Laskin כתב:אינסומניאק לא הצטיינו בגרפיקה? הם היו הראשונים להביא RT בקונסולות בדור הזה, וראצ'ט נשאר המשחק הכי מרשים עד ליציאת ההרחבה של הורייזון, בערך שנתיים וחצי היו השואוקייס הגרפי של הדור, אז הם בהחלט עשו את הקפיצה, ואפשר להאשים את שאר התעשייה *כולה* שזה המצב, אבל עדיין - זה המצב
אני מסכים שספיידרמן 2 לא נראה מטורף כמו שרצינו, ועדיין - אני בספק אם נשמע תלונות רבות על הגרפיקה... הגרפיקה של ספיידרמן 2 תרשים לדעתי יותר אנשים מהגרפיקה של פורצה מוטורספורט ובוודאי יותר מסטארפילד, יותר מAC האחרון ויותר מהרבה מאוד משחקים שיוצאים וצריכים לצאת בקרוב... הם פשוט בחרו להתרכז בתוכן וליטוש במקום בגרפיקה ומנוע חדש או משופר משמעותית, שכנראה אותו נראה בוולברין לכאורה בשנה הבאה (או אמצע 2025, יותר סביר).
עוד כולה איזה 4 שעות נדע בדיוק אם העבודה מספיקה הפעם. נקווה לטוב.
Stick כתב:הנקודה היא שלדעתי לפחות לא באמת נדע בעוד 4 שעות מה המצב, כי אני מעריך שזה יהיה משחק של 80 שיקבל 90, כמו שהראשון היה משחק של 75-80 שקיבל 87 .
אבל זו לפחות דעתי אחרי ששיחקתי גם בספיידרמן וגם בMM. אני יודע שאתה מאוד אהבת אותם ואין לי ספק שמצפה לך זמן נהדר עם המשחק השני.
Laskin כתב:זה ברור שהם לא נוטי דוג או סנטה מוניקה, אבל זה לא אומר שהם עושים גרפיקה ברמה של 8… אם נוטי דוג וסנטה מוניקה הם 10, אז אינסומניאק לדעתי הם 9 לדעתי, החל מ-2018 לפחות. למרות שגם ראצ׳ט הראשון היה הפלטפורמר-אקשן הכי יפה בזמנו וכנ״ל ההמשכים שלו באותו דור, שהיו מרשימים מאוד, גם אם בעיקר עיצובית ולא בהכרח טכנית, אבל מה שקובע באמת ב״גרפיקה מרשימה״ זה מה שאתה מרגיש כשאתה מסתכל על המסך, ולא הנתונים הטכניים והמספרים.
Laskin כתב:נכון, גרילה עשו משחק פסיכי גרפית, הם עקפו גם את נוטי דוג וגם את סנטה מוניקה בהישג הטכני שלהם, הם גם כן ברמה של 10. העובדה שהורייזון 2 בכלל רץ ונראה על פס4 כמו שהוא רץ ונראה - היא הרבה יותר מפתיעה מכל משחק אחר בדור הקודם, בהפרש.
אבל ביחס לכלל התעשייה? בטח שאינסומניאק 9. ספיידרמן 2018 הוא אחד העולמות הפתוחים היותר מרשימים, כמובן שרוקסטאר וCD Projekt עשו הרבה יותר, אבל שוב, מדובר בחברת של 10… ההבדל בין 9 ל-10 בתחום הוא גדול מאוד, בדיוק כמו ענייני ציונים
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים