This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Stick כתב:אני לא מבין איך למישהו בעולם יש בכלל טיפה קטנה של אמונה שהסרט הזה יצא טוב, אבל בסדר...
Laskin כתב:"...למה הן תבחרנה", יא חתיכת טרנספוב
Stick כתב:אפשר להיות ההוא המעצבן שעומד ופינה ואומר שגם המטריקס הראשון הוא... סבבה? מגניב לתקופה, התיישן *מאוד* (הרבה יותר מסרטים אחרים מהתקופה), וחידושים טכניים בצד, גם ברגעיו הטובים לא בדיוק מתגבר על אווירה מעט מגוכחת שעוטפת אותו.
את ההמשכים ראיתי רק פעם אחת ואני לא זוכר מהם כלום חוץ מסאונדראק אפי, כנראה זה אומר הכל.
חוץ מזה האחיות עושות כמעט אך ורק סרטים גרועים (וזה שחלקם שאפתניים לא נותן כלום), 2/3 סרטי מטריקס גרועים גם לפי דעתם של מי שמאוד אהבו את הראשון... כאילו, הכל יכול להיות, אבל זה ממש יפתיע אותי אם הסרט לא יכשל טוטאלית.
Laskin כתב:בהוליווד לא ראיתי סצינות ״סופר סאיאן״ כמעט בכלל.
InterAl כתב:הגדולה האמיתית של המטריקס היתה הקונספט העלילתי. את זה שום המשך לא יכול לשחזר.
InterAl כתב:לדעתי הוא הרבה יותר מפעם בדור, ובעיקר בגלל העלילה. האקשן, האפקטים, הסטייל ושאר הדברים המטורפים הם חלק בלתי נפרד מהעניין אבל לדעתי אין ספק שזאת העלילה שהפכה אותו לסרט גדול באמת. גם היום אין סרט שמשתווה אליו מבחינת הקונספט, ובטח ב-99.
DrKeo כתב:InterAl כתב:לדעתי הוא הרבה יותר מפעם בדור, ובעיקר בגלל העלילה. האקשן, האפקטים, הסטייל ושאר הדברים המטורפים הם חלק בלתי נפרד מהעניין אבל לדעתי אין ספק שזאת העלילה שהפכה אותו לסרט גדול באמת. גם היום אין סרט שמשתווה אליו מבחינת הקונספט, ובטח ב-99.
אני מסכים, אבל יש בו אלמנטים שעשו פיוז׳ן בין קולנוע הונג-קונגי ואנימה והקולנוע המערבי ומאותו יום הקולנוע המערבי השתנה. כלומר מעבר לעלילה, יש לסרט חשיבות והשפעה קולנועית לאיך שהוא צולם, נערך והצורה שבה האקשן נעשה. כל זה מעבר לעלילה והעובדה שכל סצנה שניה נעשתה meme פוליטי. אני חושב שאחד הדברים שמצביעים על ההבדל בינו לבין אייקוני תרבות אחרים כמו למשל מלחמת הכוכבים היא העבודה שmeme של מלחמת הכוכבים (may the force be with you או No, I am your father) הם לרוב בדיחות ורפרנסים תרבותיים בזמן ששל המטריקס נוגעים לתנועות פוליטיות וביטויים במדע (לחיות במטריקס, גלולה כחולה / אדומה).
אגב, בסרט השני יש לא מעט שכבות של פילוסופיה ועומק דומה לזה של המטריקס הראשון, ההבדל העיקרי הוא שזה סרט שלא מתקרב לקצה הברך של המטריקס. יש שם צלילה מאוד יפה לקונספט של נסבתיות, דטרמיניזם ובחירה. הוא לא עובד כמו הסרט המקורי, אפילו לא מתקרב, אבל עדין מנסה לעשות פי כמה מכל בלוקבאסטר אחר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים