתיים אני לא מרגיש שקיבלנו משהו כזה. כאילו אני מתרשם מריטרנל, כן? אבל אפילו אני מכיר בזה שאני מתרשם מאוד בגלל שאני מאוד מתרשם מאלמנטים ספציפים שלו, שהרוב פשוט לא עפים מהם.
בול בפוני. בדור הזה לא קיבלנו עדיין כלום שהוא אפילו טעימה אמיתית מגראפיקת דור הבא שמזיזה למישהו בכלל.
כל הדיונים עד כה הם בסגנון של הנושא הזה שמתווכחים אם משחק X מספיק מראה קפיצה מהדור הקודם או שזה יותר קרוס ג'ן ואפילו שם אין הסכמה כשחלק אומרים נראה קרוס ג'ן סטנדרטי כזה של אקסטרה רזולוציה כאילו זו גרסת PC של משחק פס4 ואחרים חושבים שזה קרוס ג'ן "גבוה" יותר, זה בדיחה שבשלב כזה לא קיבלנו שום דבר אמיתי עדיין וכל הדיונים הם סביב האם זה נראה משהו שאמור לרגש או להדהים או לא כשלצערי אפילו פה בנושא האופוזיציה שטוענת שזה משחק פס4 יפה עם אקסטרה קרם חזקה לא פחות מאלו שחושבים שזה מרשים מאוד וכו'.
בכל מקרה אין בנאדם אחד נראה לי שאמר על משהו עד כה "וואו זה ממש נראה דור הבא!". אפילו אלו שמפרגנים לרוב לא חושבים ככה על אף משחק מבחינה וויזואלית נטו.
את זה לא היה בתחילת הדור הנוכחי, גם אם שחקני PC ציקצקו, עבור שחקני קונסולות היה ברור שיש פה וואחד קפיצה וויזואלית לפחות ושאם ככה הדור מתחיל אז הולך להיות שמח.
אישית אני יודע שזה סוג של meme אבל אני קצת מודאג, כמו עידן אני לא יודע אם יש פה קטע של דימינישינג או שזה רק משהו זמני ושאוטוטו יגיע הדבר הזה שישתיק את כולם ואין אחד שיתווכח שזה דור הבא לפנים. מן הסתם מקווה שזו האופציה השנייה.
אני יכול להביא ציטוט של אפיק, שהם אמרו שזה יקח זמן עד שנראה משחקים מנצלים את אנריל 5/החומרה החדשה ונראה לי שכבר ציטטתי אותם בפורום הזה, אז אני אישית נרגעתי בטח אחרי שהדמו של המנוע מראה הבטחה גדולה אז זה לא נראה שאפיק מחרטטים.
אז נכון, מנוע זה מנוע ואפשר לבנות על אנריל 5, גם משחקים שנראים כמו משחקי Switch אם רוצים וזה לא שהמנוע עצמו ישדרג כל משחק, אבל זה ברור שהכוונה היא
שאנריל 5 דרוש למשחקי High End.כלומר אין לי ספק שהמשחקים המפילי לסתות של הפס5 יגיעו הם פשוט יגיעו יותר מאוחר ממה שהתרגלנו.
נראה שסוני מעדיפה בשנות ההשקה משחקים סולדיים שנראים כמו PS4/קרוס ג'ן ממשחקים בינונים כמו איינפמס והאורדר שנראים טוב אבל מרגישים חרא לשחק.
הם קיבלו בראש על הדחיפה הגרפית על חשבון הגיימפלי כמו שכתבת.
בדוגרי? משחקי ההשקה של הפס5 הרבה יותר איכותיים ממשחקי הפס4 ולא רק כי הם נשענים על הספרייה של הפס4 גם הבלעדיים של הפס5 כרגע הרבה יותר איכותיים מהבלעדיים של הפס4 בתקופה המקבילה וכנראה שזה המשחק שסוני בוחרת לשחק... הבאסה שזה בא על חשבון וואו גרפי.
DrKeo כתב:swiss-the-engine כתב:אני אוהב שהשתמשת במילה ״למשל״ …. 4a הם הדוגמאת "למשל" שלך מלאאא זמן
כלומר, הם מראים שזה אפשרי בקונסולות ב4k/60, מה נעשה שהם היחידים עם ביצים לנסות כרגע
אבל יש לנו כבר proof of concept, עכשיו צריך לחכות שמפתחות אחרות יצברו נסיון בRT וישחררו כבר את הדןר הקודם (של הקונסולות ושל הGPU). בכל זאת 4A הייתה ממש חלוצה, הראשונה שהשתמשה בRT לתאורה בתעשיה ועכשיו ב2021 הפ כבר כמעט עם 3 שנות נסיון RT שזה באמת נדיר בתעשיה כרגע. אבל אינסומניאק למשל כנראה יהיו עם אותו נסיון עוד בערך שנתיים ואני לפחות מקווה שבלי הכבלים של הפס4.bling כתב:קיאו הקטע זה שעוד לפני שהדור הזה התחיל היה חשש על ידי לא מעט אנשים כולל אתה אם אני לא טועה ש 4K יהיה ה catch phrase החדש וכולם יידבקו לדבר הזה וזה יבוא על חשבון הקפיצה הטכנית שאמורים לקבל כי ברור לכולם ש 1440P זו הקפיצה הטבעית הבאה שנדרשת מבחינת רזולוציה ו 4K זה סוג של קפיצה מפגרת ומוגזמת (שאפילו בשידורי טלוויזיה רחוקים מלנצל ששם זה הכי אלמנטרי) כשיש לנו עוד הרבה שיפורים גרפיים לעבור אבל הנה, כולם מכוונים ל 4K וגם ל 60 פריימים (עוד מושג שהתחזק ושבעבר בכלל לא היה must על הקונסולות) ולאיזו חווית PC שמאפשרת חופש בחירה והנה התוצאות.
השאלה מתי מפתחות יצאו מזה ויבנו משחקי קונסולה כמו שאמורים להבנות, זה לא PC ולא אמור להיות שום חופש, המטרה היא להביא לברכיים חומרה קיימת ומשם אם בא לכם בחירה לכו תקנו מחשב ותהנו מכל העולמות, קונסולות זה לא בשבילכם.
אם הם יבגדו בפילוסופיית פיתוח של קונסולה אז באמת העסק לא ימריא לעולם כמו שהוא יכול.
אני חושב שזה טרנד עכשיו בתחילת הדןר כי זה קל. אין שום סיבה שמשחק ירוץ ב4K טבעי, אפיק טוענת ל4k איכותי כשue5 רץ טבעית מתחת למכסה מנוע ב1080p. אז אולי 1080p זה מוגזם, אבל אבל אין סיבה שרוב המשחקים לא ירוצו בחצי 4k או 1440p מתחת למכסה המנוע.
אני באמת חושב שזה חבלי לידה. זה פשוט קל, כמו בpc, אתה רק בשנה הראשונה של הדור ולא ממש מצליח לנצל אותו אז אתה זורק רזולוציה ו-fps על המסך. לדעתי זה ישתפר, לפחות בגזרת הרזולוציה. 60fps כנראה יהיה לא מעט אבל זה דווקא tradeoff לא רע לדעתי כי 60fps זה דווקא משהו שאני מאוד אוהב שגם תורם לגיימפליי.
Kazz כתב:bling כתב:אם הם יבגדו בפילוסופיית פיתוח של קונסולה אז באמת העסק לא ימריא לעולם כמו שהוא יכול.
כל מפתחת רשאית לנצל את החומרה איך שהיא רוצה. חוץ מזה, רוב המשחקים שהם 4K הם לא באמת 4K ורצים ב Reconstruction או טכניקת אפסקיילינג דומה.
Stick כתב:bling כתב:Stick כתב:לא יודע, אין ממש איך להתווכח על זה אבל אני מזמין אותך פשוט לצפות בסרטונים של ACV, המעברים בין האנימציות שם נעשים בצורה הרבה יותר חלקה מאשר בהורייזן (וזו עוד הדגמה בתנאי מעבדה, אני משווה למשחק שאפשר להתסכל עליו דרך כל הזוויות).
אפשר להגיד על AC הרבה מאוד דברים רעים, לא חסר, אבל זו סדרה שנמצאת בחוד החנית של האנימציות עוד מימיי AC הראשון וזה לא שונה גם היום. זה בעיניי אלמנט שקצת מגוחך לבקר בו את AC, בטח מול משחק שזה בולט בו כמו הורייזן.
תראה את החלקים של המעבר בין ריצה לקפיצה, של הטיפוס או כל הדברים האלו - ממש אפשר לראות בהדגמה כאן איפה מתחילה אנימציה אחת ואיפה מתחילה אנימציה אחרת, הדמות כאילו עוצרת לשבריר שניה ועוברת לתנוחה ניטרלית בין כל רגע כזה. בAC לא רק שאפשר לטפס ולרוץ על הכל ולא רק על נקודות ספציפיות (אם כבר מורכבות...), זה נעשה בצורה הרבה יותר חלקה.
מערכת הקרב של AC נראתה והרגישה רע במשך המון משחקים והרבה מזה זה בגלל אנימציות גרועות אז ממש לא הכל שם זה בנצ'מרק לאנימציות. הוריזון מהבחינה הזו מרגיש הרבה יותר טוב.
מערכת הקרב של AC נראת ומרגישה רע כל הזמן, גם היום, כי היא רעה. לא רואה איך זה קשור לאנימציות.. דווקא באנימציות היא לא רעה בכלל, היא פשוט מערכת קרב רעה בכל האידרציות שהיו (אגב גם כאן יוניטי היה הטוב ביותר... לפחות הייתנ לו מערכת טיפונת מאתגרת, שזה הישג בסדרה הזו).
bling כתב:אבל הרגע אמרת שמשחק שמציע מוד 60 זה רק מראה שאפשר להוציא הרבה יותר ושהוא לא דור הבא אמיתי בספר שלך. 30 יציבים זה בסדר גמור ל 99 אחוז משחקני הסינגל המסורתי, החומרה הזו בחיים לא תנוצל כמו שצריך אם יכוונו ל 60 בהכל והתוצאות ימשיכו להיות פושרות כמו שהן היום.
bling כתב:glass man כתב:bling כתב:glass man כתב:אני.
ללא ספק משחקי ההשקה של הפס5 עדיפים אבל זה לא חוכמה כשהמפתחים לא באמת עובדים על חומרה חדשה ומנסים לנצל אותה מספיק טוב ולהספיק להוציא משהו ראוי להשקה שזה מתכון שהרבה פעמים יוצר משחקי השקה שמביאים מההתחלה קפיצה דורית בלא מעט מובנים אבל בו זמנית הם חסרי ליטוש/תוכן או דבר אחר מהותי שגורם להם להיות איכותיים פחות אבל היי, לפחות הם מביאים טעימת דור הבא בניגוד למה שקורה פה.
זה לא חוכמה להוציא דברים ראויים יותר כשאתה ממשיך לפתח על החומרה הקודמת כרגיל ועובד כאילו זה המשך הדור הקודם ולא ממש דור חדש.
אני מסכים איתך בגדול רק לא בטוח שזה מה שאני באמת מעדיף, המנטליות הנוכחית זו מנטליות רעה שיכולה לתקוע את הדור הזה בשלב קרוס ג׳ן לעוד זמן.
[quote="DrKe
Stick כתב:bling כתב:Stick כתב:לא יודע, אין ממש איך להתווכח על זה אבל אני מזמין אותך פשוט לצפות בסרטונים של ACV, המעברים בין האנימציות שם נעשים בצורה הרבה יותר חלקה מאשר בהורייזן (וזו עוד הדגמה בתנאי מעבדה, אני משווה למשחק שאפשר להתסכל עליו דרך כל הזוויות).
אפשר להגיד על AC הרבה מאוד דברים רעים, לא חסר, אבל זו סדרה שנמצאת בחוד החנית של האנימציות עוד מימיי AC הראשון וזה לא שונה גם היום. זה בעיניי אלמנט שקצת מגוחך לבקר בו את AC, בטח מול משחק שזה בולט בו כמו הורייזן.
תראה את החלקים של המעבר בין ריצה לקפיצה, של הטיפוס או כל הדברים האלו - ממש אפשר לראות בהדגמה כאן איפה מתחילה אנימציה אחת ואיפה מתחילה אנימציה אחרת, הדמות כאילו עוצרת לשבריר שניה ועוברת לתנוחה ניטרלית בין כל רגע כזה. בAC לא רק שאפשר לטפס ולרוץ על הכל ולא רק על נקודות ספציפיות (אם כבר מורכבות...), זה נעשה בצורה הרבה יותר חלקה.
מערכת הקרב של AC נראתה והרגישה רע במשך המון משחקים והרבה מזה זה בגלל אנימציות גרועות אז ממש לא הכל שם זה בנצ'מרק לאנימציות. הוריזון מהבחינה הזו מרגיש הרבה יותר טוב.
מערכת הקרב של AC נראת ומרגישה רע כל הזמן, גם היום, כי היא רעה. לא רואה איך זה קשור לאנימציות.. דווקא באנימציות היא לא רעה בכלל, היא פשוט מערכת קרב רעה בכל האידרציות שהיו (אגב גם כאן יוניטי היה הטוב ביותר... לפחות הייתנ לו מערכת טיפונת מאתגרת, שזה הישג בסדרה הזו).
אףילו בווידאו רואים שהמערכת ״מרגישה״ גרוע ולא מספקת, מאיפה אותה הרגשה לדעתך נובעת? זה נטו אנימציות מעפנות ולא מספקות שיש למשחקים האלה, לא קשור דווקא למכניקות ולאיך שהיא עובדת. משחקי ארקהם ניחנו במערכת קרב שלא כולם מתחברים אליה אבל מה, מרגישה בת ז#₪@ אפילו בווידאו.
DrKeo כתב:bling כתב:אבל הרגע אמרת שמשחק שמציע מוד 60 זה רק מראה שאפשר להוציא הרבה יותר ושהוא לא דור הבא אמיתי בספר שלך. 30 יציבים זה בסדר גמור ל 99 אחוז משחקני הסינגל המסורתי, החומרה הזו בחיים לא תנוצל כמו שצריך אם יכוונו ל 60 בהכל והתוצאות ימשיכו להיות פושרות כמו שהן היום.
נכון, אבל אני אומר את זה בקטע אחר לגמרי. ראצ'ט הוא משחק 30/4K טבעי, זה הדיפולט שלו וככה הוא מוצג בהדגמות. בנוסף, יש לו מוד 60FPS שאין לי מושג מה הויתורים בו אבל אני משער שזה דומה לספיידרמן. כלומר כשאתה במוד 30/4K טבעי, גם ה-GPU מבוזבז לגמרי כי אתה עושה 4K טבעי במקום ריקונסטרקציה וגם ה-CPU לא מנוצל הרי המשחק מסוגל לרוץ ב60 במוד אחר, אז ב-30 כנראה שהוא לא עושה יותר מדי. אז אם זה המטרה של אינסומניאק "4K" ו-30, אז למה 4K טבעי שמבזבז את כל המשאבים של ה-GPU? ולמה חצי מהמעבד יושב idle? כלומר אם אינסומניאק ירצו לעשות משחק 4K 30, הם יוכלו לנצל את המעבד כמו שצריך ולהשתמש בריקונסטרקציה והמשחק הזה יראה טוב משמעותית מאיך שראצ'ט נראה עכשיו. ומה שכתבתי כרגע הוא בנוגע להאם ראצ'ט באמת מיצג גרפיקה של הדור הבא, ולא דעתי לא כי חצי מהקונסולה נזרקת לפח במצב ה-30/4K שלהם (שהוא המצב שבו הם משווקים אותו). ואפילו לא נכנסנו לזה שהם לא מנוסים עם RT ובטח לא מנצלים את רוב הפיצ'רים החדשים של הGPU.
בנפרד לגמרי ממה שדברתי עליו עכשיו, בלי קשר לראצ'ט וזה שיש עוד המון לאיפה לדחוף את הפס5 מעבר לגרפיקה שלו, אני חובב 60FPS. אם כבר מחרבנים לי את הגרפיקה אז 60FPS זאת הסיבה המוצדקת היחידה. כמובן שזה תלוי בסגנון משחק, TLOU למשל לא צריך 60 כי הוא משחק איטי מאוד. אני אוהב 60 במשחקים שדורשים תנועות מצלמה מהירות או שהדמות הראשית מהירה, נניח כמו ספיידרמן. ואם אין במשחק 60FPS, אז פאקינג שינצלו את הקונסולה כמו שצריך ולא יזרקו חצי המכוח שלה לפח כמו ראצ'ט.
Stick כתב:Stick כתב:bling כתב:Stick כתב:לא יודע, אין ממש איך להתווכח על זה אבל אני מזמין אותך פשוט לצפות בסרטונים של ACV, המעברים בין האנימציות שם נעשים בצורה הרבה יותר חלקה מאשר בהורייזן (וזו עוד הדגמה בתנאי מעבדה, אני משווה למשחק שאפשר להתסכל עליו דרך כל הזוויות).
