Laskin כתב:התכוונתי שאם תאחד את מכירות התכנה של הדורות השונים, גם של הניידת וגם של הנייחת - תגיע למספרים של הסוויץ' בערך, כי כרגע בערך לראשונה - אין להם כבר 2 קונסולות במקביל, אפשר להגיד. מה שמיוחד במכירות המשחקים של הסוויץ' לעומת דורות קודמים זה שאין לו במקביל עוד קונסולה שמפצלת את מכירות התכנה לנייד ונייח, זה הכל מרוכז ביחד.
Laskin כתב:כן, רוב האנשים... אולי. אבל לא כולם. אני משוכנע שלא מעט אנשים רכשו 3DS בלבד, או DS בלבד, מנינטנדו לפחות, ואולי היה להם מחשב או אקס בוקס או פלייסטיישן שיספק להם את צרכי הנייח.
עכשיו זו הניידת של נינטנדו, שהיא גם נייחת, אז מריו תלת מימדי ראשי מוכר גם לכל אלו שבעבר היו רוכשים רק את הניידת שלהם.
Laskin כתב:לא דוגמא מאוד טובה כי הווי-יו מכשיר עם בסיס משתמשים קטן במיוחד עם חיים קצרים במיוחד. על כל מכשיר אחר של נינטנדו הוא היה מוכר עוד 5 מליון עותקים במינימום.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:קודם כל אני חושב שמבחינה איכותית כל משחק מטרילוגיית ארקהאם היה מוצלח מספיידרמן. ספיידרמן הוא אחלה משחק, אבל טרילוגיית ארקהאם היא יותר מזה.
עם זאת, אני חושב שספיידרמן הוא גם משחק הרבה יותר קליל וקאזואלי בבסיס שלו. זה לא שארקהאם זו איזו סדרת הארד קור, אבל המשחקים האלו כן פונים יותר לגיימרים שבקהל מהבחינה הכי בסיסית שיש. יש לי חברים קאזואלים לגמרי שאין להם שום העדפה לספיידרמן על פני באטמן, או אפילו למארוול על פני DC, שהתחילו לשמוע על ספיידרמן מפה לאוזן ולהעביר אותו ביניהם בסופו של דבר, וכולם מאוד נהנו ממנו והמשיכו לדבר עליו גם אחר כך. אני בספק אם באטמן על האיטיות היחסית שלו והעיצוב המטרואידיאני שלו, שפונה יותר לגיימרים ממוצעים ומעלה, היה זוכה מהם לאותו יחס. ואת באטמן הם באמת מעולם לא שיחקו וזו כנראה עוד ראייה.
מעבר לזה כמובן שכל זאנר גיבורי העל נמצא רק בעלייה מטורפת בכל שנה ושנה מאז שאיירון מן הראשון יצא, ככה שאולי באמת משחק באטמן שהיה יוצא עכשיו היה זוכה ליותר הצלחה במכירות.
Best Operating Profit ever for Sony during Q1
2nd best Net Profit ever for Sony during Q1
PS4 shipped : 3.2m (vs 3.2m - Q1 FY2018)
PS4 LTD : 100m
Software sold : 42.9m (vs 40.6m - Q1 FY2018)
Software digital ratio : 53% (vs 43% - Q1 FY2018)
PS+ Members : 36.2m (up from 33.9m - Q1 FY2018)
Gaming Revenue : ¥457.5bn / $4.16B (-3.1% YoY from ¥472.1bn / $4.33B - Q1 FY2018)
Gaming Operating Profit : ¥73.8bn / $0.672B (-11.6% YoY from ¥83.5bn / $0.765B - Q1 FY2018)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 199 אורחים