idan כתב:קיימת טכנולוגיה דומה על הקונסולות החדשות שמבוססות AMD או שזה רק עניין של NVIDIA ?
מיקרוסופט שמה משהו שמכוון לשם חומרתית, אבל זה בה על חשבון ביצועים. כלומר זה משתמש בשיידרים הרגילים של הGPU, אז זה בה על חשבון משהו. כמובן שאם הם מפציצים באיזה 70% יותר ביצועים אז שווה להם לאכול איזה 5% מה-GPU לעשות את זה, אבל זה כמובן לא כמו NVIDIA שיש להם ליבות יעודיות לזה. לסוני כרגע נראה שאין משהו כזה, לפחות לא שהם חשפו. מיקרוסופט אמרו שה-int8 ו-int4, הקוסטמיזציה שהם עשו ל-ML, היא עבודה שלהם ושל AMD יחד במיוחד לXSX. אז השאלה היא האם גם סוני עשו את זה או לא, כי לא שמענו מהם כלום.
למיקרוסופט יש כבר את DirectML שנועד בדיוק לדברים כאלה, machine learning לגיימינג. T10 למשל כבר עמוק בתוך זה, למשל תראה מה הם עשו עם פורצה ו-DirectML:
התמונה הימנית היא התמונה המקורית, התמונה משמאל היא התמונה שה-DirectML העלה לה את הרזולוציה. כלומר זה DLSS, רץ על מי יודע איזה מכשיר תחת המטרית תוכנה של מיקרוסופט. בתאוריה תראה את זה על ה-XSX. מה שנחמד ב-ML הוא שבניגוד לרוב שיטות הריקונסטרקציה, עם ML אתה לא ממש חייב לעשות חצי רזולוציה כמו עם נניח דמקה. עם ML אתה יכול גם לעשות 1800P או 1600P ולעלות ל-4K, לא חייבים להיות מוגבלים ברזולוציה שמרונדרת מאחורי הקלעים וככל שהיא תהיה גבוהה יותר, כך התוצר הסופי יראה טוב יותר. ועדין, תראו את קונטרול שמרונדר מאחורי הקלעים ב-960X1706, פחות מ-1080p, ופולט 1440p טבעי שנראה מעולה. זאת עליה של פי 2.25 ברזולוציה מהתמונת בסיס, די מטורף.
We're just normal men. We're just innocent men