Kazz כתב:אני מדבר על השנים שהיו צריכים לחכות לגרסת מחשב ל GTA V ועכשיו עם RDR2. אין יותר מביך מהם. מדהים איך כל חברה יפנית עכשיו תומכת בפלטפורמה יותר טוב מאשר האולפן הכי מרוויח בעולם.
Kazz כתב:זו לא אסטרטגיה. המשחק כבר יצא. את הדאבל דיפינג כביכול הם כבר ישיגו. אז למה צריך לחכות שנים ולא כמה חודשים בשביל גרסת מחשב?
איכשהו, אף חברה אחרת גדולה כקטנה לא מאמצת את ה'אסטרטגיה' הזו. אולי זה צריך להגיד לך משהו ולהפסיק לאכול את המיתוס הזה.
Kazz כתב:לא משנה אם המשחק מוכר 20 מליון או 100 מליון. כל עוד אין לכם טיעון טוב יותר ממיתוס של דאבל דיפינג (שכמובן יש 0 נתונים עד כמה נפוץ) אני אדבוק בהגיון הכלכלי והבריא שעדיף להוציא את הגרסה הכי רווחית שלך פר עותק, הכי רווחית שלך כי יש לך לאנצ'ר כמה שיותר מהר. הגיון כלכלי שמוכח כנכון פעם אחר פעם ע"י שאר התעשייה.
אז שוב, לא הודגם שום הגיון ושום נתונים להחלטה של רוקסטאר. כבר יותר סביר שלהאוזרים יש איזה שריטה בנוגע למחשב כמו שיש להם בשאר דברים. רוקסטאר מוזמנים להביא נתונים ולסתום לי את הפה, אבל התקשורת של החברה הזו כו מביכה שהם אפילו לא יכולים להגיד כמו אנשים בוגרים שהם מאשרים פיתוח של גרסת מחשב ושהיא תגיע אחרי הקונסולות כל פעם ששואלים אותם על המשחק החדש שלהם.
Stick כתב:למה שהם יגידו שהם מפתחים גרסה לpc? הרי אין להם שום תועלת בזה, ותאורתית זה רק יכול לפגוע במכירות של גרסאות הps4 והxo עם אנשים שיחכו לגרסאת הpc.
זה לא בוודאות יפגע, כי אם הם יגידו שיש גרסאת pc והיא יוצאת עוד שנה (נניח) אז אני לא חושב שאחוז משמעותי יחכה, אבל בהתחשב בכך שאין להם שום תועלת מלהכריז, אז הסיכון התאורתי הזה שווה להם פשוט לא להכריז.
בדיוק כמו שCDPR לא מכריזים רשמית שיהיו במוקדם או במאוחר גרסאות דור הבא לסייברפאנק, למרות שברור לכולנו שזה נמצא בערך באותה נקודה על סקאלת הוודאיות כמו גרסאת pc של RDR 2. אין בזה כלום חוץ מלפגוע פוטנציאלית במכירות הדור הנוכחי.
וחוץ מזה, בוא נגיד שבהעדר נתונים הדאבל דיפינג זו תאוריה שנשמעת לי (ולרבים כאן) הגיונית. מה אתה חושב הסיבה לאי יציאת גרסאות הpc במקביל, אם כך? מה התאוריה שלך?
bling כתב:77 זה לא רע בשביל משחק שהוא בתכלס סוג של חבילת הרחבה, אני מהמר שמעריצי וולפנשטיין בטח יהנו ממנו.
Stick כתב:למה שהם יגידו שהם מפתחים גרסה לpc? הרי אין להם שום תועלת בזה, ותאורתית זה רק יכול לפגוע במכירות של גרסאות הps4 והxo עם אנשים שיחכו לגרסאת הpc.
זה לא בוודאות יפגע, כי אם הם יגידו שיש גרסאת pc והיא יוצאת עוד שנה (נניח) אז אני לא חושב שאחוז משמעותי יחכה, אבל בהתחשב בכך שאין להם שום תועלת מלהכריז, אז הסיכון התאורתי הזה שווה להם פשוט לא להכריז.
בדיוק כמו שCDPR לא מכריזים רשמית שיהיו במוקדם או במאוחר גרסאות דור הבא לסייברפאנק, למרות שברור לכולנו שזה נמצא בערך באותה נקודה על סקאלת הוודאיות כמו גרסאת pc של RDR 2. אין בזה כלום חוץ מלפגוע פוטנציאלית במכירות הדור הנוכחי.
וחוץ מזה, בוא נגיד שבהעדר נתונים הדאבל דיפינג זו תאוריה שנשמעת לי (ולרבים כאן) הגיונית. מה אתה חושב הסיבה לאי יציאת גרסאות הpc במקביל, אם כך? מה התאוריה שלך?
Klayman כתב:bling כתב:77 זה לא רע בשביל משחק שהוא בתכלס סוג של חבילת הרחבה, אני מהמר שמעריצי וולפנשטיין בטח יהנו ממנו.
סתם לעדכן שהמשחק די התרסק ל69 אחרי 93 ביקורות.. נשמע פחות מ meh כבר.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:אני חושב שמי שעשה את הקמפיין השיווקי ניסה להעתיק את סוני, אבל באמצע שכח מה הוא מנסה לעשות.
גם GOW (זה עם החרבות) קיבל מסע פרסום שכלל המון סודיות ואף לא סרטון גיימפלי אחד (למעט רגעים חטופים בתוך סרטוני סיפור ערוכים).
ההבדל הוא, כמובן, שמסע הפרסום של GOW (זה עם האלים) התחיל ב10 דקות גיימפלי live עם תזמורת חיה שהיו מאוד מעניינים ומסקרנים והוא נראה נהדר, ומשם ההייפ נסק לתקרה ופשוט נשאר שם כתוצאה מהשקט.
GOW (עם המסורים) פשוט... קיים? אנחנו פשוט יודעים עליו? אפס בניית הייפ, אפס התעסקות בדברים שהוא אמור להצטיין בהם או להביא בהם איזשהי בשורה. כאילו פשוט ראו שסוני שומרת על שקט תעשייתי עם משחקיה הגדולים ושזה עובד, אז עשו ביצוע צולע מאוד של אותה האסטרטגיה.
או זה, או שהמשחק במצב כל כך רע בעיני מי שאחראי על השיווק, שהוא החליט שכל שנייה מיותרת שתחשף לציבור רק תפגע בצפייה אליו. אני לא חושב שזה המצב, גם אם הוא לא יהיה ברמה של GOW (זה עם הילד הקטן) הוא צפוי להיות לפחות טוב. אז באמת שאני לא יודע.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 70 אורחים