אפשר להגיד על AC הרבה מאוד דברים רעים, לא חסר, אבל זו סדרה שנמצאת בחוד החנית של האנימציות עוד מימיי AC הראשון וזה לא שונה גם היום. זה בעיניי אלמנט שקצת מגוחך לבקר בו את AC, בטח מול משחק שזה בולט בו כמו הורייזן.
תראה את החלקים של המעבר בין ריצה לקפיצה, של הטיפוס או כל הדברים האלו - ממש אפשר לראות בהדגמה כאן איפה מתחילה אנימציה אחת ואיפה מתחילה אנימציה אחרת, הדמות כאילו עוצרת לשבריר שניה ועוברת לתנוחה ניטרלית בין כל רגע כזה. בAC לא רק שאפשר לטפס ולרוץ על הכל ולא רק על נקודות ספציפיות (אם כבר מורכבות...), זה נעשה בצורה הרבה יותר חלקה.
מערכת הקרב של AC נראתה והרגישה רע במשך המון משחקים והרבה מזה זה בגלל אנימציות גרועות אז ממש לא הכל שם זה בנצ'מרק לאנימציות. הוריזון מהבחינה הזו מרגיש הרבה יותר טוב.
מערכת הקרב של AC נראת ומרגישה רע כל הזמן, גם היום, כי היא רעה. לא רואה איך זה קשור לאנימציות.. דווקא באנימציות היא לא רעה בכלל, היא פשוט מערכת קרב רעה בכל האידרציות שהיו (אגב גם כאן יוניטי היה הטוב ביותר... לפחות הייתנ לו מערכת טיפונת מאתגרת, שזה הישג בסדרה הזו).
אףילו בווידאו רואים שהמערכת ״מרגישה״ גרוע ולא מספקת, מאיפה אותה הרגשה לדעתך נובעת? זה נטו אנימציות מעפנות ולא מספקות שיש למשחקים האלה, לא קשור דווקא למכניקות ולאיך שהיא עובדת. משחקי ארקהם ניחנו במערכת קרב שלא כולם מתחברים אליה אבל מה, מרגישה בת ז#₪@ אפילו בווידאו.
אני באמת לא יודע כל כך מה להגיד על זה... מערכות הקרב בAC הן מחורבנות מאז ומעולם, אבל זה ממש לא קשור לאנימציות. גם מערכת ההתגנבות בAC היא מחורבנת, וגם זה לא קשור לאנימציות.
קח את AC3 ו4 למשל, זו ה-הגדרה של מערכת קרב שנראת מאוד טוב למי שלא משחק: המון אנימציות ופינשרים שמתחברים אחד לשני, מאוד סקסית ומגניבה והכל מצטלם נהדר... הבעיה היא שהיא כל כך מיינדלס ואוטומטית שאתה לא יכול למצוא בה שום הנאה כשחקן.
המערכת של AC 1 וטרילוגיית אציו, זו שמבוססת קאונטרים, מה הבעיה עם האנימציות? כשאתה מבצע קאונטר הוא נראה נהדר ומצטלם נהדר והכל טוב, הבעיה היא שהמערכת בנויה על זה ששישה אויבים מקיפים אותך ומחכים בשקט לתורם לתקוף רק כדי שתוכל לעשות להם קאונטר אחד אחד, זה הדבר הכי משעמם בעולם בערך.
המערכת של המשחקים החדשים יכלה להיות מערכת קרב סבבה לגמרי, בייחוד במקרה של ACV היא כבר מבוססת היטבוקס ולא מבוססת אנימציות והכל בה זורם ומתחבר בצורה טובה. הבעיה היא שאין שם אפילו גרגר של אתגר (גם ברמה הכי קשה, וגם שם זה נטו stats הזוי של האויבים שפשוט גורם לקרבות להתארך לנצח).
אם היה אתגר שמצריך חשיבה ושימוש אמיתי ביכולות, אם היה גיוון בצורה שבה צריך לפעול מול אויבים שונים (מלבד עם מגן או בלי מגן), או בקיצור אם זה לא היה כל כך מיינדלס שפשוט נועד להצטלם טוב... זו הייתה יכולה להיות אחלה מערכת קרב למשחק עולם פתוח.
Laskin כתב:זה לא מתאים לנושא ההימורים כי הכל פה כל כך בטוח שזה יותר כמו פשוט לשים את כל מה שאנחנו כבר יודעים... תן איזה וויילד קארד
אגב, לא ראיתי פה את הטריילר של פאר קריי 6... כרגע בנייד אז לא יכול לשים אותו כמו שצריך, אבל זה היה אחלה תצוגה בעיניי, נראה כמו פאר קריי ממש כיף ויפה.
bling כתב:אוקיי הבנתי אותך, העיקר שברור לך שגם משחק שרץ ב 60 הוא פשרה ולאותו משחק שרץ ב 60 תמיד אפשר לעשות מוד של 30 עם רזולוציה גבוהה יותר ואז קיבלת מצב דומה יחסית לראצ׳ט, זה הכל בא מאותו מקום. משחק שרץ על 30 ובאמת דוחף הכל חזק, אין סיכוי למוד של 60 אלא אם כן יגיעו למצב של רזולוציית 720P מה שלא יקרה.
Uncle Pey'j כתב:אני דווקא מהמר שנראה את וולף 3 לפני אינדיאנה ג'ונס,הטיזר ששוחרר היה יותר כמו הצהרת כוונות אבל אני בספק שהמשחק נמצא בפיתוח מספיק זמן בשביל שתהיה הדגמת גיימפליי נורמלית.
DrKeo כתב:יש למאשין עכשיו שני צוותים? הרי תמיד היה להם צוות אחד. אלה אם אינדיאנה ג'ונס היה הכרזה מסוג "תראו איזה IP השגנו!" עם צוות קטן שעושה pre-production בזמן שוולפנשטיין 3 כבר בשלבי סיום ויוצא השנה. בכל זאת בחגים וולפשטיין 2 יהיה בן 4. אם זה המצב אז מן הסתם וולפנשטיין יהיה שם. בעצם אולי זאת הסיבה שבת'זדה לא רצו לעשות מסיבה במקור, כי כל מה שיש להם להציג זה סטארפילד ועוד משהו ויש מצב שהעוד משהו הזה הוא וולפנשטיין.
עכשיו בדקתי ואת וולפנשטיין 2 חשפו ב-E3 2017 והוא יצא באוקטובר 2017 כך שיש לזה סיכוי.
swiss-the-engine כתב:למה קניבליזם? גם ככה זה בגיימפאס
Death_119 כתב:DrKeo כתב:יש למאשין עכשיו שני צוותים? הרי תמיד היה להם צוות אחד. אלה אם אינדיאנה ג'ונס היה הכרזה מסוג "תראו איזה IP השגנו!" עם צוות קטן שעושה pre-production בזמן שוולפנשטיין 3 כבר בשלבי סיום ויוצא השנה. בכל זאת בחגים וולפשטיין 2 יהיה בן 4. אם זה המצב אז מן הסתם וולפנשטיין יהיה שם. בעצם אולי זאת הסיבה שבת'זדה לא רצו לעשות מסיבה במקור, כי כל מה שיש להם להציג זה סטארפילד ועוד משהו ויש מצב שהעוד משהו הזה הוא וולפנשטיין.
עכשיו בדקתי ואת וולפנשטיין 2 חשפו ב-E3 2017 והוא יצא באוקטובר 2017 כך שיש לזה סיכוי.
שני שוטרים שיתחרו זה בזה בסוף השנה? אין הגיון בקניבליזם. לטעמי רק פורצה והיילו ייצאו השנה. לא יודע אם יש להם שני צוותים, אבל הם בוודאות עובדים על שני משחקים.
וולפנשטיין נשמע הגיוני למרות שאפילו טיזר לא ראינו ממנו, כי הוא בפיתוח לפחות שנתיים וחצי (נחשף בראיון על ידי בת'זדה ב-2018). אם הייתי צריך לנחש - תחילת שנה הבאה כדי למלא את החצי הראשון של 2022 עם Hellblades 2, אולי במקור הם באמת תכננו על השנה ולעשות הפתעה במסיבה שלהם בE3, אבל סיכוי טוב שמיקרוסופט שינתה את המועד המקורי בגלל היילו.
אבל מבחינתי לראות גיימפליי מוולפנשטיין 3 יהיה חתיכת הפתעה חיובית סתם כי לא היה כלום.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים