המנהלים: bozeman, erezronen, swym, omerkot
InterAl כתב:עלילה גנרית ומבנה עלילה גנרי אלה שני דברים שונים לגמרי.
InterAl כתב:העלילה של הסרט מתרכזת בגילוי הקונספט העלילתי (גילוי העולם האמיתי, הבנת ההבדלים בין העולם האמיתי למדומה ועיסוק בסוגיות פילוסופיות שנובעות מזה - ההבדלים בין הגישה של מורפיאוס לזאת של סייפר וכו׳). לכן אני לא חושב שאפשר לנתק את הקונספט מהעלילה, כי מהות העלילה היא גילוי הדרגתי של הקונספט. ובגלל שהקונספט מקורי מאוד - גם העלילה מקורית מאוד. אני ארחיק לכת ואומר שהיא אחת מעלילות המד״ב הכי מקוריות שאי פעם נכתבו (לפחות עד שמישהו יוכיח לי אחרת), גם אם ה-trope הבסיסי של ה-chosen one לא מקורי בכלל.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
InterAl כתב:הבעיות מתחילות בסרט השני עם ההריגה של הזקיף בעולם האמיתי, שאח״כ בסרט השלישי מוסברת ע״י קשר של ניאו עם ה-source. זה כבר היה קלוש מדי לטעמי.
Stick כתב:שוב, אתם מכלילים את כל מה שסיפורי בסרט (כולל הקונספט, העולם, ההסברים וכו') לתוך ההגדרה של 'עלילה'.
זה לא נכון, עלילה היא מהלך האירועים בסרט - או בהרבה מובנים מבנה הסיפור. אבל בסדר, הבנתי כבר מכל הטענות שלכם שאתם ממשיכים להתרכז ולהציג את מרבית הדברים שמחוץ לעלילה עצמה, לכן התשובה האמיתית לטענה של אינטר על העלילה המופלאה מול הטענה שלי שהיא גנרית ונוסחאתית - היא שלא דיברנו על אותו דבר.
אני חושב שזה די מיותר להפוך את הדיון הזה לויכוח סמנטי, כל עוד כל צד הבין למה השני התכוון אני חושב שנוכל לסיים את זה בשלום.
Uncle Pey'j כתב:אני עדיין זוכר את עצמי כילד רואה את הסצינה עם הארכיטקט ברילואדד ולא.מבין.כלום.
יצא לי לראות לאחרונה הרבה ניתוחים של הטרילוגיה,בדגש על השני והשלישי,ואני באמת חושב שהם היו מעולים,בייחוד השני,שיש לו רבדים שבכלל לא קלטתי גם אחרי כמה צפיות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים