נושא *לא* E3 2022 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 00:46

הוא נראה רע כי הכל שם קלאנקי, בלי לדבר על הגרפיקה הלא מרשימה והביצועים הגרועים. בעשור הקודם זה עוד היה נסלח, היום זה כבר לא עובר, בטח לא כשמדובר על חברה שאמורה להיות בטופ של התעשייה. מעבר לזה, שום דבר שהראו לא נראה פורץ דרך. 1000 עולמות? לא אומר לי כלום. ל-nms יש פרקטית אינסוף. גם בדאגרפול היו אלפי ערים, אבל זה סתם שיט פרוצדורלי. אני כן מאמין שהוא יהיה משחק טוב בסופו של דבר, כמו כל המשחקים הראשיים של בת'סדה עד היום. הבעיה שכל הקודמים נראו טוב בהרבה מסטארפילד בחשיפה שלהם.

Laskin
Elder
הודעות: 21796
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2022, 00:53

לדעתי לא כל השאר. סקיירים היה האחרון.
בשום רגע בשום משחק אחר שלהם מאז - אנשים לא היו פעורי פה, ואני מדבר על הדגמת גיימפליי כמובן. זו כן החשיפה הכי שאפתנית שלהם, שהייתה יכולה להשאיר אנשים פעורי פה, אם הייתה טובה יותר.
שוב, לא אתפלא אם ידחה ל-2024, זה מאוד מזכיר לי את האכזבה מחשיפת הגיימפליי של היילו אינפיניט. רק שהציפיות מבת׳סדה היו ממש ״רגע סקיירים״, ועם הדור החדש ומה שראינו גם אני חשבתי שבאמת נקבל אותו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 01:43

אני גם לא רואה יותר מדי ערך ב1000 עולמות, אני אחקור את ה-20 מיקומים שהם השקיעו בהם ידנית וסיפורית ואולי אקפוץ לחקור עוד כמה כוכבי לכת, כנראה שלרובנו 970 מהכוכבי לכת האלה מיותרים. לגמרי הייתי מעדיף שישקיעו יותר במערכת שמש אחת מאשר בוננזה פרוצידוראלית. כמו SC, רק מפוקס בסינגל.

בנוגע לקלנקיות, אני מסתכל על RPG אחרים והמצב לא בדיוק חריג. כלומר, סייברפאנק לא במצב הרבה יותר טוב מבחינת gun play ביחס למה שהראו והוא משחק ״מצומצם״ שמעצבים בנו ביד. אני לא חושב שstar citizen או NMS פיות קלנקים ממנו. בסוף במשחקי בת׳זדה, כמו במשחקי רוקסטאר, הקלאנקיות והכבדות הם לא מה שבונה או הורס את המשחק אלה העובדה שהם מבוססי מערכות. על זה המשחק יקום ויפול, לפחות בספר שלי.

——————————————————

ובנושא אחר - התצוגה של קאפקום עכשיו! שכחתי מהם לגמרי. אני אצפה בה כבר מחר ב4k, אני לא יכול עם הסטרימים המפוקסלים האלה יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי idan » 14 יוני 2022, 02:26

חחחח אני מת, קאפקום יוצאים מגדרם בשביל להטריל.. אשכרה הביאו את איטסונו לסטרים עם חולצה של דרגון דוגמה רק בשביל להכריז על סרטון שיצא בעוד כמה ימים ויחגוג 10 שנים לפרנצ'ייז :D

בוזזזזזזזזזזזז לכו הביתה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 יוני 2022, 06:59

DrKeo כתב:
Laskin כתב:כן אני גם זכרתי את זה אבל אם אני לא טועה זה היה ממש אחרי שקונמי והוא נפרדו והסטודיו שלו עוד היה רק בתכנון, לא זוכר בדיוק בטיימליין אבל לא ידענו מה יהיה איתו ולאיזו חברה הוא יצטרף, כך שבעצם הוא הכריז פה על סטודיו חדש, אז אני מניח שזה נחשב להכריז על *משהו* :)

כן, הוא השתחרר מהם בספטמבר והכריז על זה בדצמבר. למרות שאני חושב שהוא הכריז על קוג׳ימה פרודקשן עוד לפני ההכרזה הזאת, פשוט לא היה ידוע לאיזה כיוון הם הולכים ועם מי הם יעבדו.

בכל מקרה, כך או כך זאת הכרזה מעפנה. כלומר, יש לכם כזה מגטון, במינימום תכינו טריילר CGI.


שתי ההכרזות זהות, חוץ מזה שפיל לא דיבר ביפנית. בשתיהן לא היה מה להציג, ורק היה חשוב להגיד שעובדים איתו. זהו. מעפנות באותה הרמה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2022, 08:41

DrKeo כתב:אני גם לא רואה יותר מדי ערך ב1000 עולמות, אני אחקור את ה-20 מיקומים שהם השקיעו בהם ידנית וסיפורית ואולי אקפוץ לחקור עוד כמה כוכבי לכת, כנראה שלרובנו 970 מהכוכבי לכת האלה מיותרים. לגמרי הייתי מעדיף שישקיעו יותר במערכת שמש אחת מאשר בוננזה פרוצידוראלית. כמו SC, רק מפוקס בסינגל.

בנוגע לקלנקיות, אני מסתכל על RPG אחרים והמצב לא בדיוק חריג. כלומר, סייברפאנק לא במצב הרבה יותר טוב מבחינת gun play ביחס למה שהראו והוא משחק ״מצומצם״ שמעצבים בנו ביד. אני לא חושב שstar citizen או NMS פיות קלנקים ממנו. בסוף במשחקי בת׳זדה, כמו במשחקי רוקסטאר, הקלאנקיות והכבדות הם לא מה שבונה או הורס את המשחק אלה העובדה שהם מבוססי מערכות. על זה המשחק יקום ויפול, לפחות בספר שלי.

——————————————————

ובנושא אחר - התצוגה של קאפקום עכשיו! שכחתי מהם לגמרי. אני אצפה בה כבר מחר ב4k, אני לא יכול עם הסטרימים המפוקסלים האלה יותר.

הבעייה שזה תצוגה "תפורה" הם חתכו קטעי גיימפליי, חיברו מה שבא להם ועדיין המשחק נראה מאוד, מאוד רע בכל הקשור לPerformance ולמראה שלו בלא מעט מהדברים. המשחק לא נראה קרוב ללהיות מוכן, נראה שהוא צריך עוד חודשים (שנים?) רבים לתקן את מה שהולך שם (אם בכלל ניתן), הירידות פריימים מאוד, מאוד מורגשות, גם ברמת האנימציות (הקרובות, לא דברים רחוקים) וגם ברמת הPerformance הכללי. וזה עוד אזור קטן שהם בחרו מראש להדגמה שאמור להיות אופטימלי מבחינת ביצועים.

הParticle effects נראים רע, לא ברמת דור קודם אלא ברמת PS3, המשחק נראה בלא מעט מהמקרים בקטעי הגיימפליי של הירי כKillzone 2. הפיראט שם שמתפוצץ כי ירו לו במיכל חמצן או הParticle effects של החללית שנוחתת נראים לא טוב.

אנחנו אפילו לא יודעים על מה רצה ההדגמה, מי אמר שזה קונסולה? רוב הסיכויים שזה מחשב עם GTX3090, מה שאומר חדשות רעות לקונסולות.

נראה לי שיש שם כאוס מבחינת הפיתוח, החזון מדהים, התוכן יהיה מדהים, זה בתסדה, אין לי ספק. אבל בצד הטכני המנוע שלהם נראה במצב מאוד רע. אנחנו לא מחפשים Cyberpunk 2 מבחינת הFidelity, אבל כן - משהו סביר ברמת אמצע דור PS4 (כמו Elden ring) היה עושה את העבודה בצורה נפלאה. פה זה נראה שילוב של נכסים שהם אחלה כמו שאמרת (Materials אפילו Pre calculated lightning כנראה) לבין דברים שפשוט לא עובדים כמו הParticle effects וPerformance באופן כוללני.

זה לא NMS, אין כניסה ויציאה Seamless, לטעמי אפשר רק לשחק עם המצלמה קרוב לנחיתה כמו שהם הראו בנחיתה הראשונה וגם בכניסה לNew Atlantis ראו שזה Cutscene של נחיתה. הם לבטח היו מתפארים ביכולת אם היתה קיימת, אני מסכים עם Laskin בנושא, זה פשוט לא שם, אבל אשמח להתבדא.

ועם כל הביקורות, המשחק מדהים, הם יצרו משהו שרק בת'סדה יודעת ליצור ואין לי ספק שכולנו לא נתאכזב ממה שהופך משחקי בתזדה למה שהם. אני רק מקווה שהצד הטכני לכל הפחות בצד הPerformance יטופל, אין לי בעייה שהמשחק נראה בחלקו כמו משחק PS3, אבל לפחות שירוץ ב-30 פריימים על הSeries X (ולחשוב שהתרגלנו ל-60).

Glass כתב:משחקים חמודים, אבל מתאימים לאירוע כמו State of play מקביל ממיקרוסופט, לא לפאקינג אירוע שאנחנו שנים מחכים לראות מה יש להם בתנור.
איפה היילבלייד כמו שסטיק אמר? Plague tale אמור לנחם את מי שציפה לראות את היילבלייד? כמו לאכול בייגלה, שאתה אחרי צום.היה למייקרוסופט הזדמנות להביא לנו טעימה ראשונה אמיתית של דור הבא והם בזבזו לנו 90 דקות מהחיים או כמה שזה לא היה.

א. זה State of play, פשוט כמה מודבקים.
ב. אני לא מהאו"ם, אני גם לא פרשן, אני רק מסתכל על מה אני אוהב לשחק ומה מיקרוסופט מספקת לי כשחקן. התצוגה היתה נהדרת מבחינתי, כצרכן של Gamepass אני הולך לקבל 5-6 משחקים עם פוטנציאל מאוד גדול, כאשר שניים בטוחים (כי את הקודמים מאוד, מאוד אהבתי), אז ממה יש לי להתאכזב? שלא הראו לי טריילרים של CGI ממשחק שאמור לצאת עוד 3 שנים? ההפך, שימשיכו עם הפורמט המדובר, תראו לי משחקים שיוצאים השנה ושאקבל לשחק עם גיימפליי עדכני.

Hellblade יוצא במחצית שהניה של שנה הבאה כנראה, נקבל לראות אותו בE3 הבא חודש לפני שחרורו, נשמע לי החלטה נכונה.

הדבר היחיד שאיכזב אותי זה שדיאבלו 4 לא מגיע לגיימפאס, הוא נראה מדהים! לטעמי התצוגת גיימפליי הכי טוב בכינוס. אני מקווה שהרכישה תצא לפועל והדברים ישתנו שנה הבאה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 11:07

ראיתי את התצוגה של קאפקום, הנה סיכום למי שלא ראה:
- הכל היה ב-1080P, גם עכשיו לא ראיתי שאפשר למצא את התוכן ב-4K :/
בערך שליש על monster hunter.
- SF6 יוצא לפס4, אבל לא ל-X1.
- אוספי ארקייד, אוספי ארקייד בכל מקום.
- טריילר חדש למשחק דינוזאורים exoprimal:

https://www.youtube.com/watch?v=_WOowJ-Od8g
- הציגו גם הסבר ארוך על המשחק שכלל הדגמה.
- יוצא ב-2023 (קרוס ג'ן)
- קצת ברברת על 10 שנים ל-dragon dogma, יהיה סטרים עליו בקרוב.
- הכרזה על הרחבה ל-RE8 שבה משחקים את רוז, הילדה של איתן.
- הכרזה על GOLD EDITION שכוללת את ההרחבה וגם המון תוכן נוסף, כולל מצב גוף שלישי שהופך את RE8 למשהו שדומה יותר ל-RE4. גם נוסף מצב שכירי חרב הקלאסי.
- יוצא ב-28 לאוקטובר, טריילר (ב4K כי זה RE):

https://www.youtube.com/watch?v=IJDIenuQepo
- אפשר לקנות את ההרחבה בנפרד, היא נקראת winter's expension, וכוללת את כל התוכן החדש. אפשר לקנות גם את הGOLD EDITION שכוללת את ההרחבה ואת המשחק המקורי.
- RE4 מגיע ב-24 למרץ 2023, הציגו גם כמה שניות של גיימפליי, זה נראה בול כמו RE2 רק בשלבים של 4 (וכמובן אוייבים של 4).
- הכריזו על אוסף רימאסטר משולש של RE לדור הבא (7, 2 רימייק ו-3 רימייק) עם ההגדרות מחשב, RT ואפשרות ל-FPS גבוה (אני משער שהם מתכוונים ל-120FPS).

https://www.youtube.com/watch?v=ro2AussKF4w
- האוסף יצא ב-shadow drop, היום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 11:15

Klayman כתב:שתי ההכרזות זהות, חוץ מזה שפיל לא דיבר ביפנית. בשתיהן לא היה מה להציג, ורק היה חשוב להגיד שעובדים איתו. זהו. מעפנות באותה הרמה.

אין ויכוח שהן זהות, אבל גם אין ויכוח שהן מעפנות.

Death_119 כתב:הבעייה שזה תצוגה "תפורה" הם חתכו קטעי גיימפליי, חיברו מה שבא להם ועדיין המשחק נראה מאוד, מאוד רע בכל הקשור לPerformance ולמראה שלו בלא מעט מהדברים. המשחק לא נראה קרוב ללהיות מוכן, נראה שהוא צריך עוד חודשים (שנים?) רבים לתקן את מה שהולך שם (אם בכלל ניתן), הירידות פריימים מאוד, מאוד מורגשות, גם ברמת האנימציות (הקרובות, לא דברים רחוקים) וגם ברמת הPerformance הכללי. וזה עוד אזור קטן שהם בחרו מראש להדגמה שאמור להיות אופטימלי מבחינת ביצועים.

הParticle effects נראים רע, לא ברמת דור קודם אלא ברמת PS3, המשחק נראה בלא מעט מהמקרים בקטעי הגיימפליי של הירי כKillzone 2. הפיראט שם שמתפוצץ כי ירו לו במיכל חמצן או הParticle effects של החללית שנוחתת נראים לא טוב.

אנחנו אפילו לא יודעים על מה רצה ההדגמה, מי אמר שזה קונסולה? רוב הסיכויים שזה מחשב עם GTX3090, מה שאומר חדשות רעות לקונסולות.

אני לא חושב שיש ויכוח על זה שהוא לא בדיוק מפיל לסתות. מה שיכול להצדיק את זה הוא רק ה-SCALE, לא בקטע שיש 1000 עולמות, אלה שמדובר ממש בכוכב לכת אמיתי שאפשר להסתובב בו חופשי ולרדת ולעלות ממנו חופשי, כמו ב-SC. אם זה לא המצב, זה ממש בעייתי. כלומר, זה מעפן בלי קשר, אבל אם זה לא המצב זה ממש לא נסלח.

Death_119 כתב:נראה לי שיש שם כאוס מבחינת הפיתוח, החזון מדהים, התוכן יהיה מדהים, זה בתסדה, אין לי ספק. אבל בצד הטכני המנוע שלהם נראה במצב מאוד רע. אנחנו לא מחפשים Cyberpunk 2 מבחינת הFidelity, אבל כן - משהו סביר ברמת אמצע דור PS4 (כמו Elden ring) היה עושה את העבודה בצורה נפלאה. פה זה נראה שילוב של נכסים שהם אחלה כמו שאמרת (Materials אפילו Pre calculated lightning כנראה) לבין דברים שפשוט לא עובדים כמו הParticle effects וPerformance באופן כוללני.

אני בספק אם יש Pre calculated lightning במשחק. כלומר, אם זה המצב אז זה הדבר הכי עצוב שראיתי שנים. אני בספק, זה לא TLOU, במשחק שכזה אי אפשר להסתמך על תאורה אפויה מראש, בטח ובטח במשחק שיש בו 1000 עולמות, אתה לא יכול לאפות תאורה ב-8 מצבי שמש שונים ל-1000 עולמות. בטח ובטח שאתה לא יכול לעשות את זה אם יש לך ממש סימולציה של כוכבי לכת מסביב לשמש עם מעבר SEAMLESS בינהם (אם זה המקרה).

Death_119 כתב:זה לא NMS, אין כניסה ויציאה Seamless, לטעמי אפשר רק לשחק עם המצלמה קרוב לנחיתה כמו שהם הראו בנחיתה הראשונה וגם בכניסה לNew Atlantis ראו שזה Cutscene של נחיתה. הם לבטח היו מתפארים ביכולת אם היתה קיימת, אני מסכים עם Laskin בנושא, זה פשוט לא שם, אבל אשמח להתבדא.

ועם כל הביקורות, המשחק מדהים, הם יצרו משהו שרק בת'סדה יודעת ליצור ואין לי ספק שכולנו לא נתאכזב ממה שהופך משחקי בתזדה למה שהם. אני רק מקווה שהצד הטכני לכל הפחות בצד הPerformance יטופל, אין לי בעייה שהמשחק נראה בחלקו כמו משחק PS3, אבל לפחות שירוץ ב-30 פריימים על הSeries X (ולחשוב שהתרגלנו ל-60).

אולי, אין לי מושג, אם המשחק לא SEAMLESS אז אין לי מושג מה נסגר איתם ואיך הם חושבים שאחרי 6 שנים של NMS וכמעט עשור של SC או עלית הם יכולים להעיז לעשות משחק דור הבא בלבד שנראה ככה ולא מספק חוויה SEAMLESS. יש דברים נסלחים, אבל לא אם זה סתם אוסף של משטחים מיוצרים פרוצידוראלית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2022, 13:53

כמו שאמרו פה כבר לפני על התערוכה של קפקום הטרלה... לא רק שלא הראו דרגון דוגמה 2, אתם מחלקים לאנשים Street Fighter 2 בחינם בתערוכה הזו ונותנים את World warrior שזו הגרסא הנחותה ביותר שלו? טוב שלא נתנו לנו פונג וזהו.10 שניות מרזי 4? כלום מהסינגל פלייר של SF5 למרות ההייפ המטורף של המון אנשים? קראפקום ... לא קפקום.


בכל זאת אני מרוצה גוף שלישי לרזי 8 גורם לו להרגיש כמו משחק חדש ואני מבסוט שחיכיתי איתו, נחכה עוד קצת.

השיפורים לרזי3 באו לי בדיוק בזמן אמנם עדיין אין לי C1 אבל עדיין שווה בשביל הray tracing שאביא את הC1 נעשה עליו עוד סיבוב.

נ.ב: קורע הקטע שקליימן הזכיר לנדב, שגם סוני לא חשפו כלום מהמשחק של קוג'ימה :lol: :lol: :lol:
שתי ההכרזות היו
"אנחנו עושים משחק עם קוג'ימה please be excited " לפחות להרגשתי.

דודי: שמע, אם כבר היה לי אקסבוקס בבית כמוך, אז כן גם אני פשוט הייתי נהנה מכל מה שהגיימפאס מציע, אבל אני בניגוד אליך נמצא במצב של וואלה מה אני הולך לשחק על האקסבוקס אחרי סטארפיילד עד שיגיע TES6? ולי מייקרוסופט לא נתנו תשובות ואני צריך תשובות צריך לדעת שהמכשיר לא ישכב כמו לבנה בסלון :) הבנתי שיש איזה אירוע אקסבוקס מורחב, שאולי כן יראה דברים שלא ראינו בתערוכה הקודמת? אולי מייקרוסופט יפגיזו? :)
אולי פייבל אולי יהיה טיזר על מה שinxile עושים? אני הרבה יותר איש של פורצה הורייזן מGT7 אז מקסימום הבוקס תהיה מכונה של פורצה אבל אני רוצה יותר :)


וכן מאכזב שדיאבלו 4 לא חינמי בגיימפאס כאילו אתם אשכרה קונים את החברה למה לא להצהיר כבר שזה יגיע לגיימאפס?


אינטר: תראה לי משחק שמתקרב לסקאלה של בטסדה והוא לא קלאנקי, יש דבר כזה? רוקסטאר אולי בטופ בהכל,אבל המערכת ירי שלהם תמיד היתה חרא של כלבים כמו שהמערכת קרב של בטסדה היא חרא של כלבים, מה ההבדל. הRPG היחיד שעולה לי בראש שהוא לא קלאנקי זה מאס אפקט 2 אבל אין בו 1% ממה שיש אצל רוקסטאר או בטסדה...
ביום שמישהו יביא איזה WRPG של בטסדה שמרגיש כמו משחק נוטידוג או רמדי, אני אסתום ת'פה אבל אין כזה.

אני כן יכול להרים גבה על זה שבטסדה לא באמת החליפו את המנוע הישן ושיש שם הרבה קוד של oblivion אבל האוורד פשוט הודה "אנחנו מפתחי משחקים אנחנו לא מפתחי מנועים"
אין להם את היכולת להרים מנוע שיעשה צדק לשאפתנות שלהם ואני לא יודע למי יש. אולי רק ליוביסופט אם היא היתה מתחייבת לתת לכל הצוותים שלה לעבוד על סטארפיילד ביחד.

כאילו כן, הרבה מה970 כוכבים האלה של סטארפיילד יהיו מלאים בהרבה גאנק ובהרבה תוכן לא מעניין שצריך לחפור את הכוכבים בשביל למצוא את התוכן המעניין,אבל ככה המשחקים של בטסדה עובדים :) הם שמים לך תוכן לא משהו בcritical path ובסיפור הראשי, ומחביאים את כל התוכן הכי טוב בעולם עצמו כדי לאלץ אותנו לעשות exploration וחקירה :).
זו אחת הסיבות שזה מרגיש כל כך כייף לחקור אותם אתה לא יודע על מה תפול מעבר לפינה.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 14 יוני 2022, 13:56, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 13:54

תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 14:01

הטיעון שקלאנקיות זה בסדר כי הסקייל גדול היה רלוונטי בעשור הקודם, וגם בקושי... אחרי horizon, botw, ER ואחרים שמציגים עולמות פתוחים ענקיים, זה כבר פחות תופס. כן, במשחקי בת׳סדה יש יותר תוכן, אבל זה עדיין לא מצדיק משחק שהגיימפליי שלו נראה חרא בסטנדרטים של היום.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2022, 14:06

glass man כתב:כמו שאמרו פה כבר לפני על התערוכה של קפקום הטרלה... לא רק שלא הראו דרגון דוגמה 2, אתם מחלקים לאנשים Street Fighter 2 בחינם בתערוכה הזו ונותנים את World warrior שזו הגרסא הנחותה ביותר שלו? טוב שלא נתנו לנו פונג וזהו.10 שניות מרזי 4? כלום מהסינגל פלייר של SF5 למרות ההייפ המטורף של המון אנשים? קראפקום ... לא קפקום.


בכל זאת אני מרוצה גוף שלישי לרזי 8 גורם לו להרגיש כמו משחק חדש ואני מבסוט שחיכיתי איתו, נחכה עוד קצת.

השיפורים לרזי3 באו לי בדיוק בזמן אמנם עדיין אין לי C1 אבל עדיין שווה בשביל הray tracing שאביא את הC1 נעשה עליו עוד סיבוב.

נ.ב: קורע הקטע שקליימן הזכיר לנדב, שגם סוני לא חשפו כלום מהמשחק של קוג'ימה :lol: :lol: :lol:
שתי ההכרזות היו
"אנחנו עושים משחק עם קוג'ימה please be excited " לפחות להרגשתי.

דודי: שמע, אם כבר היה לי אקסבוקס בבית כמוך, אז כן גם אני פשוט הייתי נהנה מכל מה שהגיימפאס מציע, אבל אני בניגוד אליך נמצא במצב של וואלה מה אני הולך לשחק על האקסבוקס אחרי סטארפיילד עד שיגיע TES6? ולי מייקרוסופט לא נתנו תשובות ואני צריך תשובות צריך לדעת שהמכשיר לא ישכב כמו לבנה בסלון :) הבנתי שיש איזה אירוע אקסבוקס מורחב, שאולי כן יראה דברים שלא ראינו בתערוכה הקודמת? אולי מייקרוסופט יפגיזו? :)
אולי פייבל אולי יהיה טיזר על מה שinxile עושים? אני הרבה יותר איש של פורצה הורייזן מGT7 אז מקסימום הבוקס תהיה מכונה של פורצה אבל אני רוצה יותר :)


וכן מאכזב שדיאבלו 4 לא חינמי בגיימפאס כאילו אתם אשכרה קונים את החברה למה לא להצהיר כבר שזה יגיע לגיימאפס?


אינטר: תראה לי משחק שמתקרב לסקאלה של בטסדה והוא לא קלאנקי, יש דבר כזה? רוקסטאר אולי בטופ בהכל,אבל המערכת ירי שלהם תמיד היתה חרא של כלבים כמו שהמערכת קרב של בטסדה היא חרא של כלבים, מה ההבדל. הRPG היחיד שעולה לי בראש שהוא לא קלאנקי זה מאס אפקט 2 אבל אין בו 1% ממה שיש אצל רוקסטאר או בטסדה...
ביום שמישהו יביא איזה WRPG של בטסדה שמרגיש כמו משחק נוטידוג או רמדי, אני אסתום ת'פה אבל אין כזה.

אני כן יכול להרים גבה על זה שבטסדה לא באמת החליפו את המנוע הישן ושיש שם הרבה קוד של oblivion אבל האוורד פשוט הודה "אנחנו מפתחי משחקים אנחנו לא מפתחי מנועים"
אין להם את היכולת להרים מנוע שיעשה צדק לשאפתנות שלהם ואני לא יודע למי יש. אולי רק ליוביסופט אם היא היתה מתחייבת לתת לכל הצוותים שלה לעבוד על סטארפיילד ביחד.

כאילו כן, הרבה מה970 כוכבים האלה של סטארפיילד יהיו מלאים בהרבה גאנק ובהרבה תוכן לא מעניין שצריך לחפור את הכוכבים בשביל למצוא את התוכן המעניין,אבל ככה המשחקים של בטסדה עובדים :) הם שמים לך תוכן לא משהו בcritical path ובסיפור הראשי, ומחביאים את כל התוכן הכי טוב בעולם עצמו כדי לאלץ אותנו לעשות exploration וחקירה :).
זו אחת הסיבות שזה מרגיש כל כך כייף לחקור אותם אתה לא יודע על מה תפול מעבר לפינה.

העיסקה עם בליזארד לא אושרה עדיין, למעשה מיקרוסופט עדיין לא קנתה את החברה ורוב הערכות בעיתונים הכלכליים שאני ראיתי מדברים על נפילה של העיסקה בגלל התערבות של הרגולטור האמריקאי (יש גם רגולטור בריטי וסיני שצריכים לאשר).

אז הגיוני שזה עדיין לא מתקיים, אבל תמיד אפשר לחלום. אני מקווה שבסוף העיסקה כן תצא לפועל ונקבל אותו באזור יוני (עם הכרזה בE3 הבא), אבל סיכויים קטנים שזה יתקיים בגלל האמור למעלה.

אני מבין את האכזבה שלך ואתה צודק, הליינאפ של מיקרוסופט הוא לא לכולם כמו שזה של סוני לא לכולם. לשימחתי אני מאוד אוהב את מה שיש למייקרוסופט להציע ומבחינתי הGamepass הוא Gamechanger ברמות של נטפליקס ושירותי סטרימינג, אני כבר לא חושב על לרכוש משחקים בכלל. לטעמי השירות מאוד איכותי ומגוון והם ממשיכים לתחזק אותו יפה. לכן הוא הדבר היחיד שבאמת מעניין אותי כי זה מה שרלוונטי אליי כצרכן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יוני 2022, 14:12

לול אינטר, בחייאת אל תקזז את הדיון (מהשורש KAZZ ) לאלדן רינג וBOTW אין את עצי הדיאלוגים המורכבים המטורפים של בטסדה, סטארפיילד לעומת זאת חוזר למסורת של "גיבור שקט"
מה שהולך לתת לך המון המון אפשרויות בעצי דיאלוג המון דינאמיות, קל להיות עם מערכת קרב מושלמת כמו אלדן רינג, שכל המשחק שלך הוא בעצם מערכת הקרב, אין שם משחק אחר, אין 30000 דברים שקורים במקביל גם שאתה לא נמצא שם.

הורייזן? נו באמת? הורייזן משחק ממש יפה בגלל שהוא משחק שעשוי מפלסטיק אין שם שום אינטרקציה עם כלום, רמת האינטרקטיביות שלו מביישת משחקים מדור הפס2 ואני אפילו לא ציני פה.

BOTW אמנם עושה דברים מדהימים עם המנוע הפיזיקאלי שלו אבל בוא, הוא לא כמו בטסדה, אתה לא יכול לדבר בתור לינק עם עץ דיאלוגים עשיר ומסתעף עם אינספור אופציות, אתה לא יכול לעשות שם חצי מהדברים שאתה יכול לעשות אצל בטסדה.. כמו אלדן רינג, הם העתיקו את העולם הגדול והענקי אבל הם לא מילאו אותו בכל הדברים שבטסדה ממלאים.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 14:18

לא ברור לי איך עץ דיאלוגים עשיר צריך לבוא על חשבון גיימפליי טוב. חוץ מזה שאין במשחקים שלהם עץ דיאלוגים עשיר. ו-30000 דברים שקורים במקביל? לא ממש... העולמות שלהם לא עד כדי כך אינטראקטיביים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 16:28

InterAl כתב:הטיעון שקלאנקיות זה בסדר כי הסקייל גדול היה רלוונטי בעשור הקודם, וגם בקושי... אחרי horizon, botw, ER ואחרים שמציגים עולמות פתוחים ענקיים, זה כבר פחות תופס. כן, במשחקי בת׳סדה יש יותר תוכן, אבל זה עדיין לא מצדיק משחק שהגיימפליי שלו נראה חרא בסטנדרטים של היום.

סדר גודל רלוונטי כשאתה לא סתם עולם פתוח סטנדרטי אלה עובד ב-scale גלקטי כמו SC, אבל כמובן שאם בסטארפילד אין עליה וירידה מכוכבים אז זה לא רלוונטי כי הוא לא בסקייל גלקטי כמו SC. הורייזן ו-ER הם באמת לא דוגמה, הם משחקים בלי שום מערכת פיסיקה או אנטרקציה עם הסביבה, ספציפית הורייזן עם רמת אנטרציה של משחק פס2, SOTC עושה עבודה יותר מרשימה ממנו. אבל BOTW בהחלט דוגמה טובה - משחק מבוסס מערכות, אתה יכול לבצע אנטרקציה עם כמעט כל דבר וכל חומר מגיב בצורה נכונה לכל חומר. זה מסוג המשחקים שלא אמיתי שהוא עובד ב-scale כל כך גדול, בטח ובטח על החומרה של הסוויטצ׳. אבל BOTW הוא חתיכת עוף מוזר בנוף של התעשיה, הוא כל כך חריג שיש רק אחד כזה בתעשיה כרגע לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21796
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2022, 17:11

InterAl כתב:תמונה


כן, מהההדגמה די ברור לי שזה מה שיהיה… יותר כמו מאס אפקט מאשר NMS. אבל אולי הם עוד עובדים על זה. או משהו.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 17:14

גם משחקים ישנים יותר כמו far cry 2 הציגו רמת אינטראקטיביות גבוהה... זה לא משהו שדורש המון משאבים. וכמובן שגם botw מוכיח את זה (אם כי למען האמת, העולם שלו די ריק). איזה אינטראקציה מטורפת יש כבר במשחקי בת׳סדה? באמת ששום דבר שאמור לדרוש המון משאבי חישוב. וסקייל גלקטי לא אמור לשנות יותר מדי לדעתי. המנוע עושה חישובי זמן אמת של הסביבה הקרובה, לא של npcs שנמצאים בפלנטה אחרת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 18:40

InterAl כתב:גם משחקים ישנים יותר כמו far cry 2 הציגו רמת אינטראקטיביות גבוהה... זה לא משהו שדורש המון משאבים. וכמובן שגם botw מוכיח את זה (אם כי למען האמת, העולם שלו די ריק). איזה אינטראקציה מטורפת יש כבר במשחקי בת׳סדה? באמת ששום דבר שאמור לדרוש המון משאבי חישוב. וסקייל גלקטי לא אמור לשנות יותר מדי לדעתי. המנוע עושה חישובי זמן אמת של הסביבה הקרובה, לא של npcs שנמצאים בפלנטה אחרת.

אנטרקטיביות גבוהה זה יחסי, ב-FC2 יש יחסית אינטרקטיביות וזה בעיקר בולט בסרטוני השוואה בין 2 ל-5 שיצאו בזמנו, אבל 5 העדיף פוליש על מערכות ואנטרקטיביות, הרי בסופו של יום המשאבי הזרמה ו-CPU שעמדו ל-FC2 ול-FC5 היו כמעט זהים למרות ההבדל הדורי. בו נגיד שאותם סרטוני גלגלי גבינה בסקיירים (שאני מזכיר רץ על אותה קונסולה כמו FC2) לא היו אפשריים כמעט באף משחק מודרני.

בנוגע לסקייל הגדול, כשאתה עובד ב-scale כזה אתה נכנס לסט בעיות חדש לגמרי. אתה מוזמן לקרא למשל על הקשיים שהצוות של SC עבר באתגר מיקום הדמויות במרחב שדחף אותם לעבור למערכת גריד 64 ביט בגלל שגריד של משחק קונבנציונאלי פשוט לא תפקד בסדרי גודל של כוכב לכת. כשאתה עושה עולם גדול פי 6, כל מה שאתה צריך לעשות זה להשתמש בפי 6 זיכרון ואתה מסודר. כשאתה עובר לסקייל אינסופי, יש לך סט בעיות חדש לגמרי.

וכמובן, כמו שאמרתי כמה פעמים מקודם, אם זה סתם אוסף של שלבים שנטענים ולא seamless אז באמת שכל זה לא רלוונטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 18:56

הסטרים של AC מתחיל עוד 6 דק׳.

https://www.youtube.com/watch?v=7fqkMF2Jp6s
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 19:56

DrKeo כתב:
InterAl כתב:גם משחקים ישנים יותר כמו far cry 2 הציגו רמת אינטראקטיביות גבוהה... זה לא משהו שדורש המון משאבים. וכמובן שגם botw מוכיח את זה (אם כי למען האמת, העולם שלו די ריק). איזה אינטראקציה מטורפת יש כבר במשחקי בת׳סדה? באמת ששום דבר שאמור לדרוש המון משאבי חישוב. וסקייל גלקטי לא אמור לשנות יותר מדי לדעתי. המנוע עושה חישובי זמן אמת של הסביבה הקרובה, לא של npcs שנמצאים בפלנטה אחרת.

אנטרקטיביות גבוהה זה יחסי, ב-FC2 יש יחסית אינטרקטיביות וזה בעיקר בולט בסרטוני השוואה בין 2 ל-5 שיצאו בזמנו, אבל 5 העדיף פוליש על מערכות ואנטרקטיביות, הרי בסופו של יום המשאבי הזרמה ו-CPU שעמדו ל-FC2 ול-FC5 היו כמעט זהים למרות ההבדל הדורי. בו נגיד שאותם סרטוני גלגלי גבינה בסקיירים (שאני מזכיר רץ על אותה קונסולה כמו FC2) לא היו אפשריים כמעט באף משחק מודרני.

בנוגע לסקייל הגדול, כשאתה עובד ב-scale כזה אתה נכנס לסט בעיות חדש לגמרי. אתה מוזמן לקרא למשל על הקשיים שהצוות של SC עבר באתגר מיקום הדמויות במרחב שדחף אותם לעבור למערכת גריד 64 ביט בגלל שגריד של משחק קונבנציונאלי פשוט לא תפקד בסדרי גודל של כוכב לכת. כשאתה עושה עולם גדול פי 6, כל מה שאתה צריך לעשות זה להשתמש בפי 6 זיכרון ואתה מסודר. כשאתה עובר לסקייל אינסופי, יש לך סט בעיות חדש לגמרי.

וכמובן, כמו שאמרתי כמה פעמים מקודם, אם זה סתם אוסף של שלבים שנטענים ולא seamless אז באמת שכל זה לא רלוונטי.

אותם סרטוני גבינה גם נעשו באובליביון, ואפשר לעשות גם בכל משחק אחר עם מנוע פיזיקלי. זה לא מעיד על משהו מבחינת מורכבות המשחק עצמו. ולגבי הסקייל עם ה-64 ביט, הם הגדילו את הגריד כדי לאפשר ייצוג טוב יותר של המרחב, מן הסתם הוא לא יושב כולו בזיכרון. אגב, גם לדאגרפול היה עולם seamless שהוא פרקטית אינסופי (משהו כמו פי אלף מגודל העולם של botw). הגודל של העולם לא באמת רלוונטי לדעתי, הוא לא יושב בזיכרון ואין שום סימולציה של כל העולם בזמן אמת ממילא, באף משחק. החישובים הם כמעט תמיד מקומיים לשחקן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 20:58

InterAl כתב:אותם סרטוני גבינה גם נעשו באובליביון, ואפשר לעשות גם בכל משחק אחר עם מנוע פיזיקלי. זה לא מעיד על משהו מבחינת מורכבות המשחק עצמו. ולגבי הסקייל עם ה-64 ביט, הם הגדילו את הגריד כדי לאפשר ייצוג טוב יותר של המרחב, מן הסתם הוא לא יושב כולו בזיכרון. אגב, גם לדאגרפול היה עולם seamless שהוא פרקטית אינסופי (משהו כמו פי אלף מגודל העולם של botw). הגודל של העולם לא באמת רלוונטי לדעתי, הוא לא יושב בזיכרון ואין שום סימולציה של כל העולם בזמן אמת ממילא, באף משחק. החישובים הם כמעט תמיד מקומיים לשחקן.

אני לא חושב שיש הבדל גדול בין אובליביון לסקיירים בצד הזה, הם גם רצים על אותה חומרה ואותו מנוע. הסרטוני גבינה הם לא משהו שאפשר לעשות במשחקים אחרים, ברוב המשחקים לא היית יכול לאוסף כמות כזאת של גבינה כי חפצים בסקיירים נשארים איפה שהשארת אותם, ברוב המשחקים ברגע שתתרחק 20 מטרים הם יעלמו. ומעבר לזה ברוב המשחקים כשיש לך כמות כזאת של חפצים פיזיקלים על המסך, חפצים מתחילים להעלם מהעולם. אתה מדבר על מקומיות אבל זה בדיוק הקטע, במשחקים של בת׳זדה העולם (בחלקו) ממשיך להתקיים מעבר לבועה שמסביב לשחקן. זה לא GTA שבו תסתובב וכל המכוניות שהיו מאחוריך יעלמו, המשחקים שלהם ממשיכים לסמלץ את הרוטינה של הדמויות גם כשאתה לא שם, הם ממשיכים לעקוב אחרי כל חפץ פיזי כשאתה לא נמצא שם וכמעט כל חפץ במשחק הוא חפץ פיזי ולא פרופ מזוייף.

זאת היחודיות של בת׳זדה (ובמקרה גם של Star citizen) לעומת 99% מהמשחקים האחרים בשוק, וכשאתה לוקח את זה לסקייל שבו שלב הוא בגודל מערכת שמש (במקרה של SC מערכת שמש היא בערך 4 דקות אור) אז כל מערכת הופכת לטרוף. אז אתה הופך למשחק היחיד בשוק שהמנוע שלו צריך להתמודד עם דיוק של 64 ביט בחישובים המרחביים (וזה אומר גם מערכת הפיסיקה, נוויגציה, התנגשויות או AI) וזה אומר ביצועים כבדים יותר, כלומר אלה אם אתה עם מעבד ממש מודרני כמו הזן 2 שבו כנראה זה ירוץ אותו דבר אם לא יעיל יותר, אבל זה ליטרלי הגדרה של דור הבא. זה המשחק היחיד שצריך להתמודד עם שלבים בגודל מליארדי קילומטרים, המשחק היחיד שמערכת ההזרמה שלו צריכה SSD וכו׳. כלומר, בקלאוד אימפריום יש 600 עובדים שעובדים על SC כבר עשור והם עדין נאבקים על להרים את הטכנולוגיה לשאיפות שלהם. זה לא סתם ״RPG אבל גדול!״, יש לך סט בעיות חדש לגמרי. יש דברים שיכלת לאפות שאתה לא יכול יותר, דברים שגדלים ב-scale של פי מליון אז צריך להשתמש בטכניקות חדשות לגמרי וכו׳.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2022, 21:27

גם חפצים במורווינד נשארו איפה שהשארת אותם. גם בדאגרפול (כל עוד זה היה בתוך בית, אם אני לא טועה). מה כבר צריך לשמור, id + קואורדינטה? 8 בייט בלחץ, אולי 16 אם זה גריד 64 ביט? מפתחים לא עושים את זה כי זה לא מספיק חשוב, לא כי יש פה איזה אתגר טכני.
וכן, המשחק ״עוקב״ אחרי npcs וחפצים. זה לא אומר שיש סימולציה בזמן אמת של כל החפצים וה-npcs... כשאתה נמצא בעיר א׳ המשחק לא מריץ את ה-ai של ה-npcs בעיר ב׳. וזה גם לא משנה אם זה seamless או לא. במקרה של seamless הסימולציה פשוט קורית ברדיוס מסוים סביב השחקן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 21:55

InterAl כתב:גם חפצים במורווינד נשארו איפה שהשארת אותם. גם בדאגרפול (כל עוד זה היה בתוך בית, אם אני לא טועה). מה כבר צריך לשמור, id + קואורדינטה? 8 בייט בלחץ, אולי 16 אם זה גריד 64 ביט? מפתחים לא עושים את זה כי זה לא מספיק חשוב, לא כי יש פה איזה אתגר טכני.
וכן, המשחק ״עוקב״ אחרי npcs וחפצים. זה לא אומר שיש סימולציה בזמן אמת של כל החפצים וה-npcs... כשאתה נמצא בעיר א׳ המשחק לא מריץ את ה-ai של ה-npcs בעיר ב׳. וזה גם לא משנה אם זה seamless או לא. במקרה של seamless הסימולציה פשוט קורית ברדיוס מסוים סביב השחקן.

מזל טוב, פצחת את עולם מנועי הגיימינג, בואו נרים טלפון לכל החברות שעושות משחקי עולם פתוח ונגיד להם שזה נפתר. אני אפילו לא בטוח למה יש מאות מפתחים בקלאוד אמפריום, פשוט משתמשים בכל מנוע קיים, עושים בועה מסביב לשחקן ופוף, יש לך מנוע מוכן לסמלץ יקום שלם במקום עולם של 5 קילומטר. אתה מבין שאתה נשמע כרגע כמו המפתח הזה שאומר ״כן בטח, אני מסיים את זה היום״ ואז שבועיים מאוחר יותר עדין מתמודד עם מקרי קצה ואומר ״מחר זה מוכן״ :)

ובהחלט יש משמעות מאוד גדולה להאם משחק הוא seamless או לא. אם הוא seamless זה דבר ראשון אומר שכל מערכת שמש היא שלב של מליוני אם לא מליארדי קילומטרים, אם זה seamless זה אומר שכל כוכב לכת צריך להיות נכון גאומטרית לכל מערכת השמש וכך גם כל גלגל גבינה שיושב על סלע בכוכב לכת הזה, אם זה seamless אז צריך תאורה בזמן אמיתי ואי אפשר לאפות כמעט כלום, אם זה seamless זה אומר שהמערכת צריכה לדעת לעבוד עם stacking של כמה מערכות צירים אחת על גבי השניה בצורה מדוייקת ואם זה seamless אז זה אומר שצריך מערכת הזרמה ו-LOD ברמה סופר גבוהה.

ואם זה לא seamless? אז סתם מדובר באוסף של שלבים מופרדים לגמרי, אפשר לעשות בכל אחד מה שרוצים, זה בעצם לא שונה בשום צורה ממשחק שיש בו 1000 מיני מפות סקיירים שיוצרו פרוצידוראלית ו״תפריט״ חלל לבחור בינהם. אתה יכול לאפות מה שאתה רוצה, אתה יכול לזייף את מה שאתה רוצה, הכל הופך לפשוט מאוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21796
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2022, 22:15

לפי הלוז בעמוד הראשון פה, יש כרגע deep dive, זה קורה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2022, 22:18

Laskin כתב:לפי הלוז בעמוד הראשון פה, יש כרגע deep dive, זה קורה?

צודק! שכחתי מזה לגמרי. זה בדיוק נגמר.

https://www.youtube.com/watch?v=sdyrJX-1pgc
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים