DrKeo כתב:זוכרים גם לפני 15 שנים איך היפנים היו עם הסלולרים שהיו עליהם משחקים ולא ממש הבנו את הקטע הזה במערב?
סמוך עלי, גם היום אני בודק הרבה משחקים מובייל יפניים ועדיין לא מבין את הקטע שלהם. המשחקים הפופולאריים למובייל ביפן, סין וקוריאה מאד שונים מהמשחקים הפופולאריים במערב, והקטע הוא שהמשחקים בשלושת המדינות האלו גם רחוקים מאד אחד מהשני, לפעמים אפילו יותר מהמרחק ביניהם לבין משחקים מערביים.
Stick כתב:בארה"ב? ממש ממש קשה לי להאמין. הכוח של האנשים האלו הוא עצום גם על ילדים וגם על מבוגרים.
כריסטיאנו רונאלדו למשל הוא עמוד האינסטגרם הכי נעקב בעולם, וזה עוד כשבארה"ב הוא לא עד כדי כך פופולארי.
ופיודיפיי, לפרקים, הוא עמוד היוטיוב כי פופולארי בעולם. פלטפורמות שונות לקהלים שונים.
בכל מקרה כל התחום הזה נקרא בגדול influencers: חלקם מגיעים מספורט מסורתי, חלקם e-celebs שרכבו על גל ההצלחה של האינטרנט, וחלקם סתם מותג שהם בנו בעצמם. אבל כשרוצים להגיע לקהל ממוקד לפעמים עדיף לך לשלם לעשרה או עשרים influencers עם פחות עוקבים אבל שמתאימים לקהל היעד הספציפי שלך במקום להחתים רונאלדו אחד.