Laskin כתב:נכון, זו חוויה שונה... גם נהיגה על רכב בחיים לא תתן לך את התחושה המדהימה של רכיבה על סוס, אז מה? עדיין אחד אבסולוטית טוב יותר מהשני, ואם תשאל אותי - אני בהחלט מעדיף לעלות על מסלול עם טסלה מאשר עם איזה סובארו, או אפילו ניסאן GT-R.
מן הסתם אם תביא לי קונינסג או בוגאטי או משהו כזה אני אעדיף אותה, אבל זה בגלל שמדובר ברכב של מליונים שכל פרט בו הוא יצירת מופת, אז זה עדיף כל פני טסלה שהיא פשוט מהירה בלי שום "אופי". אבל בטווח המחיר של טסלה זה פסיכי עבור מסלול מירוצים. הרי אני ואתה לא נרכוש בחיים בוגאטי או כנראה אפילו פורשה בוקסטר עלובה, אז עם מה נעלה על מסלול? הונדה משפחתית? זה באמת נראה לך יותר כיף מאשר טסלה באותו מחיר בערך?
את הסאונד אפשר לזייף, מאמין שגם את התחושב של הילוכים יוכלו לספק בלי בעייה, והמשקל? למי אכפת? זה לא שאתה תתהפך או משהו, היא כבדה אבל עדיין הביצועים כמו של רכב במשקל 800 ק"ג, אז מה אכפת לי?
זה לא אותו הדבר בהקשר לחווית נהיגה. אבסולוטית הכי טוב גם להשתגר ממקום למקום אבל כשאנחנו מדברים על פרמטרים של הנאה מנהיגה אז העתיד נראה חרא
אגב זה אפילו לא נכון רק בהקשר לרכב חשמלי, אפילו רכבי ספורט מודרניים מקבלים ביקורות על כך שהם מלאכותיים יותר, מנותקים יותר ועם סאונד חרא בגלל כל תקנות הזיהום הקשות. אז כן הם חזקים פצצות והיום רכב משפחתי סטנדרטי מביא ביצועי GTI של רכבי ספורט מלפני עשור שניים, ועדיין, די גרוע מבחינת חווית נהיגה. לזייף סאונד אגב זה עלוב, ממש עלוב, גם ברכבי חשמל וגם בנזין (לצערי זה קורה היום גם שם עם סאונד מנוע מזוייף דרך הרמקולים), אם הייתי קונה רכב כזה הדבר הראשון שהייתי עושה זה להסיר את הצ׳יפ שעושה את זה.
ומשקל זה ממש חשוב להתנהגות של הרכב לאסקין, לא רק בקטע של ביצועים. אני יכול להביא לך איזה מרצדס Sclass מגושמת עם משקל של אונייה והיא מאיצה באיזה 4 שניות, אז מה זה אומר שכיף לנהוג בה? לא ממש. גם טסלה במקרה הזה תהיה מהנה בהרבה
באשר לשאלה שלך, מעדיף לנהוג במיאטה או BRZ ידניות במסלול בכל יום, אם אנחנו מדברים כמובן על משהו ברמה עממית.
בכל אופן בסוף אני חלק מקבוצת מיעוט, לרוב האנשים אני מתאר לעצמי יהיה יותר נחמד, רובם בכלל כמו בוזמן לא רוצים לנהוג אז בכלל תענוג כל האוטונמציה שתכנס. לי ישארו הזכרונות בשלב הזה, אני מקווה שבכל מקרה אני אהיה בבית אבות עם אלצהיימר עד שזה יקרה ולא יהיה אכפת לי מספיק