Kazz כתב:ז"א שהפס4 היא קונסולה של 1080p והאורדר רץ ב800p עם פסים שחורים ו 30fps עם ואזלין ו FOV שגורם לך להקיא. המשחק הזה כזה נשכח שסוני לא טרחו להוציא לו פאטץ' לפרו.
ההסתכלות שלך היא משהו שאני מצפה מהדיוט מן השורה שמתלהב מרמת פירוט ואפקטים גרפיים ושוכח את כל השאר האלמנטים של משחק וידאו שהדור החדש צריך להרים.
אתה מתלהב מהאורדר שרץ ב 800p לעומת דור קודם שבקושי גירד 720p אבל אתה לא מניד עפעף כשראצ'ט רץ בנייטיב 4K כשמשחקי הדור הקודם (בגרסת הפרו שלהם) היו ב 1440P או 1620P. וכמובן אם אתה משווה לגרסת הבסיס (שזו השוואה הנכונה שצריך לעשות) אז הרבה יותר נמוך.
האורדר לא רץ ב-800p, הוא רץ ב-800X1920 שזאת רזולוציה גבוהה מ-900p. ההבנה הטכנית שלך בסיסית מדי בשביל לנהל בכלל דיון על זה בכלל, לא נראה לי שאתה אפילו מבין שמשחקי פרו רצו ברוזלוציות נמוכות ממה שהפרו מסוגלת לעשות בגלל רוחב פס הזיכרון, מגבלות זיכרון ומגבלות front-end של ה-GPU של הפרו. הפס5 מסוגלת לעשות ב-4K עולמות מעל הפס4 ב-1080p, כך שזה לא מפתיע שראצ׳ט משחק עם הגדרות גרפיות גבוהות משל משחק פס4. אבל הוא נראה עדין כמו משחק פס4 בהגדרות גרפיות של PC, אולי אפילו טיפה יותר מזה, אבל לא הרבה יותר מזה. הוא לא נראה כמו משחק דור הבא, המטריקס ו-HB2 נראים כמו משחק דור הבא.
אבל הירידה שלי פה היא לא על ראצ׳ט. הבעיה של ראצ׳ט היא שהוא בערך היחיד. בדורות קודמים היינו מקבלים בשנתיים האלה 15 משחקים, אז משחק כמו ראצ׳ט היה נבלע ככוריוז חמוד שעשה כמה הדגמות SSD נחמדות. במעבר דור נורמאלי לא היה לו את המשקל הזה על הכתפיים, המשקל של להיות המשחק הזה שמוביל את הדור הבא. התפקיד הזה נפל עליו כי המעבר דור הזה הוא פתטי.
Kazz כתב:מה זה משנה מה הסיבות שזה קורה? גם האורדר 'לא מנצל את הקונסולה' בהשוואה למשחקים מאוחרים יותר. אבל הנה יש לך 4K נייטיב בראצ'ט, בגרדיאנס ובכמה משחקים נוספים.
תעודת עניות שמשחק פס5 רץ בנייטיב 4K? מה אתה רוצה, 8K? החומרה לא מספיק חזקה בשביל 4K60.
האורדר בהחלט מנצל את הקונסולה יופי. העובדה שראצ׳ט רץ ב-4K טבעי ב-40FPS+ על הפס5 היא תעודת עניות לאינסומניאק. זה מראה לך שנשאר להם כל כך הרבה כוח על השולחן שהמשחק רץ בנייטיב 4K ב-40FPS+. אם הם היו מנצלים אתה קונסולה כמו שצריך, לא היה נשאר להם כל כך הרבה כוח על השולחן. טכנית הם משאירים יותר מ-60% מהכוח של הקונסולה על השולחן וזה נכון לכל רכיב שאתה יכול לחשוב עליו, מה-SSD ועד ה-GPU. לא שזאת קטסטרופה, יש לא מעט משחקים שעושים את זה, אבל על הכתפיים של ראצ׳ט שמת את כל הדור הבא. זה פשוט בה להדגיש שראצ׳ט הוא דוגמה רעה למשחק דור הבא.
Kazz כתב:אתה מטאטא מתחת לשטיח את ה 60FPS כאילו זה סתם עוד פיצ'ר. זה ה-פיצ'ר שאני מקווה ימשיך הלאה. שלא לדבר על משחקי שגם מציעים 120FPS. זה גולת הכותרת. השפעה מיידית וניכרת על הרגשת המשחק, על המשחקיות, על הרספונסיביות, על תמונה חלקה ומידע לשחקן בכל פריים. זה לבדו עדיף מעוד קפיצה ברמת פירוט ואפקטים.
וגם את זה קיבלת בראצ'ט (וספיידרמן) ב RT פעם ראשונה בקונסולות.
זמני טעינה מיידים זה לא גימיק. זה הבדל של שמיים וארץ. מסוג הדברים שעוד שנה אף אחד לא יבין איך הם סבלו זמני טעינה בדורות קודמים. כאילו באמת.
אז על כל הדברים האלה אתה מוותר בשביל עוד קפיצה ברמת פירוט ואפקטים?
זה כאילו אני מדבר עם בן 14 שמתלהב מהאורדר וMORE GFX ולא מבין את כל השאר הקפיצות שראצ'ט מדגים.
אני לא מטאטא מתחת לשולחן 60fps, גם לפס1 היו משחקי 60fps. קצב פריימים לא מגדיר דור הבא. הסיבה שבתחילת הדור הזה כל כך הרבה משחקים רצים ב-60 היא בדיוק תעודת העניות שלו. המשחקים האלה רצים ב-60 כי הם משחקים לא מרשימים במיוחד שלא מנצלים את הדור הבא. המון המשחקים היום רצים ב-4K 60 או לפחות מכוונים לשם והסיבה היא שהם כל כך לא מנצלים את הקונסולות החדשות, שהן מטיסות אותם ב-60/4K. זאת בדיוק הבעיה, שכל עוד הפיתוח לא עובר לבלעדי לדור הבא, הקונסולות האלה הן קונסולות פרו, גרסת האולטרה של משחק פס4. וזאת הסיבה שהדמו של המטריקס ו-hb2 לא רצים ב-60fps, כי הם אשכרה משחקים שמנצלים את הקונסולות.
אני בהחלט רוצה 60fps, אבל בגרסת ה-PC שלי או בקונסולת הפרו. בקונסולת בסיס אני וכל גיימר צריכים לרצות 30 ברזולוציה נמוכה משמעותית מ-4K, כמו בכל דור.
We're just normal men. We're just innocent men