Stick כתב:שני דברים משמעותיים שהם משנים אלו שתי הבעיות העיקריות של אוריג'ין ואודיסי, בעיניי. הראשונה זו נעילת קווסטים לרמות - זה רצח את הפייסינג של שני המשחקים. הדוגמה הקלאסית היא באוריג'ין, שם ברגעי השיא של סוף המשחק אתה מסיים משימה ראשית מלאת חשיבות בסיפור, בה שורפים את הכפר שלך והורגים כמה דמויות משנה, אתה דוהר עם סאונדטראק נהדר אל העיר האחרונה במשחק, איפה שהרע הראשי נמצא, מלא נקמה וכו'.
כדי לגלות שהמשימה הראשית הבאה נעולה מאחורי איזה שעתיים של קווסטי צד. פתאום אתה באייק הנחמד שעוזר לילדה למצוא את אמא שלה ולחקלאי להבריח תנינים... זה נוראי. זו הדוגמה הקלאסית אבל זה קורה לאורך כל המשחק וגם באודיסי.
הדבר השני שהם משנים שהשפיע מהותית על כל הלופ גיימפלי, זה רמות הנשקים. כלומר כל נשק שהשגת היה ברמה מסוימת, מה שאומר שיכלת להשתמש בו רק כשהגעת לרמה שלו, ולא היה לא ערך אמיתי כשעלית רמה-שתיים מעליו. כלומר כל הלופ היה ללכת להשיג נשקים וכל הזמן לנחליף את הloot בדומה נניח לדיאבלו.
הבעיה היא שזה לא עובד לי במשחק אקשן, כלומר אם אני מחליף נשק לפי הDPS שלו בלבד ולא לפי איך שהוא משומש בקרב, יש פה בעיה. אז הם הבינו את זה וביטלו את העניין. כל נשק יהיה ייחודי.
אני מניח שעדיין יהיו באפים מסוימים, אבל כמו בDS למשל הDPS שלך עובד מול הבילד של הדמות שלך ביחס לנשק, ולא נטו מול רמת הנדירות של הנשק שמצאת באקראיות.
swym כתב:Stick כתב:שני דברים משמעותיים שהם משנים אלו שתי הבעיות העיקריות של אוריג'ין ואודיסי, בעיניי. הראשונה זו נעילת קווסטים לרמות - זה רצח את הפייסינג של שני המשחקים. הדוגמה הקלאסית היא באוריג'ין, שם ברגעי השיא של סוף המשחק אתה מסיים משימה ראשית מלאת חשיבות בסיפור, בה שורפים את הכפר שלך והורגים כמה דמויות משנה, אתה דוהר עם סאונדטראק נהדר אל העיר האחרונה במשחק, איפה שהרע הראשי נמצא, מלא נקמה וכו'.
כדי לגלות שהמשימה הראשית הבאה נעולה מאחורי איזה שעתיים של קווסטי צד. פתאום אתה באייק הנחמד שעוזר לילדה למצוא את אמא שלה ולחקלאי להבריח תנינים... זה נוראי. זו הדוגמה הקלאסית אבל זה קורה לאורך כל המשחק וגם באודיסי.
הדבר השני שהם משנים שהשפיע מהותית על כל הלופ גיימפלי, זה רמות הנשקים. כלומר כל נשק שהשגת היה ברמה מסוימת, מה שאומר שיכלת להשתמש בו רק כשהגעת לרמה שלו, ולא היה לא ערך אמיתי כשעלית רמה-שתיים מעליו. כלומר כל הלופ היה ללכת להשיג נשקים וכל הזמן לנחליף את הloot בדומה נניח לדיאבלו.
הבעיה היא שזה לא עובד לי במשחק אקשן, כלומר אם אני מחליף נשק לפי הDPS שלו בלבד ולא לפי איך שהוא משומש בקרב, יש פה בעיה. אז הם הבינו את זה וביטלו את העניין. כל נשק יהיה ייחודי.
אני מניח שעדיין יהיו באפים מסוימים, אבל כמו בDS למשל הDPS שלך עובד מול הבילד של הדמות שלך ביחס לנשק, ולא נטו מול רמת הנדירות של הנשק שמצאת באקראיות.
נראה לי שכבר היינו בדיון הזה, אבל לפחות באודיסי נעילת הקווסטים כבר הפכה ל"רכה": היית יכול לבצע משימות ראשיות גם מתחת לרמת דמות מסוימת, וזה פשוט היה יותר קשה. לאורך 100+ שעות משחק לא שלחו אותך בשום נקודה למשימות צדדיות של "תחזור כשתהיה ברמה X".
אתה לכל אורך המשחק בוחר איזה משימות צד תעשה - אם בכלל - ובהתחשב בזה שהמשחק מציע כמה מעלילות הצד הטובות ביותר שיצא לי להתקל בהן, השילוב הזה פשוט עובד מצוין.
כנ"ל כל הנושא של רמות הנשקים (והשריון): אתה כמעט אף פעם לא תמצא נשקים שהם לא ברמה שלך עד רמה אחת-שתיים מעליך גג. זה מאד דומה למשחקי תפקידים מאז ימי דיאבלו, פשוט עם האופציה לשדרוג נשקים קיימים בכל פעם שאתה עולה רמה (ככה שפה הוא שונה מדיאבלו). אבל הקטע הוא שלשדרוג הנשקים דווקא יש השפעה מזערית בהשוואה לשדרוג הדמות שלך או ליכולות המיוחדות שלה (בדיוק ההיפך מBloodborne אגב), ואתה יכול בקלות לשחק עם נשק שנמצא 10 דרגות מתחת לרמה הנוכחית שלך, כי במידה והוא מתאים לסגנון המשחק שלך הוא יהיה כנראה עדיף על נשקים חדשים שתמצא בדרגות גבוהות יותר. אודיסי הוא משחק שיותר בנוי על שילוב של הskill tree שלך עם הspecial abilities של הציוד.
אני בונה הרבה על וולהאלה, אבל כנראה שגם אני אהיה במחנה של אלו שקונים את המשחק בדיעבד - אחרי שכל התוכן של הseason pass הגיע.
Stick כתב:נעילת הקווסטים באודיסי קיימת וקיימת בצורה מורגשת. אולי זה יותר גרוע באוריג'ין, אבל ממש אי אפשר להגיד שזה תוקן באודיסי. אולי עשית הרבה קווסטי צד באופן טבעי אז לא שמת לב, אבל להגיד שלא היו קווסטים נעולים אם תנסה לשחק רק (או בעיקר) את הקווסט הראשי זה ממש לא נכון.
אגב, כמה מעלילות הצד הטובות שנתקלת בהן? וואו, אפשר דוגמאות? מוזר שפספסתי את *כל* הקווסטי צד עם הסיפורים הטובים .
בכל מקרה את דיון האיכות נשאיר רגע בצד, לעשות קווסטים כשאתה רמה-שתיים מתחת תמיד אפשר. הבעיה היא שבערך מ3 או 4 רמות הבדל זה כבר בלתי אפשרי. לא כי אתה לא טוב או משהו כזה, שזה פשוט ברמת קושי גבוהה יותר, אלא כי פשוט אי אפשר. מילא אם ההתגנבות הייתה נשארת אופציה, זה דווקא היה הופך את זה למעניין שמשימות 'קשות' (מבחינת נעילת רמות) חייבים לעשות בהתגנבות ומושלם. אבל לא, גם להתגנבות אין שום ערך כשאתה במרחק 3 רמות ומעלה.
אגב, זה עוד דבר שיתוקן בACV, ההתגנבות תמיד תהיה בעלת ערך.
לגבי הנשקים, זו בדיוק הבעיה. זו מערכת שמתאימה למשחק כמו דיאבלו, בו אין באמת ערך משמעותי לנשק עצמו בו אתה משתמש אלא רק למספרים שלו, ולא למשחק כמו אודיסי בו אמור להיות ערך לנשק עצמו ולmove set שלו.
העובדה שאתה תמיד תמצא נשק ברמה שלך היא נוראית... אני רוצה להגיע לאיזה מבוך מסתורי שבסופו אמצא נשק ייחודי שבאמת ירגיש חזק ומיוחד, לא סתם חרב נדירה רמה 19 שלא תהיה שווה כלום עוד שעתיים.
האם זה נכון שאפשר להשתמש ביעילות בנשק 10 רמות מתחתיך? אני לא חושב, אולי אפשר תאורתית ואם תמצא נשק ממש נדיר שממש מתיישב עליך או משהו, אבל זה לא באמת רלוונטי. כמו שאתה אומר הדבר היחיד שבאמת משתנה וגורם לך להתחזק זה הסקיל טרי שלך. העולם עולה איתך ברמות באופן אוטומטי, אתה יכול או להשוות את הנשק שלך למצב החדש של העולם באופן שחוזר על עצמו או פשוט ללכת למצוא עוד loot ולא לצאת מהמעגל האינסופי הזה. אבל הכל מאוד פיקטיבי במערכת הזו בגלל זה, ועובדה שהם מנערים אותה באופן משמעותי במשחק החדש.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים