סחתיין על הסקופ פייג'. רק לא הבנתי משהו, אם יש כבר סיילנט היל אז מה הטעם בסיילנט הילס? זה לא נשמע לי סביר שיש שני פרויקטים של סיילנט היל בפיתוח וממותג מת הוא הופך לכזה נחשק ביום.
אישית אני מתרגש מאוד מהריבוט הזה שלפי המידע שיוצא אפשר לאמר שהוא בעצם עובדה קיימת ולא שמועה עוד, זה הולך להיות בלעדי מעניין מאוד לפס5 ובדיוק מסוג הפרויקטים שגורמים לזה שגיימרים בסוף קונים קונסולה של סוני, נכון זה לא רב מכר ענק אבל אתה פשוט יכול לסמוך על סוני שיהיה להם את הליינאפ הכי נחשק ומגוון שמדבר לגיימרים הכבדים, השמועות האלה אומנם הרסו להם הפתעה ענקית (שבטח היתה אמורה להחשף באירוע החשיפה הרשמי של הפס5) אבל אני מתרגש מאוד לקראת הפרויקט הזה למרות שהוא נוטה להיות מפחיד מדי בשבילי
אגב מומלץ לא לצפות לאיזו מפלצת טכנית שתפוצץ ראשים, בטח אין פה תקציב גדול אבל כן יש הרבה פוטנציאל מבחינת איכות ויצירתיות (ובדוק שהשלט החדש יזכה לשימוש יפה), בכל זאת מדובר בטים סיילנט.
בעניין קוג'ימה אחרי מה שקרה עם DS יש מצב שאני בדעה של לאסקין, אולי הוא באמת צריך לדבוק במה שהוא טוב בו, משחקי אקשן התגנבות.
סיילנט הילס שוב אמור להיות פרויקט ניסיוני מדי וראינו מה קרה בפרויקט הניסיוני האחרון של קוג'ימה. בקיצור אני מעדיף שיעשה דברים יותר קונבנציונלים (ובואו, גם משחקים "קונבנציונלים" אצל קוג'ימה זה רחוק מלהיות משחק של EA)
אני חושב שעדיף שיהיה שכיר עם בוס על הראש וקצת קבוצות מיקוד שבוחנות את תהליך הפיתוח כמו משחק רגיל ולא לתת לו יד חופשית מדי שבסוף מוציאה דברים לא קוהרנטים
סוויס הוא יכול להמציא מותג חדש עם אלמנטים נוספים של גיימפליי שירעננו את הנוסחה אבל וואלה לפחות שיהיה משחק ולא סימולטור של FEDEX.