עמוד 9 מתוך 12

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 14:06
על ידי Stick
אה לא, זה ממש לא מה שהתכוונתי. ברור שכל המשחקים האלה נבנים אחד על השני. אבל גם ברור שניהו ספציפית לא היה קיים כמו שהוא בעולם ללא סולס, זה הסולס-לייק שלהם והם אפילו אומרים את הביטוי הזה במפורש בראיון הזה.
ניהו זו דוגמה קלאסית למשחק שהוא "הטייק של X על Y", כלומר יש שם את כל מה שהסטודיו יודע לעשות כבר שנים ומוכר בזכותו, וזה נעטף בסגנון משחק שבא ממקום אחר, או להיפך.
להבדיל ממשחק כמו דימון סולס שהוא לא הטייק של FS על נינג'ה גאיידן, למרות שברור שהם חולקים אותו בסיס ושדימון סולס חייב את קיומו להמון משחק אקשן 3D מתחילת שנות ה2000. אם כבר סקירו הוא הטייק של FS על זה ואז סוגרים מעגל יפה :).

בכל מקרה הם אומרים שניהו הוא הסולס לייק שלהם, ועכשיו הם מתקדמים מפה למשחק בלי מד סטמינה, עם קפיצה, שמתמקד פחות בloot ונשען על מערכת קרב פשוטה יותר, מצומצמת ומהודקת יותר מניהו, תוך כדי שהם שומרים על הבסיס של הסולס לייק. נו, סקירו :).
אבל זו סתם אמירה, אין לי נסיון להקטין את טים נינג'ה או כל לברה אחרת מול ההצלחה של FS. אני מת על טים נינג'ה וניהו 2 הוא לא רק הסולס לייק האהוב עלי, הוא טוב יותר מלפחות 2 משחקי סולס אמיתיים, אם לא יותר.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 16:31
על ידי DrKeo
אני לא מנסה להגיד שמשחקי סולס הם חיקוי של גאיידן או משהו כזה, הם לא, אבל הם כן חייבים המון מהdna שלהם ספציפית לגאיידן (אם להתיחס לזה שאמרת שהם חייבים המון למשחקי אקשן מתחילת ה-2000, כי אני חושב שגאיידן הוא by far ההשראה הכי גדולה למערכת קרב של סולס). וסיקרו הוא כבר ממש משחק גאיידן, מן הסתם כמו שמיאזאקי עושה משחק גאיידן, אבל הוא כבר ממש בן דוד. אז ״צוות נינג׳ה עושה סיקרו״, יש במשפט הזה המון אירוניה :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 17:25
על ידי Stick
סקירו זה גאיידן במסגרת של סולס לייק, ונשמע שזה מה שטים נינג'ה הולכים לעשות עכשיו :).

אבל ככה או ככה זה לא משנה, למרות שאם נתחיל עכשיו להתווכח על הגדרה חופשית של משחק שלא ראינו ממנו שניית גיימפלי זה יהיה דיון מרתק, אני מניח ששנינו מסכימים בגדול (ושזה לא באמת משנה) :).

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:37
על ידי idan
סקירו לא יכול להיות הטייק על משחק נינג'ה גאיידן כי הוא ליטרלי הטייק של FROM על משחק טנצ'ו (ככה הם אשכרה פיתחו אותו והציגו אותו למפיצות).

אני גם יצטרך לראות איזשהי קבלה על כך שנינג'ה גאיידן הוא חלק גדול בהשראה לסולס, כי בתור מי ששיחק בשניהם וקורא כל מה שאפשר על From זה נשמע מאוד מופרך :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:38
על ידי DrKeo
Stick כתב:סקירו זה גאיידן במסגרת של סולס לייק, ונשמע שזה מה שטים נינג'ה הולכים לעשות עכשיו :).

אבל ככה או ככה זה לא משנה, למרות שאם נתחיל עכשיו להתווכח על הגדרה חופשית של משחק שלא ראינו ממנו שניית גיימפלי זה יהיה דיון מרתק, אני מניח ששנינו מסכימים בגדול (ושזה לא באמת משנה) :).

אני סתם משתעשע, אני לא הולך להכנס פה לויכוח חורמה :!:

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:41
על ידי DrKeo
שכחנו לגמרי מהאירוע עשור של דרגון דוגמה. וכן הכריזו שם על דרגון דוגמה 2!

https://youtu.be/bNJ_87Lyi9Q

הוא רץ על מנוע RE.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:49
על ידי idan
לא שכחתי, פשוט חשבתי שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממני.. במיוחד שהם כולו הכריזו על לוגו (וחולצה! עוד אחת!) למשחק שכולם ידעו שכבר נמצא בפיתוח.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:51
על ידי Stick
מעניין, מעניין מאוד, פשוט כמו שעידן אמר זה היה סוד מאוד לא שמור וכל מה שראינו זה קרינג' יפני ולוגו :).

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 19:52
על ידי DrKeo
idan כתב:לא שכחתי, פשוט חשבתי שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממני.. במיוחד שהם כולו הכריזו על לוגו (וחולצה! עוד אחת!) למשחק שכולם ידעו שכבר נמצא בפיתוח.

אני חושב שההבחנה שלך די מדוייקת :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 21:07
על ידי Laskin
זה היה מעניין אותי גם כן, אם היה יותר מלוגו

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 23:06
על ידי glass man
יש לקפקום הרבה מה להוכיח בשביל שנתלהב מדרגון דוגמא 2, המשחק הראשון היה RPG אחד העלובים והמתים שאי פעם נוצרו, משום מה קומץ אנשים התחילו לשכנע את עצמם שהיה מדובר במשחק טוב. כל מה שיש במשחק הזה זה גיימיק של טיפוס על מפלצות. הם יצטרכו לעשות הרבה בשביל שזה יעניין למישהו את החור של התחת ב2022.

נ.ב כמובן שאני שמח בשביל כל מי שמתלהב מהמשחק, כן ? שאנשים קונים משחקים של קפקום אני מבסוט כאילו יש לי שם אחוזים :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 18 יוני 2022, 23:32
על ידי Stick
כנראה שאני אחד האנשים ששכנעו את עצמם שזה משחק טוב, כי לדעתי זה היה משחק טוב :).
זה לא משחק מושלם, אני אפילו אגדיל להגיד שמשום מה יש לי איזו סלחנות מובנת ולא רציונלית כלפי משחקים יפניים והמערכות השבורות שלהם לפרקים (וזה כולל גם את FS בתחילת דרכם). כלומר איכשהו זה הרבה פחות מפריע לי שחלק מהעיצוב של המשחק מרגיש שבור, מאשר אם איזו אנימציית טיפוס של אלוי בהורייזן לא עובדת בשלמות בשלמות, אבל בשורה התחתונה? אחלה משחק שבעולם, מאוד מאוד מהנה, ובעיקר דורש סיקוול ממהיום הראשון כי יש פה בסיס שאפשר לבנות עליו.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 19 יוני 2022, 00:16
על ידי glass man
יש לו מערכת קרב טובה, לא ראיתי מפתחת יפנית שלא עושה מערכת קרב טובה...אבל כאילו כל המסביב הסייד קווסטים העלובים העולם המת פשוט הורסים אותו לדעתי.
הוא מרגיש MMO בלי להיות MMO.

אבל כן סטיק, ידוע הדבר שיש לך את האופי הכי סבלני בפורום הזה,לא מפתיע אותי שלך יש סבלנות בשביל להגיע לחלקים הכן טובים שקיימים בו. :)

אגב, עניין אותי הויכוח נינג'ה גיידן שהתפתח פה, אז לא, לא הצלחתי למצוא שמיאזאקי הושפע מנינג'ה גיידן, אבל בואו כאילו הסיכוי שהם לא מושפעים מאחד ממשחקי האקשן הכי טובים מאז ומעולם (מדבר ספציפית על NINJA GAIDEN BLACK ) הוא אפסי :) המשחק הזה הוא הGut good האורגינלי.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 19 יוני 2022, 00:24
על ידי glass man
InterAl כתב:ה-npcs שמתעדכנים בזמן אמת? כן, רק כשאתה באזור שלהם או אם הם קשורים לקווסט. אחרת הסקריפט שלהם רץ בעדיפות נמוכה, כלומר אחת לכמה דק׳ ולא בזמן אמת, ולכן חישובית זה זניח.


אינטר תחליט.

בהתחלה אמרת שהם מתעדכנים בזמן אמת רק אם אתה נמצא לידם ואז חנן הביא לך ציטוטיים שמוכיחים שאתה מחרטט, עכשיו חזרת בך ואתה אומר שהם מתעדכנים גם שהם לא לידך אם הם קשורים לקווסט? מאיפה כל הידע הזה בנית איזה מוד לסקיירים שאתה רוצה לשתף פה? :)

חולה עליך אינטר, אבל אין לי מושג למה דווקא אלי נדבקה התדמית של חרטטן עם השיט שהבאת פה :lol: .

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 11:18
על ידי InterAl
זמן אמת זה בעדיפות גבוהה, כלומר כל סייקל או משהו שקרוב לזה. עדכון של אחת לכמה דקות זה לא זמן אמת בשום צורה. לכן גם הסקייל של העולם לא באמת רלוונטי, לפחות לא בכל מה שקשור לסימולציית העולם. תראה לי איפה חזרתי בי בדיוק - גם בהודעה הקודמת כתבתי אותו דבר - אין סימולציית זמן אמת של כל העולם אלא רק של הסביבה המקומית לשחקן.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 13:28
על ידי glass man
הכוונה היא שזה מתעדכן מתישהו שאתה לא שם, למי איכפת מהעדיפות עצמה שבא זה מתעדכן? ברור שזה יעיל יותר לעדכן בעדיפות ראשונה את מה שאתה בא איתו באינטרקציה מיידית.
זה כבר קשור ליעיליות של הקוד וניצול משאבים יעיל. אתה אמרת שאין אצל בטסדה 30000 דברים שקורים במקביל וכן יש ועכשיו אתה עושה פה סמנטיקה לצאת מזה.

הכי מצחיק? שכתבת רבות בפורום על כך שלא שיחקת בכלל בסקיירים, פתאום הפכת לא רק מומחה לסקיירים ולערכת פיתוח שלו אלא לכל התהליכים הפנימים שבקוד ומה שבא בעדיפות ראשונה?

חארטה בלאפה אינטר, תדע להפסיד.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 14:53
על ידי InterAl
כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 16:16
על ידי DrKeo
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

כלומר, הסיבוכיות של הסימולציה היא ״ה״ סיבה לכובד החישובי של משחקי בת׳זדה על ה-CPU והעובדה שבדור האחרון ה-CPU היה כזה חרא היא הסיבה לשדרוג המינימאלי של משחקי בת׳זדה בדור האחרון. זה לא רק החישובים של ה-AI באזורים מרוחקים (שאכן קורה ואם עוברים מלחשב -100 דמויות ללחשב 10,000 אז זה בהחלט מעלה את העומס החישובי), זאת העובדה שכל חפץ במשחק פיזי, בניגוד לבערך כל המשחקים בתעשיה, מה שאומר שככל שה-DD גדל כך העומס של החפצים האלה על המעבד גדל ובסטארפילד ה-DD גדל בצורה קיצונית.

אבל בכל מקרה, רוב מה שאמרתי רלוונטי ליקום פתוח seamless, בגלל שהמשחק הוא לא יקום פתוח seamless אז כמעט כל מה שאמרתי לא רלוונטי. ברגע שכל אזור בעולם הוא instance מנותק אז אפשר לאפות, לזייף, לחשב דברים בזמן ה-loading של השלב וכו׳. כל הדברים שכל כך קשה לעשות כשאתה seamless הופכים לקלים, וזאת כנראה הסיבה שבת׳זדה ותרו מראש. ממש חבל.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 16:36
על ידי Laskin
עכשיו רק נשארה השאלה אם העולמות הם באמת עולמות ״שלמים״, זאת אומרת האם הן ספירות ובאמת אפשר ללכת לכל מקום ואם הולכים מספיק זמן לאותו כיוון - חוזרים לנקודת ההתחלה, או אם 2 הולכים בכיוונים מנוגדים הם ייפגשו בנקודת האמצע בצד השני של כוכב הלכת. כי אם כן אז לפחות יהיה את ההישג הטכני הזה… שהוא די מרשים בפני עצמו. אבל הניחוש שלי הוא שגם זה לא יהיה.

אולי הישועה תגיע מouter wilds 2
:)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 17:03
על ידי glass man
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.


אתה אמרת את זה אינטר, אתה רוצה שאני אלבש את הכובע של "מנוע חיפוש מבוסס פחמן" ואמצא את זה? אין בעיה, אני לא אוהב לעשות את זה כמו אחרים... אבל אתה תראה שאני לא רע בזה כשאני רוצה :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 17:09
על ידי DrKeo
Laskin כתב:עכשיו רק נשארה השאלה אם העולמות הם באמת עולמות ״שלמים״, זאת אומרת האם הן ספירות ובאמת אפשר ללכת לכל מקום ואם הולכים מספיק זמן לאותו כיוון - חוזרים לנקודת ההתחלה, או אם 2 הולכים בכיוונים מנוגדים הם ייפגשו בנקודת האמצע בצד השני של כוכב הלכת. כי אם כן אז לפחות יהיה את ההישג הטכני הזה… שהוא די מרשים בפני עצמו. אבל הניחוש שלי הוא שגם זה לא יהיה.

אולי הישועה תגיע מouter wilds 2
:)

כלומר, SC כבר עשה את זה :)

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 17:36
על ידי glass man
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.


טוב, קבל התנצלות אינטר, אני לא הבנתי אותך נכון.

אני שאלתי אותך מה מקור האנטי שלך להאוורד ואם נמחקה לך השמירה בסקיירים.

הגבת : לא שיחקתי בו. עכשיו הבנתי שהתכוונת בכלל לFO76 שגם הוא עלה באותו ויכוח.
הנה ההודעה המקורית.

viewtopic.php?f=1&t=949&p=124882&hilit=%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8+%D7%94%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%93#p124882
מתנצל חחחח.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 21:10
על ידי InterAl
DrKeo כתב:
InterAl כתב:כל הדיון נסוב סביב סיבוכיות חישובית. אני טענתי שאין סיבוכיות גבוהה כי דברים לא באמת קורים במקביל (עדכון של פעם בכמה דק' הוא לא במקביל). לכן הסימולציה של העולם היא לא בעיה גדולה מבחינה חישובית במשחקים של בת'סדה. זה הכל.

איפה כתבתי שלא שיחקתי בסקיירים? שיחקתי בו ב-day 1, סיימתי כמעט את כל הקווסטים וכל ההרחבות. כנ"ל עם שאר המשחקים של בת'סדה. וכן, גם שיחקתי קצת עם ה-creation kit מתוך סקרנות.

כלומר, הסיבוכיות של הסימולציה היא ״ה״ סיבה לכובד החישובי של משחקי בת׳זדה על ה-CPU והעובדה שבדור האחרון ה-CPU היה כזה חרא היא הסיבה לשדרוג המינימאלי של משחקי בת׳זדה בדור האחרון. זה לא רק החישובים של ה-AI באזורים מרוחקים (שאכן קורה ואם עוברים מלחשב -100 דמויות ללחשב 10,000 אז זה בהחלט מעלה את העומס החישובי), זאת העובדה שכל חפץ במשחק פיזי, בניגוד לבערך כל המשחקים בתעשיה, מה שאומר שככל שה-DD גדל כך העומס של החפצים האלה על המעבד גדל ובסטארפילד ה-DD גדל בצורה קיצונית.

אבל בכל מקרה, רוב מה שאמרתי רלוונטי ליקום פתוח seamless, בגלל שהמשחק הוא לא יקום פתוח seamless אז כמעט כל מה שאמרתי לא רלוונטי. ברגע שכל אזור בעולם הוא instance מנותק אז אפשר לאפות, לזייף, לחשב דברים בזמן ה-loading של השלב וכו׳. כל הדברים שכל כך קשה לעשות כשאתה seamless הופכים לקלים, וזאת כנראה הסיבה שבת׳זדה ותרו מראש. ממש חבל.

אבל הוא לא מרנדר את כל החפצים הפיזיים בעולם בכל רגע נתון. כלומר, אלא אם פתחת פרופיילר והוכחת שהסימולציה + החפצים הם הבעיה, אתה סתם זורק השערות לאוויר. באותה מידה אפשר להניח שהמשחק פשוט unoptimized.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 21:23
על ידי DrKeo
InterAl כתב:אבל הוא לא מרנדר את כל החפצים הפיזיים בעולם בכל רגע נתון. כלומר, אלא אם פתחת פרופיילר והוכחת שהסימולציה + החפצים הם הבעיה, אתה סתם זורק השערות לאוויר. באותה מידה אפשר להניח שהמשחק פשוט unoptimized.

לא אמרתי שהוא מרנדר את כל החפצים הפיזים בכל רגע נתון, אמרתי שכמעט כל החפצים במשחק פיזים ויש לזה משמעויות אדירות מבחינת חישובי CPU בכמעט כל תחום (AI, pathfiniding, collision וכו׳). בכלל לא התיחסתי ל-GPU כך או כך.

ככל שיש לך DD גדול יותר, כך אתה צריך לחשב יותר חפצים שכאלה וההשלכות על כל המערכות האלה גדלה. המשחקים שלהם מחשבים ערימות של חישובים על ה-CPU שמשחקים אחרים לא מתעסקים בהם בכלל וזה בלי לדבר בכלל על הדברים שמחושבים באזורים מרוחקים שלא נמצאים ב״בועה״ שדברת עליה.

Re: נושא *לא* E3 2022 הרשמי

פורסם: 20 יוני 2022, 21:37
על ידי InterAl
אין המון חפצים פיזיים בפריים בכל רגע נתון. כשאתה אומר ״משמעויות אדירות״ - בדקת את זה או שאתה משער? כי ה-cpu utilization במשחקים שלהם תמיד היה עלוב, במיוחד במולטיקור. גם ה-DD, בסקיירים לפחות, הוא כמו של אדם חצי עיוור.