Laskin כתב:נטען שהדמו הראשון של הלבלייד רץ בזמן אמיתי על הקונסולה או משהו שווה כח אליה, לא? ותראה, השנמוך רק במודל שלה, הוא קולוסלי, הפרש של דור ונראה פתאום הרבה יותר קרוב למשחק מהדור הנכחי.
אז יש בהחלט הבדל גדול בין משחק שצריך לחשב מליון דברים במקביל לבין קטע מעבר או דמו טכנולוגי, ובמקרה של הלבלייד עוד מדובר במשחק מסדרון על גבול סרט אינטראקטיבי, אז במשחקים סופר מורכבים אני מאמין שיהיה קשה יותר לפוצץ ראשים.
אבל משחק נגיד של קוואנטיק דרים וגם הלבלייד שהם משחקים מאוד פשוטים ובעצם חצי סרט אינטראקטיבי לדעתי יוכלו באמת להתפרע עם רמת פירוט שלא נראתה.
bling כתב:אם מבחינה גראפית הוא נראה בשבילך כמו רימטסטר של TLOU2 אז למה אתה אומר שהדמו נראה מדהים? אם זאת ההתרשמות שלך אז הדמו נראה על הפנים (בעיניך) כי אנחנו בטח רוצים יותר מרימאסטר של TLOU2 כבנצ'מרק לדור הבא.
אגב הקטעי מעבר של אנצ'רטד 3 לא היו בזמן אמת בכלל, של אנצ'רטד 4 כן אבל הם גם הציגו קפיצה משמעותית מהגיימפלי (למרות שהוא לגמרי היה מדהים והרגע הראשון שקיבלתי ממש וואו חזק מהדור החדש), אז אולי מהבחינה הזו יש אינדיקציה של "תראו איך קטע מעבר של הדור הבא נראה אז אפשר להבין שגם הגיימפלי עצמו יקבל וואחד קפיצה" אבל אני לא מסיק מקטעי מעבר את המסקנה (שהרבה מסיקים) של "ככה יראה משחק דור הבא" כי וואלה אני כן שופט בסוף במה אני משחק יותר מאשר מה אני צופה עם כמה שזה מרשים.
DrKeo כתב:Laskin כתב:נטען שהדמו הראשון של הלבלייד רץ בזמן אמיתי על הקונסולה או משהו שווה כח אליה, לא? ותראה, השנמוך רק במודל שלה, הוא קולוסלי, הפרש של דור ונראה פתאום הרבה יותר קרוב למשחק מהדור הנכחי.
אז יש בהחלט הבדל גדול בין משחק שצריך לחשב מליון דברים במקביל לבין קטע מעבר או דמו טכנולוגי, ובמקרה של הלבלייד עוד מדובר במשחק מסדרון על גבול סרט אינטראקטיבי, אז במשחקים סופר מורכבים אני מאמין שיהיה קשה יותר לפוצץ ראשים.
אבל משחק נגיד של קוואנטיק דרים וגם הלבלייד שהם משחקים מאוד פשוטים ובעצם חצי סרט אינטראקטיבי לדעתי יוכלו באמת להתפרע עם רמת פירוט שלא נראתה.
הדמו הראשוני של הלבלייד היה ״in engine״, נם לא טענו שהוא רץ בזמן אמיתי או על הXSX. המשחק הסופי נראה אחושיליג דור הבא, כמו שדמיינו, אפילו אם סואנה מוארת קצת פחות טוב ממה שראינו בדמו המקורי.
מטריקס הוא לא סתם טק דמו, יש שם עיר שלמה מסומלצת עם דחיסות מטורפת. אתה יכול לנהוג שם, יש פיסיקה למכוניות, יש הולכי רגל שמסומלצים כמו שצריך וכו׳. זה ברמת הסיבוכיות של gta? לא, זה דמו שהרימו חופן אנשים בכמה חודשים. אבל זה כן מראה לך מה הקונסולות מסוגלות.
אני מוכן לעשות איזו התערבות שרק תרצה על זה שכשנהיה בסוף הדור הזה כולנו נחשוב שהדמו של המטריקס הוא ממוצע בקושי, בדיוק כמו שהדמו סמריטן לא מתקרב לtlou2.
Laskin כתב:חולק עלייך בעניין הזה. הטקסטורות, השיער, הפרצוף… זה נראה הרבה יותר קרוב להלבלייד הראשון מאשר הטק דמו המפורסם
bling כתב:אין לי שום דבר נגד קטעי מסילה כאינדיקציה גראפית, אני לא מוריד מערכם בכלל וזה גיימפליי לכל דבר, רק מקטעי קישור למיניהם אני מוריד
מסכים שהצפיפות והמחסור בפופ אינס זה דבר סופר מרשים אבל זה כביכול הדברים שציפינו להם מראש עם בוא ה SSD.
בגדול אחרי שראיתי את הניתוח של DF אני חושב שהגיימפליי שראינו בעולם הפתוח (שהוא ללא ספק פחות מרשים בהרבה מקטעי המעבר וקטע המסילה) אני יותר מאמין שיש פה אינדיקציה טובה למה שנראה במשחקי עולם פתוח גדולים בדור הבא, מעניין מאוד מאוד מה רוקסטאר תוציא עם GTA6 אם היא תטרח לעשות אותו מתישהו.
Kazz כתב:נחכה לראות מה יהיה במוצר הסופי. בנתיים Infinite קיבל downgrade בקאטסינס בהשוואה לחשיפה.
וחשוב לזכור, הכל פה מדבר על UE5. כמה משחקי AAA מפותחים כעת על UE? נצטרך לראות מה שאר המנועים יציעו. היילו לא משתמש ב UE, כל משחקי בת'זדה לא ישתמשו ב UE, משחקי EA ברובם לא UE, משחקי יוביסופט לא על UE, לא זוכר אם סוני משתמשים ב UE.
Kazz כתב:כל משחקי בת'סדה כנראה לא ישתמשו ב UE. היילו לא. פורצה לא. פייבל לא. מי משתמש ב UE אצל מיקרוסופט? גירס, הלבלייד ואולי PD?
משחקי EA משתמשים בפרוסבייט. רק respawn משתמשים ב UE.
איזה משחקים של סוני משתמשים ב UE? לא גרילה, לא סנטה מוניקה ולא נוטי דוג משתמשים ב UE.
אותו דבר לגבי יוביסופט.
כמה אולפני פיתוח AAA שידועים בזכות יכולות גרפיות משתמשים ב UE?
Kazz כתב:הנקודה היא שרוב האולפנים שהאנשים חושבים עליהם כשהם חושבים על משחקים עם גרפיקה מפוצצת לא משתמשים ב UE. האולפנים האלה כנראה לא ישתמשו ב UE למשחקים הבאים שלהם.
זו נקודה ששווה לזכור כשמדברים על Nanite ו Lumen הספציפיים ל UE. צריך לראות איך שאר המנועים עושים את הקפיצה לדור החדש.
Kazz כתב:נדב, הדמו של המטריקס ממחיש כמה ההודעות המתלוננות שלך לגבי הקרוס-ג'ן לא נכונות ושהן הזדקנו מהר מאוד.
תגיד לי, איזה דבר שחיק יצא 13 חודשים אחרי שיגור הפס4 שגרר תגובות נלהבות ממך, מ DF והאינטרנט כמו הרשמים שהדמו הזה מקבל? אני אעזור לך: כלום ושום דבר.
אז איך המעבר של הדור הזה כזה רע כאשר הוא מביא לך הדגמה שחיקה בזמן-אמת על הקונסולה שלך שמגמדת כל מה שקיבלנו בתקופה המקבילה של הפס4??
