תשמע אני לא הולך לציין עכשיו שנה ספציפית ולהגיד: " מהרגע הזה לאוסקר אין רלוונטיות", זה לא שעשיתי מחקר מקיף על הנושא ויש לי פה דרך להצביע על תהליכים חובקי שנים ואיזו נקודת שיא שלהם
.
אבל זו דעתי האישית ותחושתי בכל אופן, ואני לפחות מרגיש מתוך הבועה הקטנה שאני חי בה שאני לא בדעת מיעוט בעניין הזה. הסברתי למה אני חושב כך, והרבה מתוך זה הוא הסגנון האוסקרי המוכר ולא ספציפית איזה סרט X שהיה פחות מוצלח מסרט Y בעיניי.
אבל בסופו של דבר ההגדרה שלך דווקא נכונה בעיניי ומדגימה את מה שאני אומר. כמו שאני אמרתי שהסרט לא מעניק את פרס הסרט הטוב ביותר, אלא את זוכה האוסקר, אתה בהחלט צודק שזה למעשה "פרס תעשיית הבידור לסרט הטוב ביותר".
אני לא חושב שזה נכון להסתכל על הקולנוע כמדיום בידורי ולא כמדיום אומנותי ככלל, אבל זה אכן בדיוק מה שהטקס הזה לרוב עושה. גם בהסתכלות כזו אני לא מנקה אותו מחוסר אובייקטיביות (תאורתית, כי לך תשפוט), הכוללת מסרים מאותו הסגנון הפוליטי, סגנון אומנותי זהה ב80% מהמקרים, וכו'.
הידיעה שלאסקין הביא בעיניי לא תפגע ברלוונטיות של הטקס, פשוט אותה חוסר רלוונטיות אובייקטיבית שהוא דיבר עליה כבר קיימת שם.