DrKeo כתב:הלוואי והוא 800$, אבל אקסטרה 10GB של זיכרון יעלה להם בכיף 50$ נוספים ועל גבי זה הכרטיס בטח יהיה עם YIELD קצת יותר נמוך (בטח יש יותר SM פתוחים או מהירות שעון גבוהה יותר או שניהם) כך ש-100$ זה לגמרי הסף הנמוך פה. אולי אם סדרה 6000 של AMD תנשוף להם בעורף למרות שאני לא ממש יכול לראות מישהו עם מחשבה רציונאלית קונה כרטיס סדרה 6000 כש-RT מתחיל להפוך לאלמנט הכי חשוב בתעשיה.
Kazz כתב:https://www.youtube.com/watch?v=pC25ambD8vs
DF עם וידאו אופטימיזיה של הגדרות גרפיות לגרסת המחשב. הם נוגעים שם גם באופציית ה CAS שאני חושב שנדב ישמח לשמוע.
swym כתב:Kazz כתב:https://www.youtube.com/watch?v=pC25ambD8vs
DF עם וידאו אופטימיזיה של הגדרות גרפיות לגרסת המחשב. הם נוגעים שם גם באופציית ה CAS שאני חושב שנדב ישמח לשמוע.
אני מניח שנדב לא (מספיק) פאנבוי, ושהוא דווקא היה שמח לשמוע שCAS הוא פיתרון קסם להכל שיהפוך כל מקור 144p לתמונת 4K נוצצת על כל כרטיס מסך ותיק כחדש, כי זה לא סותר את זה שהוא בטח שמח לראות את DLSS משתפר ממשחק למשחק. יש בכל זאת אנשים שמעדיפים לראות משהו שמיטיב עם כולם (נניח כמו החנות של אפיק) מאשר להתחפר בעמדות שלהם גם כשזה על חשבונם.
קאז-יזם בצד, גם אני הנחתי שDLSS יהיה האופציה העדיפה בסייברפאנק: הרי בזמנו נוידיה עצמם הודו ש-DLSS אומן בעיקר על סביבות אורבניות, ולכן עדיין יש לו בעיות עם סביבות של טבע (שמשחק כמו DS עשיר בהן). סייברפאנק הוא האמ-אמא של הסביבות האורבניות ולכן רק טבעי ששם DLSS יצטיין.
ולכן מעניין לראות שדווקא בסרטון שסיפקת אפשר לראות (לצד היתרונות) המחשה המצויינת לבעיות של DLSS, במיוחד בתנועה: תסתכל בסרטון בדיוק בחלק שמשווה בין Upscale+CAS לבין DLSS במצב 65%/performance - החל מאזור 12:20 ובמיוחד בהגדלה שהם בחרו לבצע ב12:45.
אני די בטוח שבסרטון עצמו שתוכל להבחין בעצמך באלמנט הכי בולט לרעה בכל הסצינה הזו: תאורת ניאון מרצדת בצד הבניין של Arasaka, שDLSS לא מצליח להחליט איך לשחזר ולכן הוא פשוט "מורח" אותה וכל פריים משנה את הצורה שלה קצת - יחד עם חלק שלם מהבניין מסביב שמרצד גם. בעיות כאלו של DLSS קיימות גם בהרבה מקומות אחרים - בדגש על כאלו עם תנועה שיוצרת ארטיפקטים של ghosting, וזה בולט יותר ככל שיורדים יותר ברזולוציה המקורית שבה המשחק רץ (מה שNvidia משווקת כquality/balanced/performance וכו').
השורה התחתונה היא ששתי השיטות עדיפות על ריצה של המשחק ברזולוציה הטבעית שלו, כי הקפיצה בביצועי FPS היא ענקית ומצדיקה את הפערים המינוריים יחסית באיכות התמונה - אבל אף אחת היא לא פיתרון קסם חד משמעי ולכל אחת יש את החסרונות והיתרונות שלה. אם היתה לי את האפשרות אז בסייברפאנק הייתי הולך בעצמי על DLSS Quality - שנראה כרגע כמו הפשרה הכי טובה ל1440P. אבל זה לא מעודד לדעת שאפשר לקבל שיפור ביצועים דומה כמעט בלי התפשרות משמעותית על איכות תמונה גם ב-75%+CAS על כל כרטיס מסך קיים, ושמי שיש לו כרטיס RTX יכול לבחור בין כל האופציות כתלות במה שנוח לו בעין יותר?
Shlomix כתב:ואיפה ה3070 ביחס אליו?
DrKeo כתב:למי שמחפש 3060 (אביב?), כנראה שהולך להיות מוכרז עכשיו ה-3060ULTRA. איפה האולטרה יושב בסדרה? הסדר הוא כזה:
- 3060
- 3060SUPER
- 3060TI
- 3060ULTRA
לא שכל הכרטיסים הללו הולכים להיות מוכרזים, רק ניסיתי לעשות סדר בקונבנציה שמות.
ה-3060ULTRA אמור להיות כרטיס חזק מה-3060 שקיים היום, עם 12GB זיכרון ותג מחיר של 450$. יש לי הרגשה שזה הולך להיות כרטיס פופולארי בטרוף, ביחוד עם 12GB שיבטיח לו עתיד טוב ביחס לפס5 וה-XSX.
DrKeo כתב:יש תמיכה ב-RT ב-X1.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 41 אורחים