Stick כתב:הקטע של הפריזינג זה קטע של dx12, זה קורה בעוד משחקים. לא יודע אם כולם, כי בניתוח של DF הם עוד מקווים שזה יסודר, אבל זו בעיה של הרבה משחקים על dx12 ולכן כמעט תמיד אני משחק על 11 כשיש את האופציה. אבל RT עובד רק על dx12 (לפחות בקונטרול.. לא יודע מה באמת קורה שם טכנית) אז זו הבעיה.
בקשר למפה, היא גדולה והיא מפותלת אבל אני לא מסתבך איתה כרגע מעבר ללא להבין תמיד *בדיוק* לאן צריך ללכת, ואז להתסכל באיזה שלט ולהבין ישר איפה אני. אבל הייתי כרגע רק בשלושה סקטורים אז אולי הבעייתיות מתחילה באזורים מתקדמים יותר.
בנתיים כל המשחקי RT במחשב חוץ מאשר קווייק 2 RTX רצים על DXR (שזה ראשי תיבות של DirectX Ray Tracing) ו-DXR זמין רק ב-API של DX12 כרגע.
בנוגע לבעיה שלך עם המערכת קרב, אני דווקא לא מרגיש ככה, אני מאוד נהנה להלחם עם הספינר. אבל אני מבין לליבך עם בעיית ה״שוטגאן בהפתעה מאוייב שלא ראית״, זה בהחלט קורה לא מעט. אני שם לב שלא מעט מהאתגר בקרבות מגיע לי בזכות המערכת משימות של הבורד, כשאתה מנסה לנצח קרב רק עם הדשוטים של הרובה צלפים הוא נעשה קשה משמעותית