עמוד 6 מתוך 21

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 14:05
על ידי Laskin
כן המחיר שלו פשוט פסיכי.... אני זוכר שכמעט קניתי סיוויק לפני איזה 5 שנים, אבל כשישבתי בו ונהגתי בעצמי - *ממש* הפריע לי הפס מאחורה במראה, שאמור להיות ה"כנף" שלו... לא מדבר על הTYPE R מן הסתם. פשוט משהו מוזר מאוד בעיצוב האחורי שלו שלא הבנתי איך זה הגיע לאישור כלשהו...
ובנוסף, היא הרגישה לי כבדה ולא הכי נוחה בנהיגה, לעומת היונדאי וולוסטר שניסיתי לפניה.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 15:10
על ידי omerkot
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5 :)

0-100 ב5.7 שניות... זה נצח.
אופנוע מתחילים ב30-40K עושה את זה בלי בעיה מיוחדת :twisted:

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 15:18
על ידי DrKeo
omerkot כתב:
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5 :)

0-100 ב5.7 שניות... זה נצח.
אופנוע מתחילים ב30-40K עושה את זה בלי בעיה מיוחדת :twisted:

אני לא בטוח שהבוסטר מתלבש עליו טוב :)

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 15:36
על ידי Laskin
לא תדע עד שתנסה!
עריכה:
אין על מה!!!
https://youtu.be/iLFfdDESXLs

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 16:12
על ידי omerkot
הקאפה האלה חייבים לי סבל לאופנוע אחרי שהם שיקרו לי במייל וגרמו לי לקנות מוצר לא מתאים.

לגבי הילדים, יצא לי לראות כבר כמה אמהות שנוסעות על אופניים חשמליים עם שני ילדים, אחד בבגאז' ואחד על הכידון ככה שאין באמת בעיה.

ומסתבר שאפשר גם שלושה:
תמונה

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 16:47
על ידי Laskin
עכשיו יש הרבה חשמליים עם מן 2 כסאות מאחורה, אבל נראה לי שזה לא בטיחותי ולא עומד בתקנות החדשות, אם זה מעניין. לא יודע כמה מציקים עם זה...

ולגבי התמונה - לילד מאחורה נראה לי קצת פחות כיף

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 17:22
על ידי bling
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5 :)


לא בקטע של לבאס את הקנייה אבל בארה״ב ובמירב מדינות אירופה על הכסף ששילמתם על ההונדה סיוויק הייתם מביאים את ה TYPE R...
(שלא לדבר על מחירי החלפים והטיפולים והתיקונים (במידה ויש), כשמחשיבים את עלויות האחזקה השונות שיהיו לטייפ R בארץ הפער רק עולה)

בקשר לכסא בוסטר על האופנוע, אולי אני עם דיעות קדומות אבל בלי קשר לעניין הנוחות וחוסר הפרקטיות שבדבר זה מרגיש לי חסר אחריות ומסוכן לגרור ילד קטן להרפתקאות כאלה.

לאסקין ההונדה כבדה? היא מאיצה באיזה 8 שניות שזה מצויין לרכב עממי משפחתי. אולי זה בגלל אופי הפעולה של הגיר הרציף שהיא די מבאסת לרוב, אני בטוח שהגרסה הידנית מרגישה יותר טוב. בכל אופן לאמא קיאו זה די והותר :)

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 17:52
על ידי DrKeo
עשיתי חלק מהנסיעה בפרוייד בחיפה והסיוויק סחבה כמו חיה. זה לא מובן מאליו, ה1.8 לא טורבו 142 כ״ס הייתה כל הזמן מקפצת בין הילוכים שם.

בנוגע לכסאות ילדים על אופניים/אופנוע, זה נראה לי כמו התאבדות. אפילו בסתם נפילה סטנדרטית יש לי הרגשה שכל מני גפיים של הילד יגולפו עד העצם.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 13 מרץ 2019, 21:17
על ידי omerkot
DrKeo כתב:בנוגע לכסאות ילדים על אופניים/אופנוע, זה נראה לי כמו התאבדות. אפילו בסתם נפילה סטנדרטית יש לי הרגשה שכל מני גפיים של הילד יגולפו עד העצם.

חסכתי לך 230,000 שקל ואתה מתקמצן על שתיים/שלוש אלפיות בשביל ביגוד נורמלי לילד שימנע שיוף רקמות???

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 14 מרץ 2019, 11:40
על ידי DrKeo
ב-230K אפשר לעשות לילד רגל ביונית במקום.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 15 מרץ 2019, 16:07
על ידי omerkot
בכמה הרגל הזו פותחת מ0 ל100?

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 15 מרץ 2019, 18:55
על ידי Laskin
bling כתב:
DrKeo כתב:כן, כשבדקתי את המפרט של ה1.5 קפצתי גם לבדוק את ה-R וקבלתי שוק אבל להתחשב בעובדה שהיא עולה צפונית ל250K, אני בסדר עם 1.5 :)


לא בקטע של לבאס את הקנייה אבל בארה״ב ובמירב מדינות אירופה על הכסף ששילמתם על ההונדה סיוויק הייתם מביאים את ה TYPE R...
(שלא לדבר על מחירי החלפים והטיפולים והתיקונים (במידה ויש), כשמחשיבים את עלויות האחזקה השונות שיהיו לטייפ R בארץ הפער רק עולה)

בקשר לכסא בוסטר על האופנוע, אולי אני עם דיעות קדומות אבל בלי קשר לעניין הנוחות וחוסר הפרקטיות שבדבר זה מרגיש לי חסר אחריות ומסוכן לגרור ילד קטן להרפתקאות כאלה.

לאסקין ההונדה כבדה? היא מאיצה באיזה 8 שניות שזה מצויין לרכב עממי משפחתי. אולי זה בגלל אופי הפעולה של הגיר הרציף שהיא די מבאסת לרוב, אני בטוח שהגרסה הידנית מרגישה יותר טוב. בכל אופן לאמא קיאו זה די והותר :)


הרגישה כבדה, בנהיגה, והדגם מלפני איזה 6 שנים... אולי הרבה השתנה מאז. אבל שוב, מה שהכי הפריע לי זה מה שהולך במראה

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 15 מרץ 2019, 19:06
על ידי DrKeo
בדגם החדש רואים יותר טוב במראה האחורית והאוטו גם הרבה יותר חזק.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 11:00
על ידי Laskin
היי הו...
אז בחברה שלנו מתכננים לרכוש רכבים חדשים, ומחפשים משהו נח, חסכוני, אבל לא היברידי כי צריך וו גרירה ומשום מה אסור להיברידיות וו גרירה (סוללות שקר-כלשהו)

אז אני מסתכל ורואה שיש לרנו מגאן גראנד קופה, לפחות בגירסת הדיזל 1.5L (הבנזין 1.33L הרבה פחות יעילה מן הסתם) - על הנייר ממוצע של 27 ק"מ לליטר. בפועל בערך 23-25 ממה שאני קורא.
מכירים משהו טוב יותר מזה? שוב - לא היברידיות! ולא מכוניות קטנטנות... זה למנהלי עבודה שצריכים להסיע פועלים ולסחוב גרר לפעמים.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 13:59
על ידי omerkot
אתה לא רושם תקציב ואני מניח שאתה מחפש אוטומט.
מה שאתה מתאר בגדול דורש דיזל (חסכון + כושר גרירה) והרנו היא אופציה בסדר.
בנוסף לרנו, יש את הקיה סיד החדשה בדיזל ואת הפיז'ו 308 בגירסת הדיזל.
הקיה סיד היא רכב ראוי למדי בדור הזה והפיז'ו אמנם יקרה יותר אבל חזקה בקטע קצת פסיכי ומגיעה עם תיבת הילוכים ראויה ולא עם חרטא רובוטית שיש ברנו ובקיה (ויכולה להגביל את אופצית הנגרר - זה מחייב בדיקה).

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 14:03
על ידי Laskin
חוזק פחות חשוב לי, אלא חסכון בדלק.
זה רכב לעבודה, לא צריך שום דבר מלבד שתהיה מרווחת (חלק מהעובדים גדולים מאוד) וחסכונית.
האם הפז'ו או הקיה מגיעות קרוב ל-24 ק"מ לליטר, בגירסת הדיזל?

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 14:13
על ידי Laskin
בדקתי קצת והקיה סיד עושה בפועל 20.3 ק"מ והרנו מגאן 23. לא הבדל של שמיים וארץ, ואם אכן הקיה אמינה יותר אז נלך עליה...

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 14:16
על ידי omerkot
הנתונים הרשמיים מראים שהקיה קצת חסכונית יותר, הפיז'ו קצת פחות אבל שתיהן בסה"כ מציגות צריכה דומה לרנו.
ואגב, אם זה כל הסיפור אז לא בטוח שלא יהיה נכון לקנות מכונית מסחרית שגם מוכרת לצרכי מס.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 14:18
על ידי Laskin
ש לנו מסחריות כרגע, יותר מדי טיפולים ודלק, לא משתלם בהיקף הנסיעות שלנו בחברה
תודה רבה!

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 03 אפריל 2019, 14:51
על ידי omerkot
ספק רב מאוד אם הרכבים האלה ישתלמו פחות מאיזה ברלינגו או דובלו...

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 04 אפריל 2019, 09:24
על ידי bling
רגע הקיה לא מגיעה גם עם גיר דו מצמדי ומנוע טורבו? אז למה שתהיה יותר אמינה מהרנו? הגראנד קופה ממשיכה את הפלואנס שהיתה סופר אמינה.

חוץ מזה רנו בדיזל היא כמעט תמיד רכב אמין מאוד ומבחינת נוחות, איכות ועיצוב היא מהרמות הגבוהות (לא יודע איך הסיד החדשה עומדת מול זה אבל ככלל אצבע הצרפתיות לא רואות את הקוריאניות ממטר כשזה מגיע לנוחות ולעיצוב)

גם הפיג׳ו אחלה אופציה כל עוד זה דיזל והיא אכן באה עם תיבה בטוחה יותר.

חוץ מזה, חשבתי ברכב חברה כל נושא האמינות פחות מהותי אחרת לא היו כל כך הרבה סקודות עם DSG כרכבי חברה :)

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 04 אפריל 2019, 10:39
על ידי Laskin
גם הרנו היא טורבו דיזל.
אני אעשה נסיעת מבחן על שתיהן ונראה מה מרווח יותר ומה נח יותר... צריך לזכור שאלו מנהלי עבודה שעובדים הרבה זמן אצלנו, אני לא יכול לזרוק עליהם ברלינגו פתאום :) צריכה להיות מכונית קצת מפנקת.
גבי פיז'ו אני תמיד חושש, מעדיף להתרחק, וחוץ מזה היא לא מביאה את אותם הביצועים בדלק, יורדת לאיזור ה-15-17 בפועל, זה כבר רחוק מהרנו שבאמת מרשימה מאוד מהבחינה הזו.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 04 אפריל 2019, 12:23
על ידי omerkot
הפלואנס דוגמא לא טובה.
א' משום שהיא מכונית קוריאנית (פותחה ע"י סמסונג בקוריאה, במסגרת שיתוף פעולה שלהם עם רנו)
ב' משום שבניגוד למגאן גראנד קופה, היא היתה מכונית שלא מיועדת למדינות מפותחות אלא למדינות מתפתחות ולכן מלכתחילה בנויה להציג אמינות טובה יותר.
בנוסף, גם לפלואנס היו בעיות עם הגיר הדו מצמדי.

לגבי צריכת הדלק, זו של הפלואנס עמדה על משהו כמו 19 ק"מ לליטר (בעולם האמיתי) ואני לא מציע לבנות על יותר מזה באף אחת מהמכוניות האלה. הפיז'ו לא פחות אמינה מהרנו... אם כבר, ה308 היא דגם ותיק יחסית למגאן ולכן צפוי שהיא כבר מבושלת היטב.

bling כתב:חוץ מזה, חשבתי ברכב חברה כל נושא האמינות פחות מהותי אחרת לא היו כל כך הרבה סקודות עם DSG כרכבי חברה :)

יובל רשם שהחברה מתכוונת לקנות מכוניות ולא לקחת מכוניות בליסינג. ליסינג זה עולם אחר עם חוקים אחרים...

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 04 אפריל 2019, 13:50
על ידי bling
עומר אז אתה אומר שהגראנד קופה בגרסת הדיזל עלולה להיות לא אמינה?

אם אני לא טועה זה לא כזה דגם חדש, אם היו בעיות אמינות זה היה צריך להתגלות כבר.

לאסקין, גרסת הבנזין של הגרנד קופה עברה מתיחת פנים לא מזמן והיא ממש מאובזרת יפה ונותנת ביצועים מצויינים, הדיזל פחות מרשימה ממנה אבל גם היא אני בטוח תשדר יותר עיצוב, פאסון ונוחות מהקיה, לדעתי עבור מנהלים זהו רכב יותר מרשים משמעותית, אבל על האמינות אני לא יכול להתחייב אם עומר אומר שהפלואנס מקרה מיוחד ושזה לא מעיד על הגרנד קופה.

Re: על מה אתם מתגלגלים? (או ת׳רד הרכבים של ווקסלים)

פורסם: 04 אפריל 2019, 14:05
על ידי omerkot
לאסקין רשם שהוא פוחד מהפיז'ו. אני לא חושב שהאמינות של הרנו היא רעה במיוחד אבל אני לא חושב שהפיז'ו פחות אמינה.
הצרפתיות של העשור האחרון היו "בסדר" מבחינת אמינות.