Kazz כתב:אז DS יוצג השבוע, ויש שמועה שגם נראה טריילר של TLOU2 ותאריך יציאה.
אני נותן לכם נקודת יציאה לחזור בכם ולהכיר בכך שסוני יכלה לעשות מסיבת E3 מכובדת.
Stick כתב:לא רוצה להכנס לתוך הויכוח הזה (שאגב, התעלתם על עצמכם . אחד היותר מיותרים) אבל צריך גם לזכור שלהכין ולעבוד בהיקף מלא על דמו גיימפלי לE3 זו עבודה די רצינית שמעסיקה לא מעט זמן את הצוות במקום לתת לו להמשיך עם הפיתוח הרציף, זה משהו שמדברים עליו בערך 15 פעמים בסרט על GOW (וזו הסיבה שמאז הגיימפלי חשיפה הם לא שחררו דמו חדש, רק טריילרים קצרים וערוכים).
כלומר גם אם יש תאריך לTLOU 2 וטריילר (ערוך) יחסית גדול לDS, זה עדיין לא בהכרח אומר שהם יכלו (או שהיה כדאי להם להשקיע זמן וכוח בזה) להביא הדגמה חיה מתוסרטת וארוכה נוספת. ורק תאריך לTLOU 2 וטריילר לDS זה בערך 10 דקות, אמנם הכרזה גדולה מבחינת משמעות אבל לא מספיק זמן כדי למלא תצוגת E3. ממש נשמע.. כאילו זה.. מתאים.. לדיירקט! וואו.
Laskin כתב:המשחק BLOOD AND TRUTH של הPS VR מקבל ביקורות טובות, כרגע עומד על ממוצע של 80...
המשחק התחיל בתור דמו טכנולוגי של הסטודיו של סוני בלונדון, שיצא ביחד עם הקסדה אם אני לא טועה, והפך למשחק שלם סינמטי ומגניב... סוני ממשיכה לבסס את עצמה בתור מפתחת VR מהשורה הראשונה, בדור הבא רק תאלץ לשדרג מעט את הגרפיקה של המשחקים שכבר יש לה ויהיה לה אחלה של ליינאפ בשיגור, למי שעוד לא הצטרף.
Laskin כתב:לא מדוייק, כי עדיין תרצה 90FPS ואין ספק שהרבה משחקים יהיו 30FPS, אבל גם אלו שב-60FPS יאלצו לעבור שנמוך, ובנוסף לפירוט הגרפי יש את עניין זמן התגובה והחישובים השונים שאולי לוקחים עוד כמה אחוזים בודדים של ביצועים... זה אמנם לא יהיה ההבדל העצום שיש כיום אבל עדיין יהיה הבדל די ברור לעין, ברוב המשחקים, להערכתי.
בנוסף, יש את עניין הדמקה, שלדעתי ימשיך בהחלט גם בדור הבא במשחקים מסויימים, המרשימים ביותר... אז במקרים כאלה השנמוך בכלל יהיה גדול. אבל סביר להניח שהמשחקים האלה גם ככה לא יהיו הכי מתאימים לVR.
Laskin כתב:כן, אבל גם שם תהיה ירידה בפירוט של איזה 50% כדי להגיע ל-90 פריימים.
שזה עדיין שיפור עצום מהדור הנכחי, כן? אבל זה לא שהמשחקים יראו אותו הדבר... במשחקים כמו GT ההבדלים יהיו די זניחים אני מניח, להפך מהמצב הנכחי, שGT:S נראה כמו GT2 בערך
אגב, בהשקה של הדור הבא הם יכולים פשוט לזרוק את GT:S עם קצת RT להשתקפויות וצל, וזהו בערך... המשחק קיבל כל כך הרבה תוכן מאז שיצא שאפשר פשוט להשיק אותו במצב הנכחי בהשקת הPS5 עם מוד VR מוצלח יותר (כרגע זה לא כל המשחק, בלשון המעטה) והוא יצליח טוב מאוד.
Laskin כתב:כן, אבל אם הם כן מתכננים למשל להטמיע RT אז יאלצו לוותר עליו בגירסה הזו כנראה, וזה כבר יהיה הבדל לא קטן
Laskin כתב:...אותו הדבר מינוס 50% פירוט כי צריך עוד 50% כדי להגיע ל-90 פריימים, וזה רק במשחקים שהם 60FPS.
אלא אם אני לא מבין משהו... אבל אם יש משחק שהוא 4K/60 אז המעבר ל-VR בחצי הרזולוציה הוא חלק, אבל אם רוצים להגיע ל-90FPS אז צריך להתפשר, אלא אם המשחק במקור רץ ב-90FPS רוב הזמן ופשוט מגבילים אותו ל-60 כי אין סיבה מעבר, אבל אני בספק אם יהיו הרבה משחקים כאלו
Laskin כתב:אה, אבל אני חשבתי שאתה מתכוון שהPSVR תהיה חצי רזולוציה, אבל *לכל עין*, כך שזה לכאורה אמור להשאר אותו הדבר... לא?
אז אם משחק בPS5 הוא ב-4K/60, אז המעבר ל-2 תמונות של חצי מ-4K ב-90FPS לא אמור להיות פשרה של 50% בפירוט כי תוספת של 50% ל-60 פריימים תהיה 90 פריימים?
כנראה שאני מפספס פה משהו, מנסה להבין מה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 49 אורחים