DrKeo כתב:אני לא חושב שצריך לשמור משחק לפס5 אלה אם הוא מקרטע או הרזולוציה שלו נופלת חזק. אי אפשר לצפות איזה משחק יקבל פאטצ׳ וגם אלה שכן, לכו תדעו מתי. עד היום יש משחקי פס4 מסוני שלא קבלו פאטצ׳ פרו.
glass man כתב:DrKeo כתב:אני לא חושב שצריך לשמור משחק לפס5 אלה אם הוא מקרטע או הרזולוציה שלו נופלת חזק. אי אפשר לצפות איזה משחק יקבל פאטצ׳ וגם אלה שכן, לכו תדעו מתי. עד היום יש משחקי פס4 מסוני שלא קבלו פאטצ׳ פרו.
מסכים. קונטרול למשל דוגמא טובה למשחק כזה. שפשוט חייבים לחכות איתו לאנשים שממוקדים בקונסולות.
או כמובן במצב שלך שאתה נעול על פס5 בשיגור אז למה לא.
למרות שכמו שכבר אמרתי אפילו במצב שלך הייתי הולך על פס4 פרו
עכשיו וקונה פס5 בעוד שנתיים שיוצאים התותחים הגדולים באמת.
אלא אם כן אתה חייב גראן טוריסמו או משהו.
idan כתב:ממוצע ציונים של 85 זה לא ביקורות פושרות, זה על הצד החיובי.
בכל מקרה, לפי הביקורות שראיתי של ign ו eza המערכת קרב דווקא ממש סבבה ומפתיעה לטובה, זה הפן של ההתגנבות שהוא די חלש ובסיסי/קל מידי בגלל ה AI הצולע של האויבים ושם התרכזה בערך כל הביקורת השלילית. מעניין, אם הייתי צריך להמר הייתי חושב שזה יהיה דווקא הפוך.. אבל אם חייבים לבחור אני שמח שזה יצא ככה. אני פשוט ישחק סמוראי, פחות נינג'ה, שזה גם ככה מה שעניין אותי הרבה יותר מלכתחילה.
שמעתי מספיק דברים חיוביים בשביל לרצות לקנות אותו בשיגור, הדבר היחיד שגורם לי להתלבט כרגע זה שאני כמעט בטוח שתהיה לו גירסת פס5 אם שיפורים שהם מעבר לרזולוצייה וכאלה, בערך כמו שהוא נראה בחשיפת גיימפלי הראשונה שלו. ובניגוד ל tlou2 אני לא חושש מספויילרים וזה לא מסוג המשחקים שאני ישחק בהם יותר מפעם אחת, אז שם ההתלבטות כרגע, לשחק בו על הפס4 או הפס5 (שזה יכול להיות עוד לא מעט זמן עד שתצא לו גרסה שחורה ופחות מכוערת).
glass man כתב:האמת שאני אילתי אז כן מאוד יכול להיות שהחשיבה שלי מושפעת מהמחירים שאני רואה כאן כי כאן באמת יש את הפרו ב1600.
בכל מקרה הפרו לא היה כזה להיט הזכרתי אותו רק כי אני יודע שאתה כן מאוד רוצה את הרוח והצלצולים שהוא מוסיף אני הייתי שוקל ללכת אפילו על הסלים.
מה שאתה מקבל בעיקר בתמורה זה קונסולה שיהיה לך לשים אצל הילדים כשאתה תרצה את הפס 5שלך לעצמך בסלון כשיגיע הזמן שלה
אני לא יודע כמה זה קריטי אצלך אבל אני חושב שיש לך הרבה מה להרוויח מלהיות Late adopter. בעוד הפס5 תהיה במצב שהיא בעיקר קישוט בסלון אצלך בשנתיים הראשונות.
(או נגן נטפליקס מפואר)
אם ההבדל במחירים ממש ממש לא קריטים לך ואין לך שום דחיפות לשחק באחד הבלעדיים ממש אחרי sekiro. אז אולי באמת אין טעם.
אבל כאילו אני מסתכל על הפיסי שיש לך ואני לא רואה מה אתה מרוויח מפס5 בהשקה
bling כתב:idan כתב:ממוצע ציונים של 85 זה לא ביקורות פושרות, זה על הצד החיובי.
בכל מקרה, לפי הביקורות שראיתי של ign ו eza המערכת קרב דווקא ממש סבבה ומפתיעה לטובה, זה הפן של ההתגנבות שהוא די חלש ובסיסי/קל מידי בגלל ה AI הצולע של האויבים ושם התרכזה בערך כל הביקורת השלילית. מעניין, אם הייתי צריך להמר הייתי חושב שזה יהיה דווקא הפוך.. אבל אם חייבים לבחור אני שמח שזה יצא ככה. אני פשוט ישחק סמוראי, פחות נינג'ה, שזה גם ככה מה שעניין אותי הרבה יותר מלכתחילה.
שמעתי מספיק דברים חיוביים בשביל לרצות לקנות אותו בשיגור, הדבר היחיד שגורם לי להתלבט כרגע זה שאני כמעט בטוח שתהיה לו גירסת פס5 אם שיפורים שהם מעבר לרזולוצייה וכאלה, בערך כמו שהוא נראה בחשיפת גיימפלי הראשונה שלו. ובניגוד ל tlou2 אני לא חושש מספויילרים וזה לא מסוג המשחקים שאני ישחק בהם יותר מפעם אחת, אז שם ההתלבטות כרגע, לשחק בו על הפס4 או הפס5 (שזה יכול להיות עוד לא מעט זמן עד שתצא לו גרסה שחורה ופחות מכוערת).
הוא יושב עכשיו על 84, ציון של משחק AC טוב שאני מנחש שזה משמח הרבה אנשים אבל אלו שציפו שאולי זה יהיה משחק ששייך לליגה של הגדולים אז נראה שזה לא, משחק טוב מאוד כמובן וברור שאם אתה אוהב את הז'אנר פלוס חולם כבר על AC יפן אז רוץ לקנות אותו עכשיו אבל לכל השאר זה לא משחק שהוא מאסט בהשקה.
בסייל טוב ברור שיהיה נחמד לכולנו לקנות אותו אבל כאמור חלק ציפו ליותר.
DrKeo כתב:להגיד את האמת, אני לא חושב שסאקר פאנץ׳ עשו זינוק אמיתי. הרי אם הם היו מקבלים פאקינג 7 שנים לפיתוח של משחק אינפמס הוא כנראה היה יוצא הרבה יותר טוב מ-GoT. הם ליטרלי קבלו דור שלם לפתח את המשחק הזה ובסוף יצא להם משחק AC בזמן שיובי הוציאו שישה משחקי AC בדור הזה. האם זה רע? לא, משחק AC ביפן זה מאוד נחמד. אבל סאקרפאנצ׳ ממש לא עשו ״את הקפיצה״ לדעתי, לפחות לא עדיין.
אני גם חייב לציין שהם זכו בלוטו שיובי לא עשו AC ביפן כי אם נניח אודסי או אוריג׳ן היו ביפן, המשחק הזה היה יכול ללכת לפח של ההסטוריה.
bling כתב:
הוציאו כמה AC אבל רובם בינוניים ולא ברמה של GoT, רק אולי שניים במהלך כל הדור נחשבים לטובים.
.
idan כתב:איך הגענו ל 7 שנים? יותר כמו 5 וחצי, הם התחילו לעבוד עליו אחרי first light. מעבר לזה סקאר פאנץ זה סטודיו של איזה 150 אנשים, הצוות הראשי של משחק AC ראשי הוא מה, 800-1000 ? וזה בנוסף לתמיכה של כל הסטודיואים של יוביסופט מסביב, ב Valhalla לפי הדיווחים יש 14 כאלה שעובדים על המשחק לצד הצוות הראשי.. ובסוף, אחרי כל זה, עדיין לקח 4 שנים להכין את אורג'ין (כנ"ל unity), שהוא הבסיס לAC החדש בדור הזה, אבל גם כזה שנבנה על הרבה יסודות שהם עובדים עליהם מ 2008 בערך, לעומת GOT שהוא IP חדש לחלוטין עבור סאקר פאנץ. אז עזוב שההשוואה בין סטודיו קטן למפעל שלם לא הגונה במיוחד או אפילו הגיונית (זה לא שסטודיו אחד של יוביסופט עבד על 5 משחקים כמו שאתה מציג את זה), היא אפילו לא מוציאה את סקאר פאנץ באור רע שחושבים על זה, להפך.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים