swiss-the-engine כתב:לא לחורבן לך על הנתונים כי אני כאמור עצלן מידי לחפור בזה אבל אני לא רואה איך מה שרשמת כל כך קרוב לפס 5.
swiss-the-engine כתב:לגבי ההכרזה... אבל לא נראה ש התכוונו שהמשחק יצא עכשיו... הכוונה הייתה לצאת לפני. מפה מאיפה לנו איך ההנהלה התקדמה, מה היא אמרה, איזה מידע היא קיבלה מהצד של הפיתוח... כמה שינוי לפלטפורמות היה גורע מהתקציב שלהם... כמה זה היה מכניס אותם לקראנץ... ואולי גם בכלל מלוא הצדק עימך וזריקה של כל הפלטפורמות למעט הטופ של הפיסי היה באמת מביא משחק טוב יותר ומוכן יותר במבחן התוצאה. אבל זה כאמור הכל בדיעבד.
swiss-the-engine כתב:מצאתי איזו ידיעה בפורבס על הספליט של ההזמנות המוקדמות (שזה בוא נזכור חתיכת הכנסה כי בעיקר רק בזמן הזה מוכרים במחיר מלא) וזה 41 אחוז קונסולות. גם אם זה רק 30 דולר למשחק זה מכירות של כמעט 100 מיליון דולר. ומה עם בעלי הפיסי? מה כולם שם עם מחשב בול למשחק? בקיצור אני לא מבין את הקו מחשבה פה.
Laskin כתב:אני ממש לא מסכים שכל משחק היה צריך לקבל ציונים נפרדים לגרסאות הרגילות וה"פרו/X", כי ב-90% מהמקרים ההבדלים היחידים היו רק רזולוציה ומעט יותר פירוט, וזה לא משנה איכות של משחק. זה לא שבכל משחק היו יותר באגים בגירסה אחת לעומת השנייה, וזה לא שהיו הבדלי ביצועים כל כך גדולים שהגירסה של קונסולת הבסיס בקושי זזה... שוב, ב-90% מהמקרים. היו מקרים שכן היו מלא נפילות מ-30, ובמקרי קיצון בלבד היה ראוי אולי, רק אולי לתת ציונים שונים, אך לדעתי הערה מודגשת בלבד הייתה מספיקה.
DrKeo כתב:הם היו צריכים לפתח גרסת PC בלבד ואז לעשות פורט לקונסולות דור הבא שיוצא ב-2021. אפילו שיוציאו גם את גרסת הPC ב-2021 כמו שבלינג אמר, זאת החלטה עסקית. לאיזו קונסולה הוויצ'ר 2 פותח? לאף קונסולה. הוויצ'ר 2 פותח למחשב ואז, אחרי שהם סיימו, הם עשו פורט שלקח להם איזה 8 חודשים ל-360. אני משער שאפשר להניח שהיום לעשות פורט מה-PC לקונסולות זה קל אקספוננציאלית. גרסת PC מוכנה + שנה של DEV KITS סופיות הן לגמרי סבבה לפיתוח פורט.
Laskin כתב:בלינג כתבו את זה בנושא אחר...
אבל כן, זה חסר תקדים ובעיניי מוגזם במקרה של גירסת הפס5.
Kazz כתב:Laskin כתב:אני ממש לא מסכים שכל משחק היה צריך לקבל ציונים נפרדים לגרסאות הרגילות וה"פרו/X", כי ב-90% מהמקרים ההבדלים היחידים היו רק רזולוציה ומעט יותר פירוט, וזה לא משנה איכות של משחק. זה לא שבכל משחק היו יותר באגים בגירסה אחת לעומת השנייה, וזה לא שהיו הבדלי ביצועים כל כך גדולים שהגירסה של קונסולת הבסיס בקושי זזה... שוב, ב-90% מהמקרים. היו מקרים שכן היו מלא נפילות מ-30, ובמקרי קיצון בלבד היה ראוי אולי, רק אולי לתת ציונים שונים, אך לדעתי הערה מודגשת בלבד הייתה מספיקה.
אתה מוזמן להביט בניתוחי DF של גרסאת XB1 הבסיסית לכל משחק גדול שיצא בשנתיים האחרונות. לאגד את הגרסה הזו תחת אותו ציון לגרסה של X1X הוא לעג למקצוע ולמדיום.DrKeo כתב:הם היו צריכים לפתח גרסת PC בלבד ואז לעשות פורט לקונסולות דור הבא שיוצא ב-2021. אפילו שיוציאו גם את גרסת הPC ב-2021 כמו שבלינג אמר, זאת החלטה עסקית. לאיזו קונסולה הוויצ'ר 2 פותח? לאף קונסולה. הוויצ'ר 2 פותח למחשב ואז, אחרי שהם סיימו, הם עשו פורט שלקח להם איזה 8 חודשים ל-360. אני משער שאפשר להניח שהיום לעשות פורט מה-PC לקונסולות זה קל אקספוננציאלית. גרסת PC מוכנה + שנה של DEV KITS סופיות הן לגמרי סבבה לפיתוח פורט.
השלב בחיים של CDPR שהם לא משחררים גרסאות קונסולה תם. מה שקרה עם וויצ'ר 2 לא רלוונטי. וויצ'ר 3 פתח פרק חדש וההצלחה העצומה שלו מחייבת שהמשחקים הבאים גם ישוגרו לקונסולות כדי להצדיק את תקציבי הפיתוח ולהגיע למכירות דומות.
סייברפאנק לא היה מקבל את מה שהוא קיבל אם מתישהו ב 2015 הייתה מתקבלת החלטה לבטל שחרור ל פס4 ו XB1. הם לא לקחו החלטה לדחות את כל הגרסאות ל 2021 אז להחליט לבטל גרסאות כשהם עשו כבר X סכום של עבודה לגרסאות האלה ושכל ההחלטות הכלכליות בנוגע למשחק הם בהינתן שהוא יוצא לכך וכך פלטפורמות וסביר שיכניס כך וכך כסף?
bling כתב:Laskin כתב:בלינג כתבו את זה בנושא אחר...
אבל כן, זה חסר תקדים ובעיניי מוגזם במקרה של גירסת הפס5.
וגלאס אל תגזים, גם אם בת'סדה תחזור לעצמה השוק מספיק גדול ומפותח בכדי להכיל 2 חברות RPG AAA גדולות. מה שכן CDP הפעם חצתה כנראה את המקובל גם ביחס למעללים שבת'סדה ביצעה בעבר, זו מכה תדמיתית שיהיה להם קשה להתאושש ממנה.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Uncle Pey'j כתב:נו,לפחות עכשיו MS יכולה להשוויץ שסייברפאנק קונסול אקסקלוסיב
Uncle Pey'j כתב:והציוץ של קאז חותם כנראה את השבוע הכי קשה PR-ית שהיה ל-CDPR מאז היווסדה,מדהים באיזו מהירות הם הצליחו לרמוס את המוניטין שלהם,אני חושב שאף פעם לא ראיתי מפתחת בסדר גודל כזה שהתהליך קרה אצלה בכזו מהירות.
Laskin כתב:אבל ב-90% מהמקרים ההבדלים בין אפילו הONE S לONE X לא באמת משנים המון, כמו למשל גירסת הסוויץ' לעומת המחשב או הפס4 של הוויצ'ר 3. יש משחקים שכן, ואולי שם ראוי להעיר הערה... הרי אם ניקח את רוב המשחקים האלה וננתח את הציונים שלהם אז נגיד עושים למשחק:
משחקיות - 10
גרפיקה - 8
סאונד - 8
עלילה - 9
וואטאבר - 7
סה"כ - 9
אז גם אם בגירסת הONE X תקבל בגרפיקה 8.5 או אפילו 9 - זה לא ישנה את הציון הסופי כנראה.
בוויצ'ר גם המשחקיות נפגעת, ממה שקראתי, והגרפיקה יורדת משמעותית מאוד, אז ביחד ברור שהסה"כ יורד.
אני חושב שבמקרי קיצון יש לתת לנושא דגש ואפילו ציון נפרד, אבל באמת שאני לא חושב שההבדלים ב-90% מהמשחקים שווים את הטירחה, אפשר לשים אזהרה מודגשת ליד אלו שכן ממש חריגים בהבדלים וזה יהיה מספיק.
מה שבטוח - זה שאם לא נותנים למבקרים לדבר אפילו על גרסאות הדור הקודם או גרסאות הבסיס - זה צריך להדליק נורה אדומה ולשלול כל אופציה, מפתה ככל שתהיה, של רכישה מוקדמת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים