Stick כתב:אני מעביר את הדיון על קונטרול לכאן כדי שבלינג לא יכעס
.
תגיד קיאו, אני חייב לשאול אחרי שיש לך כבר כמות שעות יפה בקונטרול - אין לך בעיות של טעינת טקסטורות? בכלל? גם לא לכמה שניות בכניסה למקום חדש או דברים כאלו?
והאם אתה משחק עם הGI פועל? אני מאוד מרוצה מזה שכיביתי אותו, התופעות לוואי שלו פשוט נוראיות. הדלקתי אוץו עכשיו כדי לבדוק איך זה נראה אחרי שהתרגלתי כבר לשחק בלי זה, ותוך חצי דקה כיביתי שוב בלי שום כוונה לנסות את זה פעם נוספת.
לא היו לי בעיות טקסטורה בכלל, הפעמים היחידות שיש לי בעיה כלשהי שקשורה לטקסטורה היא כשאני רק מעלה את המשחק ולפעמים יש טקסטורה או שתיים שלוקח להן 2-3 שניות להטען וזהו. מעבר לזה, בגיימפליי הרציף, כלום.
בנוגע להגדרות, אני משחק ב-1440p, אם אני זוכר נכון אתה משחק ב-1080p. כל האפקטי RT זורקים יותר מפי 2 קרנים לסצנה ולכן הארטיפקטים שאתה מדבר עליהם קיימים הרבה פחות. אין ספק שה-RT עושה רעש מסויים, אבל ב-1440p הוא בכלל לא נורא ובטח ביחס לתאורה המטורפת שהוא יוצר.
------------------------------------------------------------------------
ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.
מעבר לשתי הבעיות הללו, אלכס מ-DF קרא לגירס 5 אחד הפורטים הכי טובים בהסטוריה ל-PC כשמה שמחזיק אותו מאחור הוא שתי בעיות, אין מצב FULL SCREEN אקסקלוסיבי ואם משתמשים ברזולוציה דינאמית אז כשהרזולוציה נופלת, יש גיהוק של פריים אחד. הקואליציה אמרה שהם עובדים על לשפר את הבעיית גיהוק.
bling כתב:אם לא הייתי נכווה בעבר מספיק מדמואים טכניים כאינדיקציה לגראפיקה של הדור הבא עוד הייתי מתלהב.
סתם, בלי קשר למה נקבל בסוף זה נראה מדהים, הלוואי ויהיה משהו שמתקרב לרמה הזו.
אתה לא חושב שהסמריטן היה אחלה דמו טכני? ארקאם נייט נראה בול כמו הסמריטן, ממש אחד לאחד (וגם רץ על UE3.5 כמו הדמו סמריטן). גם הדמו אלמנטאל של UE4 היה מאוד מיצג לדור הנוכחי. אני חושב שהדמואים של EPIC מאוד קונסרבטיבים, משחקים לרוב נראים עם UE כמו בדומאים כך שביום שידגימו את UE5, אני חושב שכדאי לקחת מאוד ברצינות את הדמו. בנוסף המשחק הדור הבא ההוא שהבחור מ-EGM ראה ואמר שהפיל לו את הלסת רץ על UE.
We're just normal men. We're just innocent men