Klayman כתב:88 אחרי 97 ביקורות. נשמע משחק בכלל לא רע לחובבי הז'אנר.
glass man כתב:קליימן יש כל כך הרבה בעיות בטיעון שלך. גבר. באמת אחד הפוסטים הפחות טובים שלך ever פה.
"נשמע שאכן קיבלנו סוג של סקיירים בחלל, רק שעברו הרבה שנים מאז סקיירים אז אולי זה פחות מרשים אתכם"
"מעולם לא שיחקתי אף משחק שלהם וזה גם לא מעניין אותי במיוחד - אבל חושב שכדאי לשים את הדברים בפרופורציה"
אני מהאלה שחושבים שבדרך כלל בן אדם יכול להביע דעה על משחק גם אם הוא לא שיחק בו אבל פה זה ניכר שאתה כל כך לא מכיר את המשחקים של בטסדה ברמה שאתה לא מבין אפילו שזה ממש לא סקיירים בכלל וממש לא סוג של סקיירים בחלל ואם הוא היה כזה אף אחד לא היה מתלונן.
במשחק רגיל של בטסדה יש לך מפה ענקית ואדירה בגודל אתה יכול להתחיל ללכת לכיוון עיר מסוימת בשביל לעשות קווסט ראשי, ופתאום למצוא מגדלור נטוש מלא רוחות רפאים שאם תעצבן אותן ירדפו אותך כל המשחק (לדוגמא) הנקודה היא שבכלל לא תכננת להיכנס לדבר הזה ומצאת אותו רנדומלית ו98% מהשחקנים בכלל לא נתקלו בזה.
זה מה שאוהבים במשחק בטסדה, וזה מה שחיפשו בסטארפילד, שהעולם יהיה כל כך ענקי בגודל שלו. היית אמור להתחיל טיסה, לא יודע, נגיד לכיוון של כוכב צדק, הטיסה היתה אמורה לקחת לך שעה ומשהו, בשעה ומשהו הזה היית אמור להיתקל בתחנות חלל עם סיפור משלהן שהוא handcraft,והתחנת חלל הזו בכלל היית שולחת אותך לסייד קווסט להתנקש באיזה רוצח על מאדים, ואז שהיית נוחת בכוכב מאדים ומחפש את הדירה של הבחור שאתה אמור להתנקש בו, היית נתקל בכלל בסייד קווסט על כוכב אחר.
אתה מבין? כי ככה סקיירים והקודמים שלו עבדו (הייתי אומר שרק פולאאוט 4 דפק את הנוסחא) וזה לא איך שסטארפילד עובד בכלל. בסטארפילד יש לך כמה ערים כמו שיש בסקיירים והמון כוכבים ריקים. כל הסייד קווסטים הטובים בסקיירים אתה לא מוצא אותם בערים של סקיירים אתה מוצא אותם כשאתה מטייל בעולם בכלל, את כל הסייד קווסטים הטובים של סטארפילד אתה מוצא בערים שלו כי אין מפה גדולה לטייל בה, רק כוכבים ריקים.
אז אני לא בטוח שאתה זה ששם את הדברים בפרופורציה שאתה אומר לאנשים שהם מגזימים כשאתה בא וזורק את השני שקל שלך על נושא שלדבריך בכלל לא מעניין אותך.
זה משחק יותר טוב מהחרא היוביסופטי הממוצע או מאיזה הוריזון 2? ברור. אבל לא על זה אנשים חלמו, שהמשחק יעבור בקושי את משחקי הזבל.
DrKeo כתב:אני די מסכים על NMS, אולי המשחק עצמו נראה כרגע משעמם נורא אבל הוא קונספט מגניב לגמרי שקשה מאוד לעשות על הדור הקודם בגלל מגבלות זיכרון. יש משהוא מרגש בלחקור עולם שהוא לא רק פיסת אדמה בקופסה אלה ממש כוכבים וכך הלאה. האמת שהייתי מעדיף לראות משהו מופק יותר עם נגיד מערכת שמש אחת ממש מושקעת מאשר משהו כזה. אני מדמיין לעצמי סוג של סקיירים SCI-FI שבמקום שטח גדול שחוקרים יש מערכת שמש שלמה וחללית צמודה במקום סוס
DrKeo כתב:דבר ראשון nms היה בעייתי מהיום הראשון, גם אני וגם קליימן העלנו את זה המון ומסיבה טובה, הוא תמיד נראה כמו משחק ריקני. הוא יכל להיות נהדר אבל הטכנולוגיה הפרוצידוראלית והגודל שלו לא נתנו להם אשכרה לדחוף משחק פנימה. אם אתם זוכרים את אותם ויכוחי nms לפני שהוא יצא, אמרתי כמה פעמים שהדרך לעשות משחק כזה היא לבנות מערכת שמש בעזרת יד אמן (עם עזרה פורוצידראלית כמובן) עם דמויות, משימות, תסרוט, עלילה וכו׳. עדיף חמישה כוכבי לכת מדהימים מחמישה מליארד משמימים.
glass man כתב:אני גם חושב שאנחנו לא יכולים להתעלם מהפיל בחדר שהרבה אתרים של אקסבוקס נתנו לסטארפילד ציונים מטורפים שגובלים ב100. אני פשוט שואל את עצמי מה היה הממוצע שלו, אם הוא לא היה מקושר כל כך חזק לאקסבוקס ויוצא על כל הפלטפורמות בצורה נטרלית כמו FO4. תראו למשל את Xbox era שנתנו לו ציון 97 ויש המון אתרי אקסבוקס שנתנו לו 100.
starfield is a new beginning. Not only for Bethesda but for Xbox as a whole. With excellent writing, stunning graphics, and thrilling gameplay it makes the galaxy yours to explore, shape, and live in. It is a wonderous tapestry to experience your story in a way that only the best have done before.
בקיצור, אני לפחות שואל את עצמי אם המשחק באמת ראוי לממוצע 88 בכלל או שגם זה מנופח לאללה? וזה עוד בלי להוסיף ש88 הוא כשלעצמו ציון מאכזב.כל כך הרבה מבקרים הרי חולקים על המאיות שאתרי הבוקס שופכים על המשחק.
https://xboxera.com/2023/08/31/review-starfield/
glass man כתב:לדעתי הם פשוט היו צריכים לעשות מה שקליימן אמר, לעשות איזה 10 כוכבים (לדעתי אפילו 4 כוכבים זה מספיק) ופשוט לדאוג שכל כוכב כזה יהיה בסקאלה של סקיירים, אני לא רואה מצב שמשחק כזה לא היה מקבל 95 במציאות שרזידנט איוול 4 ריימיק מקבל ממוצע 93.
המשחקים של בטסדה הם הכי its the journey not the destination יש לי 300 שעות על רוב המשחקים שלהם ולא סיימתי אף אחד מהם, אז ברור ש"להתמקד על הסיפור הראשי" (שהרוב מגדירים חרא גם ככה) היתה טעות.
יש מצב שאני דרמטי מעל הרגיל, ברור, בניתי מחשב במיוחד בשביל המשחק הזה ואני בסוף לא חושב שזו היתה השקעה כדאית, אבל הייתי מתאכזב גם אם המשחק היה נוחת על הפס5, כמו שלאסקין אמר ציפינו למשחק שיהיה משחק דור רק בסטינג של מדע בדיוני.
יש סיבה למה בטסדה העדיפה "איכות ולא כמות" מאז TES1 (שהיה בו את כל האזורים של טמריאל) כי פשוט אי אפשר להצליח לעשות משחק טוב שאתה מעדיף כמות על איכות, פה זו פעם ראשונה שהם חזרו להעדיף כמות על איכות והתוצאות ניכרות.
נדב: בדיוק, לחכות כל השנים האלה בשביל לקבל משהו ברמה של אינסומאנייק?? לא יכולתי לומר את זה טוב מזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים