Kazz כתב:Klayman כתב:כהרגלך, אתה עושה חצי עבודה. לך אחורה בת'רד הזה ותראה שהבאתי לך הוכחות בנוגע לפופולריות של אמצעי תשלום שונים באירופה בקניות ברשת. הראיתי שם שהאמצעי היחיד שדורש תשלום נוסף באפיק אחראי למשהו כמו 3 אחוזים מהעסקאות באירופה. מה הייתה התשובה שלך? "מה אכפת לי מהאחוזים?! זה פשוט לא צודק!"
כמה מתוך "אמצעי התשלום האלטרנטיביים" מאסיה (אשמח ללינק לנתונים, אגב) הם כאלה שדורשים תשלום נוסף באפיק? אתה אפילו לא עושה את המינימום עבודה הזאת ומראה את הנתונים, אז איך אפשר להתייחס ברצינות? בכל מקרה, כמו שאמרתי כבר אז, אני רוצה גם הוכחות לכך שכללללל החנויות האחרות אכן בולעות את התשלום הנוסף, וגם רשימה של כלל אמצעי התשלום שכל אחת מהחנויות מקבלת. אחרת אנחנו מדברים על נתונים חלקיים ומטעים (עובדה, אתה בעצמך טועה ומטעה בת'רד הזה, ואפילו הצלחת להודות בכך).
בקיצור, לך תעשה שיעורי בית ותחזור עם תשובות נורמליות...
שיהיה ברור משהו אחד: לא אכפת לי מה האחוזים של השימוש באמצעי התשלום. העובדה עומדת בעינה: זה חרא וצעד לאחור עבור הצרכנים 'תודות' לאפיק. גם אם זה 0.0001% מהמשתמשים. אתה זה שמנסה להצדיק הרעה של המצב הקיים כי ההרעה הזו כביכול רלוונטית לאיזה אחוז שלדעתך נמוך מספיק כדי שתוכל להעלים עין מההרעה הזו.
שנית, אמצעי התשלום האלה הם מספיק פופולאריים כדי שאפיק ייתמכו בהם. אז קונים לא משתמשים בהם סתם או כדי לעשות לך 'דווקא'..
אבל רק אפיק מגלגלת את העלות לצרכן. הדבקתי פה כבר תמונה מהדיויז'ן 2 באותו אמצעי תשלום שדרך יופליי אין גבייה נוספת. ואתה יכול להיות סמוך ובטוח שאם אפיק לא היו היחידים אז האינטרנט היה כבר משמיע קול, ותומכי אפיק כבר היו מדגימים לכל איך זה קיים בחנויות משחקים אחרות.
למי אכפת רשימה של כל אמצעי התשלום שחנויות מקבלות? חשוב שבמה שהן כן תומכות, הם לא מגלגלות עלויות לצרכנים. ואת זה רק אפיק עושה.
אולי אתה תעשה שיעורי בית ותעשה גוגל למצגת של סטים ב GDC ותראה את הנתון? אולי אתה תראה 'הוכחה' כמו הדוגמה שהבאתי הם הדיויז'ן?
על מה אתה מתאמץ פה? אתה מבין ש ה best case scenario של הטיעון שלך הוא 'אם פופולאריות אמצעי התשלום האלטרנטבי שאפיק גובה תשלום נוסף מהצרכן עבורו נמוך מאחוז כלשהו שקבעתי לעצמי, אז ניתן להעלים עין מההרעה האובייקטיבית שהמעורבות של אפיק גורמת עבור הצרכנים בשוק קניית משחקים דיגיטליים'?
ובגלל הקיבעון שלך על אחוז כזה או אחר הבאתי את סין. וכך התגלה המוסר הכפול שבטיעון שלך. סין שוק רלוונטי מספיק נכון? סינים לא יכולים לקנות משחקים דרך אפיק בכלל נכון?
אז למה אתה מסרב ומתנער מלהכיר בעובדה ובמציאות? המעורבות של אפיק בשוק הקליינטים מריעה באופן מובהק עם הצרכנים.
בוא נבהיר משהו - אני לא מבקש ממך להביא נתונים כי ככה בא לי.. פשוט זו הדרך הנכונה לנהל דיון ענייני על נושא. להגיד ''כולם לא לוקחים עמלה על כל סוגי התשלום האלטרנטיביים ורק אפיק כן'', זו הצהרה נחמדה - אבל אם היא לא מגובה בנתונים שמוכיחים את זה (לואלב אין רשימה מסודרת כמו שיש לאפיק שאני הצלחתי למצוא.. היא מראה לי רק את אמצעי התשלום בישראל.. אולי אם הם היו יותר שקופים אז הייתי יכול להתייחס).
בכל מקרה, הרמתי את הכפפה וצפיתי בהרצאה שלהם מGDC, כי סירבת להביא לפה את הנתונים (ותכף נבין גם למה):
למי שמתעניין, אפשר לצפות החל מ33:06.
אבל אני אעשה לכם אמ;לצ:
1. ביפן (והרבה מדינות באסיה), מסתבר, אנשים אוהבים לרכוש מוצר דיגיטלי באינטרנט, להדפיס שובר שהם הולכים ומשלמים עליו במזומן בחנות פיזית ואז לחזור הביתה ולהפעיל אותו. למה הם עושים את זה? הם מעדיפים לשלם במזומן..
2. כדי להפוך את זה לקל יותר, ואלב פרסה כרטיסי מתנה של ואלב, שלקוחות קונים במזומן ופודים לארנק בסטים. העלות של אמצעי התשלום האלטרנטיבי הזה היא 15-20 אחוז יותר מערך הכרטיס (כלומר כרטיס של 100$ עולה 115-120).
3. 12.5% מהעסקאות באסיה התבצעו באמצעי תשלום ''רגילים'' (כרטיסי אשראי, פייפאל וכו') ואילו שאר האחוזים הם ''largely cash based'', כלומר אין פירוט בנוגע לאילו אמצעי תשלום היוו את הרוב, אלא רק הרצון של האסייתים לשלם במזומן (על סחורה דיגיטלית.... נשמע הזוי לא? )
בכל מקרה, הנתונים שלו לא מסבירים שום דבר, ומדברים בעיקר על נושא תשלום במזומן על סחורה דיגיטלית....
לנושא סין - בשביל למכור ולהפעיל שירות בסין, צריך לתת לממשלה הסינית גישה מלאה לשירות שלך, לשים את כל השרתים שם במדינה וכו'. אולי אפיק עדיין לא מוכנה לעשות את זה? אני יודע שזה מתנגש עם הנרטיב הרעיל והשקרי על כך שאפיק מוכרת ומעבירה את כל המידע ל Tencent, אבל זה המצב כרגע.. גם גוגל ופייסבוק לא פעילות בסין מאותן הסיבות.. רוצה לספר לנו כמה זה טוב שואלב נותנת גישה מלאה לממשלה הסינית על כל לקוחותיה, על מנת שתוכל לדרג אותם, לחיוב או לשלילה:
Like private credit scores, a person's social score can move up and down depending on their behavior. The exact methodology is a secret — but examples of infractions include bad driving, smoking in non-smoking zones, buying too many video games and posting fake news online.
https://www.businessinsider.com/china-s ... he-train-1