idan כתב:אוהב את העולם, הארט סטייל והפולקלור היפני, נראה ממש מגניב ומיוחד. אבל אני לא בטוח לגבי הגיימפלי, משהו שם לא עובד לי.. חושב שיצאתי מאוכזב סה"כ.
אימה זה לא. נראה כמו איזה Dishonered Clone עם יפנים ומלא קסמים.
idan כתב:אוהב את העולם, הארט סטייל והפולקלור היפני, נראה ממש מגניב ומיוחד. אבל אני לא בטוח לגבי הגיימפלי, משהו שם לא עובד לי.. חושב שיצאתי מאוכזב סה"כ.
Death_119 כתב:idan כתב:אוהב את העולם, הארט סטייל והפולקלור היפני, נראה ממש מגניב ומיוחד. אבל אני לא בטוח לגבי הגיימפלי, משהו שם לא עובד לי.. חושב שיצאתי מאוכזב סה"כ.
אימה זה לא. נראה כמו איזה Dishonered Clone עם יפנים ומלא קסמים.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:די כבר, אני מחובבי הסדרה אבל יש לי משהו כמו 400 שעות על המנוע הנוכחי שלהם... לא יכול לראות אותו כבר, הם חייבים להתקדם.
Stick כתב:מצד שני אם ספיידרמן 2 היה יוצא ב2021 בגלל שלא היו עושים את ראצ'ט וMM, אז אולי ספיידרמן 3 היה יוצא ב2024...
Stick כתב:"עד עכשיו הדוגמאות של MM או TLL זה פשוט אותו משחק עם כמה שיפורים, אפילו לא סיקוול באותו מנוע מבחינת סדר גודל הנסיונות והחידושים. בטח שלא משחק דור הבא במנוע חדש שאמור לדחוף דברים קדימה.
Stick כתב:מבחינת הספק זה באמת מטורף. וכולם גם משחקים טובים, גם אם אני באמת חושב שהם לעולם לא יגיעו לרמה של ND או SM בגישה הזו (אבל זה דיון שכבר ניהלנו פה בעבר).
מבחינת מה שהייתי רוצה? שלא יעשו כלום עד שיש להם יהלום אמיתי ביד, יקח כמה שיקח. לא שיוציאו המון פרויקטים שמכוונים מראש ל8-8 גבוה. מצד שני בעולם שבו יש סוני בנדים ושאר הדוגמאות, אינסומניאק היא באמת מפתחת שצריך מאוד להתאמץ כדי לבוא אליה בטענות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים