Chwomp כתב:בהחלט סדרה יפה ומעניינת. עוד פרקים שלהם שאהבתי הם על דת במשחקים, מסע הגיבור, ופתיחה נכונה של משחק.
לגבי הפרק הזה, קשה לי להסכים ב-100% לכל מה שנאמר. הם מתארים את דארק סולס בתור "מאתגר" ולא "מעניש" אבל בתור אחד ששיחק בו די הרבה, יש במשחק הרבה נקודות שגורמות לך לחזור על רבע שעה של משחק.
Chwomp כתב:מה לגבי ריימן אוריג'ינס? לדעתי הוא מתאים להגדרה. יש שם הרבה נקודות שמירה כך שלא צריך להתחיל כל שלב מהתחלה, אלא אם אתה מנסה להתחרות נגד השעון או לתפוס את תיבות האוצר.
Chwomp כתב:בהחלט סדרה יפה ומעניינת. עוד פרקים שלהם שאהבתי הם על דת במשחקים, מסע הגיבור, ופתיחה נכונה של משחק.
לגבי הפרק הזה, קשה לי להסכים ב-100% לכל מה שנאמר. הם מתארים את דארק סולס בתור "מאתגר" ולא "מעניש" אבל בתור אחד ששיחק בו די הרבה, יש במשחק הרבה נקודות שגורמות לך לחזור על רבע שעה של משחק.
infected aviad כתב:קיוויתי שהאשכול הזה יתפתח יותר...
בכל מקרה, עלתה לי לראש שאלה שחשבתי שעדיף לפתוח אותה כאן מאשר בנושא חדש: מה בעניין ההישגים (טרופיז או אצ'יוומנטס)? מתי אתם מרגישים שכיף איתם ומאתגר לאסוף אותם, ומתי אתם חושבים שאתם סתם דופקים עם הראש בקיר בגללם?
בתכלס הדוגמה הראשונה שעולה לי לראש היא רזיסטנס 2 עם הטרופי של הקילינג מאשין (לחסל 10,000 אויבים באונליין). ניראה לי שעד היום יש פה לאנשים סיוטים ממנו.
Nucleus_Dawn כתב:
באופן אישי, אני אוהב את האצ'יוומנטים והטרופיז בעיקר בגלל שאני לא עושה שום מאמץ מתוכנן להשיג אותם.
אני משחק במשחק (לרוב, רק בקמפיין שלו), משיג בדרך כמה אצ'יוומנטים וכשאני מסיים את המשחק, אני פשוט מסיים איתו. אני לא חוזר למשחקים, בשביל להשיג עוד נקודות גיימר, או כדי לעלות רמה בPSN.
אני מתעב מתעב מתעב גביעים שדורשים חרישה מטורפת או מזל גדול כדי להשיג אותם
infected aviad כתב:אז בעצם אם אין לך שום רצון או תכנון להשיג אותם, אתה לא באמת יכול לדון כאן על טרופיז\אצ'יוומנטס קשים\מאתגרים\כיפים, לא ככה?
כלומר, כאלה שלא דורשים שום יכולת?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 95 אורחים