DrKeo כתב:אתה טועה ובגדול, זה הסינים שכורים מטבע קריפטו בשביל החייזרים שהם בקשר איתם. פוסטים כמו שלך גורמים לאנשים לזלזל בברית הבין גלקטית הסודית, חבל.
WHICH PLATFORMS WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE AVAILABLE ON?
Total War: ROME REMASTERED will be available on Windows, Mac, and Linux.
WHICH STOREFRONTS WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE AVAILABLE THROUGH?
Steam on launch, and the Mac App Store a few weeks later.
WILL TOTAL WAR: ROME REMASTERED BE RELEASED ON THE EPIC GAMES STORE?
An Epic Games Store release of Total War: ROME REMASTERED is not currently planned.
swym כתב:מה זה משנה מתי יהיה החידוד של אפל? אם בשנת 2023 החנות של אפיק לא רווחית, היא נכשלה בהגעה ליעד שהיא הציבה לעצמה. אם היא כן רווחית (ומן הסתם מאותו רגע ממשיכה להיות רווחית), היא בהחלט הצליחה בהגעה ליעד שלה.
יותר מזה, ביצועים של חנות שהיא גם פלטפורמה לא מודדים בשאלה "האם כל הוצאות הAAA המדוברות של השנה" זמינות בחנות - כי אז כל הפלטפורמות, כולל סטים עצמה, היו "כושלות". ביצועים של חנות מודדים במונחים של יעדים, צמיחה, רווח תפעולי וכדומה. מי הפלטפורמה שצמחה הכי הרבה בשנתיים האחרונות בסיס המשתמשים שלה? בהכנסות שלה? איפה נמצאים היום כלל המתחרים כמו אמזון/טוויצ', דיסקורד, GOG וכדומה?
swym כתב:מה זה משנה מתי יהיה החידוד של אפל? אם בשנת 2023 החנות של אפיק לא רווחית, היא נכשלה בהגעה ליעד שהיא הציבה לעצמה. אם היא כן רווחית (ומן הסתם מאותו רגע ממשיכה להיות רווחית), היא בהחלט הצליחה בהגעה ליעד שלה.
יותר מזה, ביצועים של חנות שהיא גם פלטפורמה לא מודדים בשאלה "האם כל הוצאות הAAA המדוברות של השנה" זמינות בחנות - כי אז כל הפלטפורמות, כולל סטים עצמה, היו "כושלות". ביצועים של חנות מודדים במונחים של יעדים, צמיחה, רווח תפעולי וכדומה. מי הפלטפורמה שצמחה הכי הרבה בשנתיים האחרונות בסיס המשתמשים שלה? בהכנסות שלה? איפה נמצאים היום כלל המתחרים כמו אמזון/טוויצ', דיסקורד, GOG וכדומה?
Kazz כתב:המטרה של EGS היא לא להיות רווחית. המטרה שלהם זה לתת פייט לסטים, להשתוות ולעקוף אותה בשוק המחשב האישי. להיות רווחי זה לא בעיה. אני בטוח שאוריג'ין ויופליי רווחיות. אפיק יכולים להפסיק לחלק משחקים בחינם ולזרוק כסף עם בלעדיות והם יהיו רווחיים מחר. זאת לא המטרה. המטרה היא ליצור כמות הולכת וגדלה של משתמשים ששמים בחנות כמות הולכת וגדלה של כסף שתתחרה בסטים ולא להיות עוד חנות מינורית או חנות למשחקי צד א'.
אבל אם אתה ממשיך לדבר על רווחיות, בוודאי שזה משנה להבחין שבעצם כל המיזם הזה לא מתוכנן להיות רווחי עד 2027..ואפשר גם אולי ללמוד שמשום ש 2023 היא השנה המתוכננת להיות רווחית הראשונה, אז שהקניות של בלעדיים וחלוקת משחקים יימשכו עד אז.
Kazz כתב:אז מה שווים כל החירבושים לגבי user acquisition אם המשתמשים האלה בסוף שמים כמות מינורית של כסף בחנות? התרחיש הכי טוב למפתח זה לקחת כסף לבלעדיות ולמכור 0 עותקים ב EGS.
Kazz כתב:לפי מה שקראתי עוד עולה מהסמכים ש ה12% עמלה שאפיק גובה מכסה את ה variable operating costs בלבד. כלומר את העלות שמצוייה במכירת והפצת עותק המשחק בלבד.
כלומר, העמלה לא מכסה את העלויות הקבועות של משכורות העובדים, השכרת המשרדים וכדומה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים