נושא *לא* E3 2022 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 18 יוני 2022, 14:06

אה לא, זה ממש לא מה שהתכוונתי. ברור שכל המשחקים האלה נבנים אחד על השני. אבל גם ברור שניהו ספציפית לא היה קיים כמו שהוא בעולם ללא סולס, זה הסולס-לייק שלהם והם אפילו אומרים את הביטוי הזה במפורש בראיון הזה.
ניהו זו דוגמה קלאסית למשחק שהוא "הטייק של X על Y", כלומר יש שם את כל מה שהסטודיו יודע לעשות כבר שנים ומוכר בזכותו, וזה נעטף בסגנון משחק שבא ממקום אחר, או להיפך.
להבדיל ממשחק כמו דימון סולס שהוא לא הטייק של FS על נינג'ה גאיידן, למרות שברור שהם חולקים אותו בסיס ושדימון סולס חייב את קיומו להמון משחק אקשן 3D מתחילת שנות ה2000. אם כבר סקירו הוא הטייק של FS על זה ואז סוגרים מעגל יפה :).

בכל מקרה הם אומרים שניהו הוא הסולס לייק שלהם, ועכשיו הם מתקדמים מפה למשחק בלי מד סטמינה, עם קפיצה, שמתמקד פחות בloot ונשען על מערכת קרב פשוטה יותר, מצומצמת ומהודקת יותר מניהו, תוך כדי שהם שומרים על הבסיס של הסולס לייק. נו, סקירו :).
אבל זו סתם אמירה, אין לי נסיון להקטין את טים נינג'ה או כל לברה אחרת מול ההצלחה של FS. אני מת על טים נינג'ה וניהו 2 הוא לא רק הסולס לייק האהוב עלי, הוא טוב יותר מלפחות 2 משחקי סולס אמיתיים, אם לא יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2022, 16:31

אני לא מנסה להגיד שמשחקי סולס הם חיקוי של גאיידן או משהו כזה, הם לא, אבל הם כן חייבים המון מהdna שלהם ספציפית לגאיידן (אם להתיחס לזה שאמרת שהם חייבים המון למשחקי אקשן מתחילת ה-2000, כי אני חושב שגאיידן הוא by far ההשראה הכי גדולה למערכת קרב של סולס). וסיקרו הוא כבר ממש משחק גאיידן, מן הסתם כמו שמיאזאקי עושה משחק גאיידן, אבל הוא כבר ממש בן דוד. אז ״צוות נינג׳ה עושה סיקרו״, יש במשפט הזה המון אירוניה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 18 יוני 2022, 17:25

סקירו זה גאיידן במסגרת של סולס לייק, ונשמע שזה מה שטים נינג'ה הולכים לעשות עכשיו :).

אבל ככה או ככה זה לא משנה, למרות שאם נתחיל עכשיו להתווכח על הגדרה חופשית של משחק שלא ראינו ממנו שניית גיימפלי זה יהיה דיון מרתק, אני מניח ששנינו מסכימים בגדול (ושזה לא באמת משנה) :).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2022, 19:37

סקירו לא יכול להיות הטייק על משחק נינג'ה גאיידן כי הוא ליטרלי הטייק של FROM על משחק טנצ'ו (ככה הם אשכרה פיתחו אותו והציגו אותו למפיצות).

אני גם יצטרך לראות איזשהי קבלה על כך שנינג'ה גאיידן הוא חלק גדול בהשראה לסולס, כי בתור מי ששיחק בשניהם וקורא כל מה שאפשר על From זה נשמע מאוד מופרך :)
נערך לאחרונה על ידי idan ב 18 יוני 2022, 19:38, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2022, 19:38

Stick כתב:סקירו זה גאיידן במסגרת של סולס לייק, ונשמע שזה מה שטים נינג'ה הולכים לעשות עכשיו :).

אבל ככה או ככה זה לא משנה, למרות שאם נתחיל עכשיו להתווכח על הגדרה חופשית של משחק שלא ראינו ממנו שניית גיימפלי זה יהיה דיון מרתק, אני מניח ששנינו מסכימים בגדול (ושזה לא באמת משנה) :).

אני סתם משתעשע, אני לא הולך להכנס פה לויכוח חורמה :!:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2022, 19:41

שכחנו לגמרי מהאירוע עשור של דרגון דוגמה. וכן הכריזו שם על דרגון דוגמה 2!

https://youtu.be/bNJ_87Lyi9Q

הוא רץ על מנוע RE.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2022, 19:49

לא שכחתי, פשוט חשבתי שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממני.. במיוחד שהם כולו הכריזו על לוגו (וחולצה! עוד אחת!) למשחק שכולם ידעו שכבר נמצא בפיתוח.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 18 יוני 2022, 19:51

מעניין, מעניין מאוד, פשוט כמו שעידן אמר זה היה סוד מאוד לא שמור וכל מה שראינו זה קרינג' יפני ולוגו :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2022, 19:52

idan כתב:לא שכחתי, פשוט חשבתי שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממני.. במיוחד שהם כולו הכריזו על לוגו (וחולצה! עוד אחת!) למשחק שכולם ידעו שכבר נמצא בפיתוח.

אני חושב שההבחנה שלך די מדוייקת :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 יוני 2022, 21:07

זה היה מעניין אותי גם כן, אם היה יותר מלוגו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2022, 23:06

יש לקפקום הרבה מה להוכיח בשביל שנתלהב מדרגון דוגמא 2, המשחק הראשון היה RPG אחד העלובים והמתים שאי פעם נוצרו, משום מה קומץ אנשים התחילו לשכנע את עצמם שהיה מדובר במשחק טוב. כל מה שיש במשחק הזה זה גיימיק של טיפוס על מפלצות. הם יצטרכו לעשות הרבה בשביל שזה יעניין למישהו את החור של התחת ב2022.

נ.ב כמובן שאני שמח בשביל כל מי שמתלהב מהמשחק, כן ? שאנשים קונים משחקים של קפקום אני מבסוט כאילו יש לי שם אחוזים :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 18 יוני 2022, 23:32

כנראה שאני אחד האנשים ששכנעו את עצמם שזה משחק טוב, כי לדעתי זה היה משחק טוב :).
זה לא משחק מושלם, אני אפילו אגדיל להגיד שמשום מה יש לי איזו סלחנות מובנת ולא רציונלית כלפי משחקים יפניים והמערכות השבורות שלהם לפרקים (וזה כולל גם את FS בתחילת דרכם). כלומר איכשהו זה הרבה פחות מפריע לי שחלק מהעיצוב של המשחק מרגיש שבור, מאשר אם איזו אנימציית טיפוס של אלוי בהורייזן לא עובדת בשלמות בשלמות, אבל בשורה התחתונה? אחלה משחק שבעולם, מאוד מאוד מהנה, ובעיקר דורש סיקוול ממהיום הראשון כי יש פה בסיס שאפשר לבנות עליו.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 19 יוני 2022, 00:16

יש לו מערכת קרב טובה, לא ראיתי מפתחת יפנית שלא עושה מערכת קרב טובה...אבל כאילו כל המסביב הסייד קווסטים העלובים העולם המת פשוט הורסים אותו לדעתי.
הוא מרגיש MMO בלי להיות MMO.

אבל כן סטיק, ידוע הדבר שיש לך את האופי הכי סבלני בפורום הזה,לא מפתיע אותי שלך יש סבלנות בשביל להגיע לחלקים הכן טובים שקיימים בו. :)

אגב, עניין אותי הויכוח נינג'ה גיידן שהתפתח פה, אז לא, לא הצלחתי למצוא שמיאזאקי הושפע מנינג'ה גיידן, אבל בואו כאילו הסיכוי שהם לא מושפעים מאחד ממשחקי האקשן הכי טובים מאז ומעולם (מדבר ספציפית על NINJA GAIDEN BLACK ) הוא אפסי :) המשחק הזה הוא הGut good האורגינלי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 19 יוני 2022, 00:24

InterAl כתב:ה-npcs שמתעדכנים בזמן אמת? כן, רק כשאתה באזור שלהם או אם הם קשורים לקווסט. אחרת הסקריפט שלהם רץ בעדיפות נמוכה, כלומר אחת לכמה דק׳ ולא בזמן אמת, ולכן חישובית זה זניח.


אינטר תחליט.

בהתחלה אמרת שהם מתעדכנים בזמן אמת רק אם אתה נמצא לידם ואז חנן הביא לך ציטוטיים שמוכיחים שאתה מחרטט, עכשיו חזרת בך ואתה אומר שהם מתעדכנים גם שהם לא לידך אם הם קשורים לקווסט? מאיפה כל הידע הזה בנית איזה מוד לסקיירים שאתה רוצה לשתף פה? :)

חולה עליך אינטר, אבל אין לי מושג למה דווקא אלי נדבקה התדמית של חרטטן עם השיט שהבאת פה :lol: .

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יוני 2022, 11:18

זמן אמת זה בעדיפות גבוהה, כלומר כל סייקל או משהו שקרוב לזה. עדכון של אחת לכמה דקות זה לא זמן אמת בשום צורה. לכן גם הסקייל של העולם לא באמת רלוונטי, לפחות לא בכל מה שקשור לסימולציית העולם. תראה לי איפה חזרתי בי בדיוק - גם בהודעה הקודמת כתבתי אותו דבר - אין סימולציית זמן אמת של כל העולם אלא רק של הסביבה המקומית לשחקן.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 20 יוני 2022, 13:28

הכוונה היא שזה מתעדכן מתישהו שאתה לא שם, למי איכפת מהעדיפות עצמה שבא זה מתעדכן? ברור שזה יעיל יותר לעדכן בעדיפות ראשונה את מה שאתה בא איתו באינטרקציה מיידית.
זה כבר קשור ליעיליות של הקוד וניצול משאבים יעיל. אתה אמרת שאין אצל בטסדה 30000 דברים שקורים במקביל וכן יש ועכשיו אתה עושה פה סמנטיקה לצאת מזה.

הכי מצחיק? שכתבת רבות בפורום על כך שלא שיחקת בכלל בסקיירים, פתאום הפכת לא רק מומחה לסקיירים ולערכת פיתוח שלו אלא לכל התהליכים הפנימים שבקוד ומה שבא בעדיפות ראשונה?

חארטה בלאפה אינטר, תדע להפסיד.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יוני 2022, 14:53

כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2022, 16:16

InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

כלומר, הסיבוכיות של הסימולציה היא ״ה״ סיבה לכובד החישובי של משחקי בת׳זדה על ה-CPU והעובדה שבדור האחרון ה-CPU היה כזה חרא היא הסיבה לשדרוג המינימאלי של משחקי בת׳זדה בדור האחרון. זה לא רק החישובים של ה-AI באזורים מרוחקים (שאכן קורה ואם עוברים מלחשב -100 דמויות ללחשב 10,000 אז זה בהחלט מעלה את העומס החישובי), זאת העובדה שכל חפץ במשחק פיזי, בניגוד לבערך כל המשחקים בתעשיה, מה שאומר שככל שה-DD גדל כך העומס של החפצים האלה על המעבד גדל ובסטארפילד ה-DD גדל בצורה קיצונית.

אבל בכל מקרה, רוב מה שאמרתי רלוונטי ליקום פתוח seamless, בגלל שהמשחק הוא לא יקום פתוח seamless אז כמעט כל מה שאמרתי לא רלוונטי. ברגע שכל אזור בעולם הוא instance מנותק אז אפשר לאפות, לזייף, לחשב דברים בזמן ה-loading של השלב וכו׳. כל הדברים שכל כך קשה לעשות כשאתה seamless הופכים לקלים, וזאת כנראה הסיבה שבת׳זדה ותרו מראש. ממש חבל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 יוני 2022, 16:36

עכשיו רק נשארה השאלה אם העולמות הם באמת עולמות ״שלמים״, זאת אומרת האם הן ספירות ובאמת אפשר ללכת לכל מקום ואם הולכים מספיק זמן לאותו כיוון - חוזרים לנקודת ההתחלה, או אם 2 הולכים בכיוונים מנוגדים הם ייפגשו בנקודת האמצע בצד השני של כוכב הלכת. כי אם כן אז לפחות יהיה את ההישג הטכני הזה… שהוא די מרשים בפני עצמו. אבל הניחוש שלי הוא שגם זה לא יהיה.

אולי הישועה תגיע מouter wilds 2
:)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 20 יוני 2022, 17:03

InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.


אתה אמרת את זה אינטר, אתה רוצה שאני אלבש את הכובע של "מנוע חיפוש מבוסס פחמן" ואמצא את זה? אין בעיה, אני לא אוהב לעשות את זה כמו אחרים... אבל אתה תראה שאני לא רע בזה כשאני רוצה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2022, 17:09

Laskin כתב:עכשיו רק נשארה השאלה אם העולמות הם באמת עולמות ״שלמים״, זאת אומרת האם הן ספירות ובאמת אפשר ללכת לכל מקום ואם הולכים מספיק זמן לאותו כיוון - חוזרים לנקודת ההתחלה, או אם 2 הולכים בכיוונים מנוגדים הם ייפגשו בנקודת האמצע בצד השני של כוכב הלכת. כי אם כן אז לפחות יהיה את ההישג הטכני הזה… שהוא די מרשים בפני עצמו. אבל הניחוש שלי הוא שגם זה לא יהיה.

אולי הישועה תגיע מouter wilds 2
:)

כלומר, SC כבר עשה את זה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 20 יוני 2022, 17:36

InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.


טוב, קבל התנצלות אינטר, אני לא הבנתי אותך נכון.

אני שאלתי אותך מה מקור האנטי שלך להאוורד ואם נמחקה לך השמירה בסקיירים.

הגבת : לא שיחקתי בו. עכשיו הבנתי שהתכוונת בכלל לFO76 שגם הוא עלה באותו ויכוח.
הנה ההודעה המקורית.

viewtopic.php?f=1&t=949&p=124882&hilit=%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8+%D7%94%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%93#p124882
מתנצל חחחח.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יוני 2022, 21:10

DrKeo כתב:
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

כלומר, הסיבוכיות של הסימולציה היא ״ה״ סיבה לכובד החישובי של משחקי בת׳זדה על ה-CPU והעובדה שבדור האחרון ה-CPU היה כזה חרא היא הסיבה לשדרוג המינימאלי של משחקי בת׳זדה בדור האחרון. זה לא רק החישובים של ה-AI באזורים מרוחקים (שאכן קורה ואם עוברים מלחשב -100 דמויות ללחשב 10,000 אז זה בהחלט מעלה את העומס החישובי), זאת העובדה שכל חפץ במשחק פיזי, בניגוד לבערך כל המשחקים בתעשיה, מה שאומר שככל שה-DD גדל כך העומס של החפצים האלה על המעבד גדל ובסטארפילד ה-DD גדל בצורה קיצונית.

אבל בכל מקרה, רוב מה שאמרתי רלוונטי ליקום פתוח seamless, בגלל שהמשחק הוא לא יקום פתוח seamless אז כמעט כל מה שאמרתי לא רלוונטי. ברגע שכל אזור בעולם הוא instance מנותק אז אפשר לאפות, לזייף, לחשב דברים בזמן ה-loading של השלב וכו׳. כל הדברים שכל כך קשה לעשות כשאתה seamless הופכים לקלים, וזאת כנראה הסיבה שבת׳זדה ותרו מראש. ממש חבל.

אבל הוא לא מרנדר את כל החפצים הפיזיים בעולם בכל רגע נתון. כלומר, אלא אם פתחת פרופיילר והוכחת שהסימולציה + החפצים הם הבעיה, אתה סתם זורק השערות לאוויר. באותה מידה אפשר להניח שהמשחק פשוט unoptimized.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יוני 2022, 21:23

InterAl כתב:אבל הוא לא מרנדר את כל החפצים הפיזיים בעולם בכל רגע נתון. כלומר, אלא אם פתחת פרופיילר והוכחת שהסימולציה + החפצים הם הבעיה, אתה סתם זורק השערות לאוויר. באותה מידה אפשר להניח שהמשחק פשוט unoptimized.

לא אמרתי שהוא מרנדר את כל החפצים הפיזים בכל רגע נתון, אמרתי שכמעט כל החפצים במשחק פיזים ויש לזה משמעויות אדירות מבחינת חישובי CPU בכמעט כל תחום (AI, pathfiniding, collision וכו׳). בכלל לא התיחסתי ל-GPU כך או כך.

ככל שיש לך DD גדול יותר, כך אתה צריך לחשב יותר חפצים שכאלה וההשלכות על כל המערכות האלה גדלה. המשחקים שלהם מחשבים ערימות של חישובים על ה-CPU שמשחקים אחרים לא מתעסקים בהם בכלל וזה בלי לדבר בכלל על הדברים שמחושבים באזורים מרוחקים שלא נמצאים ב״בועה״ שדברת עליה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יוני 2022, 21:37

אין המון חפצים פיזיים בפריים בכל רגע נתון. כשאתה אומר ״משמעויות אדירות״ - בדקת את זה או שאתה משער? כי ה-cpu utilization במשחקים שלהם תמיד היה עלוב, במיוחד במולטיקור. גם ה-DD, בסקיירים לפחות, הוא כמו של אדם חצי עיוור.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 55 אורחים