Laskin כתב:לא אמרתי שלא חשבו לשים אותו, אלא שלא תכננו לעשות את זה. ויש במשחק UA3 גם את קפטן מארוול ואת בלאק פנתר והדמויות של שומרי הגלקסיה, ועוד דמויות שקשורות לנוקמים והם לא מופיעים במשחק של CD. מאוד יכול להיות שספיידרמן לא היה בתכנון בדיוק כפי שהדמויות האחרות שציינתי פה לא היו בתכנון... כאילו, בלאק פנתר בעיניי הרבה יותר "צפוי" שייכנס מאשר ספיידרמן, כי אין להם שום דמות שחורה ברוסטר, ועדיין הוא לא נמצא כרגע במשחק (מאמין שיהיה בהמשך, אבל כרגע זה קצת הזוי שלא, בהתחשב באקלים ה"פוליטי" בתעשיית הבידור). אז אם ספיידרמן לא היה בתכנון וסוני שילמה כדי שיהיה - יכול להיות שזה מהמקרים האלה שכן - מדובר שתוכן שלא היינו רואים בלי מימון.
לגבי שאר הדוגמאות שהבאת - אתה שוב מתלונן כאן על משהו שבעיניי הוא מקובל מאוד בתעשייה הזו וכמעט בכל תעשייה אחרת. משלמים עבור תוכן בלעדי, או בלעדי לתקופה מסויימת. יש לך בעייה עם זה? תביע אותה עם הארנק שלך.
Kazz כתב:אממ..אפנה אותך למכירות של ספיידרמן לפס4. לא לתכנן לשים את ספיידרמן במשחק מההתחלה נוגד כל היגיון.
איזה וכמה תוכן בלעדי יש בסלולר שנובע מהסכמים של היצרנית? זה לא באותה ספרה. ובמקרה הגרוע אפשר לרכוש את הדגם הכי מוזל וישן האפשרי.
לפי האינסיידרים לסוני יהיו עוד הרבה הסכמי בלעדיות זמנית ממשחקי מולטיפלטפורם גדולים. זה הולך להיות חרא. כסף שהולך לדחות הגעת משחקים למתחרות במקום שילך לפיתוח פנימי.
Kazz כתב:האינסדיירים מדברים על משחקים גדולים מצד ג'.
glass man כתב:אבל לאסקין לא כולם כמוך שיש לך גם PC וגם קונסולה הרוב הולכים על פלטפורמה אחת.
Laskin כתב:אני נתקלתי בבעיות חיבור איתו בסופ"ש, והזמנתי חברים במיוחד... הסתכלתי בטוויץ' וראיתי שכווווולם לא מצליחים לשחק בו גם כן. הם פשוט לא היו ערוכים לזה, כנראה.
אבל ביום-יום אני לא רואה בעיות כאלה... זה משחק כל כך פשוט ו"מזמין" ומשם ההצלחה שלו. ההבדל בינו לבין פורטנייט הוא שבאמת ההורים שלי היו יכולים לשחק בו, ולכן הפוטנציאל הוא הרבה יותר גדול מזה של פורטנייט (פוטנציאל של מספר שחקנים, לא של מכירות). זה הקסם... פחות או יותר 2 כפתורים וסטיק, חוקים מובנים... כל השאר זה פיזיקה ומזל אם כי יש משחקים שבהחלט צריכים ללמוד ולהשתמש בשיטות כדי לנצח.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 30 אורחים