טוב, Mr Robot היתה עם פוטנציאל והתגלתה כמעפנה... עדיף כבר ג'סיקה ג'ונס. נקודות בונוס על הניסיון זה שכשיש לינוקס טרמינל אז זה באמת לינוקס טרמינל עם פקודות אמיתיות וכו', אבל כשזה מצטרף לדיאלוגים cringe worthy על "אתה משתמש בגנום? אני יותר טיפוס של KDE בעצמי" ופלקטים סטריאוטיפים של כל דבר מהאקרים אנרכיסטים עם איפור עיניים, דרך שבדים עם סקס-פטיש כי שבדים הם כידוע מוזרים, ועד אקזקיוטיב אסהולז. כמו כל הפילוסופיה של הסדרה, נראה שגם את הרעיון הזה הם לקחו מהמטריקס, ובכלל לסדרה יש וייב של משהו שנתקע על תקופה של סרטי קולנוע בני חמש עשרה: המטריקס, הרשת, מועדון קרב... מה שהפך את ה"טוויסט" לצפוי עוד מהפרק הראשון.
טוב נו, נקווה שסלייטר יופיע בעונה הבאה של ארצ'ר בשביל להחזיר לעצמו קצת קרדיט אבוד. אם כבר עבר אז לפחות סדרה שיודעת לעשות הומאז' מצויין:
אני ממש אהבתי את מר רובוט, פחות התיחסתי לרמה של "דיבורי ההאקרים" (ובו נהיה רציניים לרגע, זאת הוליווד וצריך להגיד תודה שלא היה שם מסך עם סמיילי כועס וההאקר מנסה לפתור מבוך עד שהסמיילי הופך לשמח) ויותר ל98% האחרים של הסדרה. מאוד נהנתי ממנה.
ובנושא אחר, בטמן נגד סופרמן יקבל בגרסת הבלוריי דרוג R בגלל אלימות קשה, יקראו לגרסה Ultimate Edition.
בנוסף הTheme של בטמן:
וה-theme של וונדרוומן:
קצת אוריאנטאלי, אם כבר ישראלית יכלו להביא משהו יותר עומר אדם או אייל גולן. דרך השלום היה מתאים בסצנה של הזינוק שלה לתוך האש.
כבר מעכשיו הם מדברים על הבלוריי? אולי עדיף לחכות כבר לגירסה הזאת ולא לראות בקולנוע (לא)
אגב, חייב לציין שהפרקים האחרונים של ווקינג דד פשוט אדירים. הפרק הראשון של המשך העונה כמובן היה לחלוטין מפוצץ, אבל גם לשני יש את הקסם שלו. כמה שהסדרה התקדמה/השתנתה לה מאז העונות הראשונות
אני לא מצפה להבדלים רציניים בגרסת ה-R, אולי עוד כמה כדוריות דם פה ושם. מדינה עלובה ומתחסדת, להגיד "פאק" פעם אחת נותן לסרט דירוג PG13, להגיד פעמיים והוא R. ואלוהים ישמור אם רואים פיטמה (אבל כל המסביב בסדר).
ובנושא הזה, ראיתי את דדפול השבוע, פאקינג מדהים. מלא באלימות והומור מלוכלך ומאמץ את האבסורדיות שלו במקום לרסן את עצמו. יש גם כמה רגעים חמודים באופן מפגר בזכות החיוכים של ראיין ריינולדס. אני לא זוכר עוד סרט מהזמן האחרון שגרם לי להיזכר בו ולצחוק גם אחרי כמה ימים, אם בכלל.
1. יש לי הרגשה שזאת נקודת המפנה שאחריה באטמן kicking ass, בטח קריפטונייט כמו ב-TDKR שיחליש אותו זמנית. 2. כל הקשקשת על טורקיש איירליינס היא אחד הדברים הכי קרינג' worthים שראיתי, חשתי את כאבו של זאק. 3. זה היה גאוני.
1) כן, בMOS כל הקטע היה האטמוספרה של קריפטון כך שהגיוני שקריפטונייט ביקום הזה הוא גז 2) כן, זה היה מזעזע, דיבורי מרקטינג הכי מלוקקים EVER. אהבתי ממש את הפרסומות טורקיש אבל בסרטון הזה העניין מזעזע 3) לגמרי גאוני
הסרטון הזה חמוד, יש גם את זה של האנרי קאבל:
אגב, הארבע טעימות מהOST של BVS ממש טפסו לי על המוח, הולך להיות OST מדהים.
למי שזוכר לפני 12 שנים כשבטמן היה פרנצ'ייז מת תודות לפטמות על החליפה ושווארצנגר כמר פריז, דארן אהרונובסקי (רקוויאם לחלון, המעין, ברבור שחור) היה אמור להחיות את הפרנצייז בגרסה שלו ל-Year One כשהתסריטאי היה פרנק מילר. מסתבר שהיו לפרנק ולדראן המון מחלוקות על התסריט, ביחוד כי דארן רצה משהו הרבה יותר קודר מאשר פרנק. כן, לגמרי אמיתי, פרנק מילר היה הבחור היותר צבעוני וידידותי למשפחה, האדם שעשה את 300, סין סיטי ושובו של האביר האפל. הסרט של אהרונובסקי היה כל כך קודר שהוא בחיים לא היה מקבל PG13 והאולפנים פשוט לא הסכימו להפיק אותו. בגרסה של אהרונובוסקי לבטמן לא הייתה בעיה לענות אנשים והוא בנה את מאורת העטלף שלו בתחנת רכבת תחתית נטושה לאחר שויתר על העושר שלו בכדי לחיות קרוב לעם ולהרגיש את הסבל שלהם. יש לא מעט קונספט ארט שהוא כמובן רק אוסף רעיונות שונים כי הפרוייקט לא התרומם מעל לרמת התסריט הראשוני. הפרוייקט נפל ונתנו את החייאת הפרנצ'ייז לכריסטופר נאולן.
ויתר על העושר שלו כדי להרגיש קרוב יותר לעם? איך הוא יכול להרגיש קרוב יותר לעם כשהחליפה והאוטו שווים יותר משכונה שלמה, והגאדג׳טים, המטוס, פאקינג אלפרד... (;
שמח מאוד שלא יצא לפועל, באטמן הוא חזיר קפיטליסטי וככה אני אוהב אותו
אה, והפרק האחרון של ווקינג דד.... סדרה ענקית! וזאת העונה הכי טובה שהייתה