עדיין לא "חוויתי" מהמיטב מאלי, כי אני עדיין בהתחלה. הגעתי לחלק
אגב, אני היחיד שבכה באינטרו ?
“The Uncharted series is dead.”
This was one of the many thoughts that crossed my mind after playing through Remember Me, Uncharted 3, and The Last of Us back-to-back-to-back.
Uncharted was caught in the middle of two extremes. On the one hand there was Remember Me, a game that apes Uncharted but lacks the production value to match it, revealing the flaws in both series as a result. Then there’s The Last of Us, Naughty Dog’s anti-Uncharted and a game that fixes so much of what’s wrong with Nathan Drake’s adventures.
The shooter combat is Uncharted’s one respite from strict follow-the-leader game design, but it’s also the series’ biggest flaw. It’s fun in short bursts, but you’re often gunning down several dozen men with body armor, rocket launchers, and more. By Uncharted 3, combat is simply an exhausting obstacle between the player and an engaging story. It doesn’t help that the story rarely aligns itself with all the murdering Drake does. The series all but coined the term "ludonarrative dissonance," in which the in-game actions don’t align with the story and characterization.
The Last of Us proves Naughty Dog can still make an honest video game without losing sight of the cinematic experience. It offers a blueprint for a better way to make cinematic games without sacrificing gameplay.
It also doesn't leave much room for Uncharted as it is. Can Naughty Dog truly follow up The Last of Us with an Uncharted 4 that falls back on all the old framework? I simply can't see it, and I have a hard time believing even the biggest Uncharted fans want round 4 of the same old Nathan Drake either.
Nigga כתב:The Last of Us Sales Exceed 3.4 Million Units Worldwide
- Fastest Selling New Software Title in the History of PlayStation(R)3
- Including both Blu-ray(TM) disc sell-in number and download version
- As of July 3rd
Nigga כתב:The Last of Us Sales Exceed 3.4 Million Units Worldwide
- Fastest Selling New Software Title in the History of PlayStation(R)3
- Including both Blu-ray(TM) disc sell-in number and download version
- As of July 3rd
ד"א, אם תעשו חיפוש בגוגל game of the generation, האופציה הראשונה (אחרי ויקיפדיה) היא The Last of Us.
swiss-the-engine כתב:למה אתה לא מציין שזה שיגור לחנויות? אתה אוהב לציין את זה בכל משחק אחר.. בפרט משחק שלא מגיע ממפתחות צד א של סוני.
ממממ לא. זאת לא האופציה הראשונה אחרי וויקיפדיה... וויקיפדיה היא בכלל לא האופציה הראשונה.
bling כתב:
בגאף מדווחים על הרבה חוסרים בחלקים מסוימים באירופה כמו גרמניה וגם בקנדה ובחלק מהמקומות בארה"ב.
גם בשלל החנויות עד לא מזמן כמו shopto,zavvi,vgp אזל המלאי ולא יכלת להזמין מיידית.
אפילו פה לפני כמה ימים עברתי בסניף הבאג המקומי בשביל הקטע כדי לראות כמו TLOU עולה שם והמוכר אמר לי שהמשחק אזל מהמלאי ושהוא יכול להזמין לי וכו' ככה שאל תתפלא אם המספרים שנמכרו בפועל מאוד קרובים.
גם אנצ'רטד 3 שמכר יותר דיווח על כ 3.8 מיליון SHIPPED בהתחלה וראה זה פלא,היום אחרי שנה וחצי המספר הזה כבר חצה את מכירות ה 6.5 מליון בפועל.
כשחנויות מבקשות כל הזמן אספקה נוספת זה אומר שמן הסתם המשהו הזה מוכר טוב ככה שהמספרים הממשיים לא יכולים להיות רחוקים מדי מהמשלוחים ולא באמת שוכבות להם מליוני יחידות מיותמות שבעלי החנויות הזמינו בלי קשר,לא מבין למה כל פעם נתקעים על הסעיף הזה.
Nigga כתב:מתי בדיוק חפרתי לגבי מכירה לחנויות/מכירה ללקוחות?
נדיר שאני מדבר על נתוני מכירות.
swiss-the-engine כתב:לא כתוב שהוא הצלחה... כתוב שהוא הIP החדש שמכר הכי מהר על הPS3. אין לנו מושג אם הוא ריווחי או לא לשורה התחתונה של סוני. לא נראה לי אפילו שסוני יודעת.
סוני יודעת בדיוק כמה עלה לפתח את המשחק. לא מסובך במיוחד לחבר את עלות השיווק ועלות המשכורות של המפתחים, בזמן פיתוח המשחק.
הדבר היחיד שהם לא יכולים לחשב, זה כמה אנשים קנו PS3 במיוחד בשביל המשחק הזה ולכן הביאו להרבה יותר רווחים, משניתן לחשב.
מעבר לזה, המשפט הראשון בחדשה על כך ביורוגיימר הוא: "Sony has declared PlayStation 3 exclusive The Last of Us a success with over 3.4 million sales worldwide."
המשפט הראשון של סוני בהודעה לעיתונות הוא ""These sales figures are a testament to the blockbuster quality of The Last of Us."
bling כתב:מאמר שטוען ש The last of us הרג את הזיכיון של Uncharted:
אז מה,האם לדעתכם Tlou צריך לשמש כמודל למשחקיות סינמטית ללא פשרות בגיימפליי כשנוטי דוג באים לעצב את אנצ'רטד 4?
אני חושב שאנצ'רטד 4 צריך להיות עדיין עם SET PIECES משגעים,אבל לשלב את זה במסגרת יותר חופשית עם גיימפליי יותר עמוק ומורכב,אולי עם הרבה פחות ירי כשכל עימות הוא יותר משמעותי כמו Tlou,אין לי מושג איך אפשר לעשות את זה אבל אפשר להתחיל בלבנות מערכת פלטפורמה נורמלית
מה אתם חושבים,האם יש מקום ל"עוד" אנצ'רטד סטנדרטי או שאתם חושבים כמו הכתבה,שאחרי Tlou נוטי דוג לא יכולה לחזור לנוסחה הישנה של אנצ'רטד ללא שינוי משמעותי?
infected aviad כתב:
בפורום OT היה דיבור קצרא על ההבדל בין טרילוגיית האביר האפל ולבין סרטי מארוול, ופה זה בדיוק אותו הדבר: TLOU האביר האפל, אנצ'רטד מארוול. כל הקטע באנצ'רטד זה דרייק שקופץ מהמקום 10 מטר למדרגה מסכנה, מצליח לקפוץ על ארגז עם מצנח תוך כדי שהוא נופל ממטוס, ומחסל 100 אויבים שבאו משום מקום למקדש נטוש שאף אחד לא שמע עליו. אני כן חושב שאפשר לשלב את הטכנולוגיה החדשה של TLOU שדמויות מזהות את הסביבה שלהן בשביל כל קטעי ההתגנבות והקרב מגע שיש במשחק, אבל לא יותר מזה.
Trouble כתב:אני כבר 7-8 שעות במשחק, ובינתיים הוא מעולה.
הבעיה שלי איתו היא שהוא מאוד אינטנסיבי, שזה חלק מהיתרון שלו, אבל כשמשלבים את כל המבצעים במחשב לאחרונה קצת קשה ללכת לסלון ולהתחיל עוד סשן...
חוץ מזה, הדבר היחיד שכן הפריע לי הוא שלפעמים הוא כופה עליי להלחם כמו רמבו בזה שהוא נותן לאויבים חושים לא אנושיים והם מזהים אותי בלי שום בעיה. זה לא כזה מפריע כי לרוב זו אשמתי ואני פשוט מתחיל מחדש אבל לעיתים זה גורם לכך שאני פשוט מרגיש שאני משחק יותר מדי התקפי, דבר שלא מסתדר עם כל האווירה שהמשחק כל כך טורח להעביר.
bling כתב:לצערי ה AI של היום לא מספיק טוב כדי לתפקד כליווי במשחק התגנבות,זו לא ממש אשמת נוטי דוג כי אין משחקים אחרים שניסו לעשות משהו כזה בכלל שאפשר לקחת כדוגמא לאיך עושים זאת נכון.
swym כתב:האמת היא שעלית פה על משהו: אני לא חושב שהAI לא מספיק טוב בשביל זה, אלא בעיקר שאף משחק לא באמת בונה אותו בשביל זה: הAI בכל המשחקים הוא תמיד או "שקוף" לאויבים (כדי שהם יתמקדו בך ושיהיה לך אתגר), או הרבה יותר התקפי ואז תמיד יסתער על אויבים כשהוא רואה אותם.
יותר אני לא חושב שיש אפילו משחקים עם AI "מתגנב" בצד השני: כלומר אויבים שאתה משחק נגדם ומנסים להסתתר ולהתחבא ממך. אבל יהיה מאד מעניין לראות משחק שכן עושה משהו כזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 89 אורחים