אני לא לגמרי זוכר איך זה עובד בדימון סולס האמת, אבל להבדיל מדארק סולס 2 אין במשחקי סולס מכניקת שבירת נשק אמיתית ואני כמעט בטוח שדימון הוא כמו דארק סולס 1 באספקט הזה, אבל אם מישהו זוכר אחרת שיתקן אותי. כלומר יש מערכת כזו, ולדעתי היא בכלל בוטלה בBB ובDS3 לגמרי, אבל אם היא קיימת היא כל כך לא חשובה שלא שמתי לב בכלל (בסקירו בטוח אין). בדארק סולס 1 ובדימון סולס הנשקים ישברו אחרי המון שעות רצופות של שימוש, למעט נשק אחד ספציפי שאני זוכר עם 'קטע', ובכל מקרה בכל רגע נתון הנתונים מוצגים בפניך ואפשר לחזור לאזור המרכזי ולתקן אותם לגמרי במחיר סמלי.
אני חושב שמעולם לא נשבר לי נשק במשחק סולס שהוא לא DS2, באמת... זו מערכת ממש מיותרת במשחקים הלו והיא לא משפיעה בכלום על המשחק.
בDS2 כן יש מערכת שגורמת לכך שמדי פעם ישבר לך הנשק, אבל הוא מתוקן אוטומטית בכל צ'קפוינט (אלא אם הוא נשבר לגמרי ואז צריך לתקן אותו אצל הנפח אני חושב, לא זוכר כבר...), בכל מקרה הוא המשחק הפחות מוערך והפחות רלוונטי לדיון הזה.
לגבי 'להתקע' בקטע ולהוריד את הרמת קושי, אני אפתיע אותך פה - אני מבין אותך לגמרי
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. זה יכול לקרות לי גם במשחקים מסוימים, לדוגמה AC או משהו כזה. אבל יש הבדל גדול בין המשחקים באספקט הזה, כשה קורה אני פשוט מרגיש שהמשחק לא באמת בנוי לקושי ששמתי בו. כלומר, לדוגמה, אם הקושי עובד בצורה כזו שהגעתי לבוס שלוקח לי 5 דק של מכות להרוג, הוא הורג אותי בשתי מכות, והמשחק לא באמת מספק לי מספיק כלים כדי להצליח באופן עקבי ויעיל לא להפגע ממנו וכן לפגוע בו... זה מתסכל ומרגיש לי שאני תלוי יותר מדי במזל ובנסיון שבו הכל יתחבר לי, ואני מוריד את הרמה.
זה לא המקרה בדימון סולס, שאגב מיוחד בעובדה שרוב הבוסים בו הם בכלל וריאציות על הסקאלה של 'קרבות פאזל', דבר שחוזר פחות ופחות ככל שהסדרה מתקדמת.
אבל בכל מקרה גם בדימון סולס יש קרבות בוס שהם 1V1 קלאסי, ובטח שקרבות רגילים בעולם, אבל המשחק בנוי לרמת הקושי שלו מא' ועת ת'. כמה שהמשחק האלו משווקים כאיזה אתגר מיוחד וכו', אתה כן מיועד לנצח אותם ברמת הקושי שלהם.