המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
bling כתב:אני כן מקווה שבסוף נגיע לבאטמן והג׳וקר הנוכחי אבל שישמרו על אותה האווירה של הסרט הזה שעושה אותו למיוחד. אם זה צריך להיות באטמן אולטרה ריאליסטי עם אווירה כבדה והמון פסיכולוגיה ומיקוד על הדמויות (בעיקר הג׳וקר וברוס וויין) כמו איזה משהו שיצא מסרטי/ סדרות פשע ריאליסטיות כמו הסמויה אז זה נשמע כיוון מעניין מאוד לחקור.
bling כתב:אני כן מקווה שבסוף נגיע לבאטמן והג׳וקר הנוכחי אבל שישמרו על אותה האווירה של הסרט הזה שעושה אותו למיוחד. אם זה צריך להיות באטמן אולטרה ריאליסטי עם אווירה כבדה והמון פסיכולוגיה ומיקוד על הדמויות (בעיקר הג׳וקר וברוס וויין) כמו איזה משהו שיצא מסרטי/ סדרות פשע ריאליסטיות כמו הסמויה אז זה נשמע כיוון מעניין מאוד לחקור.
DrKeo כתב:אם כבר נטפליקס, אני בסוף עונה שלישית של דברים מוזרים והיא טובה בהרבה מעונה 2. לא יצירת אומנות או משהו, אבל מהנה כמעט כמו הראשונה והרפרנסים לשנות השמונים ממש טובים. יש שם בייסיקלי את ארנולד שוורצנגר כמחסל, רפרנסים חזקים לחוטפי הגופות, יש קניון שנותן הרגשת 80׳s מאוד חזקה והקוי עלילה הרבה יותר מעניינים מעונה קודמת. מי שאהב את הראשונה ושנא את השניה, עונה שלישית בהחלט מומלצת.
Laskin כתב:DrKeo כתב:אם כבר נטפליקס, אני בסוף עונה שלישית של דברים מוזרים והיא טובה בהרבה מעונה 2. לא יצירת אומנות או משהו, אבל מהנה כמעט כמו הראשונה והרפרנסים לשנות השמונים ממש טובים. יש שם בייסיקלי את ארנולד שוורצנגר כמחסל, רפרנסים חזקים לחוטפי הגופות, יש קניון שנותן הרגשת 80׳s מאוד חזקה והקוי עלילה הרבה יותר מעניינים מעונה קודמת. מי שאהב את הראשונה ושנא את השניה, עונה שלישית בהחלט מומלצת.
אני ראיתי איזה 2-3 פרקים מהעונה השלישית ופרשתי... כל הקטע הזה של שנות השמונים מתחיל לשעמם אותי בסדרה הזו, שזה מרגיש כאילו דוחפים לי את זה לגרון...
לעומת זאת הקריסטל האפל הזה ממש מחזיר אותי לשנות השמונים עם סרטי הפנטזיה האלה של פעם... עכשיו הדבר שאני הכי רוצה לראות זה רימייק או פריקוול או משהו של הסיפור שאינו נגמר
Laskin כתב:חחח מגניב!
ואחרי שתצפה קצת בקריסטל תראה כמה יהיה אדיר אם אותם חבר׳ה יעבדו על זה... אני עדיין רק בהתחלה אבל זה 10 פרקים ובינתיים כל פרק מושקע בטירוף
DrKeo כתב:bling כתב:אני כן מקווה שבסוף נגיע לבאטמן והג׳וקר הנוכחי אבל שישמרו על אותה האווירה של הסרט הזה שעושה אותו למיוחד. אם זה צריך להיות באטמן אולטרה ריאליסטי עם אווירה כבדה והמון פסיכולוגיה ומיקוד על הדמויות (בעיקר הג׳וקר וברוס וויין) כמו איזה משהו שיצא מסרטי/ סדרות פשע ריאליסטיות כמו הסמויה אז זה נשמע כיוון מעניין מאוד לחקור.
בלינג, ממש חממת אותי על הרעיון של איזה DCU מורכב מאוסף אקלקטי של יוצרים איכותיים שעושים מה שבא להם. נגיד רוברט אגרס עושה את קונסטנטין, ג'ורדן פיל את סייבורג, שיין בלאק עושה את גרין לאנטרן קורפ, דיוויד פינצ'ר עושה סופרמן וכדומה. זה יכול להיות ממש מעניין.
bling כתב:DrKeo כתב:bling כתב:אני כן מקווה שבסוף נגיע לבאטמן והג׳וקר הנוכחי אבל שישמרו על אותה האווירה של הסרט הזה שעושה אותו למיוחד. אם זה צריך להיות באטמן אולטרה ריאליסטי עם אווירה כבדה והמון פסיכולוגיה ומיקוד על הדמויות (בעיקר הג׳וקר וברוס וויין) כמו איזה משהו שיצא מסרטי/ סדרות פשע ריאליסטיות כמו הסמויה אז זה נשמע כיוון מעניין מאוד לחקור.
בלינג, ממש חממת אותי על הרעיון של איזה DCU מורכב מאוסף אקלקטי של יוצרים איכותיים שעושים מה שבא להם. נגיד רוברט אגרס עושה את קונסטנטין, ג'ורדן פיל את סייבורג, שיין בלאק עושה את גרין לאנטרן קורפ, דיוויד פינצ'ר עושה סופרמן וכדומה. זה יכול להיות ממש מעניין.
טוב זו כבר פנטזיה מרחיקת לכת... כאילו ברור שהייתי שמח לראות ניסוי כזה אבל קשה לי להאמין שזה יצדיק את עצמו כלכלית כשזה ייעשה בכזו סקאלה.
לקחת את הג׳וקר ולעשות ממנו סרט ״איכות״ יחסית דל תקציב זה משהו אחד, אבל יקום שלם בסגנון הזה ברור לנו שלא יקרה למרות שזה יכל להיות מאוד מעניין.
אבל בוא קודם נראה בעצמנו את הג׳וקר לפני, יש מצב שזה שהממסד מחבק אותו זה דווקא חדשות רעות לנו
bling כתב:אהבתי מאוד את הרעיון הזה קיאו, לתת להם להתפזר חופשי ולפי זה לגבש זהות בסוף לסרט האיחוד ושמשם והלאה הם ימשיכו ברוח הזאת לכמה שנים טובות.
לפחות באיזשהי רמה הג׳וקר הוא סוג של סנונית שמבשרת על כך שהם עושים דברים אחרת ממארוול ושהם יותר פתוחים אומנותית וקריאטיבית לרעיונות וכיוונים שונים לגמרי לפרנצ׳ייזים שלהם.
נכון שמארוול מכה אותם שוק על גבי ירך אבל יאמר לזכותם שהם פתוחים יותר ופחות נוסחתיים ומקובעים ומבחינתי עם כמה שמארוול הרבה יותר קונסיסטנטית וטובה בממוצע, עדיין זו DC שיצרה סרטים ברמה של קלאסיקות עם באטמן של נולאן ואולי גם הג׳וקר יצטרף לרשימה הזו.
וכן הנוקמים ממש טוב במה שהוא מנסה לעשות אבל לדעתי הוא לא איכותי באותו מובן כמו באטמן (ואולי הג׳וקר ), הוא סוג של יצירת פופ מהנה ועשוייה מעולה אבל אני רואה בבאטמן משהו מעבר לזה.
DrKeo כתב:bling כתב:אהבתי מאוד את הרעיון הזה קיאו, לתת להם להתפזר חופשי ולפי זה לגבש זהות בסוף לסרט האיחוד ושמשם והלאה הם ימשיכו ברוח הזאת לכמה שנים טובות.
לפחות באיזשהי רמה הג׳וקר הוא סוג של סנונית שמבשרת על כך שהם עושים דברים אחרת ממארוול ושהם יותר פתוחים אומנותית וקריאטיבית לרעיונות וכיוונים שונים לגמרי לפרנצ׳ייזים שלהם.
נכון שמארוול מכה אותם שוק על גבי ירך אבל יאמר לזכותם שהם פתוחים יותר ופחות נוסחתיים ומקובעים ומבחינתי עם כמה שמארוול הרבה יותר קונסיסטנטית וטובה בממוצע, עדיין זו DC שיצרה סרטים ברמה של קלאסיקות עם באטמן של נולאן ואולי גם הג׳וקר יצטרף לרשימה הזו.
וכן הנוקמים ממש טוב במה שהוא מנסה לעשות אבל לדעתי הוא לא איכותי באותו מובן כמו באטמן (ואולי הג׳וקר ), הוא סוג של יצירת פופ מהנה ועשוייה מעולה אבל אני רואה בבאטמן משהו מעבר לזה.
אני אפילו לא חושב שהם צריכים לאחד את הכל ליקום אחד אחרי ליגת הצדק. כמו בקומיקס, חלק מה״ספרים״ עומדים בפני עצמם ולעולם לא מקבלים המשך, חלק ממש מצליחים ונטמעים לתוך היקום הראשי, חלק לעולם לא מתערבבים עם אחרים וכו׳. כלומר להיות בלי מגבלות, לעשות מה שאתה רוצה ופעם בכמה שנים לחשוב מה יכול לעבוד טוב יחד ולעשות ״אירוע״.
אני משער שכמו בקומיקס זה לאט לאט יתחיל להתכנס לכמה יקומים ממוספרים. נניח גל גדות, מרגו רובי וג׳ייסון ממואה יהיו בסוף ביקום 1#, אולי הבטמן של מאט ריווס יתאים מספיק לג׳וקר בכדי שהם יהיו יחד יקום 2# וכך הלאה. סרט אחד בודד יכול להיות יקום משלו, כמה סרטים יכולים להיות יחד יקום אחד או כל שילוב אחר. ואז, ג׳ף ג׳ונס, הקווין פאגי של DC, פעם בכמה שנים עושה עם במאי מתאים סרט ״אירוע״ שבו הוא מנצל קוי עלילה קיימים מיקומים שונים. זה יכול להיות קטן יותר כמו הנוקמים 1-2 ולהתעסק ביקום אחד בלבד וזה יכול להיות בסדר גודל של מלחמת האינסוף ולהתעסק בכמה יקומים במקביל.
אגב, אני לא חושב שמה שמרוול עשו מבחינת הנוקמים ומלחמת האינסוף/endgame היה כל כך שונה. לא בקטע של יקומים שונים, אבל כן בקטע של ״לזרום עם זה״ ולתת ליקום שלהם לבנות את עצמו. אז, כשכבר יש להם המון סיפורים שסופרו, הם יכלו לברור בפינצטה מה שהתאים להם בכדי לבנות את מלחמת האינסוף וההמשך שלו. כלומר כשיש לך הרבה כלים מעניינים על השולחן שכבר הכינו את הקרקע מכל בחינה (זריעה של קוי עלילה וקשתות של דמויות, חיבור רגשי לעשרות דמויות, ביסוס עולם וכו׳) זה עוזר לעשות סרט ״אירוע״ מעניין, זה מעצים סרט כמו מלחמת האינסוף לרמה הרבה יותר גבוהה ממה שבאמת מגיע לו להיות.
אני חושב שגישה כזאת יכולה גם לתת לנו סרטים מאוד מגוונים, גם להביא למסך הקולנוע הזיות קומיקס כמו ״גות׳ם מוארת בגז״ (סיפור בטמן סטימפאנקי במאה ה19) או ״בן אדום״ (סיפור סופרמן שבו מספרים מה אם סופרמן היה מתרסק כתינוק בברית המועצות בזמן המלחמה הקרה במקום בארה״ב והמפלגה הקומוניסטית השתמשה בו כנשק של המשטר), גם להביא כישרון כמו סקורסזי ושות׳ שבחיים לא היו נתקעים בפרנצ׳ייז מוגבל ללא חופש אומנותי, גם לאפשר גרסאות מקבילות של דמויות וגם משחרר את הלחץ ומאפשר לעשות צעדי עלילה אמיצים כמו לתת לדמויות קומיקס למות מוות סופי. כלומר סרט גיבור על שאתה לא יודע ב1000% שהגיבור מנצח, כולם בטוחים ושהעולם לא יעבור זעזוע גדול נשמע כמו משהו ממש מרענן לסרטי גיבורי העל.
DrKeo כתב:Laskin כתב:DrKeo כתב:
מצחיק שאמרת את זה כי בדברים מוזרים 3 יש קטע ששרים את השיר של הסיפור שאינו נגמר וזה לגמרי גרם לי לחשוב שאולי צריך לקחת את הספר הזה (שהוא הרבה יותר טוב מהסרט) ולעשות לו עיבוד חדש לדור חדש.
It's not really connected to that [DC Movie] Universe," Phillips told the festival crowd during a Q&A. "And it was really intentionally not. I mean the original idea when I went to [Warner Bros.] with the idea was not just about one movie, but about a label - sort of a side label to DC, where you can do these kind of character study, low-rent, low-budget movies, where you get a filmmaker to come in and do some deep dive into a character. So it was never meant to connect, so I don't see it connecting to anything in the future. I think this is just this movie, you know?
Stick כתב:לפי הדיווחים חואקין פיניקס (שהיה מועמד למספר תפקידי מארוול בעבר) עשה את התפקיד הזה בסופו של דבר דווקא בזכות העובדה שהוא לא מחויב בחוזה לשום פרויקט אחר של DC.
כמובן שהכל יכול להשתנות, בטח כשסכומי הכסף יעלו מדרגה ועם התהילה שהוא יזכה לה בעקבות התפקיד המוצלח. אבל אנחנו לפחות יכולים לדעת שלהבדיל משחקני מארוול, פיניקס לא חתום על שום סדרה ושום שיתוף פעולה עתידי לו הוא מחויב. כרגע.
DrKeo כתב:טוד פיליפס מדבר על הקונספט של לחבר את הג'וקר עם סרטי DC אחרים. אמ;לק - הוא נגש לוורנר ועשה פיטצ' ללייבל סרטי DC רציניים בתקציב נמוך והוא לא רואה את זה כרגע מתחבר ל-DCU. מצד שני זה לגמרי לא בשליטתו ולפני 30 שנים כשאלן מור כתב את ווטצ'מן הוא בחיים לא חשב שהחבורה הזאת תהפוך לחלק קנוני של DC ואשכרה תהיה חלק אנטגראלי בליגת הצדק ב-2018.It's not really connected to that [DC Movie] Universe," Phillips told the festival crowd during a Q&A. "And it was really intentionally not. I mean the original idea when I went to [Warner Bros.] with the idea was not just about one movie, but about a label - sort of a side label to DC, where you can do these kind of character study, low-rent, low-budget movies, where you get a filmmaker to come in and do some deep dive into a character. So it was never meant to connect, so I don't see it connecting to anything in the future. I think this is just this movie, you know?
DrKeo כתב:אני לא חושב שזה יוצר סמטוחה אם זה קורה לאט ובטבעיות. תזרוק צופה ממוצע למלחמת האינסוף או endgame והוא לא מבין מה ההזיות שקורות סביבות. תן לו 22 סרטים על גבי 11 שנים וזה מרגיש לו הכי טבעי בעולם.
אז עושים קצת וונדרוומן, קצת פלאש, קצת אקוואמן, קצת ג׳וקר של פיניקס, קצת בטמן של ריבס ומתישהו עושים סרט אירוע רק ביקום אחד, נניח זה של גל גדות. אז אחרי כמה שנים צצים עוד סרטים, עוד המשכים, פתאום בג׳וקר השלישי הבטמן של ריווס מופיע. לאט לאט ביקום של גל גדות ואקוואמן זורעים דברים שקשורים ליקומים אחרים, ביחוד מהצד של הפלאש ואז באיזו סצנה או שתיים בליגת הצדק הפלאש מגיע בטעות ליקום ופוגש דמות מהסרטי בטמן של ריווס, רק כדי שיטעמו מהמעבר בין היקומים. וכשהיקומים שלהם מבוססים ורחבים, כשהקהל מכיר את כל הדמויות מכל היקומים וראה סרטים איתן במשך שנים שזרעו בהם יקומים מקבילים כמו שמארוול זרעו את האבני אינסוף, יש סרט אירוע ענקי סטייל מלחמת האינסוף שבו עולמות מתנגשים.
אני לא חושב שזה מסובך מדי לקולנוע המודרני. תתאר את הmcu לאדם לפני 10 שנים והוא היה צוחק לך בפנים. 22 סרטים מחוברים כשבסרט האחרון יש 40+ גיבורי על בקרבות ענק על אבני אינסוף? כבר עוד שלושה שבועות אנשים הולכים לבלוע ג׳וקר חדש כשבפברואר יוצא סרט שיש בו את (או לפחות מדברים על) הג׳וקר של לטו. אז בעצם זה כבר קורה, פשוט צריך לעשות את זה מסודר יותר.
DrKeo כתב:אתה חושב שלאירופאים הפלצנים בפסטיבל וונציה אכפת מכל השטויות SJW של האמריקאים? דווקא מקומות JSW כמו ה-TIME קטלו אותו חזק, הוא קבל כוכב מתוך 5. מצד שני יש מקומות SJW שמאוד שבחו אותו אז אולי הוא לא כזה ימני או שמאלני. חוץ מזה למי אכפת, סרטי מארוול הם מאוד שמאלנים (חוץ מחייל החורף), טרילוגית האביר האפל שמאלנית, בייסיקלי כל סרט אי פעם הוא שמאלני בגלל הקהל שעושה אותו. כל עוד לא עושים לי סצנות של קפטן מארוול מרסקת ספינות כשברקע I'm just a girl, אני לא בטוח מה זה כל כך משנה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים