omerkot כתב:החזקתי ב.מ.וו 118i במשך 5 ומשהו שנים וטיפלתי בה אצל היבואן. עלות הטיפולים כפולה מרכבים רגילים והמכוניות בנויות להתחיל להתפורר בגיל 3, מה שמחייב החלפות חוזרות של חלקי פלסטיק בעלויות פנטסטיות. הטיפול האחרון השיק ל10,000 שקל והכל היה בלאי טבעי. גם הביטוחים כפולים. הרבה מוסכים כלליים לא מוכנים לגעת במכוניות האלה אבל יש מספר מוסכים מומחים שעולים פחות מהיבואן אבל עדיין הרבה יותר מרכבים אחרים.
לאאודי אני לא מתקרב. לא מתקרב לשום דבר שיצא מהמפעלים של VAG ו/או מצריך קבלת שירות מהיבואן שלהם בארץ (צ'מפיון). מי שנכווה ברותחין פעמיים. בעיות הגיר שלסקין מתאר הם אינטרינזיות לתוצרת ולא נפתרו עם השנים אבל גם לפני שהם התחילו עם התיבות המצ'וקמקות, התוצרת היתה מאוד לא איכותית.
ואם השרשור כבר הוקפץ, אז הסיוויק הידנית שלי הגיעה סוף סוף לארץ ואתמול סיכמתי את העניינים עם היבואן. מקווה לקבל אותה בתחילת ינואר, בתקווה שההשתוללות התורנית של ביבי ומטרד התחלואה לא תשבית את העבודה שלהם.
כמעט מזל טוב, עומר!
וואלה, אם בעיות הגיר לא נפתרו באאודי אז חד משמעית להתרחק.