Kazz כתב:משחקים שנראים כמו הדמו של UE5 היו צריכים לצאת כבר השנה כאשר...UE5 עדיין לא יצא וזמין? המנוע עדיין בפיתוח. הוא לא ב 1.0. איך משחקים שנראים כמו מטריקס אמורים היו לצאת ב 2021 כאשר המנוע עדיין לא יצא?! למיטב ידיעתי המשחק הראשון שמשתמש ב UE5 הוא סטוקר2 שיוצא באביב. האם הוא נראה כמו המטריקס? לא.
באיזה סרט אתה חי שמשחק UE5 היה יכול לצאת ב 2021?
Kazz כתב:GOW והורייזון 2 היו יוצאים עד סוף 2021 לכל המאוחר לולא דחיות וקורונה. איך לעזאזל רצית שהם ישתמשו במנוע שעדיין לא באמת שוחרר? מה לעזאזל אתה מעשן?
אתה לא יכול להשתמש בדמו של UE5 כדי לנגח משחקים שלא פותחו ב UE5 ושלא יכלו להיות מפותחים על UE5.
Kazz כתב:אגב, נתוני המכירות בבלאק פריידי מראים שההחלטה על הקרוס-ג'ן הייתה עוד יותר חכמה בדיעבד בשל המחסור במלאי. קראת את נתון המכירות ב BF של פס5+XSX/S+סוויץ' בהשוואה לפס4, XB1 ו WII U בתקופה המקבילה?
Laskin כתב:רק הערה:
שוב הציפיות הבלתי ריאליות של נדב, איך ״משחקים שנראים ככה כבר היו אמורים לצאת״ מסתדר בטיימליין שלך, כשאתה מביא דוגמאות של משחקי אנריל 5? המנוע לא היה מוכן ומשחקים עם פיתוח של 5 שנים לא ידעו לנצל RT כמו שצריך, הם לא יכלו לדעת אפילו ballpark רציני של החומרה שהתחילו לתכנן משחקים כאלה, לבנות מנועם חדשים או להוסיף לקיימים שלהם פיצ׳רים שתלויים במפרט של החומרה העתידית… אז אנחנו כן מקבלים בינתיים ״טעימות״ של הטכנולוגיה ומשחקים ראשוניים בשימוש של SSD, בזמני פיתוח קצרים יותר ו/או צוותים קטנים יותר… טבעי לגמרי, אנחנו כאלה מפונקים לפעמים, באמת
עריכה:
אנריל בונים מנועים בראש ובראשונה 95% מהקיום שלהם ואולי גם היום למרות פורטנייט והחנות וכד׳.
לצפות שחברות כמו גרילה או סוני ישקיעו בזה את אותם המשאבים ובאותה ה״דחיפות״ מבחינת זמניים - זה לא נראה לי נכון. אפילו הם, שבמקרה השתמשו במנוע שלהם עם קוג׳ימה…
Laskin כתב:בכל דור בתחילת הדור דחפו עוד טקסטורות ועוד פוליגונים ועוד רזולוציה ועוד אפקטים.
את זה יש לך כבר… מה שאין לך - זה כל עניין הריי טרייסינג ״מהיסוד״, הניצול של הSSD בצורה שטרם ראינו (מלבד ראצ׳ט), ועולמות פתוחים סופר סופר מפורטים ומרשימים, דברים שלקחו בעבר שלוש שנים (ובעבר הרחוק יותר הרבה פחות) והיום 5-7 שנים, הרבה יותר רחוק מהדור הבא ולכן הרבה יותר קשה.
ואני לא התבלבלתי, אני מנסה להבין איך חברות אחרות אמורות להמציא את האפקטים האלה, ביעילות כזו, 5 שנים לפני אנריל, כאילו אם רק היו רוצים אז הם היו יכולים לעשות את זה מוקדם יותר.
וזה לא שיש לנו כבר משחק אנריל 5 סופר מורכב מעבר למסילה או לדמו טכנולוגי, אתה מצפה שמשחק כמו הורייזון היה עושה את זה, שנים לפני כל השאר?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 184 אורחים