המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
bling כתב:אם רכב סטנדרטי שהוא לחם וחמאה ליבואן מתומחר באמת בפער שנע בין 50-100 אחוז כמו שאמרת כדי שעדיין יזיז כמויות גבוהות, בדגמים נישתיים, כאלה שמותגים כפרימיום או "ספורטיבי" - שישו ושמחו.
כשמוכרים פה לקהל מצומצם ואדוק דוחפים לו את הצינור עד הסוף.
פולקסווגן גולף GTI בחו"ל זה בסכ"ה TRIM, כאילו במקום לקחת גולף משפחתית בסוכנות אתה מוסיף עוד כמה "גרושים" (אוקיי כמה אלפים אבל פער נסבל) ולוקח GTI. בארץ אתה מוסיף כמעט פי 2 מערך הגולף הרגילה כאילו קנית מקלארן. זה מפגר לגמרי.
דוגמא בכלל מופרעת זה מאזדה מיאטה, צעצוע עממי וחמוד בחו"ל שאנשים שם קונים כרכב שני ושלישי לבית לסופשים והנאה נטו (כי הוא לא פרקטי בעליל) ושעולה שם איזה 30 אחוז מעל מאזדה 3 מאובזרת, פה מתומחרת במעל פאקינג רבע מיליון שקל! כל הקטע העממי של הרכב נזרק מהחלון והופך פה לצעצוע לילדים של עשירים. הזייה.
swiss-the-engine כתב:למה ברכבי יוקרה אחרים זה שונה? לדעתי (בעיקר) ככל שעולים במחיר הלקוח פחות "רגיש" למחיר. ואפילו מחיר גבוהה הופך לסמל בפני עצמו.
sharonbn כתב:הגיע הזמן לחדש ביטוח לרכב. אני ב3 שנים האחרונות עם ביטוח ישיר. בלי תאונות.
יש לנו סוזוקי קרוסאובר מ2014. ההצעה של ישיר היא חובה 1444 ₪ ומקיף 3483 ₪ . יחד כמעט 5000 לשנה.
חשבתי לעשות בדיקה מה קצת אפשר לקבל מהשוק. ראיתי שיש את שתי החברות הדיגיטאליות ליברה ו we sure. השניה מציעה חצי מחיר. עשיתי קצת גוגל לחפש איפה הקאץ' והבנתי שההשתתפות העצמית שלהם גבוהה מאד. ז"א שהעיסקה משתלמת אם אתם חושבים שלא יהיו תאונות.
מה הנסיון שלכם ומה ההמלצות
DrKeo כתב:איזה יופי, טוב לשמוע. אני בדיוק קונה CX-30 אז אני נכנס לאותו סיוט כמוך (+ למכור את האיביזה שלי מה שאומר להתעסק עם עשרות בני 19-26 עם טעם ערסי כבד), כאב ראש למות.
בנוסף עשיתי קצת בירור על לעשות ציפוי ppf לאוטו, אבל לצערי בבירור עלה המספר 14k שוב ושוב אז זה באמת לא רלוונטי לאוטו במחיר שכזה.
bling כתב:sharonbn כתב:הגיע הזמן לחדש ביטוח לרכב. אני ב3 שנים האחרונות עם ביטוח ישיר. בלי תאונות.
יש לנו סוזוקי קרוסאובר מ2014. ההצעה של ישיר היא חובה 1444 ₪ ומקיף 3483 ₪ . יחד כמעט 5000 לשנה.
חשבתי לעשות בדיקה מה קצת אפשר לקבל מהשוק. ראיתי שיש את שתי החברות הדיגיטאליות ליברה ו we sure. השניה מציעה חצי מחיר. עשיתי קצת גוגל לחפש איפה הקאץ' והבנתי שההשתתפות העצמית שלהם גבוהה מאד. ז"א שהעיסקה משתלמת אם אתם חושבים שלא יהיו תאונות.
מה הנסיון שלכם ומה ההמלצות
יקר מאוד. אני מבטח רכב הרבה יותר יקר משלך (אה כן החלפתי רכב לספורט ידני, לא חשבתי יעניין פה מישהו אז לא עדכנתי) ואני משלם 4500 ב AIG. אם אין לך תביעות ואתה מעל 30 אז שוחטים אותך. גם אם אתה מתחת ל 30 שוחטים אותך.
תבדוק את ליברה, אם אתה לא נוסע הרבה בשנה אמור לצאת לך גרושים.DrKeo כתב:איזה יופי, טוב לשמוע. אני בדיוק קונה CX-30 אז אני נכנס לאותו סיוט כמוך (+ למכור את האיביזה שלי מה שאומר להתעסק עם עשרות בני 19-26 עם טעם ערסי כבד), כאב ראש למות.
בנוסף עשיתי קצת בירור על לעשות ציפוי ppf לאוטו, אבל לצערי בבירור עלה המספר 14k שוב ושוב אז זה באמת לא רלוונטי לאוטו במחיר שכזה.
עשיתי לשלי חזית, גג, דלתות. יצא 10K. שחיטה. לא הייתי טורח על ה CX30 את האמת אלא אם כן אתה אובססיבי לרכב.
מה גם שזה לא קסם, מבחינת עלויות אין הבדל בין לבצע תיקוני צבע איכותיים על כל המכות עוד X שנים לבין להחליף אזורים פגועים של ה PPF באחד חדש. יש מצב ה PPF אפילו יעלה יותר רק שכביכול שמרת על הצבע של הרכב ולא ביצעת תיקוני צבע (שבארץ משום מה זה משול למשהו שמקביל לטוטאל לוסט לרכב למרות שזה שטויות בעיני)
bling כתב:לי זה נראה הזוי שמאזדה CX30 עולה 180 אלף. אני יודע שהמחירים עלו חזק אבל לא ציפיתי שעד כדי כך.
Laskin כתב:במחיר הזה אתה יכול להביא יונדאי איוניק 5 חשמלית חדשה שתגיע באוגוסט. היא עולה 189 אלף.
הרכב הבא שלי יהיה חשמלי, אני כנראה משדרג בתחילת 2023 אז יהיו לי יותר אופציות מהיום
אפילו אם לא נוסעים המון זה חסכון אדיר בדלק
כרגע יש טסלה שהיא קטנה מדי ויש רשימת המתנה או MG וג׳ילי שהן סיניות מאוד ״פלסטיקיות״, בMG אפילו אין מיזוג למושבים האחוריים, שזה הזוי לרכב משפחתי-SUV.
לדוד שלי יש אותה והוא נוסע כל יום מנתניה לאיזור יהוד וחזרה, סופר מרוצה, אבל בעיקר מהעובדה שהוא לא משלם כמעט כלום על ״דלק״.
בקיץ כבר יהיו פה סקודה, טויוטה ויונדאי, בטח יש עוד ששכחתי, אבל כל אלו סביב ה-180-200 אלף וכולן בגודל דומה לCX-30
Laskin כתב:טוב כמובן שזה כל אחד וההחלטות שלו אבל לדעתי היתרונות של חשמלית בכיף עולים על החסרונות שכתבת כאן… אישית אני אחרי 3 ילדים ולא הייתי צריך אף פעם מטען חשמלי וחיישנים כאלה ואחרים, תמיד רכשתי גרסאות בסיס מבחירה, כי לדעתי התוספות אף פעם לא היו שוות את המחיר.
לגבי האיוניק ספציפית - זו דוגמא אחת, כמו שאמרתי יש עוד הרבה בדרך ואפילו ה סקודה נראית לי ממש טובה, אבל נראה מה יהיה בתחילת 2023.
Laskin כתב:זה שטסלה עולה פחות אפשר להגיד גם על המאזדה, מבחינתי אין הבדל כל כך גדול בין מאזדה ליונדאי, ובטח שלא בין טויוטה למאזדה, ולאבא שלי היה cx-5 הרבה זמן ונסעתי עליה לא מעט.
אבל שוב - כל אחד ומה שיותר חשוב לו… במקרה שלך זה בעיקר נראה לי אילוצי זמנים, ואני מבין לגמרי למה לא תחכה עכשיו חצי שנה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 17 אורחים